Exlúzív karácsonyi fotó egy Béthel-karácsonyról, avagy te, aki ítélsz...
2016. december 18. írta: a századik juh

Exlúzív karácsonyi fotó egy Béthel-karácsonyról, avagy te, aki ítélsz...

 Mivel a Királyság már száz éve uralkodott 2014-ben a Watchtower szerint, nézzük, hogy hogyan érvelhetünk azon Jehova Tanúinak, akik szerint közvetlenül a gyehennára kerül az, aki vallási töltet nélkül karácsonyozik:

 

Az alábbi kép 1926 karácsonyán készült a Béthelben:

 

karacsony1.jpgA szentháromság: egy képen Rutherford, Knorr, és F.W.Franz  1926 karácsonyán a Béthel rendszeres karácsonyi ünnepségén.

karacsonyifeny.gif

Azon éber, szervezet hű tanúknak küldeném a következő képet, akik szerint a szervezet ezt már feltárta, őszintén, ez a kép is a szervezettől való.

Igen? 

Valóban?

Tehát a szervezet őszinte, kicsit sem félrevezető vagy manipulatív?

Az alábbi képet jelentette meg a Watchtower, kérlek, vesd össze a fentivel, és gondolkodj el, hogy miért is azt a személyt karikázta be a Watchtower.

karacsonyifeny.gif

karacsonywatchtower.jpg

 "RICHARD H. BARBER (bal oldalon, bekarikázva)" kr 10. fej. 100–107. o.  A Király megtisztítja az igaz imádatot

wachtowerrossz_ora.jpg

karacsonyifeny.gif

 

Mindezzel csak azt akarom mondani, hogyha az igaz úton járó Brooklyni vezetés több mint 4 évtizedig ünnepelte a karácsonyt, adjunk időt másoknak is arra, hogy megvilágosodjon. Nem biztos, hogy egy tudatlanságban lévő egyenesen a gyehennába kerül, mert részt vesz egy pogány ünnepben, vallási indíttatás nélkül.

A Watchtowernél 42 évig ünnepelték, és ha valaki 1915-ben azt mondja Russellnek, vagy 18-ban Rutherfordnak, hogy ez bálványimádás, és pogány ünnep, tuti leérvelték volna ugyanúgy az illetőt, mint ahogyan ma teszik ezt, igaz, azóta a világosság pont az ellenkezőjét mutatja, mint akkor.

Talán hagyjuk ezt a szívek vizsgálójára, mert maholnap kiderül, hogy a fenyő elfogadott, mint illatosító,a színes led-világítás trendi, a szaloncukrot bátran vehetik-ehetik a tanúk, az ajándékozással semmi baj nincs, a díszítéssel sem, és Jézussal sem...

A kedves tanú ismerőseim már odáig mentek, hogy beazonosítják a karácsonyfát a bibliából, mégpedig a Jeremiás 10:2-4 segítségével, az alábbi áthallással rémisztgetik az embereket:

"Ezt mondja Jehova: „A nemzetek útját el ne tanuljátok,+ és ne rettegjetek az égi jelektől, mert a nemzetek rettegnek azoktól.+ Mert a népek szokásai+ csupán pára, csak fa

k3.jpg

+ az, amit az erdőben vágtak,

k4.jpg

mesterember keze műve, amelyet vágószerszámmal készített.+

Ezüsttel, k6.jpgarannyal k5.jpgszépítgetik.+

k7.jpg

Szegekkel és kalapácsokkal rögzítik őket, hogy ne inogjanak.+"    Nyúlvilág-Marikanéni értelmezés

 

Szerintetek is ezt jelenti a Jeremiás 10:2-4?

Sajnos nem csak Marika néni, hanem egyre több Jehova Tanúja magyarázza ezt bele a bibliába. Félreértés ne essék, nem akarok senkit karácsonyozásra buzdítani, én magam sem karácsonyozom, de a biblia megerőszakolásával  sem értek egyet.

