"Noé ... Lelkiismeretességének köszönhetjük, hogy élhetünk!"
2016. december 21. írta: a századik juh

"Noé ... Lelkiismeretességének köszönhetjük, hogy élhetünk!"

Bizony! Nem hiszitek?:

December 21., szerda

„Mellette voltam mint mestermunkás” (Péld 8:30).

Jézus követte Atyja példáját, így ő is egy fontos munkával bízta meg a tanítványait. Ezt mondta nekik: „Bizony, bizony mondom nektek, aki hitet gyakorol bennem, az is véghezviszi majd azokat a cselekedeteket, amelyeket én teszek; és nagyobbakat tesz majd ezeknél, mert elmegyek az Atyához” (Ján 14:12). Ezzel kíváncsivá tette őket, és várakozást keltett bennük. Arról is beszélt nekik, hogy a munka sürgős, és ezt így hangsúlyozta: „Addig kell tennünk annak cselekedeteit, aki küldött engem, míg nappal van; eljön az éjszaka, amikor senki sem munkálkodhat” (Ján 9:4). Jehova az embereknek már azelőtt is adott élvezetes munkát, hogy Jézus a földön volt. Míg Ádám és Éva nem tett eleget az Istentől kapott megbízatásnak, addig mások igen (1Móz 1:28). Noé például részletes utasításokat kapott arra, hogyan építse meg a bárkát úgy, hogy ember és állat is túlélje a vízözönt. Lelkiismeretességének köszönhetjük, hogy élhetünk! (1Móz 6:14–16, 22; 2Pét 2:5). w14 10/15 3:1, 3–4

Napiszöveg

V.S.:

"„És szüntelenül ezt kiáltják harsány hangon: »A megmentést a mi Istenünknek köszönhetjük, aki a trónon ül, és a Báránynak!«” (Jelenések 7:10)"

 

jw_orgpajzs.jpg

              Kórah és társai a rossz oldalra álltak,elnyelte őket a föld! Te kövesd a Jw.org-ot, ahonnan az élet vizei folynak!

 

Picit merengjünk el, mit állít a Watchtower! Noé lelkiismeretlen munkás is lehetett volna, és az Ararát előtt 2000 kilométerrel hajótörést szenved, mert egy bibliatanulmányozás elhúzódott, és nem volt ideje bekenni szurokkal az a két fát.

Minden állat és az összes ember meghal, Jehova meg várja, hogy mikor érkeznek már, hogy tudja folytatni a tervét!

Kopogtatnak, jön Sátán, kaján vigyorral:

-Noés, mi újság, hogy halad a világmegmentő terv? Jah, hogyhogy nincsennek már itt? Mondtam előre, hogy a műszaki rajz nem egyértelmű, és nem felel meg a biztonsági előírásoknak. Zéró mentőcsónak, zéró mentőmellény, zéró ÁNTSZ engedély, az egzotikus és veszélyes állatok szállításának feltételeiről ne is beszéljünk. Hát remélem, nem fog kudarcba fulladni a terv, hehe!

 

Jehova meg várja, várja, és el kell ismernie a kritikát, hiszen nem építetett fekete dobozt a bárkába, most hol keresse őket? 

Mellette Abaddon Mihály aggódik, hogy készítse-e a fehér lovat, vagy mi lesz... elég messzire vezet ez!

Még jó, hogy nem így történt, és  így valóban "Noé ... Lelkiismeretességének köszönhetjük, hogy élhetünk!" 

Sőt, én továbbmennék:

A szuroknak köszönhetjük, hogy élhetünk!

Éljen a szurok!

Pár eset, amikor szintén Noén múlt hogy nem lett katasztrófa:

noe4.jpg

                                     Voltak, akik lemaradtak volna, ha Noé nem lelkiismeretes.

 

noe1.jpg

   Voltak problémák, amik miatt a Bárka-projekt majdnem megfeneklett... hála Noénak, nem lett baj!

 

noe6.png

                                             Pedig voltak, akik megpróbálták megfúrni a tervet!

 

noe7.jpg

                                                    Volt, amikor Noé is tanácsra szorult.

