A Watchtower Inc. erre a  járványra várt!
2020. március 23. írta: a századik juh

A Watchtower Inc. erre a járványra várt!

rontgen.jpg3moris_ring.jpg

 

https://twitter.com/i/status/1241451874349441025

 6 koronavírusban meghalt Jehova Tanújáról számol be a fenti linken látható videó.

 

Mi, aki ismerjük, mekkora elánnal kezelik le/csókolják le gyors iramban a gyülekezet számától függően egymást Jehova Tanúi, a Wezetőtestülettől eltérően

egyáltalán nem örülünk ennek a hírnek.

 

Vegyünk egy 80 fős gyülekezetet, amiből van kb. 120 000 darab.

Egy átlagos férfitag 79 kézfogást ejt, kezet fog a testvérnőkkel is.

Egy átlagos testvérnő 79 kézfogást ejt, de megpuszilgatja a számára kedvesebb testvérnőket, és azok puszilgatnivaló korú gyermekeit is, azaz kb. 30 puszival számoljunk.

Hány kézfogásnál is tartunk? 

Kb. 6000-nél, csak hogy egyszerűbb legyen számolni, és csak most kezdődött az összejövetel!

Jól körbeadogatjuk a 6000 kézfogás után a mikrofonokat, jó közel tartjuk, hogy jól hallják a testvérek, tele is köpködi mindenki akarva-akaratlan, mindez másfél órán keresztül, heti 3 alkalommal is akár...

Ezután kezetfogunk, az már kb. 12 000 kézfogás így, és hazamegyünk,

készülünk a szolgálatra,

megyünk házról-házra, üzletről-üzletre, osztjuk a kiadványokat ezerrel, vagy inkább ezerkilencszáztizennéggyel boldognak-boldogtalannak az állomásokon, a piacokon, a köztereken...

12 000 kézfogás szorozva 120 000 gyülekezettel, az olyan másfélmilliárd kontakt... miközben egy légtérben van mindenki összezárva. Heti két összejövetel, + egy szolgálati összejövetel...

Így sajnos a videóban szereplő 6 koronavírusban meghalt testvérünk számában is kb. annyira lehetünk biztosak, mint abban, hogy 1914-ben eljött Armageddon...

1914delete.jpg

Mindenesetre a Wezetőtestület örül, erre várt! 

Mondjuk mondja is a Biblia, hogy a bor megvidámítja az ember szívét, pedig ugye még duplawé sincs benne, mennyire megvidámíthatja akkor a szívet egykéthánégyöthathétnyolc jófajta 200 dolláros wiszki nemdebár...

A jó öreg Rutherford jutott eszembe erről a hírről...

milyen büszke lenne most a Wezetőtestületre!

 

Forrás:

https://friendlyatheist.patheos.com/2020/03/22/jehovahs-witnesses-leader-on-covid-19-cheer-up-its-gonna-get-worse/

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr8015528994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leslie07 2020.04.03. 21:07:11

@keresemazutam: Nem veszed komolyan. Hol férne rá egy kuszöbre
a Megiddo -hegy? Erre még egyszer sem adtak válasz Abaddon hercegei.

Mert akár a Megiddó Hegy megy a küszöbhöz, akár a küszöb megy a hegyhez, az sem oldja meg a problémát , hogy a hegy hogyan kerül rá a küszöbre. Esetleg az lehetséges, hogy a küszöb rákerül a hegyre.

De ez esetben azt kellene állítaniuk, hogy a küszöb már közel van a Megiddo hegy csúcsához.

leslie07 2020.04.03. 21:53:40

@leslie07: Egy lehetőséget figyelmen kívül hagytam, mégpedig azt, hogy a
hegy mégiscsak ráment a küszöbre, de mivel a hegy hatalmas nagy,
ezért eltakarja a küszöböt. Tehát a küszöbön van Megiddó hegye
csak a küszöböt nem látni. De hagyjuk az ötletadást, mert még megjelenik
mint új világosság tana armageddonnal kapcsolatban az Őrtoronyban.

2020.04.04. 09:17:33

@leslie07: Elhiheted, sokan még ezt is elhinnék, és lelkesen el is mondanák a következő Őrtorony-tanulmányozáson. Úgy lenne magyarázva, hogy ez egy jelkép: a küszöb az utolsó napok utolsó utáni pillanatanának végső szakasza, annak is az utolsó egyharmada.

leslie07 2020.04.21. 16:52:58

@HanSolo2020: Hello, hogy viselitek a járványhejzetet?

Nos nem kizárt, hogy a vezető Testület ettől a vírushelyzettől valamilyen
szintű növekedést vár. Lehet, hogy ez a dolog volt az+ erre vártunk"
megjegyzés mögött.

Mindenesetre a satisztika nem rózsás kilátást jelez előre.

www.jwfacts.com/watchtower/statistics.php

2020.04.21. 18:24:34

@leslie07: Megvagyunk, köszi, várjuk a végét. Na nem e világrendszernek, hanem csak a járványnak :)
Amúgy jók a számok, de nem eléggé. Határozott csökkenést várnék végre világszerte. Ha ez megtörténik, az vfl egy öngerjesztő folyamat lesz. És akkor mégtöbb szem felnyílik.

leslie07 2020.04.25. 13:55:37

@HanSolo2020: Altalában a vírusok a napfény erősödésével háttérbe szorulnak. Az influenza járványnál ez megfigyelhető. A napfény ugyanis segít
a D vitamin tartalékok beraktározásában, ami a vírus elleni harcban nélkülözhetetlen. Most, hogy a napfény intenzitása erősödik alábbhagy
a vírus ereje, ill. növekszik a szervezet önvédelmi képessége. Sok D vitamin tartalmú táplálékra van szükség, no meg legalább napi 20 perc napon létre. Ősszel a vírus újra támadhat, addig be kell spájzolni a szervezetet
D vitaminnal, az éléskamrát pedig sok D vitamin tartalmú élelmiszerrel.
A második hullám teljesen megbéníthatja a gazdasági életet,ami kihathat
a boltok, raktárak kiüresedésére.

2020.04.25. 14:18:36

@leslie07: Addig talán már lesz vakcina.

Antii 2020.05.13. 20:26:36

“Az általánosítás mindig veszélyes, ugyanis legtöbbször nagyon kevés információ alapján ítélkezünk. Jó, ha mindig azt tekinted kiindulópontnak, hogy nincs elég információd, mert ez szinte kivétel nélkül mindig igaz. Persze ezt a híradón és egyéb propaganda vagy szenzációhajhász célú csatornákon nevelkedett népességnek nehéz elmagyarázni.”
De meglehet érteni lásd a linket:
hasznaldfel.hu/a-gyulolet-anatomiaja/

ಠ_ಠ
1 Móz 3:5 “Mert Isten tudja, hogy amely napon esztek abból, felnyílik szemetek, és olyanok lesztek, mint Isten: tudni fogjátok, mi a jó és mi a rossz.”
2 Kor 11:14“...maga Sátán is folyton átváltoztatja magát a világosság angyalává.“

Antii 2020.05.15. 13:51:02

Diszkrimináció hogy kitörlöd a kommentemet vagy úgymond cenzúrázód.

Igazság Kereső 2020.05.15. 17:15:04

@Antii:

1 Móz 3:5 “Mert Isten tudja, hogy amely napon esztek abból, felnyílik szemetek, és olyanok lesztek, mint Isten: tudni fogjátok, mi a jó és mi a rossz.”

Ami a furcsa, hogy a történet leírása szerint úgy is történt.

1 Mózes 3:7(EFO)
"Hirtelen, mintha mindkettőjüknek felnyílt volna a szeme, mindent másképp láttak. Azt is azonnal észrevették, hogy meztelenek - ezért összekötözött fügefalevelekből valami ágyékkötő-félét készítettek, és azt vették magukra."
----------
1 Mózes 3:22(EFO)
"Akkor az Örökkévaló Isten ezt mondta: „Most hát az ember olyanná lett, mint egyikünk: ismeri a jót és a rosszat. Nem engedhetjük meg, hogy kinyújtsa kezét, és szakítson az Élet Fájának gyümölcséből és örökké éljen."

a századik juh 2020.05.16. 06:20:17

@Antii: Nem történt törlés, üres kommentrésszel küldted el. :)

Antii 2020.05.16. 07:56:43

@Igazság Kereső: Sátán minden ízében csaló. Kígyónak álcázva magát, ravaszul meggyőzte Évát arról, hogy boldogabb lehetne, ha Istentől függetlenül élne (1Mózes 3:1–6). Körülbelül négyezer évvel később Pál apostol az attól való félelmének adott hangot, hogy a korintusi felkent keresztények esetleg Sátán ravaszságának az áldozatává válnak. Így írt: „félek, hogy amint a kígyó tévútra vezette Évát a maga ravaszságával, úgy valami módon a ti elmétek is megromolhat, és eltávolodhat a Krisztushoz illő őszinteségtől és tisztaságtól” (2Korintus 11:3). Sátán megrontja az emberek elméjét, és eltorzítja a gondolkodásukat. Éva hallgatott rá, megváltozott a szemléletmódja: ami addig törvénytelen volt, most már kívánatos lett a szemében. Mihelyt megromlott az elméje, könnyen bűnbe lehetett vinni (1Mózes 3:1–6; Jelenések 12:9). Ahogy Évát tévútra vezette, úgy azt is elérheti, hogy a keresztények hamisan érveljenek, és azt képzeljék, hogy boldogságuk valami olyasmitől függ, amit Jehova és a Fia nem helyesel.

Antii 2020.05.16. 10:32:52

@a századik juh:ha nem törülted ki akkor újra elküldhetem amit írtam?

a századik juh 2020.05.16. 21:44:03

@Antii: Nem tudom, mit küldtél. Persze, próbáld újra. :)

Antii 2020.05.17. 15:56:56

@leslie07: Az úr vacsorája szó szerinti étkezés, melyen megemlékeznek az úr Jézus Krisztus
haláláról, tehát Krisztus halálának emlékünnepe. Mivel ez az egyetlen olyan esemény, amelyről a keresztényeknek a bibliai parancs értelmében meg kell emlékezniük, helyénvaló emlékünnepnek is nevezni. Használatos még az ’úrvacsora’ elnevezés is (1Ko 11:20, Kár., ÚRB).

EGY RÓMAI CSODA
Egy protestáns, csinos lány férje lett egy katolikus férfi.
A lány szerette az igazságot, olyan volt, mint aki a Bibliát érti. Férje szívét elkeserítette, hogy nem volt hajlandó engedni:
Nem lépett át Római Anyaszentegyházába és az ,eretnekeket" nem akarta elvetni.
Bár férje nap mint nap hízelgett őneki, nem látta annak semmi értelmét,
Hogy fából faragott bálványoknak hajtisa meg a fejét. A mise, az ostya, a csodák csalása,
Az átváltozással együtt – őreá nem volt semmi hatása.
A férj elment, hogy panaszkodjon papjának,
Remélvén, hogy hitetlen felesége hinni fog szavának.
“A feleségem utálja a maga minden római csodáját,
Ha maga mutatna neki csodát, talán beadná derekát."
Elment a pap a férjjel győzelmet remélve,
„Majd én áttérítem őt az igaz egyház hitére"
Megérkezvén házába bement a férj hangosan kiáltva: „Eljött a pap vacsorára
„Üdvözlöm" - hangzott a feleség válasza.
Mikor a vacsora végetért, a pap rögtön elkezdte,
Hogy elmondja, hogyan történt a bűnnek esete.
“A Megváltónak szeretetét az embernek el kell fogadni, aki magát adta bűneinkért és hajlandó volt meghalni."
“Visszajövök holnap, süss kenyeret, szerezz bort,
A szentséges csoda segít majd, hogy elkerüld a pokolt."
“Megsütöm a kenyeret" -a feleség válaszolt - “ne legyen gondja,
Eljöhet holnap, meglátjuk, mit tesz majd a szentséges csoda."
El is jött a pap áldani a kenyeret és a bort.
„Már át is változott? -a feleség tudakolt.
“Egyszerű kenyérből, borból igazi test és vér lett,
Teringettét, micsoda erőm van, ez aztán isteni tett"
Istenné téve a kenyeret és bort leültek enni,
“Nagy szerencse, hogy átváltozott természete” - kezdte a feleség mondani.
“Mivel arzént tettem bőséggel a tésztába,
De hisz' ez már nem kenyér, ehetünk bátran.”
Elnémult a pap és arca elsápadt mint a halál,
Kiesett kezéból kenyér és bor,
„Ez szíven találl"
Átkozott ez a ház Hozzátok lovamat" kiáltott szentsége,
“Te vagy az, ki Róma átkát terjeszted" válaszolt a férfi felesége.
A férj is meglepve ült és elóször egy szót sem bírt beszélni.
Majd végül megszólalt, “Elfutott ez a pap, ne keresse senki.
Veled tartok kedvesem, nem hiszek én többé az ilyen csodáknak,
És búcsút mondok ezennel a Római Katolikus Egyháznak." Ismeretlen szerző