Azzal sem, hogy olyan "tudatlanságban" lévő emberek kerülnének tömegesen a gyehennába, akik szerették a karácsonyt gyermekként, a gyermekeiknek megtartják ezt az ünnepet

Azonban örömmel tölt el, hogy innentől kezdve már hosszabbodnak a nappalok, és remélem, hogy 2017-ben egyre világosabb lesz délig.

Ti mennyi esélyt adtok ennek?

Ne feledjük, hogy a szeretet ellen nincs Törvény.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr8512046561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leslie07 2016.12.18. 13:23:17

Hát igen annak idején az Ortorony bálványszervezet fo ideológusai

hódoltak a karácsonfának, mint annak idején Izrael az Asera-jehova

bálványnak a zold fának. Tudniillik az Asera-jehova szobrokat szokták

a zold fák alá elhelyezni, hasonlóan, amint ma elhelyezik az emberek

az ajándékaikat. Mentségukre legyen, hogy ezt tudatlanságukban teszik.

Jeremiás 17:2
Mivelhogy megemlékeznek fiaik az ő oltáraikról, Aséra bálványaikról a zöld fák mellett és a magas halmokon.

Jeremiás 3:13
Csakhogy ismerd el a te hamisságodat, hogy hűtelenné lettél az Úrhoz, a te Istenedhez, és szertefutottál útaidon az idegenekhez mindenféle zöldelő fa alá, és az én szómra nem hallgattatok, ezt mondja az Úr.

2016.12.23. 00:04:42

Már megint a múlt...
Mindig a múlt...

A múlt elmúlt.

Nem az a bűn, hogy hibázol, hanem az, hogy a hibádat felismerve nem változtatsz.

Vannak Jehova tanúi, és van a világ.
Míg JT egyre jobbak lesznek, addig a világ egyre rosszabb.
Ez tény.
Felismered a tényeket?
Tudod kezelni?

Ma már kommandósok, és titkos ügynökök őrzik, védelmezik a karácsonyt.
De tényleg?...

Ma már az egész világ ünnepli a karácsonyt (ami elvileg Jézus születésnapja), és ma már sokkal többen ünneplik azok, akik nem hisznek Jézusban (zsidók, buddhisták, hinduk, muszlimok, ateisták, ufóhívők, stb.), mint keresztények.

Plusz megfejeli ezt a történetet, hogy az egész karácsonyhistória minden elemében hazugság.
A hamisságnak semmi közössége sincs az igazsággal!
Ki a hazugság atyja?...

Az a történet, amit az EGÉSZ emberiség Istennek tulajdonít, valójában Sátánról szól.
Az eredeti történet arról szól, hogy Sátán megpróbálja elpusztítani Jézust, mielőtt megkezdhetné a szolgálatát, ami a végén magában foglalja az emberiség megváltását..
És ezt ünneplik az emberek...

a századik juh 2016.12.23. 03:39:42

@XCVI: Nono, ez nem MÚLT!!! Olyan értelemben nem, hogy az adott képet (amin nem a 3 "szentháromság" van bekarikázva) tartalmazó könyvet MOST tanulmányoztatják a tanúkkal, így az aktualitása, legyen bármilyen régi, adott.

Teljes mértékben egyetértek egyébként az Ön által leírtakkal, csupáncsak a következtetés... khm... nem is a következtetés, hanem a mondanivalójának kicsengése vetet fel bennem egy kérdést:

Oxi, hogy Ön ilyen megbocsájtó, ez remek Krisztusi tulajdonság, de miért csak a szervezettel szemben gyakorolja ezt?

Pont az ilyen részlehajlás miatt írtam ezt a cikket, mert nemrég is egy tanú-családnál voltunk (vén-általános úttörő, általános úttörő-kiszegítőszolga-általános úttörő-általános úttörő felépítésű családnál. és véletlenűl kiderült, hogy őrízgetik a karácsonyos képeiket, mert a családi szeretetet idézi fel nekik, miközben vadul gyehennáravalózzák az embereket, és sajnos úgy is gondolják.

