Világszenzáció! Eddig soha nem látott lelet van a szervezet birtokában!
2017. január 09. írta: a századik juh

Világszenzáció! Eddig soha nem látott lelet van a szervezet birtokában!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr3212018265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.01.27. 12:20:00

Egyszer már leírtam nektek nagy tudásúak dátummal, hogy mikor szabadult meg Izrael.
Abból kéne 70 évet visszaszámolni.

Képesek vagytok erre?
Visszafelé számolni?

isten megmondta, hogy 70 év a fogság.
A világi történészek - akik abban sem biztosak, hogy mi történt tavaly nyáron, nemhogy több ezer évvel ezelőtt(!) - azok meg azt mondanak, amit akarnak.

Egy Istenben hívő inkább hisz Istennek, mint akárki másnak (embereknek, démonná vált angyaloknak).

Rugózzál ezredszerre is a régi lejárt lemezen, megpróbálva befeketíteni a jelenleg elérhető legtisztábbat is, de bukni fogsz, mert semmid sincs :(

Érted ezt?
Nem tudsz adni semmit az embereknek, csak elvenni tudsz tőlük - MINDENT.

Azt vágod, hogy ez nem a világ szelleme szerint működik?
Ha te elveszel másoktól, attól nem lesz neked több - sőt, minél kevesebb van másoknak, annál kevesebb lesz neked is, míg végül el nem fogysz teljesen.

Már érted, hogy ki vagyok én?
Már érted, hogy mit próbáltam elérni?
Már érted, hogy mennyire hajthatatlanok az emberek, és miért lesz jogos az ítélet?

XCVI (törölt) 2017.01.27. 12:26:45

Ha mégsem értenéd: Ezen a világon, az összes jelenleg élő földlakó közül szinte SENKI nem hisz istenben.

Szerintem ez egy nagy szám (kb 7,3 milliárd közül közel 7,3 milliárd, az nagy szám)
Szerinted?

El tudod ismerni a tényeket?
Tudod a tényeket kezelni?
Tudsz a tényekkel összhangban gondolkodni, cselekedni?

Te mire vagy képes?

Én a tények ismeretében mindenre képes vagyok.

XCVI (törölt) 2017.01.27. 12:28:25

Én mindenre képes vagyok... Még a jóra is.

a századik juh 2017.01.27. 16:33:46

@XCVI: Szerintem 8 milliárdbóllátszólag senki nem hisz Istenben, mint Gyarmathy Fanni, Radnóti múzsája/szerelme/felesége, aki ateista volt, megénekelve, hogyha papott látott, elszaladt,de:
"De néha azért Ő, ha azt hiszi
nem veszem észre, titkon hisz egy istent
és ahhoz imádkozik értem."

Ez az, amit emberek nem látnak, csak Atyánk, aki titokban figyel minket, és, véleményem szerint nem a rosszat jegyzeteli, hanem a jót keresi.

Tehát egyetértek veled, de ez csak a látszat.

És nem az emberekben bízom, hanem a Szeretet Istene szeretetében, és a Megbocsájtás Istene megbocsájtásában.

Tudom, hogy a jóra is képes vagy.

De ahhoz mindíg győznöd kell magad felett, és kemény ellenfél vagy magadnak... félsz is magadtól... de sikerülni fog, Jézus nevében!

XCVI (törölt) 2017.01.27. 17:33:08

@a századik juh:

Imádom, hogy kizártak. Megint.
Csak azon csodálkozom, hogy ezt miért nem tették meg előbb.
Lelkük rajta, hogy bírták olyan sokáig.
Nekem is sokat segítettek volna, ha ezt előbb teszik meg.
Írnám, hogy ellenfelek vagyunk, de nem, ellenségek vagyunk.
Persze nem úgy (halálosan), de amíg Isten ellen munkálkodnak, és emiatt embereket tartanak távol Isten szeretetétől, addig úgy.

Mindannyian testvérek vagyunk, Istentől származó gyermekekként, de végighúzódik Káin és Ábel története napjainkig.

A történelem ismétli önmagát.
Isten semmit nem változott.
Az emberek Istenhez való viszonya, vagy viszonytalansága sem változott semmit.

Ábel áldozata.
Káin áldozata.

Csak kettő van.
Mindig is csak kettő volt.
Egyik vagy másik.
Istent szolgálod, vagy Isten ellenségét.
Csak két úr van, még ha a másik úrnak sok arca is van, és úgy tűnik, hogy a másik oldalon sok lehetőség van.

Az egyik az élet, míg a másik, halál.
Válaszd az életet.
(Józsué 24:15)

a századik juh 2017.01.28. 03:38:24

@XCVI: Ha már így rátapintottál, érdekelne, te miben látod Káin bűnét addig, amíg el nem döntötte, hogy megöli a testvérét?

reiser (törölt) 2017.01.29. 15:06:48

Ezt most te komolyan megkérdezted?
Hogy mi a különbség Káin és Ábel között?
De tényleg?

Az arcodba nyomom az igazságot ezerrel, te meg azt kezdesz vele, amit akarsz.
Már nem érdekel, az ellenállásod, hogy a nyilvánvalót sem bírod megérteni.
Érted már, hogy mit... semmit nem értesz?

Mondasz dolgokat, amiknek semmi jelentősége.
érted már, hogy kuka a tiéd?

a századik juh 2017.01.29. 16:03:16

@reiser: Tehát nem tudod megfogalmazni?

a századik juh 2017.01.29. 16:15:11

@reiser: Csak hogy tiszta legyen, én azt kérdeztem, hogy " te miben látod Káin bűnét addig, amíg el nem döntötte, hogy megöli a testvérét?"

Ezt azért kérdeztem, mert ugye a biblia nem beszél arról, mit vett észre a Teremtő Káinnál, amiért megvetően tekintett annak áldozatára... a történet innen kezdődik számunkra igazából.

Mellesleg miért kell nevet váltani, ha nem vagy kitiltva?

Nem zavar, csak érdekel a miértje.

Igen, ami volt, amit mondtak, amit a világ mond, "annak más távlatot ád a halál már."

Én soha nem is harcoskodtam ellened, mert tudom, hogy lehet olyan élethelyzet, amibe akaratlanul kerül az ember.

Azt is láttam, hogy előfordulhat, hogy intelligensebb vagy egyes vitapartnereidnél, ezért nem zavarnak a kirohanásaid sem.

Pontosan tudom, hogy amíg nem kezd el az ember kételkedni, minden érv lepereg egy szervezethű tanúról.

Valójában te is csak a mundér becsületét véded, mert már nem kívánsz változtatni, mert már nem biztos, hogy belefér.

Szerintem a halálos ágyán is lehetősége van az embernek bárhonnan Jézushoz térni, sőt, még a halála után is valójában... sőt, Ő mindenképp megkeres majd mindenkit.
süti beállítások módosítása