 

 

 

 

noe1_1.jpg

 

Voltak nem egyértelmű dolgok, amik a Septagintában nem jól voltak leírva, és csak Noén múlt, hogy értelmezi Isten szavát! Szerencsére a Jw.tv-n keresztül kapott áldás megtette a hatását, és felismerte tévedését.

noe5.jpg

 

 

Például kevesen tudják, hogy habár Isten parancsa nem tartalmazta egy második bárka megépítését, Noé mégis megépítette azt, miként Rutherford is Beth-Sharimot:

 

 

noe.jpg

 

 Noé, miután a második hajó elsüllyedt, az Őrnaszád folyóiratban megjelentette, hogy Jehova a hibás a több millió dínó haláláért*, mert félrevezette őt, de most már hálás, hogy megértette ezt az új világosságot, és megígérte, hogy legközelebb jobban figyel, de bocsánatot nem kér, mert hát miért fogalmaz olyan rejtélyesen Jehova, nem?

 

*Egyes hírek szerint valószínűleg feltételezhetően elképzelhető, hogy Jehova "átvitt" pár dinoszauruszt, de a Vezető Testület egyik tagja sem vállalta, hogy ő lenne az.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr412065851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.12.22. 23:33:23

Már megint nem JT ellen, hanem Istennel szemben sikerült gúnyolódnod.
Te nem JT tanításai szerint nem hiszel Istenben, hanem sehogyan sem.
Lehet, hogy megpróbáltál hinni benne, de nem sikerült.
Van benned valami gát, valami fék, valami ellensúly.

Tudod mi a baj azokkal, akik azt hiszik tök mindegy, hogy élnek, majd lesz valahogy?

Hogy lesz.
És nem csak valahogy.
Hanem úgy, ahogy Isten eltervezte.

A rossz embereknek a feltámadás nem áldás lesz, hanem átok :(

Amikor nem lesz rossz (Sátán és a démonai befolyásolása), és csak a jót kapják az arcukba a "visszatértek", addig nem fog ez látszódni, de amint újra szabad lesz a gonosz, az " ítéletre feltámadottak" lélekszakadva fognak rohanni vissza, hozzá, hogy beteljesítsék a választott, és a nem eleve lerendelt(!) sorsukat.
És mindez exponenciálisan.

De ne rohanjunk ennyire előre, hisz még előttünk áll a nagy nyomorúság, és Armageddon csatája...

a századik juh 2016.12.23. 03:28:59

@XCVI: "A rossz embereknek a feltámadás nem áldás lesz, hanem átok :("

Értem, köszönöm a véleményét, és a fenti idézetet, amely szerint Isten MINDENKIT(?) fel fog támasztani?

Hiszen ha a rossz emberek is feltámadnak, akkor mindenki feltámad, ugye?

"De ne rohanjunk ennyire előre, hisz még előttünk áll a nagy nyomorúság, és Armageddon csatája..."

Kár, hogy már 1914 sem az első világvégeprófécia volt, és 1975 sem az utolsó... kicsit nagyon előrrerohantak Watchtoweresék ezek szerint....

Borzasztóan érdekel, hogy Ön hol látja az Isten elleni támadást az írásaimban "már megint"?

Kérem, fejtse ki a véleményét e témában is, hogy építő is legyen, hátha ilyen megátalkodott gyehennatöltelékek, mint én is, tanulhatok még valamit.

Köszönöm.

a századik juh 2016.12.23. 05:55:25

@XCVI: Az észrevételének megfelelően javítottam a poszton, a napiszöveg alá közvetlenül bemásoltam ezt:

V.S.:

„És szüntelenül ezt kiáltják harsány hangon: »A megmentést a mi Istenünknek köszönhetjük, aki a trónon ül, és a Báránynak!«” (Jelenések 7:10)

Így valóban jobban érthetőbbé válhat, hogy mi is a bajom a napi szöveg pirossal kiemelt részével.

Még egyszer köszönöm, több szem többet lát. :)

A kritika is lehet szeretetből fakadó, és építő, ha nem reked meg az ítélkezés szintjén, úgy gondolom.

2016.12.23. 22:23:50

@a századik juh:

>>Értem, köszönöm a véleményét, és a fenti idézetet, amely szerint Isten
MINDENKIT(?) fel fog támasztani?<<

- "lesz feltámadásuk a halottaknak, mind igazaknak, mind hamisaknak."

"Amikor eltelik az ezer esztendő, a Sátán eloldatik fogságából, és kimegy, hogy megtévessze a föld négy sarkán levő népeket, Gógot és Magógot, hogy összegyűjtse háborúra azokat, akiknek annyi a számuk, mint a tenger homokja. (ezer év béke után annyi a rossz emberek száma, akik még azután is képesek isten ellen támadni, mint a tenger fövénye - vagyis megszámlálhatatlanul sok!)
És felvonultak a föld szélességére, és körülvették a szentek táborát és a szeretett várost, de tűz szállt alá az égből, és megemésztette őket."