Antii 2020.05.17. 19:23:01

@Igazság Kereső: “Az általánosítás mindig veszélyes, ugyanis legtöbbször nagyon kevés információ alapján ítélkezünk. Jó, ha mindig azt tekinted kiindulópontnak, hogy nincs elég információd, mert ez szinte kivétel nélkül mindig igaz. Persze ezt a híradón és egyéb propaganda vagy szenzációhajhász célú csatornákon nevelkedett népességnek nehéz elmagyarázni.”
De meglehet érteni lásd a linket:
hasznaldfel.hu/a-gyulolet-anatomiaja/

ಠ_ಠ
1 Móz 3:5 “Mert Isten tudja, hogy amely napon esztek abból, felnyílik szemetek, és olyanok lesztek, mint Isten: tudni fogjátok, mi a jó és mi a rossz.”
2 Kor 11:14“...maga Sátán is folyton átváltoztatja magát a világosság angyalává.“

Antii 2020.05.17. 19:24:38

@Igazság Kereső: Ez meg is figyelhető Mózes történetéből, hogy volt mikor ő is azt hite, hogy Isten általa szabaditja ki Isten népét a szolgaságból és hogy ezt a nép felismeri de tévedet!
Alázat és szelídség nélkül akart szabadító lenni Egyiptom minden bölcsességével eltelve ApCsel 7:22! De tudjuk, hogy Istenek fontosak ezek a tulajdonságok a szeretet véget 1 Ján 4:8;1Kor 13:1-13! Lásd a linket bizonyítékul!

„Bölcs szívű” - Jehova Isten alázatos és ésszerű | Közeledj Jehovához!

www.jw.org/hu/konyvtar/konyvek/kozeledj/bolcsesseg/jehova-bolcs-alazatos-esszeru/

Csak negyven év múlva vált alkalmassá mikor már elég alázatos és szelid lett 4Móz 12:3!Ne hogy ti is igy járjatok! Azt hittétek alázat nélkül ki lehet mutatni a szeretetet? Mózes azt hitte! ApCsel 7:25”Azt hitte, a testvérei felismerik majd, hogy Isten őáltala menti meg őket, de nem így történt.” Ekkor még Mózes nem volt alázatos ezért súlyos bűnt követet el! Negyven év múlva sem volt könnyű alázatos maradjon!
Söt ezt mondták mikor összetalálkoztak Mózessel és Áronnal.
2Móz 5:21 ...”Tekintsen rátok az Örökkévaló és ítéljen, hogy rossz hírbe kevertetek minket Fáraó előtt és szolgái előtt, kardot adván kezükbe, hogy megöljenek bennünket.“ Természetesen ezt nem akarta soha!
Sőt mikor Mózes segíteni akart mi volt a reagálás?
ApCsel 7:27 “De az, ...ellökte Mózest, ezt mondva: »Ki nevezett ki téged uralkodónak és bírónak fölénk?“ Mózes ekkor még nem volt Istentől elhivatott szabadítója Izraelnek!
Felteheted te is magadnak ezt a kérédést? Ki nevezet ki titeket vagy engem bíronak a tanúk fölé még ha jó akarat vezérel is? Megvan a megfelelő Istentől tanult alázat és szelídség?
Jézus sem akkart Isten kinevezése nélkül bíráskodni.
Sőt ezt mondta.
„Ember, ki nevezett ki engem fölétek bírónak vagy osztónak?” (Lukács 12:14).
Ezzel Jézus olyasmire utalt, amit az emberek nagyon is jól ismertek, hiszen a mózesi törvény szerint azért neveztek ki bírókat a városokba, hogy éppen ilyen esetekben ítélkezzenek (5Mózes 16:18–20; 21:15–17; Ruth 4:1, 2).
Pld:Napjainkban mi az irányelv a Róma 13:1-10!

Antii 2020.05.17. 19:55:28

@Igazság Kereső: 1Mózes 2:15”Jehova Isten pedig az embert az Éden kertjébe helyezte, hogy művelje és gondozza azt. 16 Jehova Isten még ezt a parancsot is adta az embernek: „A kert minden fájáról ehetsz megelégedésig. 17 De a jó és rossz tudásának a fájáról ne egyél, mert azon a napon, amelyen eszel róla, bizony meghalsz.” “
Vajon Isten hazudott, hogy ha nem engedelmesek és esznek a tiltott gyümölcsből bizony meghalnak?
A lázadó angyal szerint igen! ->(1Mózes 3:4;2Korintusz 4:4;Ezékiel 28:13-15;Ézsaiás 14:14;5Mózes 32:16,17;
János 8:44;Jób 38:2;Jób 1:6-12;2:1-10;Lukács 4:5-8;ApCsel 26:17,18;Jelenések 12:7-12;2Tesszalonika 2:3-12;Ézsaiás 24:23-25;Jelenések 20:1-10;Zsoltárok 2:1-12;Efézus 2:2,3;5:1-20;6:9-18)!

Isten nem hazudhat!
Titusznak 1:1”Pál vagyok, Isten rabszolgája és Jézus Krisztus apostola, akinek olyan hite van, mint Isten választottainak, és pontosan ismeri az igazságot, mely magában foglalja az Isten iránti odaadást, 2 és az örök élet reménységén alapul. Ezt a reménységet Isten, aki nem hazudhat, már régen megígérte, 3 ám az általa meghatározott időben ismertté tette a szavát a prédikálás által, mellyel megbíztak engem a mi megmentőnk, Isten parancsára.

Róma 5:14”Ám a halál királyként uralkodott Ádámtól egészen Mózesig, (Józsué 1:1,2) még azokon is, akik nem követtek el olyan bűnt, mint Ádám, aki hasonlít ahhoz, akinek el kellett jönnie. 15 De az ajándék nem olyan, mint a vétek. Ha egy ember vétke miatt sokan meghaltak, mennyivel biztosabb, hogy Isten ki nem érdemelt kedvessége és ajándéka sokak javára válik egy ember, Jézus Krisztus ki nem érdemelt kedvessége által.”

Miért öregszünk és halunk
meg? 
MINDEN normális gondolkodású ember hosszú életre és
egészségre vágyik. Ha betegen fekszünk és fájdalmak gyötörnek, igyekszünk enyhülést szerezni, és valamilyen módon szabadulni szeretnénk az öregkor szervezetünkre gyakorolt gyengítő hatásától. Az is fájdalmat okoz, ha azt látjuk, hogy a szeretteink szenvednek ezek miatt. Ezért kérdezik sokan: „Vajon mindez hozzátartozik Isten eredeti elhatározásához? Amikor Isten az embert, megteremtette, vajon az volt a szándéka, hogy az ember megöregedjék, megsüketüljön vagy megvakuljon? Vajon ő határozta el, hogy az ember, amint öregszik, a bőre megráncosodjék és a szíve megbetegedjék és idővel a többi
szervei is felmondják a szolgálatot? Valóban, azért teremtette Isten az
embert, hogy meghaljon?”
Nem, Jehova Isten az embert nem ilyen nyomorúságos jövővel és élettel teremtette. A Biblia elmondja nekünk, hogy Jehova kellemes kerti otthont készített az első emberpár számára és megáldotta őket. Midőn azután, hogy megszemlélte a teremtői művét, joggal jelentette ki, hogy az „nagyon jó”. ->(1.Mózes 1:28, 31) Ez azt jelenti, hogy Isten Ádámot és Évát tökéletesnek teremtette, sem szellemi, sem testi hiányosság nem volt bennük.->(5Mózes 32:4; Példabeszédek 10:22)! Kilátásuk volt arra, hogy örökké éljenek. A modern tudósok előtt jól ismert tény, hogy az emberi test állandóan megújul.
Ez a folyamat egy idő után megáll. És ezért azt mondják, hogy regenerálódás folyamatos lenne és ideális körülmények között az ember képes lehetne örökké élni.
A Nobel-díjas Dr. Linus Pauling
kijelentette, hogy az emberi test szövetei regenerálják önmagukat és elméletileg tekintve, ezt akár örökké folytatni tudnák.
A biokémikus William Beck szintén meg figyelte: „Semmi okát nem látom annak, hogy a halál a dolgok természetében miért volna elkerülhetetlenül szükséges.”
1Korintusz 15:26 “Majd megsemmisül az utolsó ellenség, a halál.”->Jelenések 21:3,4!
Az emberek azonban annak ellenére, hogy Isten az örök élet vágyával teremtette őket, mégis meg öregszenek és meghalnak. Prédikátor 3:11..”Még az örökkévalóság gondolatát vagy vágyát is az emberek szívébe adta,..” Miért? Isten Igéje, a Biblia kielégítő választ ad nekünk erre.(János 17:17;Máté 4:4;Róma 15:4;2Korintusz 1:3,4)!

Antii 2020.05.17. 20:12:09

@Igazság Kereső:
AZ ENGEDETLENSÉG KÖVETKEZMÉNYE
Amikor Jehova Ádámot és Évát megteremtette, ők földi tagjaivá
lettek Isten nagy családjának, amely ekkor már számos szellemi teremtményt foglalt magába a mennyben. Isten volt az Atyja ennek az emberpárnak, mivel Ő adott, nekik életet.->(Efézus 3:14,15)!
Az élet adománya azonban
feltételhez volt kötve, illetve ők csak addig maradhattak életben, amíg szeretetből fakadó engedelmességet tanúsítottak mennyei Atyjuk iránt.—> (Máté 22:36-40)!
A törvény iránti engedelmességre szükség van, hogy fennmaradjon a béke és a jó rend. Így tehát el kellett, hogy ismerjék Istent legfelsőbb Uralkodójukul. Lukács 10:21..”égnek és földnek ura”..
Tudták-e ők ezt? Igen, mivel Jehova próbának vetette alá őket, ami kihangsúlyozta előttük az engedelmesség fontosságát.
Ezt mondta Ádámnak:
„A kert minden fájáról ehetsz megelégedésig. De a jó és rossz tudásának fájáról ne egyél, mert azon a napon, melyen eszel arról, bizonyosan meghalsz.” —> (1Mózes 2:16,17)!
Az engedelmesség próbája nem volt nehéz. Nem fosztotta meg őket a szükséges élelemtől, és a kepeségüket sem haladta felül ez a próba. Az engedelmességükkel azonban megmutatták volna, hogy értékelik az Istenhez való viszonyukat.-> (1János 5:3)!Egyesek azt hiszik, hogy a tiltott gyümölcs a férfi és a nő közötti nemi érintkezést jelenti,
ez azonban nem így van, mert Isten ezt megelőzően maga mondta nekik: „Legyetek termékenyek vagy gyümölcsözők, sokasodjatok és töltsétek be a földet,”->(1Mózes 1:28;Galácia 5:22,23)! Fizikailag és szellemileg is gyümölcsözők kellet legyenek!
Jeremiás 17:10”Én, Jehova kutatom a szívet, vizsgálom a legbensőbb gondolatokat, hogy mindenkinek útjai szerint fizessek, tetteinek gyümölcse szerint.”
Midőn Isten megparancsolta nekik, hogy egy bizonyos fa gyümölcséből ne egyenek, ez egyszerűen azt jelentette, hogy Isten kijelölt egy fát az Éden kertjében levő sok gyümölcsfa közül és megparancsolta az emberpárnak, hogy ne egyenek annak a gyümölcséből.
 Miért nevezték a fát „a jó és a rossz” tudása fájának”?
Mert Isten parancsának eredményeként ennek a fának gyümölcse Istennek arra irányuló jogát szemléltette, hogy Ő dönt afelett, hogy a teremtményei számára mi „jó” és mi „rossz”.
Így az emberpár részéről a gyümölcsből való evés azt jelentette, hogy hátat fordítottak mennyei Atyjuknak és megvetették az ö isteni vezetését, és tökéletes akaratát. ->(Lukács 18:18,19)!

