Jehova Tanúi összejövetelei és "tanúskodásai", kontra új gyülekezési törvény
2018. október 09. írta: a századik juh

Jehova Tanúi összejövetelei és "tanúskodásai", kontra új gyülekezési törvény

Jehova Tanúi adott időben

minimum ketten,

jwmenekult.jpg

de egy  településre vetítve általában több helyszínen párosával végeznek olyan tevékenységet,

amelyet nem jelentettek be előre,

és amely tevékenységek véleményem szerint 

sérti az új gyülekezési törvényt!

 

Nézzük, miért:

"Október 1-jével életbe lép az új gyülekezési törvény, amely az 1989-es jogszabályt váltja fel. 

A törvény szerint gyűlésnek azt kell tekinteni, amikor legalább két ember részvételével közügyben véleménynyilvánítás céljából nyilvános összejövetelt tartanak.

(A Királyság-termekben, a házról-házra végzett tanúskodások alatt, a trolis tanúskodások alatt, és a kongresszusokon is Jehova Tanúi rendszeresen és határozottan állást foglalnak, véleményt nyilvánítanak közügyekben is)

A gyűlés nyilvános, ha ahhoz bárki szabadon csatlakozhat."

(Bárki bemehet a Királyság-termekben és a kongresszusi termekben tartott gyűlésekre, amely egy csomó, ezen törvényben lentebb megfogalmazott dolgot érint)

jw_org_terem_2.jpg

"A gyűlést annak megtartását megelőzően legfeljebb három hónappal, és a felhívás előtt legalább 48 órával köteles bejelenteni a szervező az illetékes rendőrkapitányságnak. Ha a bejelentési határidő megtartása veszélyeztetné a gyűlés célját, a gyűlést az arra okot adó eseményt követően haladéktalanul, a felhívás megküldésével kell bejelenteni a rendőrségnél (sürgős gyűlés). Nem kell a gyűlést bejelenteni, ha a gyülekezés egy, azt közvetlenül megelőző indokból, tervezés és szervező nélkül alakul ki (spontán gyűlés)."

Jehova Tanúi " minimum 2 emberből álló "közterületi gyűléseiket" tervezés és szervezés előzi meg, egyáltalán nem mondható az spontánnak!

tablettestver.jpg

"Ha azonos helyszínre és időpontra több gyűlést jelentenek be, és azok egyidejű megtartása nem lehetséges, az élvez elsőbbséget, amelyet a rendőrségnek korábban jelentettek be."

(Tehát egy előre bejelentett tüntetés Jehova Tanúi ellen egy Jehova Tanúi által a rendőrségnek nem bejelentett kongresszusi vagy egyéb helyszínen gyakorlatilag megakadályozza egy kongresszus vagy egyéb összejövetel megtartását!)

"A rendőrség megtilthatja a gyűlés megtartását, ha megalapozottan feltehető, hogy a gyűlés a közbiztonságot vagy a közrendet közvetlenül, szükségtelen és aránytalan mértékben veszélyezteti, illetve mások jogainak és szabadságának szükségtelen mértékű és aránytalan sérelmével jár."

(Jehova Tanúi megnyilvánulásai sértik más embereke jó hírnévhez való jogait, és a vallás és szólásszabadságot )

"Megtiltják a gyűlést, ha például az diplomáciai mentességet élvező, Magyarországon tartózkodó személy vonatkozásában vállalt kötelezettség teljesítését akadályozza, vagy alkalmas arra, hogy a bíróságok működését megzavarja, vagy a közlekedés rendjének sérelmével jár.

bicikli3.jpg

A jogszabály szerint akkor is megtiltják a gyűlést, ha a gyűlés - az alkalmazott technikai eszközök, időtartama miatt -

"alkalmas mások magán- és családi életének védelméhez való jogának,"

 

(pl: Nem beszélgethettek kiközösített családtaggal)

 

kikozositett_1.jpg

 

"otthonának,

emberi méltóságának,"

(pl:" elméjében beteg" "fertőző" " hitehagyott")

 

"a magyar nemzet,"

 

(pl:a magyar himnusz éneklése TILOS, alatta felállni TILOS,  MINDKETTŐ BÁLVÁNYIMÁDÁS!)

 

"a nemzeti, etnikai,"

(pl: Az ENSZ és minden más egyház valójában sátán szervezete)

 

ensz_es_a_hamis_vallasok_1.jpg

jwensz.jpg

 

"faji vagy vallási közösségek méltóságának a megsértésére,"

 

(pl: Minden nem Jehova Tanúja valójában bálványimádó,sátán szolgája, olyanok, akiket Isten el fog pusztítani, mivel nem csatlakoztak a Watch Tower szervezethez!)

 

"vagy szabad mozgáshoz,"

(pl:A kiközösítettek kerüljék a Jehova Tanúival való érintkezést, és Jehova Tanúi kerüljék a kiközösítetteket.)

"tartózkodási hely szabad megválasztásához való jogának korlátozására."

 

(pl: Kötelező a Királyság-teremben, mint vallási központban megtartott bírói bizottságokon való részvétel)

 

"A rendőrség akkor is megtiltja a gyűlés megtartását, ha a gyülekezés helyszíne olyan országos jelentőségű történelmi emlékhely vagy időpontja olyan nap, amely a nemzetiszocialista vagy kommunista diktatúra uralma alatt elkövetett embertelen bűnök áldozataira emlékeztet, és a bejelentéskor rendelkezésre álló körülmények alapján fennáll a közvetlen veszélye annak, hogy a gyűlés a nemzetiszocialista vagy kommunista diktatúra által elkövetett embertelen bűnök tényét tagadja, kétségbe vonja,

jelentéktelen színben tünteti fel,"

(Pl: Csak Jehova Tanúi ellen irányult eddig minden ilyen történelmi esemény, hogy Sátán megtörje  a Jehovába vetett hitüket!)

"vagy azokat igazolni törekszik, és ezáltal a gyűlés alkalmas a köznyugalom megzavarására." 

watchtower_segitseg_1.jpg

...

 

"A szintén módosított szabálysértési törvény alapján visszaél a gyülekezési joggal az, aki nem közterületre az ingatlantulajdonos hozzájárulása nélkül szervez gyűlést,

(Például társasházakban terjeszti a fentieket)

aki megjelenik megtiltott gyűlésen, aki szervezőként megakadályozza a rendőrség jelenlétét, aki az újságírókat kizárja a gyűlésről, aki bejelentés nélkül szervez gyűlést vagy szervezőként nem teszi nyilvánossá a nevét."

(Jehova Tanúi nem viselnek névtáblát magán és közterületen, ellenben a kongresszusaikon igen!)

lezaras_2.jpg

Véleményem szerint tehát

Jehova Tanúi házról-házra végzett tanúskodásai,

közterületi tanúskodásai,

közterületi trolis tanúskodásai, 

az összes Királyság-teremben tartott összejövetel,

és az összes kongresszusaik

ezen új gyülekezési törvény hatálya alá esik!

 

És mivel Jehova Tanúi nem jelentik be ezeket a rendőrségen, ez miatt törvénysértést követnek el!

trolisor.jpg

Akinek más véleménye van ez ügyben, nyugodtan ossza meg!

 

Ha valaki ideillő Watch Tower idézeteket tud, azt is megoszthatja!

Köszönöm!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr814290379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.10.09. 13:54:08

Szia!
Legelőször is azt kellene tisztázni, hogy a vallás gyakorlása közügy vagy magánügy.

