Kvjat (alias századik juh): Elnézést kérek mindenkitől!
2016. május 11. írta: a századik juh

Kvjat (alias századik juh): Elnézést kérek mindenkitől!

utkozes.jpg

Kvjat: Elnézést kérek mindenkitől

 

"Nem játszott Maldonadót, elnézést is kért."

..................................................................

"Nyilván az én hibáim voltak, miattam van a balhé, ami nem jó érzés, de néha megtörténik. Nem okoztam még ekkora káoszt a karrierem során, de általában tanulok belőle, legközelebb nem fog hasonló történni. Mindenkitől bocsánatot kértem, aki érintett volt."

 vettel_pakol.jpg

Valami hasonló játszódott le nemrégiben a blogokon.

A hibáimért elnézést kértem, többször "ütköztem" személyekkel, volt, hogy miként Kvjat, én is többször, lendületből belerohantam hátulról valakibe...amiért elnézést kértem, amit töröltek is. A nyomai azért fellelhetőek:

Csakegyember blogján ez a vallomás olvasható:

".Itt is töröltem a bocsánatkérésedet..igaz a közös blogon véletlenül ügyetlenségem folytán, de itt készekarva"
A blogger elismeri, hogy a saját blogján is megkövettem, és a közös blog minden résztvevőjét is, amit ő nemes egyszerűséggel törölt... majd írt egy cikket a blogján, amiben pl. ilyen bölcsességek olvashatóak:"igen szó szerint gyalázatot hoz Jézus Krisztusra" tudniillik az, ha testvérnek szólítjuk a másikat... amire ugye a biblia szólít fel minket.
De, mivel minden ember egyedi, megértem, hogy Ő ezt nem szereti, és tiszteletben tartom.
A jtinfó oldalon is nyoma van a bocsánatkérésem egy részének:
"Ezúton szeretnék megkövetni minden érintettet:Elnézést kérek!(Remélem, benne vagyok még a NAPI 77-ben! (óhajtó mondat :-)"
vettel_kvyat.jpg
Mivel ezt én komolyan gondolom, ezúton kérek elnézést
CSAKEGYEMBERTŐL
KARALÁBÉTÓL
MARCITÓL
L. GABITÓL
INQUSITIVE MANTÓL
Továbbra is bízom abban, hogy meg tudnak nekem bocsájtani, és tudunk együttműködni "magasztosabb" közös célokért.
Fiúk, lányok, békejobbot nyújtanék, remélve, hogy az eltelt idő kicsit segít abban, hogy elfogadjátok!
sajnalom.jpg
(A watchtower zrt után szabadon... érzelmi ráhatás :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr358678946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.05.12. 08:35:08

Mivel én is a felsoroltak között vagyok; történt ami történt, spongyát rá, magam részéről egyáltalán nincs harag.

a századik juh 2016.05.12. 10:02:54

@Marci kérdez: Nagyon szépen köszönöm.

És köszönöm, hogy megtiszteltél a kommenteddel, érezd "itthon" magad ezen a blogon

l.gabi 2016.05.12. 19:45:39

Nálam az érzelmi ráhatás nem működik, talán mert túl sokat próbáltak azon keresztül hatni rám.
Azt nem tudom megfogalmazni mi volt az, ami bennem volt és van irántad, nem találok rá jó kifejezést.
Természetesen a magam nevében elfogadom a békejobbot, mint gesztust. A részletekről (van-e közös célunk? meg ilyenek) majd egyeztetünk valahogy.

a századik juh 2016.05.12. 20:04:00

@l.gabi: Köszönöm szépen neked is!
süti beállítások módosítása