Antii 2020.05.17. 20:13:43

@Igazság Kereső:
Nem volt élet Isten kívül azért mondja a Biblia hogy ő az élet forrása. Ő hozta létre a szellemi és a fizikai életet! Zsoltárok 36:9”Te vagy az élet forrása, a te világosságod által látunk világosságot.”(Ézs 60:19,20;1Ján 1:5;Jele 22:5;Ef 3:8-21;Jel 4:11) Nem csak életet ad hanem fel is világosit (“az ismeret Istene”1Sámuel 2:3)János 17:3 !
Ádámnak és Évának a próba egyszerű volt, de sokat, foglalt magában. ->(Jakab 1:13-15;2Mózes 16:4;János 6:48-58)
Magába foglalta az embernek a Teremtöjétől való függését és az ember részéről az isteni tekintély elismerését. Gondoljunk arra is, hogy Jézus Krisztus a tökéletlen emberekre alkalmazta azt a szabályt, hogy „aki hű a kevesen, a sokon is hű, és aki a kevesen hamis, a sokon is hamis az.” (Lukács 16:10) Mennyivel inkább vonatkozik ez az alapelv a tökéletes teremtményekre!
Miért szegte meg Éva Isten törvényét és evett a gyümölcsből?
Az elgondolás nem tőle származott, hanem egy szellemi teremtmény sugallta neki, aki a kigyón keresztül beszélt hozzá. Ezzel a szellemi teremtménnyel kapcsolatban a Biblia a Sátán, az Ördög megjelölést használja s ezért nevezi öt „a régi kígyónak’’. (ÚV fordítás szerint „őskígyónak”). ~>(Jelenések 12:9)! A kigyón keresztül beszélő láthatatlan teremtmény nyíltan tagadta Isten Éva által idézett parancsának igaz voltát. Ez a szellemi teremtmény a fa gyümölcsét úgy mutatta be, mint amely képes előidézni, hogy Éva Istenhez legyen hasonló, és így megtudja határozni a maga számára, hogy mi „jó” és mi „rossz”. Éva ekkor
kezdte a gyümölcsöt nagyon kívánatosnak tekinteni és engedetlenné lett Isten iránt azáltal, hogy evett belőle. Ádám, a férje és feje, amikor megtudta, hogy Éva mit tett, nem ellenezte Éva tettét, hanem csatlakozott hozzá és ö is evett. —> (1Mózes 3:1-6; Jakab 1:14, 15; 1Korinthus 11:8; Ézsaiás 41:23,24)! E törvénytelen cselekedet által bűnösökké lettek és magukra vonták a bűn büntetését.-> (1János 3:4) Midőn fontolóra vesszük Isten igazságos döntését, ne essünk abba a hibába, hogy az Ádám és Éva tette komolyságának megítélésénél úgy járjunk el, ahogyan ma nagyon sok
ember ítéli meg az ilyen eljárást. Manapság napirenden van, hogy gyermekek nem engedelmeskednek a szüleiknek, s az ilyen engedetlenség gyakran büntetlenül marad. A lopás szintén napirenden van, és sokan úgy gondolják, hogy egy
csekélység eltulajdonítása nem számít lopásnak. A lázadás és a hatóságok elleni beszéd ma szintén gyakori. De bármily gyakran fordulnak is elő ilyesmik, akkor is helytelenek és gonoszak. Azok a rothadt gyümölcsök, amelyeket manapság kötelességmulasztás és bűnözés formájában látunk, nagymértékben mulasztások következményei a szülök és olyanok részéről, akiknek tekintélyük lenne mindjárt kezdetben rendbehozni a dolgot. — >(Róma 13:1-10; Példabeszédek 13:24;Prédikátor 8:11.)
Isten nem szándékozott a rossz cselekvésére buzdítani azáltal, hogy elmulasztotta kierőszakolni a saját törvénye végrehajtását. Ádám és Éva az engedetlenségük által azt mutatták, hogy nem szerették Istent, aki oly csodálatosan gondoskodott róluk. Lopásban voltak bűnösök, mivel elvették azt, ami a Teremtőjük szerint nem az övék volt.
Sőt ennél még rosszabbat tettek, csatlakoztak Isten ellenségéhez, és a cselekedetük által Istent hazugnak állították. ->(Titusz 1:16) Jehova tartozott, önmagának és egész egyetemes családjának, hogy érvényt szerezzen a
törvénynek. Ezt Ő meg is tette.
A törvénytelen emberpárt szándékos bűnük következményeként, kiűzték Édenből és később meghaltak.
(1Mózes 3:22-24.) A bűn rájuk gyakorolt hatását azzal szemléltethetnénk, ami egy érzékeny gépezettel történik, ha nem helyesen, illetve nem a gép alkotójának használati utasítása szerint használják. A gépben hibák keletkeznek és végül felmondja a szolgálatot. Hasonló volt a helyzet Ádám
és Éva esetében is. Annak következményeként, hogy figyelmen kívül hagyták az Alkotójuk előírásait, elveszítették a tökéletességüket. Elméjük és testük hanyatlani kezdett és végül megszűntek működni, meghaltak. Ezt hozta számukra az engedetlenség és az Isten kegyének elvesztése, (1.Mózes 3:16-19) Miután Ádám felemésztette az egykor tökéletes testében felhalmozott tömérdek életerőt, meghalt 930 éves korában. Ez azon az ezeréves jelképes „napon” belül történt, amelyet Isten meghatározott. —>(1Mózes 5:5; 2Péter 3:8.)

Antii 2020.05.17. 20:18:46

@Igazság Kereső:
KIHATÁS A LESZÁRMAZOTTAKRA
Hajlamosak vagyunk magunk eldönteni mi a jó és mi a rossz!->3János 11 ! De vajon Isten akaratával összhangban van?->Róma 12:1-3! De mi nem szegtük meg azt a törvényt ami az Édenben volt, miért van az tehát,hogy mi is megbetegszünk és meghalunk?
A következőkért: Ádám Összes leszármazottai az ö engedetlensége után születtek. Így a leszármazottai örökölték tőle a bűnt és a halált. Minden ember örökli a tökéletlenséget, mivel mindannyian Ádámtól és Évától származnak.-> (1János 1:8)
Mint a Bibliában a Jób könyve mondja nekünk: „Ki adhat tisztát a tisztátalanból? Senki.” (Jób 14:4) A Róma 5:12-ben a Biblia szintén kijelenti:„Egy ember [Ádám] által jött be a világra a bűn, és a bűn által a halál,és akképpen a halál minden emberre elhatott.” Amiképpen egy hibás
öntőformából nem lehet hibátlan öntvényt készíteni, úgy a tökéletlen Ádám sem tudott, tökéletes gyermekeket nemzeni, akik mentesek lennének a bűntől. — >(Zsoltár 51:1-19).
Ádám és Éva bűnének leszármazottaikra gyakorolt hatását ahhoz hasonlíthatjuk, ami gyakran történik, amikor olyan emberek hoznak létre gyermekeket, akik visszaélnek Isten törvényével és erkölcstelen életet folytatnak.
Az ilyen emberek genetikai betegséget szerezhetnek, és tovább adhassák leszármazottaiknak. Ép testben ép lélek de fordítva is igaz. Az ilyen„tisztátalan” szülők gyermekei a szülök bűne miatt testi és szellemi fogyatékossággal születhetnek.

Antii 2020.05.17. 20:20:27

@Igazság Kereső:
E gondoskodásra vonatkozóan mondja a Biblia: „Mert Isten annyira szerette a világot, hogy az egyszülött Fiát adta, hogy aki hisz benne, ne pusztuljon el, hanem örök élete legyen.” (János 3:16)
Így Isten kellő idejében az ő Fiának királyságuralma alatt az
öröklött emberi tökéletlenség fokozatosan megszűnik, és az emberiség többé nem fogja érezni Ádám bűnének hatását.-> (2Tesszalonika1:5-10;Máté 6:9,10;Dániel 2:44;2Timóteusz 4:1-5) Sőt még az Ádámtól öröklött halálnak sem lesz többé hatalma felettük! (1Korintusz 15:21-28;Jelenések 21:3, 4)
Te is egyike lehetsz azoknak, akik ilyen áldásokban részesülnek. Hogy lehetséges ez? Úgy, hogy ha Jehova által szerzett minden gondoskodást a javadra fordítod és bebizonyítod a szeretetedet iránta azáltal, hogy megtartod a parancsait —Prédikátor 12:15;1János 2:1-6;5:3!
János 15:8”Akkor fogják dicsőíteni az Atyámat, ha a tanítványaimként mindig sok gyümölcsöt teremtek. 9 Ahogy az Atya szeret engem, úgy szeretlek én is titeket. Tegyetek azért, hogy mindig szerethesselek benneteket. 10 Ha megtartjátok a parancsaimat, mindig szeretni foglak titeket, mint ahogy én is megtartottam az Atya parancsait, és ő mindig szeretni fog engem. ..14 “És ti a barátaim vagytok, ha azt teszitek, amit parancsolok nektek.”
János 14:21 “Az szeret engem, aki ismeri a parancsaimat, és teljesíti azokat. Aki pedig engem szeret, azt szeretni fogja az én Atyám, és én is szeretni fogom őt, és lehetővé teszem neki, hogy igazán megismerjen.”

-“Az szeret engem, aki ismeri a parancsaimat, és teljesíti azokat.”

-“Aki pedig engem szeret, azt szeretni fogja az én Atyám, és én is szeretni fogom őt, és lehetővé teszem neki, hogy igazán megismerjen.”

Héberek 5:8”Jóllehet fiú volt, engedelmességet tanult azokból, amiket elszenvedett. 9 És miután tökéletes lett, felelőssé vált mindazok örök megmentéséért, akik engedelmeskednek neki, 10 mert Isten olyan főpapnak nevezte ki, mint amilyen Melkisédek volt.”

Róma 6:7”Mert aki meghalt, azt felmentették a bűne alól. 8 Ezenfelül, ha meghaltunk Krisztussal, hisszük, hogy élni is fogunk vele együtt. 9 Mert tudjuk, hogy Krisztus, most, hogy feltámadt a halottak közül, nem hal meg többé. A halál többé nem úr felette. 10 Egyszer s mindenkorra meghalt, hogy eltörölje a bűnt, az életét pedig Istennek éli. 11 Ugyanígy ti is úgy tekintsétek magatokat, mint akik halottak vagytok a bűnnek, de az életeteket Istennek élitek Krisztus Jézus által. 12 Ne engedjétek tehát a bűnt továbbra is királyként uralkodni halandó testetekben, hogy a kívánságainak engedelmeskedjetek. 13 Ne adjátok tovább testeteket a bűnnek, hogy igazságtalan tettek fegyvere legyen, hanem adjátok magatokat Istennek mint halottakból lett élők, és adjátok testeteket Istennek, hogy az igazságosság fegyvere

keresemazutam 2020.05.17. 20:48:38

@a századik juh:
Elég nagy a blogod tárhelye a teljes Őrtorony könyvtár beidézéséhez?
Csak kissé aggódok, hogy nem marad hely saját gondolatoknak! :)

a századik juh 2020.05.17. 23:31:25

@keresemazutam: Antii barátunk nem tudja, hogy ezért akár be is perelheti a Watchtower, ugyanis NEM MEGENGEDETT JEHOVA TANÚI SZÁMÁRA IDÉZGETNI A JW.ORG-RÓL!

aszazadikjuhblogja.blog.hu/2018/01/05/jehova_tanui_betiltottak_a_jw_org-ot_es_beperelik_a_tagjaikat

@Antii: Kedves testvérem, kérlek, linket adj meg az idézetek helyett. Engedelmeskedj Jehovának azáltal, hogy támogatod a Watchtowerinc azon elrendezését, hogy nem osztod meg a Watchtowerinc szellemi termékét, ami a lakott Föld-bolygó 50%-án be van tiltva.

Ellenkező esetben valószínűlegfeltételezhetően Magyarországon is be fogják tiltani a Watchtowerincet, kedves Antii, vagy beperel Téged a Watchtowerinc, vagypedig keresemazutam túlaggodalmaskodja egy idő után magát.

Te döntesz, kérlek, válassz bölcsen, azaz emberi szemszögből értelmetlenül, köszönöm.

a századik juh 2020.05.17. 23:36:07

@Antii: "Az úr vacsorája szó szerinti étkezés, melyen megemlékeznek az úr Jézus Krisztus
haláláról, tehát Krisztus halálának emlékünnepe. Mivel ez az egyetlen olyan esemény, amelyről a keresztényeknek a bibliai parancs értelmében meg kell emlékezniük, helyénvaló emlékünnepnek is nevezni. Használatos még az ’úrvacsora’ elnevezés is (1Ko 11:20, Kár., ÚRB)."