KÖZÜGY:

Hazánkban szabad vallásgyakorlás van, az embereknek nemcsak megengedett a hitük szerinti vallás gyakorlása, hanem ezek hirdetését is szabadon gyakorolhatják (amennyiben az mások személyiségi vagy egyéb jogait nem sérti).
Nem hiszem, hogy az új gyülekezési törvény érintené az egyházak működését.
Jehova Tanúi 1989. óta bejegyzett egyház, tehát a működése törvényes.
(Kerestem, de még nem találtam meg l az új gyülekezési törvény szövegét)
Szerintem a Bétel belső iránymutatást fog kiadni a gyülekezeteknek az új törvénnyel kapcsolatosan, erre biztosan ügyelni fognak.

MAGÁNÜGY:

Mindenkinek a SAJÁT (egyéni) LELKIISMERETE szerint kell eldöntenie, hogy miben hisz és ehhez senkinek semmi köze nincs!

Azt, hogy a hitét ki milyen formában, milyen közösségben gyakorolja egyéni döntés és felelősség kérdése, ebben mindenkinek szabad akarata van.
A vallási közösségét mindenki saját maga vállalja fel, ezért a társadalmat nem lehet felelőssé tenni.
Véleményem szerint a vallás inkább magánügy, mint közügy, az állam a törvényeivel csak biztosítja az egyén számára a szabad vallásgyakorlást.

a századik juh 2018.10.09. 15:39:11

@D.mara: Szia!

" a vallás gyakorlása közügy vagy magánügy."

Alapesetben magánügy.

Azonban ha olyan SZERVEZETI tantételek vannak egy vallásban, amit a Bibliából semmiképpen nem lehet levezetni (például, hogy az ENSZ sátán szervezete) akkor már közügy.

Miként írtad is:

" ezek hirdetését is szabadon gyakorolhatják (amennyiben az mások személyiségi vagy egyéb jogait nem sérti)."

Amennyiben azonban sérti mások jogait, igenis közbe kell avatkozni, és törvénytisztelő megoldásokra szorítani az adott egyházat.

"Nem hiszem, hogy az új gyülekezési törvény érintené az egyházak működését.
Jehova Tanúi 1989. óta bejegyzett egyház, tehát a működése törvényes."

Sokan nem hitték,hogy a GDPR érintené az egyházakat, kettőt mégis érintett: Jehova Tanúit és a szcientológusokat.

Jehova Tanúi vallás-álarca mögött ugyanis egy profitorientált céghálózat van, ezért érintette a GDPR is.

Oroszországban is bejegyzett egyház volt, úgymond "törvényes" működési engedéllyel, csakhogy ott kijátszotta a Watch tower a törvényeket.

Ugyanez a helyzet Magyarországon is: A törvényesen bejegyzett egyház fennakad egy csomó törvényen, jogszabályon, és szabályozáson.

"Nem hiszem, hogy az új gyülekezési törvény érintené az egyházak működését."

Nem is érinti "az egyházak működését", csakis Jehova Tanúi egyházának működését! :)

Mondj még egy egyházat, amelyik rendszeresen közterületen hirdeti a tanait, köztük olyanokat, amelyek súlyosan sértik mások személyiségi jogait és vallás és szólásszabadságát.

Persze ez csak az én véleményem, mindaddig, amíg a hatóság eljárást nem indít ez ügyben Jehova Tanúi egyháza ellen. :)

Véleményem szerint Jehova Tanúi egyháza nem a jó hírt hirdeti,hanem egy cégnek toboroz ingyenmunkásokat és pénzdonorokat, miként Jehova Tanúi tudják is pontosan, hogy mi a szervezet célja:

"A Watch Tower szervezetéhez VONZANI az embereket!"

Félre ne érts, nem a vallásszabadság ellen vagyok, sőt! :)

a századik juh 2018.10.09. 15:54:15

@D.mara: "Mindenkinek a SAJÁT (egyéni) LELKIISMERETE szerint kell eldöntenie, hogy miben hisz és ehhez senkinek semmi köze nincs!" írod.

Nos, ez így ebben a formában nem igaz, legalábbis az "és ehhez senkinek semmi köze nincs!" része.

Ha valaki szélsőséges nézeteket vall, az ellen bizony napjainkban is fellépnek a hatóságok, lásd nemrég ítéltek el 2 magyar férfit, akik az ISIS-hez akartak csatlakozni.

Ha valaki ezt hirdeti:

"6. Ki vagy mi fogja megtámadni Nagy Babilont?

6 Ki vagy mi fogja megtámadni Nagy Babilont? Egy tízszarvú „vadállat”. A Jelenések könyve arra utal, hogy a vadállat az Egyesült Nemzetek Szervezetét (ENSZ) jelképezi. A „tíz szarv” pedig a „skarlátszínű” vadállatot támogató összes jelenlegi politikai hatalmat szemlélteti (Jel 17:3, 5, 11, 12). Mennyire lesz pusztító a támadás? Az ENSZ nemzetei el fogják venni a szajha vagyonát, felfalják őt, és „teljesen elégetik. . . tűzzel”. (Olvassátok fel: Jelenések 17:16.)*"

kr 21. fej. 222–230. o.
Isten Királysága megsemmisíti az ellenségeit"

az uszítás!

Minden [más] vallásra azt mondani, hogy "hamis vallás", és tagjairól:
"Ők a harag edényei, akik megsemmisítésre készültek"

és minden NEM jehova Tanújáról ilyet állítani és terjeszteni:

"Az iskolatársaink és a munkatársaink olyanok, mintha segédek lennének sátán műhelyében"

szerintem gyűlöletkeltés, és sérti mások jogait.

Ezt már kimondták Oroszországban is, ahol Jehova Tanúi továbbra is gyakorolhatják a vallásukat, csak az extrém gyűlöletbeszédet folytató Watch Towert tiltották be, vele együtt a Jw.org-ot is, és a kiadványait.

2018.10.09. 16:01:57

@a századik juh: teljesen megértem az elkeseredettségedet, pontosan tudom, hogy mit érzel.
Lehet, hogy most meg fogsz rám haragudni, de véleményem szerint botorság, hiú ábránd az, hogy "kívűlről", azaz hatósági eljárásban bíznak a tanúk, hogy majd az állam által lesznek feloszlatva.
Ott van a többi ország, pl. Oroszország esete, ahol betiltásra kerültek, és így a még legálisan működő országokban példának vannak állítva, erősítve ezáltal a hitüket, hogy üldöztetésben van részük.
Itthon is állandó "üldözési mániában" szenvednek már most is. Volt olyan eset, amikor kizavarták őket a lépcsőházból, vagy rendőrt hívtak ki a testvérnőkre, és ők ezt boldogan adták elő a gyülekezetben, mint tanúbizonyságot. Ez személyes tapasztalat.

Hidd el, én már pontosan tudom, hogy mi a "küldetése" Jehova Tanúinak, azért is különültem el a szervezettől.

Erre gondoltam, amikor az egyén személyes lelkiismereti döntéséről írtam.

Én is Jehova Tanúja voltam, de amikor rájöttem, hogy hova keveredtem, kimenekültem belőle.
Ha már valaki rájött arra, hogy nem jó helyen van, az akkor "szaladjon ki" belőle.

2018.10.09. 16:04:53

@a századik juh: Bocs, de azért az ISIS nem bejegyzett magyarországi egyház...

a századik juh 2018.10.09. 16:15:59

" az ISIS nem bejegyzett magyarországi egyház"

Nem is állítottam ilyet! :)

a századik juh 2018.10.09. 16:19:18

@D.mara: "Lehet, hogy most meg fogsz rám haragudni"

Miért tennék ilyet?
Mert leírod a véleményed?