A Watchtowernwk Jehova szólt, hogy elég, fiúk.

Ha Ön szólt volna, vagy én, ugye kiközösítettek volna?

Pusztán csak arra kérem, adjon lehetőséget az embereknek, hogy mindegyik "gonosz" "bűnös lélek" megtér majd, ha nem a Watchtowertöl hallja Isten üzenetét, hanem magától Istentől... miként a Watchtower is!

Köszönöm a véleményét, értékelem a hozzászólását.

a századik juh 2016.12.23. 06:04:11

@XCVI: Ajánlom a figyelmébe azt a blogot, ahol sok összefont kéz "védelméden" magasodik az Őrtorony céges és vallásos logója, és a legutóbbi cikkük így végződik:

"Addig is.

Áldott Békés karácsonyt minden Blog olvasónknak!

A Blogközösség Jehova Tanúiért csapat"
blogjt.blog.hu/2016/12/23/kerdesek_karacsony_idejen_941

Sajnos engem onnan kiközösítettek, miként L.Gabi blogjáról is, így nem tudok oda írni, Jehova tanújaként, és ellenzéki bloggerként, miként Johnny Joker sem, ezen fóromon keresztül köszönöm meg a

Nr.1 hozzászólónak

az éberségét, és a bátorságát.

"sefatias · sefatias.blog.hu 2016.12.23. 05:49:09
már csak az lenne a kérdésem, hogy a posztban feltett kérdéseknek mi köze a karácsonyhoz? Csak nem azt akarod üzenni, hogy aki nem ünnepli a karácsonyt, az figyelmen kívül hagyja Jézus születésének fontosságát?"

2016.12.25. 19:39:21

@a századik juh:

Továbbra sem értem, hogy mit nem ért.
Ami minden elemében hazugság, azt, hogy gondolhatja jónak?
A karávconyhistória minden elemében hazugság.
Jézus nem akkor született.
A három királyok nem hárman voltak, és nem voltak királyok.
A természetellenes csillagmozgást nem Isten, hanem Sátán idézte elő.
A karácsonyi látványelemek pogány (istentelen) szokásokból erednek.
Akkor miről beszélünk?

a századik juh 2016.12.26. 04:32:13

@XCVI: Arról, hogy mindezeket tudva a Watchtower 42 évig karácsonyozgatott, majd az 1925-ös ismételt hamis próféciájuk csúfos bukása miatt ráfogták a bálványimádó tagságra a bukást.

Sajna kiderült, nem ez a baj, mert azóta sem jött be semmi nekik, habár ebből a szokásból kikeveredtek. Én általában arról írok, hogy a fekete és a fehér közt mennyi szín, átmenet, és minta van.

A szélsőséges szeretet okés, mert a szeretet ellen nincs törvény, de a szélsőséges gyűlölködés, és a kötelező demagógizálás, (aminek igyekszek tükröt tartani) az nem okés.

Ez esetben szerintem nem látja a karácsonyfától az erdőt.

A legfelségesebb 42 éven keresztül elnézte a bálványimádásomat?
Naná, hogy azonnal elkezdem gyűlölni, megvetni és kárhoztatni az embereket azért, amit én 42 évig végeztem???

Ez olyan lenne, mintha Péter kikelne azok ellen, akik megtagadták Jézust!

"Továbbra sem értem, hogy mit nem ért."

Azt nem értem, hogy Önnek miért nem ajánlottak fel idáig publikálási lehetőséget?

Habár biztos nem ez álmai felülete, én felajánlom Önnek a lehetőséget, mert én magam a "fékeket és ellensúlyokat" nagyon hiányolom a szervezetből, hogy mindenre csak lelkesen bólogatni lehet, tapsolni, és mondogatni: Értem, értem.

A vita építő.