Hát ez több sebből vérzik... se nem kenyér, se nem bor, se nem étkezés, az idézőjelek jók, maradjunk annyiban. :(

Igazság Kereső 2020.05.18. 00:08:22

@Antii:

Hűha!

Miért pont nekem címezted ezt a sok Őrtorony kiadványokból bemásolt idézetet? Ismerjük egymást? :D :P

Ha Te hűséges Tanú vala, miért vagy itt? Csak érdeklődöm, mi vezetett ide?

Amúgy engem fokozottan érdekelt témákat kezdtél bevezetni.

Értem ez alatt olyanokat mint: Bűnbeesés, öröklött bűnre való hajlam eredete...stb

Csak kérlek szépen, NE a Szervezet anyagait tedd ki, azokat mind ismerem!

Ha van saját(remélem van) értelmezésed vagy meglátásod a témákkal kapcsolatban arról nagyon szívesen folytatnék eszmecserét.

De eszmecserét, és semmi képp sem Szervezeti propaganda anyagot, mint valamiféle adathordozó "droid"!

Köszike! :)

Antii 2020.05.18. 07:08:22

@keresemazutam: “Az általánosítás mindig veszélyes, ugyanis legtöbbször nagyon kevés információ alapján ítélkezünk. Jó, ha mindig azt tekinted kiindulópontnak, hogy nincs elég információd, mert ez szinte kivétel nélkül mindig igaz. Persze ezt a híradón és egyéb propaganda vagy szenzációhajhász célú csatornákon nevelkedett népességnek nehéz elmagyarázni.”
De meglehet érteni lásd a linket:
hasznaldfel.hu/a-gyulolet-anatomiaja/

ಠ_ಠ
1 Móz 3:5 “Mert Isten tudja, hogy amely napon esztek abból, felnyílik szemetek, és olyanok lesztek, mint Isten: tudni fogjátok, mi a jó és mi a rossz.”
2 Kor 11:14“...maga Sátán is folyton átváltoztatja magát a világosság angyalává.“

Antii 2020.05.18. 07:09:52

@keresemazutam:
Ez meg is figyelhető Mózes történetéből, hogy volt mikor ő is azt hite, hogy Isten általa szabaditja ki Isten népét a szolgaságból és hogy ezt a nép felismeri de tévedet!
Alázat és szelídség nélkül akart szabadító lenni Egyiptom minden bölcsességével eltelve ApCsel 7:22! De tudjuk, hogy Istenek fontosak ezek a tulajdonságok a szeretet véget 1 Ján 4:8;1Kor 13:1-13! Lásd a linket bizonyítékul!

www.jw.org/hu/konyvtar/konyvek/kozeledj/bolcsesseg/jehova-bolcs-alazatos-esszeru/

Csak negyven év múlva vált alkalmassá mikor már elég alázatos és szelid lett 4Móz 12:3!Ne hogy ti is igy járjatok! Azt hittétek alázat nélkül ki lehet mutatni a szeretetet? Mózes azt hitte! ApCsel 7:25”Azt hitte, a testvérei felismerik majd, hogy Isten őáltala menti meg őket, de nem így történt.” Ekkor még Mózes nem volt alázatos ezért súlyos bűnt követet el! Negyven év múlva sem volt könnyű alázatos maradjon!
Söt ezt mondták mikor összetalálkoztak Mózessel és Áronnal.
2Móz 5:21 ...”Tekintsen rátok az Örökkévaló és ítéljen, hogy rossz hírbe kevertetek minket Fáraó előtt és szolgái előtt, kardot adván kezükbe, hogy megöljenek bennünket.“ Természetesen ezt nem akarta soha!
Sőt mikor Mózes segíteni akart mi volt a reagálás?
ApCsel 7:27 “De az, ...ellökte Mózest, ezt mondva: »Ki nevezett ki téged uralkodónak és bírónak fölénk?“ Mózes ekkor még nem volt Istentől elhivatott szabadítója Izraelnek!
Felteheted te is magadnak ezt a kérédést? Ki nevezet ki titeket vagy engem bíronak a tanúk fölé még ha jó akarat vezérel is? Megvan a megfelelő Istentől tanult alázat és szelídség?
Jézus sem akkart Isten kinevezése nélkül bíráskodni.
Sőt ezt mondta.
„Ember, ki nevezett ki engem fölétek bírónak vagy osztónak?” (Lukács 12:14).
Ezzel Jézus olyasmire utalt, amit az emberek nagyon is jól ismertek, hiszen a mózesi törvény szerint azért neveztek ki bírókat a városokba, hogy éppen ilyen esetekben ítélkezzenek (5Mózes 16:18–20; 21:15–17; Ruth 4:1, 2).
Pld:Napjainkban mi az irányelv a Róma 13:1-10!

Antii 2020.05.18. 07:12:37

@keresemazutam:
Nem kellett másoljak volt időm megírni! Nem tetszik a szellemi ajándékom!

2020.05.18. 08:43:05

@Igazság Kereső: Szerintem az óraszámra gyúr, azért írt ilyen sokat. Ennyi kommentből megvan a 70 óra :). Egyébként igen, aki hű Tanú, az elvileg nem is lehetne itt a blogon, főleg szellemi dolgokról nem beszélhetne velünk. Ergo ha ilyet tesz, hitehagyottá válik... a Wacstóver szerint.

Igazság Kereső 2020.05.18. 17:50:55

@Antii: Mert így is van!

Nem sértésnek szántam, csak az érdekel, miért vagy itt?

Megvédeni a hitedet vagy felébredni szeretnél az Őrtorony-témáinkból?

Ez itt egy úgy nevezett "hitehagyott" blog. :)

Szívesen beszélgetünk veled, de mit akarsz tudni, pontosabban mi a célod?

Igazság Kereső 2020.05.18. 17:53:15

@Igazság Kereső:

Akartam írni: Őrtorony-rémálomból

keresemazutam 2020.05.18. 19:14:36

@Antii:

Remek szellemi ajándékot kaptunk tőled!

Elnézésedet kell kérjem, hogy megtévesztett az, hogy hozzászolásod bizonyos részeit szóról-szóra megtaláltam a JW org-on

Csak egy példa:
https://www.jw.org/hu/konyvtar/folyoiratok/w20021015/Álljatok-ellen-az-ördögnek/
(2. bek)

Azzal viszont feltétlen egyetértek, hogy az "általánosítás mindig veszélyes"!

Ne is beszéljünk általánosságokban, beszéljünk konkrétumokról, pl, hogy milyen bibliai alapunk van a nemzedéket úgy érteni ahogy a legújabb világosság szerint érti a vezető testület? Téged mi győz meg?

keresemazutam 2020.05.18. 20:26:23

@Antii:

Ezt írod:
"Felteheted te is magadnak ezt a kérédést? Ki nevezet ki titeket vagy engem bíronak a tanúk fölé még ha jó akarat vezérel is? Megvan a megfelelő Istentől tanult alázat és szelídség?"

Nem igazán tudom, valóban érdekel-e a válasz, már csak azért sem mert pont ezt kérdezted Igazság Keresőtől is!

Mindenesetre feltettem magamnak a kérdést, a válaszom:

Az, ha véleményt alkotok, nem bíráskodás! A Tanúk saját állításuk szerint a biblia alapján tanítanak. Maga a biblia buzdít arra, hogy mindent vizsgáljunk meg, a jót tartsuk meg a rosszat vessük el.

Szintén a biblia szerint, ha valaki azzal a kijelentéssel élt, hogy isten prófétai üzenetét továbbítja ,a hallgatóinak megvolt a megfelelő isteni útmutatás az ellenőrzéshez

5Mózes 18:21,22

21De gondolhatnád magadban: Miről ismerjük meg, hogy nem az ÚR mondott egy igét? 22Ha egy próféta az ÚR nevében mond egy igét, de az nem történik meg, nem teljesedik be: azt az igét nem az ÚR mondotta, hanem a próféta mondta elbizakodottságában; ne félj tőle!

Átmenne egy ilyen szűrőn az Őrtorony Társulat?

Antii 2020.05.18. 22:17:26

@Igazság Kereső:
„Az eszesek ajkain bölcseség találtatik”.. (Példabeszédek 10:13).
Az eszes ember lépteit a szentírási bölcsesség irányítja. Ezért nem csak a lépteink építő irányúak hanem a szavaink is! Így akkor lenne építő a honlapotok ha szeretnétek azokat akikről irtok mert hiába az okoskodás ha nem szeretitek azokat akiről irtok mert csak így tudnátok valóban segíteni nekik! Én azt kívánom nektek, hogy Jézus szemléltetése ne rajtatok teljesedjen!
Mi jellemzi Jézus szemléltetésében az ilyen személyt?
Pld:”Késik az én uram”azt mondják nem kel komolyan venni Jézus eljövetelét.
-“verni kezdi a rabszolgatársait”szájával vagy rossz színben tüneti fel mások előtt

Igazság Kereső 2020.05.18. 23:57:43

@Antii:

Most miről is beszélgetünk?

Vagy akarsz Te beszélgetni egyáltalán, érdekel mit gondolunk s miért, vagy csak a magadét( sorry nem is a magadét hanem a Szervezetét) akarod fújni?!

Mint írtam, szívesen beszélgetünk, én személy szerint legalább is, de ez így a jelenlegi formájában NEM beszélgetés!

Mit akarsz valójában?

Ítélkezni?

Ismerd meg előbb alaposan az álláspontunkat, és ne Trollkodj, mert az sehová sem vezet, csak arra jó, hogy üresen az Egót dédelgesse, hogy "Na most aztán jól meg mondtam nekik".

De a valóságban nem történt semmi féle előrelépés.

Mit tennél hát?

Döntsd el!

Antii 2020.05.19. 07:10:07

@Igazság Kereső:
János evangélium 3:8 “A szél ott fúj, ahol akar, és hallod a hangját, de nem tudod, honnan jön, és hová megy. Így van ez mindenkivel, aki a szellemtől született.”

a századik juh 2020.05.19. 07:49:54

@Antii: " Így akkor lenne építő a honlapotok ha szeretnétek azokat akikről irtok mert hiába az okoskodás ha nem szeretitek azokat akiről irtok mert csak így tudnátok valóban segíteni nekik! Én azt kívánom nektek, hogy Jézus szemléltetése ne rajtatok teljesedjen!
Mi jellemzi Jézus szemléltetésében az ilyen személyt?
Pld:”Késik az én uram”azt mondják nem kel komolyan venni Jézus eljövetelét.
-“verni kezdi a rabszolgatársait”szájával vagy rossz színben tüneti fel mások előtt "

Ó, ismét egy Szívek Vizsgálója!

Biztosan a Watchtowerinc Aranydiplomás Szívsebész-képzésen vettél részt, kedves testvérem,ahol a Watchtowerinc különleges wénképző technikája lévén Te is belelátsz már az emberek szívébe??? :(

Mert hogy látod, hogy nem szeretjük őket? Ez csak úgy lehetséges, ha Te vagy a Szívek Vizsgálója, máskülönbencsak egy wachtowerinces érzelmi fogás...

Az meg, hogy Te a "verést" nem azzal azonosítod, hogy a watchtowerinc létrehozta a bírói bizottságot a hamis próféciái és tévedései miatt egyre hangosodó Jehova Tanúi elhallgattatására,

hanem azzal például, hogy rámutatunk, miszerint a Septuaginta a legrégebbi fennmaradt ószövetségi irat, ennélfogva azok az emberek, akik szerint bibliahamisító volt az összes, a Septuagintát leíró felkent vén, a

Te szűklátókörűségedre példa csak.

Még szerencse, hogy én is pontosan ilyen voltam, így egyáltalán nem zavarnak az állításaid, mivel én is pontosan ezt az érvrendszert tanultam. :)

A legjobb tanács, amit adhatok Neked:

Majd rájössz... :)

[mivel pedig ide írogatsz, már rá is jöttél, csak blokkolva van még ez a dolog. Jobb később, mint soha. :) ]

Tudod, a Watchtowerinc eddigi 22 hamis világvégepróféciája számodra megerősítette, hogy a watchtowerinc Jehova szervezete.

A Szentírás azonban elítéli a hamis prófétákat, és képmutatóknak nevezi őket.

Te ellenben nem azokat ítéled el, akik eddig 22 hamis világvégepróféciával szédítették Jehova Tanúi generációit 140 év alatt, hanem azokat ítéled el, akik felhívják a figyelmet arra, hogy a Watchtowerinc 22 hamis világvégepróféciával szédítették 140 év alatt Jehova Tanúi majd tucatnyi generációját.