Én is ezt teszem, remélem, nem haragszol érte! :)

Én reális esélyét látom, hogy Magyarországon is rájönnek, hogy extrém gyülöletkeltő a Watch Tower, miként a lakott Föld bolygó 50%-án már rájöttek, és be is tiltották.

Ez nem jelenti azt, hogy így lesz, lehet, Neked lesz igazad!

2018.10.09. 17:44:33

@a századik juh: én úgy értettem az ISIS-re, hogy bíróság már kimondta hogy terrorszervezet, ez Jehova Tanúira közel sem mondható.,
Magyarországon a Tanúk létszáma nem számottevő, ha nem járkálnának házról-házra, és nem állványoznának, szerintem nem lennének érzékelhetőek sem. (Igaz, ez már közelről, családban már más helyzet.)
Hidd el, világi bíróság nem fog vallási ügyekbe belekeveredni.
Erre jó példa például a HIT Gyülekezete, aki ugyanilyen szélsőséges, kirekesztő,- náluk ráadásul még ÁTKOT mondó,- gyűlölködő viselkedést
alkalmaznak a gyülekezetüket kritizáló, vagy éppen elhagyó személyekkel szemben.
Ők már ráadásul összefonódtak az állami felső vezetéssel , a médiával is.
Náluk már 20 évvel ezelőtt megindult egy "megtisztulási folyamat", a vezetőségből váltak ki tagok, akik ma már egy szintén sikeres - állam által nem támogatott - gyülekezetet hoztak létre.
Igenis, igény van gyülekezetekre, ahol a "tiszta" evangéliumot hirdetik, és -vannak is ilyen gyülekezetek, - de mint már mondtam:
- ez a vesszőparipám - ezt ne "kivűlről". külső segítség által, hanem "belső indíttatásból", a jó lelkiismeretünkre és meggyőződésünkre való tekintettel SAJÁT magunktól változtassuk meg a helyünket az Egyházban.
Nem fogsz "tökéletes" egyházat találni, mert ilyen nincs.
Jézus nem vallásban, hanem személyekben gondolkozik, az Ő Egyháza a hívők egyenként. Ő nem felekezetekben, gyülekezetekben gondolkodik,( itt kellene a hívők gondolkodásában "rendet rakni".)

Persze, szükség van gyülekezetre, de nem olyanra, ahol bántanak, "kiforgatott hamis tanítással " táplálnak, még "kiskorúság alatt tartanak", törvénykező, "majd ÉN megmondom, hogy neked mi a jó" szöveggel tartanak fogságban.
A Jelenések könyvében a Laodiceai - gyülekezet jeleníti meg a Jehova Tanúi Egyházát (is), ahol Jézus még csak KÍVÜLRŐL kopogtat a gyülekezet ajtaján, mivel nincs benne a gyülekezetben. Ezekre mondja, hogy "ki fogja köpni" őket a szájából, durvább eredeti görög fordításban az van, hogy "ki fogja őket hányni a száján". Ez elég durva és kijózanító üzenet, nem?

Még most lehetőség van mindenkinek kinyitni Jézus számára azt az ajtót és beengedni, hogy Ő legyen az életünk része, minthogy egyszer majd azt mondja nekünk, hogy "menjél tőlem, mert nem ismerlek".

Neked, (nektek) mi a fontosabb? Embereket akarsz követni, az ő véleményük számít, vagy elfogadod Isten ajándékát, és ezért örök életet kapsz jutalmul?

a századik juh 2018.10.09. 18:01:25

@D.mara: " bíróság már kimondta hogy terrorszervezet, ez Jehova Tanúira közel sem mondható."

Oroszországban ez történt.

"Hidd el, világi bíróság nem fog vallási ügyekbe belekeveredni"

Vallási ügybe nem is, de ha az adott vallás szembemegy a magyar törvényekkel, akkor az már nem vallási ügy, ezt fontos megérteni! :)

"Erre jó példa például a HIT Gyülekezete"

Szerintem nem jó példa, mert nem egy külföldi cég működteti. A jó példa a szcientológusok lennének, őket nemrég büntették meg, és eljárás van ellenük folyamatban.

"Jézus nem vallásban, hanem személyekben gondolkozik, az Ő Egyháza a hívők egyenként. Ő nem felekezetekben, gyülekezetekben gondolkodik,( itt kellene a hívők gondolkodásában "rendet rakni".)"

Egyetértek! :)

"Neked, (nektek) mi a fontosabb?"

A két felvázolt lehetőségen kívül számtalan variáció van még.

Úgy gondolom, Jézus is továbbmehetett volna, de mégiscsak megállt a pénzváltók asztalánál, és felborította azokat...

gggarai 2018.10.11. 14:17:01

@D.mara: "Ott van a többi ország, pl. Oroszország esete, ahol betiltásra kerültek, és így a még legálisan működő országokban példának vannak állítva, erősítve ezáltal a hitüket, hogy üldöztetésben van részük.
Itthon is állandó "üldözési mániában" szenvednek már most is"
Igazad van.
Csak azt nem tudom, elfelejtették, hogy ez a lemez már lejárt?
wol.jw.org/hu/wol/d/r17/lp-h/2012681
ÖT JÖVŐBELI ESEMÉNY:
1) A „Béke és biztonság!” kijelentése
2) A nemzetek megtámadják és megsemmisítik Nagy Babilont
3) Megtámadják Jehova népét
4) Armageddon háborúja
5) Sátánt és a démonait a mélységbe vetik

Az öt jövőbeli eseménynek ez a harmadik pontja! Vagy a másodiknál tartunk és a szervezet a Nagy Babilon része? Inkább ez lehet. :)

Antii 2018.12.01. 23:40:40

vilagfigyelo.com/ez-a-teljes-igazsag-az-ensz-rol-amit-kevesen-akarnak-hallani-video/
Az ENSZ tehát valójában egyáltalán nem az, aminek látszik. Sőt, ma már a feladatával is szöges ellentétben álló ideológiákat képvisel.
Vajon Jehova Tanúi szélsőségesek vagy inkább igazuk van ENSZ -el kapcsolatban?

a századik juh 2018.12.03. 06:56:13

@Antii: Fekete-fehér, igen-nem, mit vettél a pénzeden?

"Vajon Jehova Tanúi szélsőségesek vagy inkább igazuk van ENSZ -el kapcsolatban?"

Attól, hogy valamely csoport szélsőséges, még lehet igaza bizonyos dolgokban.

Kérdésedre válaszolva: A lakott Föld bolygó 50 %-án be van tiltva a Watch Tower, épp szélsőségesség miatt.

Visszakérdeznék, hogy a Watch Tower mióta is állítja ezt az enszről?

"ma már a feladatával is szöges ellentétben álló ideológiákat képvisel."

Vajon Jézus Urunk földre jövetele óta már rögtön azt híresztelte mindenkinek Iskariót Júdásról, hogy egy áruló,?

keresemazutam 2018.12.03. 17:57:02

@Antii:

Tegyük fel, hogy igazuk van...Csak akkor mért "paráználkodott" az Őrtorony társulat?

"Az ENSZ Nem - Kormányzati Szervezetek Nyilvános Információs Irodájának hivatalos közleménye (2001. október 11.)
[saját kiemelésekkel]

Az érintetteknek:

Mostanában a Nem Kormányzati Szervezetek osztályától sokan érdeklődnek arról, milyen kapcsolatban van a Watchtower Bible and Tract Society of New York a Nyilvános Információs Részleggel (DPI). Az említett szervezet tagságát 1991-ben kérelmezte részlegünk Információs irodáján, mely tagsága 1992-ben lett elismerve. A tagságuk - részlegünk általi - elfogadtatásától számítva ez a szervezet beleegyezett abba, hogy betartja a tagsághoz kötött feltételeket, ezen belül támogatja és tiszteletben tartja az ENSZ Alapokmányának kötelezettségeit, és vállalja a hatékony, tájékoztató jellegű együttműködést a tagokkal és a széles közönséggel, az ENSZ tevékenységeivel kapcsolatban.