Isten könyörülete és bizakodása felfoghatatlan.
Ő mindenkinek megadja az esélyt, hogy megváltozzon.
Nagyon sok rossz ember fog megváltozni kihasználva ezt a lehetőséget, míg nagyon sok nem.
A végső ítélet pont ezért lesz igazságos.
Aki az utolsó utáni lehetőséget sem képes megragadni és a maga javára fordítani, az mindent mondhat, csak azt nem, hogy Isten nem próbálta meg.

A Biblia ismerete nagy segítség a dolgok megértéséhez.
Sajnos az egész emberiség ennek az ismeretnek van híján.
Pedig már most is tudható minden, ami számít.
Isten ajándéka ez az utolsó időkben élők számára.

>>Borzasztóan érdekel, hogy Ön hol látja az Isten elleni támadást az írásaimban "már megint"?<<

- Gondolom jókat derültél a karikatúrákon, amik Noét ábrázolják.
Például ebben, mert ezek a rajzok nem JT tanításairól szólnak, hanem az Istennel szembeni tiszteletlenség netovábbjai.

Aki ismeri Istent (és Noét), egy hangyányira sem tartja mulatságosnak ezeket rajzokat és a hozzá tartozó szövegeket. Sőt!...

a századik juh 2016.12.24. 04:04:37

@XCVI: Értem.

Örülök, hogy Önnem osztja Jehova tanúi nézetét, miszerint csak Jehova tanúi fogják túlélni armageddont, és csak azok támadnak fel, akiknek volt előfizetésük az Őrtoronyra, vagy örömmel elfogadták azt.

"Például ebben, mert ezek a rajzok nem JT tanításairól szólnak, hanem az Istennel szembeni tiszteletlenség netovábbjai."

Engedje meg, hogy megvédjem magam, ugyanis téved.

A képek pont hogy JT tanításáról szólnak!

Tudja, soha életemben nem tettem volna fel ilyen képeket, ha valakik nem állítják azt, hogy:

"Noé ... Lelkiismeretességének köszönhetjük, hogy élhetünk!"

Ön szerint sértés Istenre, hogy ilyen képeket raktam fel, ez esetben elnézését kérem, nem volt szándékomban.

Én pedig úgy érzem, hogy az a sértés, hogy Isten érdemeit áthelyezzük Noéra.

Tudja, Mózes esetében ez halálhoz vezetett, hisz Mózes azt állította, hogy ő a csodák forrása... itt pedig Noé, hisz Noénak köszönhetjük hogy élhetünk... a Watchtower szerint, szerintem meg a Legfelségesebbnek.

Célom tehát nem az volt, hogy Istent kigúnyoljam, hanem hogy felhívjam a figyelmet, hogy a Watchtower kigúnyolja Istent.

"Isten könyörülete és bizakodása felfoghatatlan.
Ő mindenkinek megadja az esélyt, hogy megváltozzon."

Ámen!

2016.12.25. 15:15:56

Én nem örülök annak, hogy ön félreért engem.

CSAK Jehova tanúi fogják túlélni Aemageddont.
Viszont valóban mindenki feltámad, de az ezer év végén, megint csak, CSAK Jehova tanúi maradnak életben.

Ha Ön ismerné a Biblia tanítását, ezt tudná álmából felébresztve is.
De mivel Ön nem ismeri a Bibliát, ezért csak vagdalkozik, árnyék bokszol, árnyékra vetődik.

Hiába a magyarázkodás, Ön nem hisz Istenben. és ezért bír gúnyolódni (vele, rajta).
Ha mégis másnak szánta, SENKI nem értette el a célzást.

"Isten könyörülete és bizakodása felfoghatatlan.
Ő mindenkinek megadja az esélyt, hogy megváltozzon." - még Önnek is.

2016.12.25. 15:22:41

Máshogy fogalmazva, egy örök klasszikust idézve:

"Már nem hiszem a szent biblián olvasva az alábbi szerintem írni : Mátè 10 : 8 versèn már 1992 ève óta üdvözlöm vagy búcsúzom £alikuss ****"

a századik juh 2016.12.25. 17:35:38

@XCVI: "Hiába a magyarázkodás, Ön nem hisz Istenben"

Ön, mint a Szívek Vizsgálója feltehetően jól kell, hogy megítélje ezeket.

"CSAK Jehova tanúi fogják túlélni Aemageddont."