Azt állítod, nem szeretjük Jehova Tanúit, ezért hívjuk fel a figyelmüket arra, hogy a Watchtowerinc 22 hamis világvégepróféciával szédítették 140 év alatt Jehova Tanúi majd tucatnyi generációját,

sőt, azt állítod, Te szereted Jehova Tanúit, és ezért nem tájékoztatod őket a Watchtowerinc eddigi 22 hamis világvégepróféciájáról.

Összefoglalva:

Te hazudsz magadnak is, hazudsz Jehova Tanúinak is, és hazudsz a házigazdáknak is, amikor NEM EZT MONDOD:

Üdvözlöm, egy eddig 22 hamis világvégepróféciát bejelentő amerikai zártkörű részvénytársaság reklámait és reklámszövegeit szeretném itthagyni Önnek, hogy Ön és családja is csatlakozzon ehhez az ingatlanmogul részvénytársasághoz, amelyik a tagjai vagyonából és tagjai ingyenmunkájából épít MAGÁNAK ingatlanokat.

144 000 alkalommal meghamisított újvilágfordításunk szerint a szeretet azt jelenti, hogy szembehazudunk egymásnak, szembehazudunk magunknak, szembehazudunk a házigazdáknak, hogy ne kelljen szembesülnünk a kellemetlen igazsággal.

Csatlakozzon hozzánk, és olyan apokrif dolgokkal szembesülhet a Watchtowerinc berkein belül, hogy csak na, de ne aggódjon, mert minden tagunk szentül meg van győződve, hogy a korai keresztények példáját követik, amikor házról-házra járnak tablettel a kezükben, és fenyegetik az embereket, hogy elpusztulnak, ha nem csatlakoznak a Watchtowerinchez, amely a lakott Föld-bolygó 50%-án be van tiltva többnyire gyűlöletkeltés és szélsőségesség miatt.

Nade mondta is Abbadon, hogy erről fogják tudni, hogy kik Jehova követői, nemde?

:(

a századik juh 2020.05.19. 07:56:28

@Antii: "aki a szellemtől született."

Dikk, azt mondod, hogy az egyre nagyobb számban előforduló felkent testvéreink mégsem "elméjükben betegek", ahogyan azt a Watchtowerinc állítja, és mégsem "csaló szélhámos hamis" emberek?

Sajnos nem egy olyan személyt megnevezett már a watchtowerinc, akikre azt mondta, hogy ez a generáció, amely sohasem fog elmúlni, nos, mostanra MIND halottak.

Hogy is van ez akkor, kedves Szellemtőlszületett???

Azt tudtad-e, hogy a Watchtowerinc szerint ezzel megnyílt az út előtted, hogy gyom legyél?

:)

Igazság Kereső 2020.05.19. 18:05:18

@Antii:

Amit csinálsz, annak semmi értelme! :)

Tudod, mikor én annak idején, amikor hú de hű Tanú voltam, rettegtem és leizzadtam, mikor egy "hitehagyott" oldalra keveredtem!

Egy idő után, bizonyos információk hatására lassan de biztosan minden gyökeresen megváltozott bennem.

Eltűnt a rettegtés!

BENNED HOVÁ TŰNT EZ A PROGRAMOZOTT FÉLELEM?!

Mi az oka, hogy nincs benned programozott Istenfélelem amiatt, hogy itt vagy?!

Gondolod, hogy (a hited szerint) Istennek tetszik, hogy itt vagy?

Vagy....mit szólnának a vének, ha megtudnák?

Miért nem zavarnak ezek a kérdések, melyek minden hű Tanúban felmerülnének?

Vagy mégsem vagy már olyan hű?

Valami elkezdődött benned?

Kételkedés?

Hatalmi visszaélésekből eredő sértettség érzése?

Mi a baj hm?

Ezt a belső,érzelmi huza-vonát nevezik szaknyelven úgy hogy: Kognitív-disszonancia.

Valamiért itt vagy, és az pedig nem a "hitehagyottak" elleni harcra hívó égető vágy!

Fordítva is igaz: Ki nevezett ki téged bírónak fölénk?

Ha akarod tudni, mit miért gondolunk KÉRDEZZ!

TÁJÉKOZÓDJ!!!

Megegyszer írom: Ne Trollkodj, mert 1. Semmi értelme. 2. Csak lejáratod magad, és a hitedet is!

Nos?

Te döntesz! :)

Antii 2020.05.20. 21:00:13

@Igazság Kereső:
“Vagy akarsz Te beszélgetni egyáltalán, érdekel mit gondolunk s miért, vagy csak a magadét( sorry nem is a magadét hanem a Szervezetét) akarod fújni?! “

Másban keresitek a hibát de magadét nem látjátok!

“Ismerd meg előbb alaposan az álláspontunkat, és ne Trollkodj, mert az sehová sem vezet, csak arra jó, hogy üresen az Egót dédelgesse, hogy "Na most aztán jól meg mondtam nekik". “

Antii 2020.05.20. 21:01:45

@Igazság Kereső:
“Az meg, hogy Te a "verést" nem azzal azonosítod, hogy a watchtowerinc létrehozta a bírói bizottságot a hamis próféciái és tévedései miatt egyre hangosodó Jehova Tanúi elhallgattatására, “

Mert tévedéseket te is ügyesen letörölted a webolndaladról!
Próféciákról miért te hiszel valamelyikbe?
Kiközösítésről:
Azonban a hasonló szabályok léteznek más vallásokban is, még az ortodox vallásban is: „Ha valakit kiközösítenek nem beszélnek többé vele és a templomban se mehet imádkozni, annak ellenére, hogy egyház tag-e: így járnak a kiközösítettek (Apostoli alkotmányok, 10).” Az iszlámban azt mondja: “Ne legyenek zsidóknak és keresztényeknek a barátai ” (Sura 5:51). Számos iszlám országban általában más vallásra való áttérést halállal büntethetik.

“hanem azzal például, hogy rámutatunk, miszerint a Septuaginta a legrégebbi fennmaradt ószövetségi irat, ennélfogva azok az emberek, akik szerint bibliahamisító volt az összes, a Septuagintát leíró felkent vén, a”

Nem írtak és nem hamisítanak Septuagintát.
A legrégebbi fennmaradt Ószövetségi töredék két ezüstlapra írtak kora az i. e. VII. és VI. századra tehető! Ez volt az első alkalom, amikor Jehova nevét olyan feliraton találták meg, melyre Jeruzsálemben bukkantak rá.

“Te szűklátókörűségedre példa csak.”

Neked nem?

A Héber iratok első görög nyelvű fordítása, melyet a görögül beszélő zsidóknak készítettek. A fordítás az i. e. III. században kezdődött el Egyiptomban, és a következő században fejeződött be.
A hagyományok szerint kb. 70 zsidó tudós vágott bele a munkába, innen ered a Septuaginta elnevezés, mely egy latin szó, és azt jelenti, hogy ’70’. Gyakran úgy utalnak a fordításra, hogy LXX, ami a 70-es szám római megfelelője. A Septuaginta korai kéziratai vagy görög karakterekkel, vagy a tetragramot alkotó négy héber betűvel (magyarul JHVH) adják vissza Isten nevét. A héber kánon fordításának a befejezése után apokrif írásokkal egészítették ki a Septuagintát. Azonban semmi sem bizonyítja azt, hogy a Biblia keresztény írói elismerték volna ezeket az apokrif írásokat azzal, hogy idéznek belőlük, noha a kanonikus könyvekből gyakran idéztek. Továbbá néhány első századi keresztény csoda útján olyan ajándékot kapott, melynek köszönhetően fel tudta ismerni, hogy melyik bibliai könyv ihletett (1Ko 12:4, 10).
Napjainkban a Septuaginta egy fontos eszköz ahhoz, hogy megértsék a Héber iratok szövegét, emellett fényt derít néhány homályos héber és arámi kifejezés jelentésére.


Antii 2020.05.20. 21:03:03

@Igazság Kereső:
“Még szerencse, hogy én is pontosan ilyen voltam, így egyáltalán nem zavarnak az állításaid, mivel én is pontosan ezt az érvrendszert tanultam. :)
A legjobb tanács, amit adhatok Neked:[mivel pedig ide írogatsz, már rá is jöttél, csak blokkolva van még ez a dolog. Jobb később, mint soha. :) ]
Majd rájössz... :)
Tudod, a Watchtowerinc eddigi 22 hamis világvégepróféciája számodra megerősítette, hogy a watchtowerinc Jehova szervezete.”

Fel fújod mint a lufit a dolgokat!

Antii 2020.05.20. 21:04:07

@Igazság Kereső:
“Összefoglalva:
Te hazudsz magadnak is, hazudsz Jehova Tanúinak is, és hazudsz a házigazdáknak is, amikor NEM EZT MONDOD: Üdvözlöm, egy eddig 22 hamis világvégepróféciát bejelentő amerikai zártkörű részvénytársaság reklámait és reklámszövegeit szeretném itthagyni Önnek, hogy Ön és családja is csatlakozzon ehhez az ingatlanmogul részvénytársasághoz, amelyik a tagjai vagyonából és tagjai ingyenmunkájából épít MAGÁNAK ingatlanokat.”

Ó, ismét egy Szívek ❤️Vizsgálója!
Milyen jó, hogy te tudod,hogyan kel prédikálni vagy evangelizálni!
A gyülekezet Krisztus teste elég zárt nem? Szeretettel épül ez is egyfajta karitatív munka!

“144 000 alkalommal meghamisított újvilágfordításunk szerint a szeretet azt jelenti, hogy szembehazudunk egymásnak, szembehazudunk magunknak, szembehazudunk a házigazdáknak, hogy ne kelljen szembesülnünk a kellemetlen igazsággal.”

Már revideál fordításuk van fejlődjön kérem! Nem lapos a föld!

“Csatlakozzon hozzánk, és olyan apokrif dolgokkal szembesülhet a Watchtowerinc berkein belül, hogy csak na, de ne aggódjon, mert minden tagunk szentül meg van győződve, hogy a korai keresztények példáját követik, amikor házról-házra járnak tablettel a kezükben, és fenyegetik az embereket, hogy elpusztulnak, ha nem csatlakoznak a Watchtowerinchez, amely a lakott Föld-bolygó 50%-án be van tiltva többnyire gyűlöletkeltés és szélsőségesség miatt.”

Igazság Kereső 2020.05.21. 00:16:19

@Antii: Miért az én nevem alá küldöd az üzeneteidet, nem mindet küldtem én!

"Másban keresitek a hibát de magadét nem látjátok!"

Pontosan mi is a MI hibánk?

"Fel fújod mint a lufit a dolgokat!"

A hamis prófétálás "felfújás"?

Ezt mondanád Istennek is?

Lassan olyan érzésem támad, hogy neked halvány gőzöd sincs, miről van szó!

TÁJÉKOZÓDJ!!!! :)

Próbálj meg elfogulatlanul alapos kutatást végezni, különösen a Szervezet múltját és tanításait figyelmembe véve!

Kutass, ne csak és kizárólag szervezeti kiadványokból tájékozódj, mert úgy nem fogod meglátni a teljes képet!

Hazudnak Neked!

Hidd el, ezt nekem is piszkosul fájdalmas volt felismernem!

Nem is kívánok részletekbe bocsátkozni.

Láttad a Mátrix c. filmet?

Amit adhatunk, az csakis az igazság, semmi több!

Nos, a kék vagy a piros kapszulát választod?

Te döntesz!

;)

a századik juh 2020.05.21. 06:29:47

@Antii: " A Septuaginta korai kéziratai vagy görög karakterekkel, vagy a tetragramot alkotó négy héber betűvel (magyarul JHVH) adják vissza Isten nevét. "

Álmodj, királylány! :D

Igaz, akár azt is írhatnád, hogy a Septuaginta tartalmatta a Wachtowerinc nevét is, meg hogy Isten majd egy zártkörű részvénytársaságon keresztül menti meg az embereket.

Mi a kutyafüle az a "korai kéziratai"?

Az lxx Septuaginta még a feketeöves bibliahamisító wachtowerinc wezwtői szerint sem tartalmazza semmilyenfajta módon a Jehovádat, éppen ezért azt nyilatkozták róla a tévéevangelizációs műsorukban, hogy HAMIS!!!, a fordítói pedig BIBLIAHAMISÍTÓK, merthogy nem írták bele 7200 alkalommal, hogy Jehova. :(

a századik juh 2020.05.21. 06:41:02

@Antii: "A gyülekezet Krisztus teste elég zárt nem? "

Pfff…. "Krisztus teste [is] zárt" érveltél a zártkörű részvénytársaságra...