2001 októberében a Watchtower Bible and Tract Society of New York Szervezete kérelmezte tagsága megszüntetését. A kérést követően a Nem Kormányzati Szervezetek részlegének Információs irodája döntött a Watchtower Bible and Tract Society of New York kizárásáról, 2001. október 9-i dátummal keltezetten.

Köszönve az ENSZ munkája iránt való érdeklődését,

Tisztelettel:

Paul Hoeffel
Az NKSZ Részleg Vezetője
Nyilvános Információs Iroda"

Antii 2018.12.05. 11:43:39

“keresemazutam” és a századik jú”

“Miért "paráználkodott" az Őrtorony társulat?”
Mit értesz paráználkodás állat?
Tudomásom szerint semlegessek a politikai és fái kérdésekben.

“Fekete-fehér, igen-nem, mit vettél a pénzeden? “
Igazságot vagy gazságot ki tugya?

“Attól, hogy valamely csoport szélsőséges, még lehet igaza bizonyos dolgokban.”
Igazuk van Szélsőségesen.
Ha már szélsőségesek.

“Kérdésedre válaszolva: A lakott Föld bolygó 50 %-án be van tiltva a Watch Tower, épp szélsőségesség miatt. “
Igazuk van Szélsőségesen!
Igen ezért vannak betiltva!
Az ENSZ-nek 193 tagállama van. Ezeknek kicsivel kevesebb, mint a fele szabad ország. Sokan közülük napjaink legsúlyosabb bűntetteinek elkövetői.
És ezek közül csak kevésben van demokrácia. A politikai érdekek háttérbe szorították az emberi jogokat és az egyenlőséget.
vilagfigyelo.com/ez-a-teljes-igazsag-az-ensz-rol-amit-kevesen-akarnak-hallani-video/

“”Visszakérdeznék, hogy a Watch Tower mióta is állítja ezt az enszről?

"ma már a feladatával is szöges ellentétben álló ideológiákat képvisel."“

Itt olvastam! Lásd a linket!

vilagfigyelo.com/ez-a-teljes-igazsag-az-ensz-rol-amit-kevesen-akarnak-hallani-video/

“Vajon Jézus Urunk földre jövetele óta már rögtön azt híresztelte mindenkinek Iskariót Júdásról, hogy egy áruló,?”

Akkor hogyan teljesedtek volna az írások?

a századik juh 2018.12.05. 17:09:25

@Antii: "Akkor hogyan teljesedtek volna az írások?"

Pontosan!

Ellenben hogyan teljesedtek a Watch Tower próféciái, jövendölései, vagy szellem általi iránymutatásai?

A Watch Tower próféciái, jövendölései, szellem általi iránymutatásai nem teljesültek, a jelenlegi tanításaiban is súlyos időrendi és ténybeli zavarok vannak.

De ettől függetlenül a létező hatalmak nem Isten által állnak-e fenn a maguk viszonylagos állásába?

Az ENSZ-re ez nem vonatkozik, az sátán szervezete?

keresemazutam 2018.12.05. 19:22:04

@Antii:
A saját meghatározásuk szerint a a fent említett tagság "paráználkodás" !

Antii 2018.12.06. 10:10:38

“keresemazutam ..a századik jú”

hu.m.wikipedia.org/wiki/Az_ENSZ_tag%C3%A1llamainak_list%C3%A1ja

Csak független államok lehetnek a közgyűlés tagjai, amely az Egyesült Nemzetek Szervezetének általános döntéshozó szerve. Bármilyen kormányközi vagy más jogi személy megfigyelőként vehet csak részt a tanácskozáson, beszédet mondhatnak, de nem szavazhatnak.

Jehova Tanúi még megfigyelőként sem vettek részt!

“A saját meghatározásuk szerint a a fent említett tagság "paráználkodás" !”
Vajon tényleg ez a meghatározásuk?
Vagy csak a te meghatározásod?
Nincs valódi bizonyíték a tagságra ami bizonyítaná, hogy nem semlegesek.

“Az ENSZ-re ez nem vonatkozik, az sátán szervezete?”

Biztos vagy abban, hogy ők mondták. Lásd a linket!

wol.jw.org/hu/wol/d/r17/lp-h/1995721

Noha a Biblia azt tanítja, hogy Isten ellenségének, Sátánnak hatalma van a politikai rendszerek fölött, azt nem írja, hogy közvetlenül ő irányítana minden egyes vezetőt vagy tisztviselőt (Luk 4:5, 6). Ezért ne célozgas olyasmire, hogy Jehova Tanúi szerint az ENSZ -et az Ördög irányítja. Jehova Tanúi úgy tekintik az Egyesült Nemzetek Szervezetét, mint ahogyan a világ egyéb kormánytestületeit is. Elismerik, hogy az Egyesült Nemzetek Szervezete továbbra is Isten engedélyével létezik. A Bibliával összhangban Jehova Tanúi megadják a kellő tiszteletet minden kormányzatnak, és engedelmeskednek egészen addig, míg ez az engedelmesség azt nem követeli tőlük, hogy vétkezzenek Isten ellen (Cselekedetek 5:29).

“A Watch Tower próféciái, jövendölései, szellem általi iránymutatásai nem teljesültek, a jelenlegi tanításaiban is súlyos időrendi és ténybeli zavarok vannak.”

Kifejtenéd!

“Vajon Jézus Urunk földre jövetele óta már rögtön azt híresztelte mindenkinek Iskariót Júdásról, hogy egy áruló,? “
Ehhez a múltkori hozászolásodhoz még anyit mondanék, hogy nem hiszem, hogy az ENSZ alapításától röktön azt híresztelnék amit te beléjük sujkolsz.

a századik juh 2018.12.06. 13:27:54

@Antii:

" Ezért ne célozgas olyasmire, hogy Jehova Tanúi szerint az ENSZ -et az Ördög irányítja."

Ne célozgassak? Oké, akkor idézek:

" Ahogyan János apostol látomásban látta: „a föld királyai” a ’vadállat’, vagyis az ENSZ-ben tömörült politikai hatalmak egybegyűlnek, hogy hadat viseljenek Isten trónra emelt „királyok Királya és uraknak Ura” ellen. Ez lesz a jeladás Armageddon, „a mindenható Isten nagy napjának csatája” megkezdésére. Ez a csata Sátán összes földi haderejének a megsemmisítését, és mindazoknak a megmentését eredményezi, „akik segítségül hívják Jehova nevét”

w85 2/1 7–11. o. Bizodalommal nézzünk szembe az erőszaknak ezzel a korszakával!

Szóval, ha az ENSZ nem tartozik bele "Sátán összes földi haderejé"be? :)

"21 Jaj az ENSZ-nek, az őt támogató kormányzatoknak és az összegyülekezett militarista hatalmaknak! Gyülekezzenek csak nyugodtan Armageddonra, hogy „hadat viseljenek a [fehér] lovon ülő és [mennyei] seregei ellen”! Minden hiábavaló! A „királyoknak Királya” beveti őket mintegy a „tüzes tóba”, ami a megsemmisítésüket jelenti. Sátán szervezetének maradékát hasonlóképpen eltávolítja a földről, mert a Király hosszú kardja valóban hatalmas, minden ellenségét felkutatja és megsemmisíti"

kc 17. fej. 162–173. o. A Király csatája Armageddonkor
„Jöjjön el a te Királyságod!” 172–173. o.