Én tudom, hogy ezt tanítják, és íme, most Ön is megerősítette.

De vajon akkor miért írják ennek pont szöges ellentétét a Jw.org-on, miszerint nem csak Jehova tanúi élik túl armageddont?

"az ezer év végén, megint csak, CSAK Jehova tanúi maradnak életben. "

Nos, a legújabb világosság újvilágosság reload 2 újratöltve értelmezés szerint az ezer év után feltételezhetőe valószínűleg csak azon általános úttörőszolgálatot végző Jehova Tanúi maradhatnak életben, akik legalább 5 jw.org kitűzőt viselnek magukon éppen, és maximum 30 másodperc alatt képesek letölteni zsebbenyúlástól számolva a jw.tv adott havi műsorát a házigazdának, leárnyékolt külterületi helyen is!

"Máshogy fogalmazva, egy örök klasszikust idézve:"

"Álmodj, királylány!
Ahogy a mesében"

2016.12.25. 17:52:03

@a századik juh:

Nos, nem kell istennek lennem ahhoz, hogy lássam, Ön nem hisz Istenben.

Ami félreért, de súlyosan, az az, hogy amikor azt írom, hogy csak JT maradnak életben, az csak JT-ra vonatkozik.

Ezt most nem fogom elmagyarázni, hisz Ön mindent tud.

a századik juh 2016.12.25. 17:58:06

@XCVI: " Ön mindent tud."

Kikérem magamnak!
Én nem tudok semmit!

Ha kérhetem, magyarázza el, hacsak nincs jobb dolga.

2016.12.25. 18:32:03

@a századik juh:

Én mindent tudok, amit nagyon sajnálok.
Bocsánat, hogy mindent tudok!
Nem így terveztem, nem azt akartam.

An eskimo in Mexiko.

2016.12.25. 18:38:31

Önén...
Az a sok Ön, az a sok én...
Én nem vagyok Ön, Ön nem én.
Vagyunk, akik vagyunk.
Ön és én.

a századik juh 2016.12.26. 03:51:18

@XCVI: "Én mindent tudok, amit nagyon sajnálok"

A tudással nincs is semmi baj, csak az azzal járó felelősséggel.

2016.12.28. 13:11:07

@a századik juh:

Ön miért nem tud mindent, amikor a lehetőség adva van?
És nem akárki, hanem Isten adta meg a lehetőséget (a szent szellem által, ami a Segítőnk), hogy a mi időnkben mindenki mindent tudjon.

Emlékszik?
Az elejétől fogva, aztán az izraelitáknak Isten.
Az őskeresztényeknek Jézus.
Napjainkban Isten szent szelleme.
Ön látja, hogy Isten minden korban mindig mindent megpróbált, hogy végre észhez térjenek az emberek?

A lehetőség adva van.
Ön miért nem használja ki?

2016.12.28. 13:21:10

Isten.... a mi Istenünk alig várja, hogy végre kihasználják, de nem akarja kihasználni senki :(
Van annál szomorúbb, minthogy valaki felkínálja magát, de senki nem akarja kihasználni?

Ön szerint Isten sokat kér?
Isten azt kéri - már odáig elment, hogy csak KÉT törvényt fogalmazott meg - 1. szeressék őt, pl a teremtésművéért, a szeretetéért, ami miatt teremtett, a puszta létéért,; 2. és szeressék egymást a teremtményei -, de az emberek folyamatosan ELUTASÍTJÁK!

Ön szerint kik utasítják el Istent?
Jehova Tanúi, vagy az egész világ?
(jól gondolja meg a választ!)

a századik juh 2016.12.28. 14:09:41

@XCVI: Tudja, a polihisztorok ideje lejárt.

Nincs mit meggondolni, mert a biblia szerint az egész világ a gonosz hatalmában van, és Ön is ezt a szókombinációt használta.

Csak abban tér el a véleményünk ezek szerint, hogy vajon az egész világba beletartozik-e a watchtower szervezet is, vagy ők annyira felfuvalkodottak, hogy ellenkező típusú gyümölcs termése esetén is azt állítják, hogy ők nem a világ részei.

2016.12.28. 14:36:02

@a századik juh:

>>a polihisztorok ideje lejárt.<<

- Biztos Ön ebben?