Nos, akkor meg is van a gond.

Jézus Urunk MIN-DEN-KI-ÉRT meghalt.

Ha Te ezt egy zártkörű dolognak látod-gondolod, az már a Te bajod.

Ha nekem Jézus Krisztust és a tevékenységét szavakkal kellene jellemeznem, a "zárt" szó elő sem kerülne.

Tudod, ki a "zárt"?

Azázel, az például zártkörű,

na meg Abbadon is zártkörű,

miként Sátán is zártkörű lesz, pont, mint a Watchtower Inc.

Jézus Urunk nem zártkörű, hanem nyitott, ennélfogva nem elegyül el a zártkörű Wachtowerinc dogmáival, bárhogyan keverik is a tanításuk 144 éve rohadó matériáját aranygyűrűs wezetőid...

a századik juh 2020.05.21. 06:52:38

@Antii: "Már revideál fordításuk van fejlődjön kérem! Nem lapos a föld!"

Ohkérem!

Mi a kutyafüle az a revideált fordítás, amikor a Watchtowerinc online nyúlwilág-fordítását napi szinten 5-6 helyen megváltoztatják?

Amit ma a Watchtowerinc a biblia részének tart, az holnapra akár 5-6 helyen is megváltozhat, anélkül, hogy észrevennéd, ami azt jelenti hogy 365 nap alatt akár 20 000 helyen is megváltoztathatják a bibliát, ami azt jelenti, hogy azóta, mióta a watchtowerinc azt állítja, hogy holnap itt van armageddon, az azóta eltelt kb. 150 év alatt akár 3 alkalommal is teljesen átírhatták a szentírást, amiben ugye még az írásjelekhez sem szabad nyúlni, nemhogy elvenni vagy hozzátenni.

Az imádott zártkörű részvénytársaságod alulképzett "szakértői" pedig simán dicsekszenek azzal, hogy tök érthetetlen a héber, amiből fordítanak (könyörgöm, a Septuaginta görög, honnan szednek a Septuagintánál régebbi héber fordítást???) szóval azzal dicsekszenek, hogy az érthetetlen, szószaporító mondatszerkezetű, soha véget nem érő "eredeti héber irásszövegeket" nekik sikerült 7-8-10 mondattá szétszedniük, ami ettől sokkal érthetőbbé vált.

Mármint szerintük érthetőbbé, de vajon a Teremtő hogyan gondolkodik ugyanerről?

a századik juh 2020.05.21. 07:12:34

@Antii: "Fel fújod mint a lufit a dolgokat! "

Té'lleg?

Felfújom?

Miért, van már egy olyan revideált, újratöltött, megújult vadonás fordításod, ami azt mondja a hamis prófétákról, hogy 23 hamis végidőpróféciát minden igaz próféta betévedhet véletlenül???

Sőt, az igaz próféták jele az, hogy 22 alkalommal tévednek???

A lufi a Te koponyádon belül van, aki szerint a 22 hamis világvégeprófécia csak lufi.

Családok ezrei-milliói hittek eddig a Watchtowerincnek mind a 22 alkalommal, amikor közzétették hamis világvégepróféciáik újabb dátumát, családok ezrei-milliói HAZUDTÁK eddig a Watchtowerinc megbízásából emberek milliárdjainak azt 22 alkalommal, hogy itt van armageddon ekkor meg ekkor, családok ezrei, milliói adták el mindenüket, és adták a watchtowerincnek, aki 22 alkalommal azt mondta, hogy itt a vég, adjátok el mindeneteket és adjátok a szervezetnek, hagyjátok ott a munkahelyeteket, és dolgozzatok ingyen a Watchtowernek, gyerekek millióit szédítettek azzal, hogy fölösleges elkezdeniük továbbtanulni, mert nem fogják tudni befejezni armageddonig az iskolát.

Lufi mi???

Mivel a wének agya helyén walóban egy watchtowerinc-mérgesgázzal telefújt lufi nő (tisztelet a kivételnek!) ezért azt kell feltételeznem, hogy "anti- iesos" fedőnevű, borzasztó naívságot mutatni akaró kollégánk wén, avagy wénaspiráns.

A tőle olvasható információk és írások alapján azt kellene hinnünk, hogy egy bibliatanulmányozó írogat, de egy bibliatanulmányozó direktbe nyomná a jw.org-ot, míg "Anti-iesos" kollégánk lebutítja a mondanivalóját, és teokratikushadvisel.

Én nagyon örülök, kedves Antii, hogy így döntöttél. :)

Jó munkát Neked!

Antii 2020.05.21. 07:21:57

@a századik juh:
Huszon két esetet fel tudod sorolni egyenként és a körülményeket is hogy miért értelmezték “tévesen”a bibliai próféciákat?
Nem beszélve a bibliai fordítások tévedéseit egyenként bemutatód?

Antii 2020.05.21. 07:35:55

@Igazság Kereső:
Kérdezd századikjuht majd ő felhomályosit!

Antii 2020.05.21. 07:38:05

@keresemazutam:
Mit szólsz ehhez?
“Vagy akarsz Te beszélgetni egyáltalán, érdekel mit gondolunk s miért, vagy csak a magadét( sorry nem is a magadét hanem a Szervezetét) akarod fújni?! “

Másban keresitek a hibát de magadét nem látjátok!

“Ismerd meg előbb alaposan az álláspontunkat, és ne Trollkodj, mert az sehová sem vezet, csak arra jó, hogy üresen az Egót dédelgesse, hogy "Na most aztán jól meg mondtam nekik". “

Antii 2020.05.21. 07:40:13

@keresemazutam:
És ehhez?

“Az meg, hogy Te a "verést" nem azzal azonosítod, hogy a watchtowerinc létrehozta a bírói bizottságot a hamis próféciái és tévedései miatt egyre hangosodó Jehova Tanúi elhallgattatására, “

Mert tévedéseket te is ügyesen letörölted a webolndaladról!
Próféciákról miért te hiszel valamelyikbe?
Kiközösítésről:
Azonban a hasonló szabályok léteznek más vallásokban is, még az ortodox vallásban is: „Ha valakit kiközösítenek nem beszélnek többé vele és a templomban se mehet imádkozni, annak ellenére, hogy egyház tag-e: így járnak a kiközösítettek (Apostoli alkotmányok, 10).” Az iszlámban azt mondja: “Ne legyenek zsidóknak és keresztényeknek a barátai ” (Sura 5:51). Számos iszlám országban általában más vallásra való áttérést halállal büntethetik.

“hanem azzal például, hogy rámutatunk, miszerint a Septuaginta a legrégebbi fennmaradt ószövetségi irat, ennélfogva azok az emberek, akik szerint bibliahamisító volt az összes, a Septuagintát leíró felkent vén, a”

Nem írtak és nem hamisítanak Septuagintát.
A legrégebbi fennmaradt Ószövetségi töredék két ezüstlapra írtak kora az i. e. VII. és VI. századra tehető! Ez volt az első alkalom, amikor Jehova nevét olyan feliraton találták meg, melyre Jeruzsálemben bukkantak rá.

“Te szűklátókörűségedre példa csak.”

Neked nem?

A Héber iratok első görög nyelvű fordítása, melyet a görögül beszélő zsidóknak készítettek. A fordítás az i. e. III. században kezdődött el Egyiptomban, és a következő században fejeződött be.
A hagyományok szerint kb. 70 zsidó tudós vágott bele a munkába, innen ered a Septuaginta elnevezés, mely egy latin szó, és azt jelenti, hogy ’70’. Gyakran úgy utalnak a fordításra, hogy LXX, ami a 70-es szám római megfelelője. A Septuaginta korai kéziratai vagy görög karakterekkel, vagy a tetragramot alkotó négy héber betűvel (magyarul JHVH) adják vissza Isten nevét. A héber kánon fordításának a befejezése után apokrif írásokkal egészítették ki a Septuagintát. Azonban semmi sem bizonyítja azt, hogy a Biblia keresztény írói elismerték volna ezeket az apokrif írásokat azzal, hogy idéznek belőlük, noha a kanonikus könyvekből gyakran idéztek. Továbbá néhány első századi keresztény csoda útján olyan ajándékot kapott, melynek köszönhetően fel tudta ismerni, hogy melyik bibliai könyv ihletett (1Ko 12:4, 10).
Napjainkban a Septuaginta egy fontos eszköz ahhoz, hogy megértsék a Héber iratok szövegét, emellett fényt derít néhány homályos héber és arámi kifejezés jelentésére.


Antii 2020.05.21. 07:42:34

@keresemazutam:
És ehhez ?

“Még szerencse, hogy én is pontosan ilyen voltam, így egyáltalán nem zavarnak az állításaid, mivel én is pontosan ezt az érvrendszert tanultam. :)
A legjobb tanács, amit adhatok Neked:[mivel pedig ide írogatsz, már rá is jöttél, csak blokkolva van még ez a dolog. Jobb később, mint soha. :) ]
Majd rájössz... :)
Tudod, a Watchtowerinc eddigi 22 hamis világvégepróféciája számodra megerősítette, hogy a watchtowerinc Jehova szervezete.”

Fel fújod mint a lufit a dolgokat!

Antii 2020.05.21. 07:44:20

@keresemazutam:
És ehhez?

“Nade mondta is Abbadon, hogy erről fogják tudni, hogy kik Jehova követői, nemde? “

Ez a te meséd, nemde?
Biblikus érvelések helyet szereted a meséidet!

“Dikk, azt mondod, hogy az egyre nagyobb számban előforduló felkent testvéreink mégsem "elméjükben betegek", ahogyan azt a Watchtowerinc állítja, és mégsem "csaló szélhámos hamis" emberek? “

Megint Te mondod?!

“Sajnos nem egy olyan személyt megnevezett már a watchtowerinc, akikre azt mondta, hogy ez a generáció, amely sohasem fog elmúlni, nos, mostanra MIND halottak.
Hogy is van ez akkor, kedves Szellemtőlszületett???”

Olvasd el egyszer legalább, hogy valóban a Tanúknak az álláspontját tudod-e !

“Azt tudtad-e, hogy a Watchtowerinc szerint ezzel megnyílt az út előtted, hogy gyom legyél?”

És te minek tartod magad búzának?

“Amit csinálsz, annak semmi értelme! :) “

Ezt akarom nektek is mondani!

“Tudod, mikor én annak idején, amikor hú de hű Tanú voltam, rettegtem és leizzadtam, mikor egy "hitehagyott" oldalra keveredtem!”

Azért vagytok akkor most “izzadtan”

a századik juh 2020.05.21. 15:57:59

@HanSolo2020: Simán kitelik tőlük, hogy elkezdték építeni az Égi Szekeret... Vesznek 2 föld Holdat minden tanúnak a Jahon, azt odaköltöztetik őket, eljött az Új Világ, ők meg maradnak a földön, mert a búza a "jó föld"-be van vetve ugye, azt oldják meg fent a testvérek, a híradások meg tele lesznek Jehova Tanúi holdratelepedésével, merthogy jön armageddon, 6 950 755 dolcsi az odaút + a belépő 2 875 000, vagy meg kell keresztelkedni, és minden földi javad a szervezetre íratni.

Tehát özönlenek majd Jehova hegyére, a Holdra az emberek, fent a wének meg "sátortemplom"ban, felfújt helységekben kolonizálnák a Holdat, és imádnák a watchtowert.

Mondja is a biblia, hogy " Apcsel 2:20 A nap sötétséggé változik, és a hold vérré, minekelőtte eljő az Úrnak ama nagy és fényes napja."

Namost ez valószínűlegfeltételezhetően úgy vorl eredetileg a legrégebbi ószövetségi lelet előtt kettővel lévő leletben, hogy "és a hold wéwé"

Ennyi, ezt szólom hozzá, szerintem igaz.

Volt is már erről egy cikkben szó, ott a légbalonnok irányába fordítottam a fejlesztés Égi Szekerét azt hiszem,

illetve amikor a Watchtower-Fiastyúk járat elütötte a Mikulást, az is burkoltan erre a katonai hajtóműfejlesztésre utalt.

Igazság Kereső 2020.05.21. 17:36:01

@a századik juh:

Anti pajti azt sem tudja, kinek irogat. :D

Miért ír olyanoknak választ, akik nem is irtak, pláne nem azt, amire ő válaszol...?

Úgy tűni, értelmes beszélgetés ebből nem lesz.

Kár!

Igazság Kereső 2020.05.21. 17:54:07

@a századik juh:

Mi van,ha itt nem űrkutatásról van szó, hanem hadászati rakéták és bombák hatóanyagairól?