Megtisztelne, ha írna egy komplett cikket bármiről, vagy arról, hogy Ön szerint mi is a baj az Ön által látogatott blogokkal, Ön szerint hol hibáznak, és mi az amit nem látnak, vagy túlzottan kidomborítanak... vagy bármiről, amit fontosnak gondol.

Szívesen megjelentetném.

2016.12.28. 14:02:27

@a századik juh:

>>Teljes mértékben egyetértek egyébként az Ön által leírtakkal, csupáncsak a következtetés<<

- A helyzetből adódó következtetés a lényeg.

Ünnepelték, mert a világ is ünnepelte.
Aztán tovább kutattak, és rájöttek, hogy ez az ünneplés helytelen.
Utána már nem ünnepelték.

Akkoriban - amikor ünnepelték - senki nem tudta pontosan, hogy most ez jó, vagy rossz.
Bezony a hű és bölcs rabszolga továbbkutatása segített megérteni, hogy a karácsony egy sukcs.
És ez azóta is tarja magát!

Nyilván az eddigiekből Ön is rájött, hogy mi sosem fogunk egyetérteni, amíg Ön nem hisz Istenben, vagy ameddig én nem fogadom el Sátánt.
Én SOHA nem fogom elfogadni Sátánt, ezért Önnek kell nyitnia - valamilyen szinten.

Én nyitott vagyok a nyitásra, de a bezártságra nem.

a századik juh 2016.12.28. 14:17:06

@XCVI: Önnél bezártabb embert nem sokat ismerek, pláne, ha nem számítom magamat.

Véleményem szerint sok dologban egyetértünk, és olyanokban is, amikben látszólag nem.

És a látszólag nem dolgok valójában nem is olyan fontosak, mert vannak, amik látszólag nem fontosak, de valójában azok.

2016.12.28. 14:53:08

@a századik juh:

>>Önnél bezártabb embert nem sokat ismerek, pláne, ha nem számítom magamat.<<

- Ez jogos, de úgy zártam be magam, hogy közben mindent kizártam.
De ebben az esetben nem a bezárás a lényeg, hanem a kizárás jelent egy más állapotot... egyfajta nyitást.
Akik nyitottnak tartják magukat a világ felé, azok vannak bezárva egy olyan útvesztőbe, amiből nem juthatnak ki, aminek a végén a vég van.
22-es csapdája.

A szabadság.... az másról szól.

a századik juh 2016.12.28. 17:54:45

@XCVI: A szabadság az, ha az ember tudja, hogy hol a kulcs!

Vagy legalább, hogy hogyan tud kijutni. Vagy ha átlát az ablakon. Sokszor az a gyógyír, amitől elszigetelné legszívesebben magát az ember.

Jézus érdeklődve figyelte, mit mutat neki sátán a világ dicsőségéből, hisz gyönyörűségét lelte az emberekben.

A kulcs az, ha megbocsát magának.

Szabad lehetne, de nem szeretne szabad lenni, mert szeret rab lenni, szereti a rácsokat belülről látni, szereti a hősies pátoszt, szereti, ha kínozzák, legjobban saját maga szokta kínozni saját magát.

Nem tud megbocsátani magának.

Jobban mondva nem mer.

"És ami ellene vétett,

az ellen védett lett.

Védett?"

2016.12.28. 19:27:07

@a századik juh:

A kulcs az ismeret.
A bölcsesség kezdete az istenismeret.
Sajnáltam ennek a könyvnek a végét, miközben előtte a paradicsomi könyve végét is sajnáltam.
Lett más.
Más cím.
Isten ugyanaz.

Én azt látom, hogy próbálják lebutítani, megérthetőbbé, elfogadhatóbbá tenni.
A világon az elektronika fejládése ellenére egyre több a funkcionálisan analfabéta, és le keél butittani az ő szintjükre az ismeretfeldolgozást.