>>Csak abban tér el a véleményünk ezek szerint, hogy vajon az egész világba beletartozik-e a watchtower szervezet is<<

- Ha ők sem, akkor ki marad?
Kérem, mutasson rá ujjal.

a századik juh 2016.12.28. 15:44:42

@XCVI: Ahhoz, hogy Krisztus követövié váljunk, tutibiztos nem kell polihisztornak lenni. :-)

Rá is tudok mutatni, figyeljen:

Azok a lelkek ott tőlünk délre, a vér és jajgatás között, akiket a terroristák megöltek/nek, ha Jézus követőinek vallják magukat.

De, hogy dícsérjek is, amit mindíg hiányol, Jehova tanúi között is tudok olyat mutatni, aki szerintem marad.

Merthogy nem szervezetek lesznek megmentve, hanem egyének, ugye?

Csak azért, mert valaki teljesíti Isten limbófeladatát, azét még nem lesz gyehennajeggyel ellátva, mert nem Jehova tanúja és viszont: attól, hogy valaki Jehova tanúja, még nem automatice megmentett, lásd az én esetem, ugye.

A helyzet az, hogy sok emberre rá tudok mutatni, de szervezetre egyre sem.

Dehát a biblia nem is beszél szervezetről, hanem egy Útról beszél, amin mindenki járhat.

2016.12.28. 16:56:37

@a századik juh:

>>Azok a lelkek ott tőlünk délre, a vér és jajgatás között, akiket a terroristák megöltek/nek, ha Jézus követőinek vallják magukat.<<

- Akik ott lenn délen semmit nem tudnak Istenről, mert a beleszületés, vagy a hamis prófétáik tanításai folytán, semmit nem tudnak Istenről, azok védve vannak.
(Ön ezt igazságtalannak tartja? Nem az!)
Mi az olyanokról beszélünk már évek óta, akik ismerhetik istent, de nem kell nekik.

Az ítélet =az első, Jézus eljövetelekor történő) nem az olyanokról szól, akik nem tudják, hanem azokról szól, akik tudják, vagy a nagy nyomorúság alatt megtudják, de nem kell nekik.
A két ítéletet (Jézus eljövetelkorit a nagy nyomorúság után, ami után jön Armageddon, és az utolsót, ami Jézus ezer éves uralkodása után Sátán eleresztése után lesz, ne keverjük már össze!)

2016.12.28. 17:05:09

A hangvételem talán (biztos!) ellenségesnek tűnhet, de nem vagyok ellenséges.
Van egy nyilvánvaló hibám: Rosszul fogalmazom meg a jót.
Ezért néha (néha többször is... néha csak) félreérthető a szándékom: Segíteni szeretnék.

Honnan tudom, hogy bajban vannak az emberek?
Hogy én is bajban vagyok.
Mindent tudok a bajról :)

XCVI (törölt) 2016.12.28. 17:14:09

A Mindenkinek Jehova Tanúiról oldal pl bajban van.
Erről is tudok mindent.
Egyesek szerint én okoztam.
Egyesek szerint nem.

Lózung?
Talán igen, talán nem.

Ez az egész semmin nem változtat!
Vannak a nemek és vannak az igenek.

XCVI (törölt) 2016.12.28. 17:22:42

Oké, bocsánat!
Egy bocsánat még belefér.

A mentségem: Sosem voltam egyszerű.
Akik ismernek, sosem arról ismertek, hogy egyszerű vagyok.
Aki szeretnek, sosem azért szerettek, mert egyszerű vagyok.
(Pedig, ha tudnák mennyire egyszerű vagyok...
Mint a faék. A fekete az fekete, a fehér meg fehér, a 16 millió szín, meg gyűjtőnéven: színes.)

a századik juh 2016.12.28. 17:34:58

@XCVI: "A mentségem: Sosem voltam egyszerű.
Akik ismernek, sosem arról ismertek, hogy egyszerű vagyok.
Aki szeretnek, sosem azért szerettek, mert egyszerű vagyok."

Ezt most fizikailag vagy szellemileg értsem? :)

a századik juh 2016.12.28. 17:38:22

@XCVI: "A Mindenkinek Jehova Tanúiról oldal pl bajban van.
Erről is tudok mindent." Én nem tudok erről. Esetleg valami kulisszatitkot tud?

Én még friss vagyok ebben a szférában, állítólag nagy szeretet volt Gabi-Joker-Sefa vonalon, de én erről lemaradtam.

Információhiányom van, esetleg Ön pont tud nekem segíteni?

XCVI (törölt) 2016.12.28. 19:10:39

@a századik juh:

>>Ezt most fizikailag vagy szellemileg értsem? :) <<

- Szellemileg... és fizikailag.

