Sztechno Ferit felkapta a hírnév!
2016. október 10. írta: a századik juh

Sztechno Ferit felkapta a hírnév!

szteknoferi.jpg

Ezt találtam a neten... :-)  

Nyilván a képen nem ő van, vagy nagyon megváltozott!

Ha pocakig mutatná a kép, lehet, felismerném. :-)

Nem én csináltam!

 

elnezest.jpg

 

Én a magam nevében inkább kételkedem ezen idézet forrásában! 

Ha ő is mondta, szerintem az apósától hallotta!

:-)

 

A készítő fontosnak tartotta kiemelni a titulust is... reméljük, hamarosan átírhatjuk!

"A vezetőtestület tagja" zárójelben.

És testi adottságait kihasználva szétcsap, és felborít, miként Jézus, amikor látta hogy profittá silányították Égi Atyja imádatát.

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr6411788183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.10.11. 19:09:28

Ezzel a mémmel találkoztam már én is régebben. Kíváncsi lennék, hogy ki és miért készítette. Amúgy a Feri és a Zsuzsa nagyon jó fejek szerintem. Én legalábbis szeretem őket.

a századik juh 2016.10.12. 04:34:18

@Marci kérdez: Remélem, az írásból kiderül, hogy nekem sincs velük semmi problémám, sőt!

Ő volt az, aki az egyik kongresszuson elmondta, hogy látott egy munkajelentést, amin 720 óra szerepelt abban a hónapban... Sátáné volt, merthogy ő sohasem alszik!

Mivel azonban a munkajelentések a Jehováról és szervezetéről történő tanúskodásról adható csak le, könnyen kikövetkeztető, hogy ha sátán éjt nappallá téve tanúskodik Jehováról, akkor a tanúk melyik oldalon is állnak.

Ráadásul ezek szerint azt is megtudhatjuk Feritől, melyik gyülekezetbe jár sátán, tekintve hogy csak azt kell megtudni, melyik gyülekezetben adták le az ominózus 720 órát.

Tekintve hogy a pódiumról mindíg csak valós, leellenőrizett dolgok hangozhatnak el, számomra ezen kijelentés bizonyította elösször, hogy valóba Abaddon vezeti a szervezetet, és

"17démonoknak áldoztak, nem Istennek,
isteneknek, kiket nem ismertek,
újaknak, nemrég jötteknek,
kiket atyáik nem tiszteltek."

Káldi-Neovulgáta Második Törvénykönyv 32. fejezet

2016.10.12. 18:45:52

@a századik juh:
Persze kiérződik.
A többi gondolatról eszembe jutott egy vicc, de nem írom le, mert félreérthető. :-)

Igazság Kereső 2018.06.29. 00:29:11

@a századik juh: "Tekintve hogy a pódiumról mindíg csak valós, leellenőrizett dolgok hangozhatnak el...." Hu...... Remélem,ez csak viccnek szántad! :D

Volt egy kongresszus csepelen,mikor egyik vénünk interjúban elmondta,hogy ő 4 órában dolgozik, és hogy hű de rengeteg az ideje a szolgálatra, és hogy szerényen bár,de szépen megélnek. Hát.... Vérnyomásom 220 felett mint a Cserháti nótában :D Mert hogy pontosan tudtam,hogy akkora kamu,mint ide a Fiastyúk! :D Sok olyan élettörténet hangzik el,ami bele fér a magyar népmesék kategóriába!
süti beállítások módosítása