Szóval az ENSZ nem "Sátán szervezet"e? :)

Nem tudom, feltűnt-e, de ellentmondtál a SZHERVHEZETH tanításának, és cáfoltad, hogy az ENSZ SÁTÁN SZERVEZETÉNEK RÉSZE LENNE.

Ez kiközösítési alap! :)

Üdv a klubban! :)

keresemazutam 2018.12.07. 17:41:03

@Antii:
Kedves Anti!
Örülök, hogy próbálod védeni az álláspontodat, és ez rendben is van, mivel nagy valószínűséggel a közelmúltig csak egy irányból szereztél információkat az Őrtorony társulatról.

Mivel meggyőződtem róla, hogy a társulat tanításai sok sebből véreznek, ugyanakkor ismerem a tanus érvelési technikákat is, beleértve a vezetőtestülettel való levélváltást is. Túl vagyok hihetetlen mennyiségű tényfeltáráson, régészeti, és társulati anyagokból egyaránt.
Ha megvizsgálod a zrt ensz kapcsolatát magad is láthatsz mindent. Ez nagyon megrázó lehet, mert mint sokunk, valószínüleg te is bizalmat adtad egy olyan szervezetnek ami nem méltó rá!

Itt megtalálsz mindent a témával kapcsolatban:

exjt.hu/wtun.html

Kívánom legyen örömöd abban amit hiszel!

keresemazutam 2018.12.07. 18:05:21

@Antii:
" “A Watch Tower próféciái, jövendölései, szellem általi iránymutatásai nem teljesültek, a jelenlegi tanításaiban is súlyos időrendi és ténybeli zavarok vannak.”

Kifejtenéd "

Csak egy példa: ie 607- ben, vagy ie 587-ben pusztult el Jeruzsálem?

1914:

A társulat ie 537-től számol vissza 70 év fogságot, csakhogy...

Tévedés,hogy a biblia 70 év fogságról beszél!
70 év !”SZOLGASÁGOT”! ír!

“11 Pusztasággá, döbbenet tárgyává lesz ez az egész föld, és Babilon királyát kell szolgálniuk e nemzeteknek hetven évig.’”

Ráadásul nem kifejezetten csak Judának szól az ítélet hanem a környező nemzeteknek is!

Figyeld meg mit ír a biblia,mely királyok idején kezdődött a szolgaság.:

Josiás király volt az a Jehova által helyeselt király aki miatt Jehova elhalasztotta ítéletét, de csak Josiás haláláig aki a régészet szerint i.e.609-ben a Megiddói csatában halt meg. (2királyok23:29)
Utána a nép megtette királlyá Joakházt aki 3 hónapig uralkodott.
(2királyok23:30)
Ezután Nékó kinevezte Joákimot júda uralkodójává
(2királyok23:34)
Még ebben az évben(i.e.609) 2.Assur-uballit halálával az Asszír birodalom meggyengül és a régészet szerint Babilon átvette a világhatalmi pozíciót.(megkezdte a Júda körülötti nemzetek szolgaságba döntését)

Joákim 11 év(uralkodás) (2Királyok 23:36)
Babilon királyának szolgája lett ,rablocsapatok pusztították(“Észak minden családja” Jeremiás 25:9) Dánielt és társait fogságba viszik(2királyok 24:1-3 Dániel 1:1-3)
19 évvel Jeruzsálem pusztulása előtt volt!

Joákin 3 hó (uralkodás) (2Királyok 24:8)
Joákin megadja magát Nabukomodozornak (2királyok24:12). Ez11 évvel Jeruzsálem pusztulása előtt volt!
Abszult szolgaságba sőt fogságba került, ő és még sokan .
11 évvel Jeruzsálem pusztulása elött !

Sedékiás11 év (uralkodás) (2Királyok 24:18)
Szolgaságát bizonyítja, hogy Babilon királya nevezte ki,(2királyok24:17)
Uralkodásának 4. évében Jeremiás vitázik Hanániával, arról hogy Jehova visszahozza e a babiloni foglyokat és leveszi e rolluk Babilon igáját (Jeremiás28.rész). Utána Jeremiást arra utasítja, hogy írjon a Babilonban lévő foglyoknak, hogy ne reméljenek gyors szabadulást, hosszabb távra tervezzék életüket, mert nem irányítja rájuk figyelmét míg le nem telik a 70 esztendő (a szövegkörnyezet legtermészetesebb olvasata szerint már folyamatban volt a 70 esztendő!), Ez 7évvel Jeruzsálem pusztulása előtt volt!
Sedékiás fellázadt Babilon ellen (2királyok24:20). Ha még nem volt szolgaság mi ellen lázadt fel?

Végűl Sedékiás uralkodásának végén történt meg Jeruzsálem pusztulása, a SZOLGASÁG ekkor már rég folyamatban volt!

Érdekes az az észrevétel miszerint a Jeremiás 29:10 fordítása így is lehetséges (Ezt a társulat is elismeri!)
“10Mert ezt mondja az Úr: Majd ha elmúlik a Babilonnak adott hetven esztendő, meglátogatlak titeket, és teljesítem nektek azt az ígéretemet, hogy visszahozlak benneteket erre a helyre.”(katolikus fordítás)
Ezek szerint a 70 év eleve a Babilonnak adott idő!
Az sem elhanyagolható hogy a Jeremiás 25:12 szerint a 70 esztendő végén Babilon királya lessz számadásra vonva! Abban biztososan egyetértünk,hogy ez i.e.539-ben történt!

A szentírás és a régészet egybehangzó állítása szerint i.e.609-ben Babilon hatalmi pozicioja döntően megnövekedett, szolgaságra kényszerítette Júdát és környezetét.Foglyokat ejtett,rabolt,és adót vetett ki! I.e.587-ben a szolgaság miatt lázongó Jeruzsálemet lerombolja! I.e.539-ben letelik a Babilonnak adott 70 év,és Cirus végrehajtja a megjövendölt ítéletet!

A Dániel 4. rész látomásába többet látni mint amiről szó van ,az csupán fikció!

Pont a magyarázat buktatói (fentebb említett számítási csúsztatások) teszik hiteltelenné a kétszeres teljesedést!

Figyeld meg hogyan csusztat az Őrtorony társulat a fogság témájával kapcsolatban az Őrtorony 2016 november tanulmányozási szám Szabadulás a sötétségből cikk 3. bekezdésében:

“3 A próféták jövendölései beteljesedtek. Jeremiáson keresztül Jehova arra ösztönözte azokat a zsidókat, akiknek majd fogságban kell élniük, hogy fogadják el a helyzetüket, és próbálják a legtöbbet kihozni belőle. Ezt mondta: „Építsetek házakat [Babilonban], és lakjatok bennük, ültessetek kerteket, és egyétek gyümölcsüket.” „Keressétek annak a városnak a békéjét, ahova száműzetésbe vitettelek benneteket, és imádkozzatok érte Jehovához, mert annak békéje lesz a ti békétek is” (Jer 29:5, 7)”

Úgy beszél a fogságról mintha a jövőben történő esemény volna. Pedig ha elolvasod a Jeremiás 29. részét láthatod, hogy a már fogságban lévőknek írta, Sedékiás uralkodása alatt.Jeruzsálem eközben még javában áll.
Nemhogy szolgaság, hanem bizony fogság is volt Jeruzsálem eleste elött, ami csak a már folyamatban lévő 70 év letelte után érhet véget!
Azért nem mindegy ez a 607 kérdés mert ha a 2520 év nem 1914-ben tellik le, mindent ujjra kell gondolni. Nagyon!