Az egyre okossabak egyre butábbak - ez van tesó!

a századik juh 2016.12.31. 07:54:38

@XCVI: Prédikátor könyve 10. rész

1. Mikor a fejedelemnek haragja felgerjed te ellened, a te helyedet el ne hagyjad; mert a szelídség nagy bűnöket lecsendesít.
2. Van egy gonosz, a melyet láttam a nap alatt, mintha tévedés volna, a mely a fejedelemtől származik.
3. Hogy a bolondság nagy méltóságra helyeztetett, a gazdagok pedig alacsony sorsban ülnek.
4. Láttam, hogy a szolgák lovakon ültek; a fejedelmek pedig gyalog mentek a földön, mint a szolgák.

2017.01.05. 12:53:12

Látod már a hit szemeddel, ahogy szétesett, és darabjaira hullott minden?
Fegyver vagyok.
Azért születtem, hogy Sátán munkáit lerontsam.
Én nem a te, vagy bárki földi halandó ellensége vagyok, hanem csak Sátáné.

Volt idő, amikor azt gondoltad, kemény csávó vagyok?
Jól gondoltad.
És még mindig az vagyok.

Háború a földön...
JT között nem mindenki olyan mint én, és a fajtánk,
De a mi fajtánk harcol az igazságért, amíg él
Mi egy más faj vagyunk....

2017.01.05. 13:00:42

Nem tudom, a "szánalmas" szerinted egy jó szó a hulladékgyárosokra?

Ha csak a tegnapi, vagy a mai napi szöveget olvastad volna (ha olvastad, és értetted volna), dugig lennél ismerettel Istenről, és szeretettel Isten iránt.

Nincs SEMMID kistesó, amíg tagadsz :)

Mert mondjuk ki: "TE tagadsz."

2017.01.05. 14:18:44

Egy ember vagyok a sok közül, aki nem ismeri Istent, de szeretné megismerni.
Segítesz?

Hát persze, hogy ne tudsz.
Téged ez elgondolkodtat?

2017.01.05. 14:27:22

picked, a régi hozzásózólásaimat is próbálja kitörölni, mintha nem is léteztem volna.
Ez fáj nekem?
Kicsit sem.
Én értem, amit ő még meg sem próbál megérteni.

Vagyunk, akik voltunk.

De azt észrevetted, hogy a JT ellenes oldalak sorban hullanak ki?

Nem én!!!
Csak Ő!!!

Így vagyunk mi, csak én, meg csak Ő.

"az EGÉSZ világ a gonosz hatalmában vesztegel."

2017.01.05. 14:31:29

Érted már, hogy hol rontod el?

a századik juh 2017.01.06. 04:57:22

@XCVI: Nem, de meghallgatom a véleményed.

2017.01.07. 19:11:05

Emlékszel, magasabb az IQ-m az átlagnál.
Emiatt teszek dolgokat.
Erősebb is vagyok az átlagnál.
Ezért teszek dolgokat.

De amit nem veszel figyelembe, hogy bár nem vagyok viccesebb az átlagnál, de amitől te félsz, attól én egy kicsit sem, ezért tudok viccelni élettel és halállal.

Mialatt kiakadnál, miattam nem halt meg senki, de az általad szeretett világ, és a benne élő ROSSZ emberek sokasága miatt milliárdnyian.

Különbség... mindig a különbség számít!

A bloggom?
Még nem indult el, mert nem találom az első mondatot (ha van író ismerősöd, ismered a dilemmát).
De ha elindul....
Az egész világ több ezeréves gyalázatával szemben fog megfogalmazódni.

MINDIG Sátánnal küzdöttem, amióta megismertem az igazságot, ezért is akart megölni már egy héten belül- aztán újra, és újra, és újra.
Tudom milyen bent, és tudom milyen kint.
Mindenre fel vagyok készítve...
Megkapom, mint üveggolyót.
Face to face....

Röviden, nem vagyok egy átlagember.
Sajnálom!
Én annyira szerettem volna átlagember lenni... nem sikerült.
Bocsánat!!!