Ha igaz...

Utalás van rá...

Ez felettébb érdekes!

Igazság Kereső 2020.05.21. 18:02:56

Végig olvasva ez így durva!

Ha igaz...

De én már bármit el tudok Róluk képzelni!

Igazság Kereső 2020.05.21. 23:52:13

@keresemazutam:

Erre nehéz valóban.

Anti pajtinak keretekbe sincs foglalva a mondandója.

Mire reagál és mikor s hogyan?

Mint valami zselé, bárhogy akarod megfogni, kicsúszik a kezeid közül. :D

Nem felel meg a normális és érthető vita kereteinek!

Antii 2020.05.22. 06:52:55

@Igazság Kereső:
Irka firkátokra is igaz igazság kereső!
“Ha igaz...

De én már bármit el tudok Róluk képzelni!”

Antii 2020.05.22. 06:56:49

@HanSolo2020:
Jehova Tanúi nem pacifisták!
Róma 13:1-10!
“Mert az uralkodóktól nem azoknak kell félniük, akik jót tesznek, hanem azoknak, akik rosszat. Szeretnéd, ha nem kellene félned a hatalomtól? Mindig tegyél jót, és dicséretet kapsz tőle, mert ő Isten szolgája a javadra. Ha pedig a rosszat teszed, félj, mert nem hiába viseli a kardot. Mert ő Isten szolgája, aki bosszút áll, hogy végrehajtsa a büntetést azon, aki folyton rosszat tesz.”Róma 13:3,4!
A fentiek fényében Joga van az államnak a fegyverekhez, hogy fenntartsák a rendet. Igaz az igazság szoláltatás majd Isten Királyságában lesz tökéletes. Ha a törvény megengedi még Jehova Tanújának is lehet fegyvere csak akkor nem lehet kiváltságaik a gyülekezetben de nem közösítenek ki senkit ezért!
Vadászatra szánt fegyverekkel más a helyzet! Ha egy keresztény, aki jó lelkiismerettel úgy akar dönteni, hogy elmegy vadászni vagy halászni azon az időponton megy amikorra gyülekezeti összejövetel esedékes, vajon mit tesz az életében első helyre? Vagy a beszélgetése azt mutatja, hogy büszke a vadászatban vagy a halászatban elért sikereire? Milyen szép dolog, amikor egy érett keresztény, aki esetenként a vadászat vagy a halászat mellett dönt, meggyőződéssel mondhatja: „Igen, Uram, te tudod, hogy jobban szeretlek téged [ezeknél a tevékenységeknél]” (János 21:16).
Egyes keresztények talán kedvelik bizonyos vadkészítmények vagy halételek ízét és úgy vélik, az a legegyszerűbb, ha az ilyen ételek elkészítéséhez ők maguk vadásznak vagy halásznak. Mások azt szeretik, ha jó levegőn lehetnek, vagy az erdőben járhatnak és testmozgást végezhetnek vadászás közben, vagy a horgászással eltöltött csendes órákat tartják pihentetőnek. A Biblia nem emel szót az ilyesmi ellen, ezért nem szabad senkit annak alapján megítélni, hogy kedveli-e vagy sem az ilyen dolgokat. Izsáknak és fiainak a példája pedig arra int minket, hogy nem szükséges vitakérdés tárgyává tenni, hogy ki eszik vadat vagy halat (Máté 7:1–5; Róma 14:4).
1931-től vannak Jehova Tanúi kelet néhány évtized míg teokratikusak lettek bibliai szempontból. A teokratikus szervezettel kapcsolatban ez a szabály érvényes: „Isten elhelyezte a tagokat a testben, egyenként mindeniket, a mint akarta” (1Kor 12:18). „
Ugyanakkor azonban — (magyarázta Knorr testvér 1944 ben )—, mivel a Társulat alapító okirata szavazati részt biztosított azok számára, akik pénzt adományoztak a Társulat munkájára, a vezető testülettel kapcsolatban ez a teokratikus alapelv elhomályosításához, illetve megcsorbításához, sőt veszélyeztetéséhez vagy akadályoztatásához vezetett.” Ezért a Társulat valamennyi részvényesének üzleti összejövetelén 1944. október 2-án egyhangúlag megszavazták, hogy a Társulat alapító okiratát átdolgozzák, és szorosabb összhangba hozzák a teokratikus irányelvekkel. A taglétszám többé nem volt korlátlan, hanem 300-500 főre korlátozták; e férfiakat az igazgatótestület választotta ki, s nem pénzbeli hozzájárulásuk alapján, hanem mert érett, tevékeny és hű tanúi voltak Jehovának, akik teljes időben szolgáltak a szervezet munkájában, vagy Jehova Tanúi valamelyik gyülekezetének tevékeny szolgái voltak. Ezek a tagok szavaztak az igazgatótestületre, az igazgatótestület pedig megválasztotta annak tisztviselőit. Ezek az új elrendezések a következő évben, 1945. október 1-jén léptek hatályba. Micsoda védelemnek bizonyult ez egy olyan időben, amikor ellenséges elemek gyakran manipulálták az üzleti ügyeket, hogy így ellenőrzést gyakorolhassanak a testületek felett, s aztán a saját céljaiknak megfelelően átszervezzék azokat. Jehova áldása megnyilvánult ezeken a teokratikus alapelvekhez igazodó lépéseken amelyek elismerik Jehova szentségét!
1 Sám 2:2”Senki sem olyan szent, mint Jehova,senki sem olyan, mint te;nincs olyan kőszikla, mint a mi Istenünk. 3 Ne beszéljetek gőgösen,ne hagyja el öntelt beszéd szátokat,mert Jehova az ismeret Istene,ő helyesen ítéli meg a tetteket.”

2020.05.22. 07:01:25

@Antii: Haver, ezt nem tudod kimagyarázni. Az, hogy a Tanúk nem pacifisták, nem indok arra, hogy a hadiiparhoz köthető cégben legyenek részvények. Tanításaik szerint távol kéne tartaniuk magukat ettől, de mint annyi mindenben, ezen a téren is sárba tiporják még saját elveiket is. Engem meg ne térítgess, nem fog menni! Minden fortélyát ismerem ennek a szektának!

Antii 2020.05.22. 18:21:21

@HanSolo2020:
Én csak azt iram amit hiszek gondolom te is?!
Gondolom nem más propagandája után? Személyes meggyőződésen alapul az igaz hit!

Antii 2020.05.22. 18:28:54

@HanSolo2020:
“Tanításaik szerint távol kéne tartaniuk magukat ettől,“

Szerinted is?

“ de mint annyi mindenben, ezen a téren is sárba tiporják még saját elveiket is.“

Neked mik az elveid?

“ Engem meg ne térítgess, nem fog menni!“

Te már megtértél?
Szerinted mit jelent megtérni?

keresemazutam 2020.05.22. 19:35:08

@Igazság Kereső:

Na ja! Mint nikkaméleon a másik blogon...

2020.05.22. 21:10:22

@Antii: Szekta minden olyan vallásosnak nevezett csoport, szervezet, amely erős elmekontroll alatt tartja a tagjait, megszabva még azt is, mire gondolhatnak, érezhetnek. Az Őrtorony Társulatra ez pont ráillik. Kereszténynek vallják magukat, de kiforgatják a Bibliát. Az elveimet három szóban lehetne összefoglalni: gondolkodj, gondolkodj, gondolkodj... Na ez az, amit az ŐT próbál elnyomni a tagjaiban.

Igazság Kereső 2020.05.22. 23:46:42

@keresemazutam:

Hoppá!

Remélem nem Ő szórakozik velünk itt is! Hehehe

Elég színváltós a "drága"! :D

Igazság Kereső 2020.05.22. 23:59:18

Szerintem Anti pajti igazából nem is kíváncsi a véleményünkre vagy az érveinkre. Nem érdekli mit írunk. Csak fogalmam sincs, miért van akkor itt! Illetve csak zavart kelteni jött, mai netes kifejezéssel "trollkodni"!

Legyünk szárazon tudományosak!

Gyerünk Anti!

Vizsgáld meg a Szervezet tanításai, múltka és a Biblia fényében az úgy nevezett "hitehagyottak" érveit és álláspontját! Ha vagy annyira őszinte és bátor!

Vezessenek a Tények!

Ne pedig csak és kizárólag a beléd programozott Szervezeti "feltételes reflex"!

De ezt már írtam!

Ha igazán érdekel mit vallunk, megvizsgálod azt, amit mi állítunk és "górcső alá veszed" pro s kontra!

Mint egy őszinte tudós vagy kutató! :)

a századik juh 2020.05.23. 12:23:02

@Antii: Fordítóprogrammal fordított, így különösképpen érdekes olvasmány! :)

Igazság Kereső 2020.05.23. 17:32:24

Ez a fentebb belinkelt weboldal vagy blog semmit mondó!

"Nesze semmi fogd meg jól."

Vélemények bizonyító erejű hivatkozások nélkül!

Antii 2020.05.23. 17:46:54

@Igazság Kereső:
Melyik keresztény felfogás áll legközelebb hozzátok?

Igazság Kereső 2020.05.23. 18:04:00

A weboldalon leírt poszt stílusa erőteljesen hasonlít egy buzgó Tanú szemszögét bemutató vélemény nyilvánításhoz!

A leírt megállapítások erőteljesen elfogultságot tükrözőek.

Nyilvánvalóan észrevehető az ismeret hiánya, különösen tekintetbe véve a Szervezet múltját, jelenét és a hátterében megbúvó komoly problémákat.

A belinkelt oldal erősen egy oldalú, és nem vizsgálja az ellenérveket, csak azokat kimondottan felszínesen, azt azonnali és direkt bizonyítások elmaradásával szubjektíve cáfolja, azt tényszerűnek beállítva tálalja.

Bőven találgatóék benne regélési hibák.

Nagyjából annyira nevezhető hitelesnek és bizonyító erejűnek,mint pl. a Wikipédia(vagy annyira sem), amit bárki, bármikor a saját "szájíze" szerint átfogalmazhat!

Ez kevés! :)

Igazság Kereső 2020.05.23. 18:06:44

@Igazság Kereső:

Javítás: Bőven találhatóak benne érvelési hibák.

Igazság Kereső 2020.05.23. 23:43:22

Én is a preterista nézet mellé tenném a voksomat.

2020.05.24. 17:50:29

Én a preterista és az agnosztikus nézet között ingadozom.

leslie07 2020.05.30. 10:40:21

@Antii: Szép történet, csakhogy a parancs nem a Római Egyháznak adatott
hanem a Szentszellem Istentől újjászületett keresztényeknek.
Azaz más ,ha egy olyan keresztény könyörög a kenyér és a bor felett,akiben
maga az Isten lakozik, mert az újjászületéssel eggyé vált annak a szellemével
vagy valamely bálványszervezet ördögpaja. Nem igaz?
Más, ha a megváltó Isten a Khrisztosz nevében könyörögnek a kenyér és az Úr pohara felett,vagy egy démonisten jehova nevében. Nem igaz?
Más ha afelett a kenyér felett és pohár felett könyörögnek ,amit az Úrtól
kaptak és más ha a démonoknak áldozott saját maguk készítette kenyér
felett könyörögnek. Nem igaz?
Mert ugye azt ki lett jelentve , hogy nem lehet egyszerre inni az Úr poharát és az ördög poharát. Az Úr poharát és testét ugyanis naponta ehették,ahogyan azt az apostolok cselekedeteiről szóló beszámolók
is igazolják, A démonok poharából és kenyeréből pedig csak az ördögöknek szentelt ünnepen évi egy alkalommal, de akkor is csak a beavatottaknak tanácsos. Nem igaz?
Mert nem azt mondotta nekik, hogy évente csak egyszer ehetik a testét és ihatják a vérét, hanem minden napon. Ez ki is tűnik az apostolok gyakorlati
életéből.

Olvasd csak!