Antii 2018.12.13. 21:27:04

“keresemazutam” és a századik juh”

“Szóval, ha az ENSZ nem tartozik bele "Sátán összes földi haderejé"be? :) “

Háborút nem Sátán szít most és jövőben is?
2Tim2:26-“és kiszabadulnak az Ördög csapdájából, mivel élve elfogta őket, hogy az akaratát tegyék.”—-A Sátán ezeket csapdába ejtette, hogy azt tegyék, amit ő akar. De még ezek az emberek is észhez térhetnek, és kimenekülhetnek a csapdából.
ApCsel 5:3”-Anániás, hogyan foglalhatta el a Sátán ennyire a szívedet?”
Inkább Istennek adjuk a szívűnket!
Példabeszédek 23:26”Fiam, add nekem a szívedet, és találj örömet abban, hogy az útjaimon jársz.”
Máté5:45hogy égi Atyátok fiainak bizonyuljatok, mivel ő felhozza a napot a gonoszokra is, és a jókra is, és esőt ad az igazságosaknak is, és az igazságtalanoknak is.
1Ján3:8Aki újra meg újra bűnt követ el, az Ördögtől származik, mert az Ördög állandóan bűnt követ el, már kezdettől fogva. Isten Fia azért jött el, hogy mindent semmissé tegyen, amit az Ördög tett. —-Aki ellenben bűnben él, az a Sátánhoz tartozik. A Sátán ugyanis kezdettől fogva állandóan vétkezik. Isten Fia azonban éppen azért jött le a Földre, hogy lerombolja és megsemmisítse mindazt, amit a Sátán épít. 1Ján3:4Aki újra meg újra bűnt követ el, újra meg újra megszegi a törvényt, mert a bűn törvényszegés. 6Aki egységben marad vele, nem követ el bűnt újra meg újra. Aki újra meg újra bűnt követ el, az nem is látta, és nem is ismerte meg őt. 1Tim1:9”azon tény ismeretében, hogy törvényt nem az igazságos emberért tesznek közzé, hanem a törvénytelenekért és nyakasokért, istentelenekért és bűnösökért”
Ezek a személyek ha öszegyülnek Isten ellen valóban Sátán szervezetének bizonyulnak mintsem Isten szervezetének! Lásd a Zsoltárok 2 fejezetét! ApCsel 4:24-27;János8:44!
wol.jw.org/hu/wol/d/r17/lp-h/1996331
2Tim2:24-“Úr rabszolgája pedig ne harcoljon, hanem legyen mindenkivel kedves”
1Ján3:8-10Ne legyünk-“az Ördög gyermekei”
Máté26:52Jézus akkor így szólt hozzá: „Tedd vissza kardodat a helyére, mert mindazok, akik kardot fognak, kard által vesznek el.
Ézsaiás2:4-“hadakozást többé nem tanulnak.”
Kösz tudott, hogy Jehova Tanúi nem mennek háborúba és katonai kikébzésben nem vesznek részt sem harc művészetet nem tanulnak.
www.jw.org/hu/hirek/jogi/regiok-szerint/vilag/jehova-tanui-bortonben-2/
Jehova Tanúit bebörtönzik és kegyetlenül bántalmazzák mert megtagadták a katonai szolgálatot.

Ézsaiás 2 : 4-“Igazságosan ítél az Úr a nemzetek között,
     és megfenyít sok népet,
   hogy kardjukból ekét kovácsoljanak,
     lándzsáikból pedig szőlőmetsző késeket.
   Nép a népre többé kardot nem emel,
     fiait harcra nem tanítja soha. “

Ezt Jézus napjaitól teszik az igaz keresztények! Lásd a linket!
www.jw.org/hu/jehova-tanui/gyakori-kerdesek/miert-utasitjak-vissza-a-katonai-szolgalatot/

Antii 2018.12.13. 21:35:43

“keresemazutam” és a századik juh”

“Csak egy példa: ie 607- ben, vagy ie 587-ben pusztult el Jeruzsálem?”

Valójában miért ragaszkodnak Jehova Tanúi egy olyan évszámhoz, amely 20 évvel eltér az általánosan elfogadottól? Lényegében a Bibliában található bizonyítékok miatt.
wol.jw.org/hu/wol/d/r17/lp-h/2011736
2Krónikák36:19Azután felgyújtotta Isten házát, lerombolta Jeruzsálem falait, felégette Júda királyának palotáját, főembereinek házait, és minden értékes tárgyat elpusztított. 20 Akik mégis életben maradtak, azokat fogságba hurcolta Babilóniába, ahol Babilon királyát és annak fiait szolgálták egészen addig, amíg a Perzsa Birodalom Babilónia helyére nem lépett. 21 Így teljesedett be az Örökkévaló szava, amelyet Jeremiás próféta által mondott: „Amíg le nem telnek a szombati nyugalom évei, a föld élvezni fogja nyugalmát, ezért lakatlan pusztaság lesz hetven évig."
Mikor “felgyújtotta Isten házát, lerombolta Jeruzsálem falait, felégette Júda királyának palotáját, főembereinek házait, és minden értékes tárgyat elpusztított.”utána kell számolni a 70 évet!
Mikor engedték szabadon a zsidókat? A szabadon bocsátásukról szóló rendeletet „Cirusznak, a perzsák királyának első esztendejében” adták ki. (Lásd a hu.m.wikipedia.org/wiki/Babiloni_fogs%C3%A1g
Tehát i. e. 537 őszére a zsidók visszatértek Jeruzsálembe, hogy helyreállítsák az igaz imádatot (Ezsdrás 1:1–5; 2:1; 3:1–5).
Így hát a Biblia kronológiájában a 70 év szó szerinti időszak, amely i. e. 537-ben ért véget. Innen 70 évet visszaszámolva megkapjuk a kezdő évet, vagyis i. e. 607-et.
De ha az ihletett Írásokban a bizonyítékok egyértelműen arra mutatnak, hogy i. e. 607-ben pusztult el Jeruzsálem, miért ragaszkodnak sokan az i. e. 587-es évhez? Két forrásra alapozzák az érveiket, az ókori történetírók beszámolóira és Ptolemaiosz királylistájára. Vajon ezek megbízhatóbbak, mint a Szentírás?
Lásd a linket!
wol.jw.org/hu/wol/d/r17/lp-h/2011736

Mikor pusztult el az ókori Jeruzsálem? – Második rész
Mit tárnak fel az agyagtáblák?
wol.jw.org/hu/wol/d/r17/lp-h/2011810?q=607-es&p=par#h=2

Ez a híres-neves város Babilon az Eufrátesz folyónál feküdt Sineár síkságán, úgy 870 km-re K-re Jeruzsálemtől, és mintegy 80 km-re D-re Bagdadtól.
A bibliai feljegyzést figyelembe véve, Círusz a rendeletét, amelyben szabadon engedi a zsidókat, hogy visszatérhessenek Jeruzsálembe, valószínűleg i. e. 538 végén vagy 537 elején hozta. Ha ez így volt, akkor a zsidó száműzötteknek volt idejük arra, hogy felkészüljenek Babilon elhagyására, és megtegyék a hosszú utat Júdába és Jeruzsálembe (ez az út kb. 4 hónapig tarthatott az Ezs 7:9 szerint), valamint arra, hogy i. e. 537 ’hetedik hónapjára’ (tisri) már letelepedjenek „a városaikban” (Ezs 3:1, 6). Ez jelezte a próféciában szereplő 70 év végét, amely alatt Júdának pusztán kellett hagyattatnia, ami i. e. 607-nek ugyanebben a havában, tisri havában kezdődött (2Ki 25:22–26; 2Kr 36:20, 21).
wol.jw.org/hu/wol/d/r17/lp-h/1200001102#h=19

Antii 2018.12.13. 21:37:08

“keresemazutam” és a századik juh”

discussthetruth.com/viewtopic.php?t=2283
Az izraeliták csakugyan foglyok voltak Babilonban 70 évig, ahogy a Biblia megjövendölte? Nos, Ephraim Stern, egy ismert izraeli régész megjegyezte: „Nincs semmiféle bizonyíték arra, hogy i. e. 604 és 538 között lakták volna az országot. Az alatt az idő alatt a babilóniaiak által lerombolt városok egyikébe sem települtek vissza.” Ez teljesen összhangban van azzal, hogy az izraeliták i. e. 607-től 537-ig száműzetésben voltak Babilonban (2Krónikák 36:20, 21).