2017.01.07. 19:50:57

Tudod, mindig CSAK kétfelé lehetett/lehet/fog lehetni osztani a világot.
Akik ismerik, elfogadják, szeretik Istent, és akik mindezekre nem képesek.
Nem Istennel van a baj, és azokkal sem, kik ismerik, elfogadják, szeretik Őt.

Az egész Biblia arról szól, hogy az Istent nem ismerők, nem szeretők, elfogadni nem tudók,. hogy buktak el, és hogy fognak elbukni.

Érted, ez nem játék a szavakkal, ez nem egyfajta életérzés, vagy aposztróf (hiányképzés, hiánykifejezés).

Akik nem ismerik istent, és nem is akarják megismerni, vagy miután megismerték valamennyire (nem jól, nem teljesen, de valamennyire), nem kell nekik-
Akiknek nem kell isten, azok valamiért mindig több lehetőséget látnak az Isten elleni harcban a maguk "igazságának" igazolása miatt.

Miből látszik, hogy eddig jól elszúrtad?
Pl, hogy képes vagy leslie07-nek igazat adni.
A sátánisták elbujtatnak leslie07 istenellenes gyalázkodása mellett!
Az a mocskolódás, az az ócsárlás, amire leslie07 képes, ahhoz hasonló csak nagyon kevés van a világban.
Szerinted ez meg szalonképes...

2017.01.07. 19:58:56

Azt hiszed szétcseszném a te oldaladat is?
Nem!
Az egyéni vélemény szent és sérthetetlen, de a nemzetközi, ráadásul Magyarországról vetítve?...
Az más tészta.
Azt nem hagyhattam!
Tengelytörés.

2017.01.07. 20:13:35

Az EGY Istent csak EGYFÉLEKÉPPEN lehet megismerni.
Segíteni fogok neked (is).
Ezek az elvetemült JT mindenre képesek, hogy megismertessék az Egy Élő Istent másokkal.
Erről ismerszenek meg.
Bűn és bűnhődés a világ számára.
Élet vagy halál "válaszd az életet vagy a halált".
Semmi nem változott évezredek óta!

XCVI (törölt) 2017.01.07. 20:27:14

Már régóta szeretem, amikor lekorlátoznak, vagy kitörölnek.
Bírom én ezt egész nap.
Nem voltam.
Nem vagyok.
Nem leszek.
Ismerem a világ szellemét.
Az ilyen... az olyan, hogy próbálja eltörölni a tiszta hangokat.

Sátánnak háború a neve?
Az én nevem is háború.
(Csak azért vagyok ilyen bátor, mert isten megvéd.
Szeretem, ahogy Isten megvéd.
Én elmegyek a falig, Isten meg jól megvéd.
A barátok már csak ilyenek - megvédik egymást)

a századik juh 2017.01.08. 00:59:33

@XCVI: "Ezek az elvetemült JT mindenre képesek, hogy megismertessék az Egy Élő Istent másokkal."

Ha ez így lenne!

De 1: Nem ők ismertetik meg az Istent másokkal, hiszen ők is ingyen kapták ezt az ismeretet a bibliából, nem?

Akkor meg ne tegyenek úgy, mintha nem kapták volna.

2: A Jehova nevet semmilyen formában nem tartalmazta sohasem bibliai lelet.

Az utolsó irásod érdekes, Jézus nem ment e la falig, hanem azt mondta, ne tedd próbára a te Istenedet...

XCVI (törölt) 2017.01.12. 15:33:27

Életképek.
Karcolatok.
És egyebek.

Ha már Istenről nem írhatok (írni írhatok, de falra hányt borsó), akkor írok az emberről.
Az ember egy különleges állatfajta.
Az elemző gondolkodásnak kéne megkülönböztetnie, de ez valami perverz módon nem sikerül szinte az egész világon senkinek sem.
Az emberek nem hisznek Istenben.
Az egész világon szinte senki nem hisz Istenben.
Alapvetően ebből a tényből kéne kiindulnia a problémamegoldásnak!