Azóta már bocsánatot kértem mindenkitől, és mindenki úgy tudja . hogy nehéz eset vagyok.

Kell mindenki életében valami más, én vagyok a más.
Szeretik, nem tudják elfogadni, de szeretik.
Másnak lenni soha sem könnyű,.
Vannak az ők, és vannak a mások.

Nem tudok segíteni, mert én a másoknál is másabb vagyok.
Nagyon másnak lenni, nehéz?
Néha nehezebb, mint egyesek gondolják.

Vénvarangy 2017.01.20. 12:58:44

Gratulálok, századik juh, ismét nagyszerű cikket írtál! Szerintem semmi sértő nincs istenre nézve, és ahogy én megismertem Istent, igenis jó humorérzéke van. Az igaz, hogy a társulatra nézve vannak kritikus pontok, de ez mind jogos. Az viszont XCVI írásaiból kitűnik, ami mindig is ellenszenves volt a tanúk viselkedésében, a fennhéjázó, öntelt, mi tudunk mindent jól! stílus. Emlékszem az arcokra, amikor más vallásúak hitéről volt szó, hogy lenézően megmosolyogták őket. A saját anyám is ezt csinálta, akit ilyenkor emlékeztettem, hogy ő is más vallásból jött. És más hitét megkérdőjelezni, csak mert nem úgy hisz, mint mi, nagyon felfuvalkodott és nagyképű dolog. Emlékszem egy házaspárra, akik még a '90-es évek elején egy lakodalomban nem táncoltak, mert ők _mélyen hisznek-. Ez a házaspár 4 kisgyerekkel eladta a lakását, beköltözött egy volt istállóba. Ez úgy rémlik, 1993 nyarán történt. Amikor láttam, hogy hová vitték a családjukat, ahol még normális fűtés sem volt, kérdeztem, hogy télen mit fognak csinálni. Azt mondták, hogy ősszel legkésőbb eljön armaggeddon. Azóta eltelt sok-sok tél...

a századik juh 2017.01.20. 13:43:40

@Vénvarangy: Köszönöm a gratulációt, igyekszem. Örülök, hogy te is úgy gondolod, hogy a humorérzéket nem a majmoktól örököltük, vagy netán sátántól való lenne.

Érdekes lenne felkeresni ezt a családot, hogy mi lett velük, hogyan emlékszik vissza az akkori hitére, és tanú-e még azóta, mi lett a gyerekekkel?

Vénvarangy 2017.01.20. 16:13:40

Annyira emlékszem, hogy rövidesen elváltak a férj(aki úgy rémlik, nem is keresztelkedett meg) alkoholizmusa miatt. erről jut eszembe, milyen sokat keményen ittak, még a vének is... és oda jöttek az összejövetelre tök' piaszagúan...

a századik juh 2017.01.21. 07:22:47

@Vénvarangy: Mivel látom, hogy ez az alkohol-téma mélyen érint, és mivel írtad, hogy már 7. éve nem vagy tanú... bár ez nem jelenti azt, hogy ne követnéd az új világosságot, de azért gondoltam, megosztom veled, hogy mit gondol a szervezet a NYILVÁNOS ELŐADÁST megtartó testvér rendszeres alkoholfogyasztási szokásáról közvetlenül a program megtartása előtt, de nem tudom, érdekel-e?

a századik juh 2017.01.21. 13:39:25

@Vénvarangy: Természetesen semmi kivetni való nincs benne, feltéve, ha mindezt gyomorfájásra hivatkozva teszi,

miként Timóteusz, aki vén volt, és nyílvános előadásokat is tartott, és mi van, ha pont előtte kezd fájni a gyomra?

Ez nem vicc, keresem a cikket is, de szerintem direkt engem szivatnak az Őrtorony online keresőmotorjával.

Szóval ez a tanítás az Őrtoronyban volt, és 1 év távlatából így működik:

-Megjött a testvér messziföldről, örömtánc!
Koordinátor elkezd kacsingatni a vénfeleségre:

-Ki vezet, ki vezet, szerintem a testvérnek fáj a gyomra....!

-A igen, pont most nyilalt, ennyire látszik?

-igen, meg a másik gyülekezetnek, akik utánnunk jönnek, én tartom a nyilvánost, nekem is fáj... figyelj, végülis nyilvánost fogok tartani, meg a véneknek szabad, látod, ki is van kereteztetve a kisterem falára az az Őrtoronycikk.
süti beállítások módosítása