“”3 A próféták jövendölései beteljesedtek. Jeremiáson keresztül Jehova arra ösztönözte azokat a zsidókat, akiknek majd fogságban kell élniük, hogy fogadják el a helyzetüket, és próbálják a legtöbbet kihozni belőle. Ezt mondta: „Építsetek házakat [Babilonban], és lakjatok bennük, ültessetek kerteket, és egyétek gyümölcsüket.” „Keressétek annak a városnak a békéjét, ahova száműzetésbe vitettelek benneteket, és imádkozzatok érte Jehovához, mert annak békéje lesz a ti békétek is” (Jer 29:5, 7)”

Úgy beszél a fogságról mintha a jövőben történő esemény volna. Pedig ha elolvasod a Jeremiás 29. részét láthatod, hogy a már fogságban lévőknek írta, “”””

Itt a folyóiratban nem arról van szó, hogy akiknek majd fogságban kell menniük hanem élniük!
1Kor 8:2 Ha valaki azt gondolja magáról, hogy tudós valamiben, az még nem tudja a dolgokat úgy, ahogy tudnia kellene!
1Kor 8:1 Az áldozati hús dolgában azt írjátok: „Tudjuk, hogy mindnyájunknak van tudásunk". A tudás felfúj, a szeretet ellenben épít!
1Tim 6:4 az felfuvalkodott, aki semmit sem ért, hanem kedveli a vitatkozásokat, a szőrszálhasogatást, ezekből irigység, viszálykodás, káromlás, rosszakaratú gyanúsítások származnak.
Fil 1:15  Némelyek ugyan irigységből és versengésből, mások azonban jóakaratból hirdetik Krisztust.
Fil 1:16  Ezek szeretetből, mert tudják, hogy az evangélium védelméért vagyok itt;
Fil 1:17  azok meg versengésből, nem tiszta szándékkal hirdetik Krisztust, s azt hiszik, hogy lelki kínt okoznak bilincseimben.
Fil 1:18  De mit számít ez? Csak Krisztust hirdessék bármi módon, akár hátsó gondolattal, akár őszinte szándékkal. Én örülök neki. Sőt, ezután is örülni fogok,
Fil 1:19  mert tudom, hogy ez üdvösségemre válik [Jób 13,16] imádságotok és Jézus Krisztus Lelkének segítsége által.
Példabeszédek21:4!
Példabeszédek15:14!

a századik juh 2018.12.14. 05:53:15

@Antii: " De mit számít ez? Csak Krisztust hirdessék bármi módon, akár hátsó gondolattal, akár őszinte szándékkal. Én örülök neki. Sőt, ezután is örülni fogok"

A kérdés az, hogy a "bármi módon"-ba belefér-e a Jehova nélküli mód?

Azaz köztudott, és még a Watch Tower által is elismert tény, hogy az újszövetség (görög iratok) nem tartalmazza a Jehova nevet, lévén a célja a Krisztus hirdetése.

A "hátsó szándék" megvan a Watch Towernél, de sajnos Jehova Tanúi inkább megtagadják Jézus Krisztust, mintsemhogy Jehovával tennék ugyanezt.

Valóban sok dolog "üdvösségemre válik", csak az a baj, hogy mindezt a szervezethez kell kötnünk.

A Jw.broadcastingban látott, direkt érzelemhajhász történetek ugyanúgy megtörténhetnek egy katolikussal is, mint egy Jehova Tanújával...

A gond az, hogy a szervezet "emberölőt" csinál a Krisztust kereső érdeklődőkből, lévén a más vallásúak gyűlöletére uszít. :(

a századik juh 2018.12.14. 05:55:56

@Antii: " és Jézus Krisztus Lelkének segítsége által."

A lélek nem a test+ a szellem? (azaz az életerő)

keresemazutam 2018.12.14. 20:13:02

@Antii:
Csak néhány dologra reagálnék a remek kétrészes Őrtorony cikkel kapcsolatban!

A megjelenésekór olvasva engem is lenyűgözött a cikk tudományos alapossága. Szakértőket szólít meg, régészeti adatokat tartalmaz, listákat táblázatokat stb. Az illuzió akkor omlik össze, ha utánajársz magad az állításoknak. A társulat részéről két személyt lehet megemlíteni, aki komolyan kutatta a témát, az egyik Raymond Franz aki a vezetőtestület tagja vólt, a "Lelkiismereti válság" c. könyvében olvashatsz rola. A másik egy svédországi egykori vén, Carl Olaf Jonsson, akinek a témáról írt könyve, a "Pogányok ideje-vajon véget ért?", nemzetközileg elismert rendkívul alapos kutatás. Mindkét személy tanuként kutatta a témát, de az eredményeik nem a bibliával voltak ellentétesek, hanem egy emberi elmélettel. A kétrészes őrtoronycikk több ponton valótlant állít!

Pl. "miért ragaszkodnak sokan az i. e. 587-es évhez? Két forrásra alapozzák az érveiket, az ókori történetírók beszámolóira és Ptolemaiosz királylistájára."

Nem erre alapozzák!

"De ha az ihletett Írásokban a bizonyítékok egyértelműen arra mutatnak, hogy i. e. 607-ben pusztult el Jeruzsálem,"

Egyértelműen nem erre mutatnak...

"Mit mondanak a szakértők?"

A lábjegyzet szerint ezt!
"Megjegyzés: A cikkben idézett egyik szakértő sem véli úgy, hogy Jeruzsálem i. e. 607-ben pusztult el."

A 607 kérdésről írtam két cikket, ha érdekel itt megtalálod!
jehovatanui.blog.hu/2017/01/23/607_vs

jehovatanui.blog.hu/2017/01/26/607_vs_587_2_resz

"Itt a folyóiratban nem arról van szó, hogy akiknek majd fogságban kell menniük hanem élniük!"
Rendben. A lényeg az, hogy jövő időt használ, mintha késöbb lenne aktuális, pedig az említett részben Jeremiás egy már fennáló helyzetet kezel, Jeruzsálem eleste elött!

Köszönöm a sok elgondolkodtató bibliaidézetet, igérem mélyen magamba szálok! :)

Cserében én is megosztom veled azokat a bibliai részeket melyek a tanukkal kapcsolatban kérdéseket generáltak bennem!

jehovatanui.blog.hu/2017/07/02/kerdesek_az_egyeduli_igaz_vallas_gyakorloihoz

Szép napot neked!

Antii 2018.12.15. 13:49:51

“a századik juh”

“A "hátsó szándék" megvan a Watch Towernél, de sajnos Jehova Tanúi inkább megtagadják Jézus Krisztust, mintsemhogy Jehovával tennék ugyanezt.”