Az embert a jövő élteti.
Mindig!
Megkérdezik a hatévest, hogy mi szeretnél lenni?
Ő meg azt válaszolja, hogy kukás.

Aztán az ember, amikor kicsit okosabb lesz (és már nem akar kukás lenni), akkor is tervez.
Ezt csinálom, meg azt csinálom, meg jövőre megjavulok én, meg, ha nyugdíjba megyek....

A fényképek, a videók miről szolnak?
Nem az életérzésről, hanem arról az időről, amikor még jó volt a jövőkép.
A múlt képei is a jövőről szólnak... az elvesztegetett jövőről szólnak.
Mi lehettél volna, és mi lett belőled :(

Amikor kigondoltad a jövődet, még tiszta voltál, aztán az a sok pofon, a kijózanodás, a realitás talaja folyamatos megalkuvásra kényszerített.
Emlékszel mikor adtad fel az elveidet, mikor vesztetted el az ártatlanságodat, mikor lettél a részese kiszolgálóként ennek a világnak?

Titkot árulok el: Ez az írásom nem lesz benne az új könyvekben, de néhány, igen.

Van a fájdalomnak az a foka, amikor ki bír szakadni belőled az az igazság, amit eltúr a nyomdafesték.

XCVI (törölt) 2017.01.12. 15:47:51

A JHVH (Jehova, Jahve) név nem szerepel?
"Mindenki, aki segítségül hívja Jehova nevét, megmentésben fog részesülni."

Ki a megmentő?
JHVH Isten, aki megbízta a fiát, Jézust, hogy hajtsa végre az akaratát.
Jézusra hivatkozol, de semmi nem kell neked Jézustól :(
Megkérdőjelezel mindent: Isten, a Biblia hitelességét, Jézus állását, Atyjához való viszonyát.

Újra írom a TÉNYT: Az egész világon szinte senki nem hisz Istenben. (mindenki hisz valamiben, de nem istenben)

A világ nagyobb nem keresztény része számára SEMMIT nem jelent a Biblia üzenete.
A világ kisebbik keresztény felét meg vagy nem érdekli, vagy totál félreértelmezi.
Mi a jó ebben?

Nem értem az értetlenségedet, tesó.

a századik juh 2017.01.12. 16:51:55

@XCVI: Azt nem értem, hogy te hogyan hihetsz Jehovában, amikor a bibliában végig Úr van.

Mert mivan írva Jézus övére?

Jehovák Jehovája?

Ugye nem?

Te sem hiszel akkor a levezetésed szerint az Úrban, nem adsz dicsőséget a nevének, és nem hiszed, hogy Jézus nevének megvallása, és Jézus feltámadásába vetett hit elég a megmentéshez.

Vénvarangy 2017.01.18. 10:53:25

Csodás kis vita alakult ki, csak az a baj, hogy mindenki mondja a magáét. Bár már közel 7 éve nem vagyok tanú, kb. 1 hónappal ezelőttig állítottam, hogy az igazság JT-nál van. Csak a köszönés-nem köszönés dolog miatt nézegetni kezdtem a társulat oldalát, és ráakadtam a keresőben egyéb oldalakra is. megdöbbentem, mi több, felháborodtam azon , amiket találtam. A meggyőződésem kezdett kétkedéssé válni, de nem Istenben, hanem a szervezetben. Mondhatom, ez olyan volt, mint amikor Saul visszakapta a látását. NEM lehet azt mondani, hogy aki nem tanú, az nem hisz Istenben! Az, ahogyan a tanúk hisznek, igenis vakhit, mert nem hajlandók meghallgatni mások véleményét, mert mindent sátánnak tulajdonítanak, ami nem a szervezettől jön. Igenis meg kell vizsgálni minden érvet, mert így nőhet az ember hite, ha be tudja bizonyítani, hogy igaza van. DE nem lehet eleve hazugságnak gondolni a másik véleményét, csak azért, mert nem egyezik a miénkkel. Sőt, ahogy a tanúk gondolják, ez csak bizonyíték arra, hogy jó helyen vannak... Sok mindent átéltem az alatt a 18 év alatt, amíg tanú voltam. De az akkor felmerült kérdéseimre csak most kaptam választ. Az utóbbi pár hét alatt nyugodott meg a lelkem, hogy valóban megismertem a WT történetét. Volt egy kiadvány, még a '90-es években, az volt a címe(ha jól emlékszem): A vallások jövője múltjának tükrében. ha igaz, hogy ez alapján ítéli meg Isten a vallásokat, a WT-nek is van mitől tartania...