Ap. Csel. 3:46
És minden nap egyakarattal kitartva a templomban, és megtörve házanként a kenyeret, részesednek vala eledelben örömmel és tiszta szívvel.
47
Dícsérve az Istent, és az egész nép előtt kedvességet találva. Az Úr pedig minden napon szaporítja vala a gyülekezetet az idvezülőkkel.
1. Korintus 10:3 És mindnyájan egy lelki eledelt ettek;
1. Korintus 10:16 A hálaadásnak pohara, a melyet megáldunk, nem a Krisztus vérével való közösségünk-é? A kenyér, a melyet megszegünk, nem a Krisztus testével való közösségünk-é?
1. Korintus 10:17 Mert egy a kenyér, egy test vagyunk sokan; mert mindnyájan az egy kenyérből részesedünk.
1. Korintus 10:20 Sőt, hogy a mit a pogányok áldoznak, ördögöknek áldozzák és nem Istennek; nem akarom pedig, hogy ti az ördögökkel legyetek közösségben.
1. Korintus 10:20 Ellenkez?leg, hogy amit áldoznak, ördögöknek és nem az Istennek áldozzák. Nem akarom, hogy ördögökkel legyetek közösségben.
1. Korintus 10:20 Sőt inkább azt, hogy amit a pogányok áldoznak, azt ördögöknek áldozzák és nem Istennek: azt pedig nem szeretném, ha ti az ördögökkel lennétek közösségben.
1. Korintus 10:21 Nem ihatjátok az Úr poharát és az ördögök poharát; nem lehettek az Úr asztalának és az ördögök asztalának részesei.
1. Korintus 10:21 Nem ihattok egyszerre az Úrnak poharából és ördögök poharából. Nem részesedhettek egyszerre az Úr asztaláról és ördögök asztaláról.
1. Korintus 10:21 Nem ihattok az Úr poharából is, meg az ördögök poharából is, nem lehettek részesei az Úr asztalának is, meg az ördögök asztalának is.
1. Korintus 10:22 Vagy haragra ingereljük az Urat? avagy erősebbek vagyunk-é nálánál?

Ugye érted?

Aki a jehova nevű démonistennek áldozik évente egy alkalommal, az nem a Khrisztosz kenyerét és poharát áldozza.

leslie07 2020.05.30. 11:38:10

@Antii: ” Ezért a Társulat valamennyi részvényesének üzleti összejövetelén 1944. október 2-án egyhangúlag megszavazták, hogy a Társulat alapító okiratát átdolgozzák, és szorosabb összhangba hozzák a teokratikus irányelvekkel. A taglétszám többé nem volt korlátlan, hanem 300-500 főre korlátozták; e férfiakat az igazgatótestület választotta ki, s nem pénzbeli hozzájárulásuk alapján,"

Egyszóval lenyúlták a korábbi részvényeseket,akik a pénzüket adták a részvénytársaságba? Ugye te soha se láttad ezt az 1942-es taggyülési határozatot? Ha netalán tévedek és láttad, akkor be is illene linkelni,
hogy hadd lássák jehova tanúi annak a tartalmát.

leslie07 2020.05.30. 11:49:09

Nyilvánvalóan észrevehető az ismeret hiánya, különösen tekintetbe véve a Szervezet múltját, jelenét és a hátterében megbúvó komoly problémákat.

Én nem az ismeret hiányát látom a hozzászólásaiban, hanem a jó látszat keltés szándékát a bálványszervehzet védelmében.

Általában azok a jehova tanúk irosgatnak ilyeneket,akik üzleti kapcsolatban
állnak évek óta a szervezettel. Tudják, hogy nem isten szervezete, de nem szivesen vennék,ha összeomlana a volt tanúk által feltárt fonákságaik miatt.

Értsd úgy, hogy az Antinem szeretni, hogy sor kerüljön jehova bálványszervezetével kapcsolatban egy olyan helyzetre,mint majd a Nagy babilon nevű város leomlása érintette a kalmárokat. Az ilyenek, mint az anti is- sajnálattal mondom- tisztában vannak a szervezet dolgaival, hisz benne élnek nap ,mint nap,amikor a szervezettel kalmárkodnak.

leslie07 2020.05.30. 11:57:01

@Igazság Kereső:
Arra gondolsz, hogy építik a különlegesen kifejlesztett hajtóművel felszerelt
úrhajót, hogy követet küldjenek jehovához a Fiastyúkra,ahol a tanításuk szerint jehova lakik, hogy megtudakozzák, hogy Knorr halála óta miért nem járnak rendszeresen az angyalok a Fiastyúkról az Őrtorony központba , mint annak előtte?

Igazság Kereső 2020.05.31. 00:24:18

@leslie07:
"Arra gondolsz, hogy építik a különlegesen kifejlesztett hajtóművel felszerelt
úrhajót, hogy követet küldjenek jehovához a Fiastyúkra,ahol a tanításuk szerint jehova lakik, hogy megtudakozzák, hogy Knorr halála óta miért nem járnak rendszeresen az angyalok a Fiastyúkról az Őrtorony központba , mint annak előtte?"

Nem, én semmi ilyesmire nem gondolok. :)

Én azt gondolom, hogy fegyverkereskedők bevételeiből gazdagodnak!

Majd nyájasan készítenek ebből a pénzből-amihez vér tapad-mint ahogy ők mondják "életmentő szellemi táplálékot"!

Finoman szólva undorító!

Ezt gondolom! :)

Igazság Kereső 2020.05.31. 00:29:11

@leslie07:

"Nyilvánvalóan észrevehető az ismeret hiánya, különösen tekintetbe véve a Szervezet múltját, jelenét és a hátterében megbúvó komoly problémákat.

Én nem az ismeret hiányát látom a hozzászólásaiban, hanem a jó látszat keltés szándékát a bálványszervehzet védelmében."

Én nem különösebben a hozzászólásaira írtam a fentieket, hanem az általa belinkelt weboldal tartalmára vonatkozóan reagáltam.

leslie07 2020.05.31. 08:49:55

@Antii: Nem téves értelmezésről van szó, hisz a bibliában egyetlen egy olyan időpontot nem találni,amit az artemiszőrtornya-sátánjehovája szervezet ördögpapjai megjelöltek. Hamis prófécia gyártásról van szó a bibliára való hivatkozással.

leslie07 2020.05.31. 08:59:32

@a századik juh: Lehet, hogy a Fouad 266-os leletre gondol. Tudod,amiből
kikaparták a kürioszt és belefirkálták a YHWH napistenevet vagy a napimádó
kumrániak, vagy az 50 es években a szervezet ördögpapjai, ugyanis az ÚVFerdítés készítése előtt kikölcsönözték egy időre Egyiptomból a kézirat
töredéket. A szakvélemény ezután készült, miszerint kikaparásos-befirkálásos esetről van szó, de nem lehet egyértelműen megálapítani,
hogy a kumrániak a tettesek, vagy őrtornyosék, mert a kikölcsönzés előtt
nem készült ilyen jellegű szakvélemény. Minden esetre a fényképmásolatokat bebiggyesztették az akkori UVFerdítésbe , mit a YHWH-val kapcsolatos ilusztrációt.

leslie07 2020.05.31. 09:04:02

@Antii: "A gyülekezet Krisztus teste elég zárt nem? Szeretettel épül ez is egyfajta karitatív munka!"

Figyelj csak Anti! Az artemiszőrtornya-sátánjehovája szervezet ördögpapjai nem épp azt tanítják, hogy sem ember nem lakozhat az Istenben, sem
Isten az emberben? Vagyis megtagadják a Khrisztosz Isten szellemtestében való lakozást. Ők ezt valami filozofiai szintü egyvéleményes egységgel
helyettesítik. nem igaz?

leslie07 2020.05.31. 09:16:46

@Antii: Már revideál fordításuk van fejlődjön kérem! Nem lapos a föld!

Tudjuk! az utóbbi ferdítés abban különbözik az azt megelőző fekete fordítástól, hogy az új a szürke ferdítésből már sokkal több kifejezést vettek ki, és sokkal több kifejezést toldottak bele, mint a feketébe.

Ezt te revidiáltnak nevezed. Nos így is lehet nevezni. Mindenesetre a 22-es
csapdájába estek ez által a merész húzással.

"Jelenések 22:18 Bizonyságot teszek pedig mindenkinek, aki e könyv prófétálásának beszédeit hallja: Hogy ha valaki ezekhez hozzá tesz, e könyvben megírt csapásokat veti Isten arra; 19 És ha valaki elvesz e prófétálás könyvének beszédeiből, az Isten annak részét eltörli az élet könyvéből, és a szent városból, és azokból, amik e könyvben megírattak."

Nagy dicsőség ördögpapjaidnak, nem mondom.

Egyenes belépőt nyertek a Hádesztől a pokolba. Még lehet, hogy
egy gúnydallal is meglepik őket,amikor alászállnak, mint annak idején
Babilon királyát.

Ésaiás 14:4-9

leslie07 2020.05.31. 09:31:56

@Antii: Te Anti, szólj oda ezeknek, hogy vegyék le a veboldalról ezt a nagykáépű dicsekvést: "Az “Őrtorony” és az “ébredés!” Folyóiratok ez a vallási szervezet általában a Guinness Rekordkönyvbe került, mint a legnagyobb masszív, 46 és 36 millió példányban havonta." Ebből egyértelmű, hogy
a Watch Tower Bible and Tract Society of Pennsylvania okozta a klímaváltozást azzal a kivágott famennyiséggel,amit 1881-óta a Tractátusaik gyártásához felhasználtak. Ennek ha szakemberek utánaszámolnak hatalmas környezetvédelmi adót szabhatnak ki
a részvénytársaságra., sőt még be is tilthatják emiatt.
Arról nem is beszélve, hogy a Földet pusztítják ez által, aminek nem örül
a teremtő Isten a Khrisztosz.

leslie07 2020.05.31. 09:47:36

@Antii: " a korintusi felkent keresztények esetleg Sátán ravaszságának az áldozatává válnak."

Figyelj Anti. Ezt a kifejezést, hogy felkent keresztények honan szuerdet elő?

A Szentírásban ugyanis nincs ilyen. Egy felkentről tesz említést az Úr Khrisztoszról: Zsidók 1:8 A Fiúhoz ellenben így szól: "Trónod, oh Isten, az örök kornak korain át megáll, királyságodnak pálcája az egyenesség pálcája. 9 Igazságosságot szerettél, törvénytiprást gyűlöltél, ezért kent fel téged az Isten, a te Istened részestársaid fölé az ujjongás olajával."

Ha tehát valaki azt állítja önmagáról, hogy ő is felkent, akkor bizony
az antikrisztusok táborába sorolja magát.

Honnan idéztél?

Csakis antikrisztusokat tömörítő szektától idézhetted.

A Szentírás ugyanis beszél a Szentek gyülekezetérő, beszél a szentszellemtől újjászült keresztényekről, de felkentről
csak egyről beszél a Mindenható Istenről a Khrisztoszról, akit az Isten Fiak
Atyja kent fel örök idök óta,amint olvastad a fent idézett Pál szavait.

Kérlek a leked üdvössége érdekében légy óvatos, hová jársz "szellemi (i)gazságért. A magukat felkenteknek vallók, mind antikrisztusok Anti.

Vagy te is az vagy a nicknevedből ítélve?

leslie07 2020.05.31. 10:31:16

@Antii: Te Antii, Ezt honnan idézted a 2020.05.22. 06:56:49 hozzászólásodban?

"1 Sám 2:2”Senki sem olyan szent, mint Jehova,senki sem olyan, mint te;nincs olyan kőszikla, mint a mi Istenünk. 3 Ne beszéljetek gőgösen,ne hagyja el öntelt beszéd szátokat,mert Jehova az ismeret Istene,ő helyesen ítéli meg a tetteket.”

A Kőszikla nem jehova,hanem a Mindenható Isten a Khrisztosz.
1.Kor. 10:4 És mindnyájan egy lelki italt ittak, mert ittak a lelki kősziklából, amely követi vala őket, e kőszikla pedig a Krisztus volt.

Egyetlen fordításban sem találtam a 1.Sámuel 2:2-ben a jehova nevűt.

Valószínűleg a kígyó bibliából idézted.

1.Sám. 2:! 2 Senki sincs olyan szent, mint az Úr, Sőt rajtad kivül senki sincs. Nincsen olyan kőszál, mint a mi Istenünk.

Itt két Isten személyről szól a kijelentés Az egyik a Szentszellem Isten,aki
szintén az Úr nevet örökölte az Isten fiak Atyjától, a másik pedig a Khrisztosz Isten a Kőszikla.

Tudod ők ketten lettek elküldve a világba az Isten fiak Atyjától, akit soha senki nem látott, és nem is hallott a földön.

Olvasd csak!

Ésaiás 48:16 Közelgjetek hozzám, halljátok ezt, nem szóltam eleitől fogva titkon! mióta ez történik, ott vagyok! És most az Úr Isten engem küldött, és az ő lelkét. 17 Így szól az Úr, Megváltód, Izráelnek Szentje: Én vagyok az Úr, Istened, ki tanítlak hasznosra, és vezetlek oly úton, amelyen járnod kell.

"
süti beállítások módosítása