Bár a megmentésünkhöz csakugyan hinnünk kell Jézusban, ennél többre van szükség (Cselekedetek 16:30, 31). Lásd a linket!

www.jw.org/hu/bibliai-tanitasok/kerdesek/jezus-megment/

1Kor 15:20 Ámde Krisztus feltámadt a halálból! És zsengéje azoknak, akik elhunytak!
1Kor 15:21 Minthogy ugyanis egy ember által jött e világba a halál, egy ember által kellett jönnie a halálból feltámadásnak is.
1Kor 15:22 Amint ugyanis Ádámban vakmennyien meghalnak, úgy Krisztusban valamennyien életre jelnek.
1Kor 15:23 Mindenki akkor, amikor a sor reá kerül; a zsenge: Krisztus; azután következnek a Krisztus eljövetelekor azok, akik az övéi,
1Kor 15:24 azután következik a vég, amikor Krisztus átadja a királyságot annak, aki Isten és Atya, és amikor megsemmisít minden (ördögi) felsőbbséget, minden hatalmat és erőt.
1Kor 15:25 Mert Krisztusnak addig kell uralkodnia, amíg zsámolyul lába alá teszi valamennyi ellenségét (Zsoltár 110:1);
1Kor 15:26 és mint utolsó ellenség semmisíttetik meg a halál.
1Kor 15:27 Ugyanis Isten mindent az Ő lába alá vetett. (Zsoltár 8:7) Amikor azonban (e zsoltárversben) azt mondja, hogy Őnéki minden alárendeltetett, világos, hogy csak Az nem, aki Krisztusnak mindent alárendelt.
1Kor 15:28 Amikor azonban mindent alárendel Krisztusnak, akkor Őmaga a Fiú is alárendeltetik Annak, aki Őnéki mindent alárendelt, hogy Isten legyen minden mindenekben.
Amit kétségbevont Sátán!
Jehova a legfontosabb Jézusnak Róma6:10;Máté6:9,10;Jelenések 19:5;5:13,14;Jel4:9-11;Jel3:12!
Róma6:11Ugyanígy ti is úgy tekintsétek magatokat, mint akik halottak vagytok a bűnnek, de az életeteket Istennek élitek Krisztus Jézus által.
Ezzel kapcsolatban találtam egy videót :
YouTube
m.youtube.com/watch?v=QxYeVdc4-GI&feature=share

Antii 2018.12.15. 13:53:14

“a századik juh”
“A gond az, hogy a szervezet "emberölőt" csinál a Krisztust kereső érdeklődőkből, lévén a más vallásúak gyűlöletére uszít. :(“

Bizonyos országokban például több százezer Jehova Tanúja él, mégsem gyakorolnak nyomást a politikusokra vagy a törvényhozókra, hogy korlátozzák vagy tiltsák be más vallások tevékenységét. Olyan törvényekért sem lobbiznak, melyek másokra erőltetnék az erkölcsi vagy vallási meggyőződésüket.
Jehova Tanúi tisztelnek más vallásokat!
https://www.jw.org/hu/jehova-tanui/gyakori-kerdesek/tisztelnek-mas-vallasokat/#?insight[search_id]=b7d0ea7b-73da-4dac-b9bf-780d7df6e95e&insight[search_result_index]=10

Jehova Tanúi kényszerítik az embereket, hogy vallást változtassanak?
www.jw.org/hu/jehova-tanui/gyakori-kerdesek/vallas-valtoztatas/

“A lélek nem a test+ a szellem? (azaz az életerő)”

Ján 6:63 A Szellem az, ami megelevenít, a (hús)test nem használ, azok a beszédek, amelyeket én szóltam nektek, Szellem és élet.

Róma8:9Ti azonban nem a testi vágyakat követitek, hanem a szellem vezetését, ha Isten szelleme valóban bennetek lakik. De ha valaki nem úgy gondolkodik, mint Krisztus, az nem tartozik őhozzá.
Róma8:11Ha pedig annak a szelleme, aki feltámasztotta Jézust a halottak közül, bennetek lakik, akkor aki feltámasztotta Krisztus Jézust a halottak közül, a ti halandó testeteket is életre fogja kelteni a bennetek lakó szelleme által.

1Móz 6:3 Ekkor az Úr így szólt: „Nem marad éltető lelkem (eredetileg szellem)az emberben örökké, mivel test. Életkora csak 120 év legyen.” Az a generáció csak testi godolkodású volt nem élték túl a vízözönt! Róma8:9Ti azonban nem a testi vágyakat követitek, hanem a szellem vezetését, ha Isten szelleme valóban bennetek lakik. De ha valaki nem úgy gondolkodik, mint Krisztus, az nem tartozik őhozzá.
Zsolt 51:11Ne vess el engem színed elől! Szent szellemedet ne vond meg tőlem!
Zsolt104:29Amikor elrejted arcodat, megrettennek. Ha elveszed lélegzetüket(vagy “szellemüket”), meghalnak, és visszatérnek a porba.
Zsolt104:30Ha szellemedet kibocsátod, megteremtetnek, és megújítod a föld színét.
ApCsel17:28Mert általa van életünk, általa mozgunk és létezünk, mint ahogy a költőitek közül is mondták némelyek: »Mert az ő gyermekei vagyunk.«

Antii 2018.12.15. 13:56:07

“keresemazutam”

"De ha az ihletett Írásokban a bizonyítékok egyértelműen arra mutatnak, hogy i. e. 607-ben pusztult el Jeruzsálem,"
“Egyértelműen nem erre mutatnak...”
Szerinted nem

a századik juh 2018.12.15. 18:36:08

@Antii: "Bár a megmentésünkhöz csakugyan hinnünk kell Jézusban, ennél többre van szükség "

Kedves testvérem!

A megmentésünk ajándék.

Nem kiérdemelhető!

a századik juh 2018.12.15. 18:41:45

@Antii: "Jehova Tanúi tisztelnek más vallásokat!"

Kedves testvérem, az üvegfúvós Jw.Broadcasting adásban akkor miért nevezett a Wezetőtestületi tag mindenki mást "sátán szolgájának"?

Olyanoknak, akik pusztulásra készültek?

Ennek melyik része utal a tiszteletre?

"Jehova Tanúi kényszerítik az embereket, hogy vallást változtassanak?" Majd linkelsz egy honlapot...

Mivel én is Jehova Tanúja vagyok, nem kell honlap, hogy tudjak válaszolni a kérdésre.

Nem kényszerítenek senkit, de ha valaki nem csatlakozik ahhoz a szervezethez, amelyet Russell testvér a 29. születésnapjára kapott, akkor sátán szolgájának tartják, olyannak, aki pusztulásra készült.

Nemrég mondta a Wezetőtestület tagja... :(

Érted, érzed, mi is az én problémám, ugye?

keresemazutam 2018.12.16. 18:05:24

@Antii:
Valóban! Az egyértelmű azt jelenti, hogy mindenki arra az egy következtetésre jut! A helyzet az, hogy senki sem lát az írásokban 607- re bizonyítékot a "tanuk által tisztelt többi vallásban", még maguk a zsidók sem.
Egyedűl a tanuk látják így, de ha jön egy új világosság, 8000000 tanunak azonnal egyértelmű lesz az ellenkezője, mit már megtörtént nem egyszer. Nem gyanus valami?

Ézsaiás 5:20
20Jaj azoknak, akik azt mondják, hogy a rossz jó, és a jó rossz, és akik azt állítják, hogy a sötétség világosság, és a világosság sötétség; azt állítják, hogy a keserű édes, és az édes keserű!