a századik juh 2017.01.18. 16:30:35

@Vénvarangy: "közel 7 éve nem vagyok tanú, kb. 1 hónappal ezelőttig állítottam, hogy az igazság JT-nál van"

Az hogy lehetséges?

Becsületbeli ügy, vagy vendetta?

"NEM lehet azt mondani, hogy aki nem tanú, az nem hisz Istenben!"

És rátapintottál arra, ami engem is ébresztgetett.

Az első írásomban leírtam, hogy mit gondolok arról, hogy Jézus és a parázna nő, meg a farizeusok történetét kivették a watchtower bibliájából... a kétkedő nem Jézusban kételkedik, hanem a szervezetben, nem Istenben nem hisz, hanem azoknak, akik szemébehazudtak, szemébehazudnak, és a szemébe fognak hazudni, ha azt a szervezet érdeke úgy kivánja, legyen akár férj, feleség, gyermek, szülő... tisztelet a kivételnek.

Vénvarangy 2017.01.19. 09:10:48

Azt gondoltam, hogy az igazság ott van, csak én nem vagyok méltó rá. A sok új infó birtokában jöttem rá, hogy kacsa az egész.
Amúgy én kértem, hogy közösítsenek ki. Meg is tették, mondjuk elég hernyó módon, tisztességtelenül.

a századik juh 2017.01.19. 11:25:25

@Vénvarangy: Hát igen, aki önként kéri, annak a nem létező pokluk hetedik bugyrának legalján ásnak még egy gödröt a szentek.

Ha van egy két tanulságos történeted, helyzetkomikumod, életszituációd a szervezet visszásságairól, vagy épp napos oldaláról, bátran megoszthatod, ha olyan, akár cikket is csinálunk belölle.

Vénvarangy 2017.01.19. 12:33:49

az egyik kedvencem a bársonynadrágos sztorim. Abban az időben sokat autóztam, dolgoztam(többet mint mostanában), így sokszor akkor értem haza, hogy már nem volt időm ebédelni este 6-kor, de átöltözni sem. Család belök a kocsiba, és mentünk összejövetelre. Bársony nadrág, bársony zakóban voltam, nem szakadt mackóban. az összejövetel végén 2 vén behívott a kisterembe, ahol elmondták, hogy ez nem oda illő ruházat. Itt kértem a Bibliai alátámasztást. csak a -legyél alázatos, testvér!- hangzott el. Ekkor közöltem, hogy a továbbiakban felkérem a véneket, hogy ha ruha vásárlásra kerül sor, jöjjenek velem.Ja, mondtam azt is, hogy akkor legközelebb megebédelek, átöltözök, de akkor csak az összejövetel végére fogunk odaérni. Sűrű sötét csend volt a válasz... Innentől kb 2 hónapig rám sem néztek, nem is köszöntek. abban az időben jött a körzetfelvigyázó, Pálinkáspityu. Az egyik kivonulásra, amire el tudtam menni, bársonyszerkóban érkezett. meg is jegyeztem, hogy ezt jobb, ha lecseréli, mert ki fogják közösíteni a helyi vének.

a századik juh 2017.01.19. 15:57:26

@Vénvarangy: :-D

Vele nem kötekednek, mert Franciska kiosztja őket.

Egyébként is, aki Pálinkás, vagy Serfőző, vagy valami más alkoholneve van, az védettséget élvez.
süti beállítások módosítása