Békés vallásgyakorlás, miközben a Watchtower Inc. nem is egyház!
2019. november 09. írta: a századik juh

Békés vallásgyakorlás, miközben a Watchtower Inc. nem is egyház!

jwkocka.jpgAz Egyesült Államok Külügyminisztériuma felszólította Oroszországot, hogy engedje szabadon az összes börtönbe zárt Jehova Tanúját az országban, mondván, hogy "nem jelentenek fenyegetést", és hogy az orosz hatóságoknak "tiszteletben kell tartaniuk a békés vallásgyakorláshoz való jogukat".

Az Egyesült Államok Külügyminisztériumának szóvivője, Morgan Ortagus mindeközben közzétett egy posztot a Twitteren, miszerint Washingtonot "megzavarja és megrémíti" hogy nemrégiben 6 éves börtönbüntetésre ítélték Szergej Klimovot, Jehova Tanúi egyik tagját. orosz_betiltas.jpgA cikk ugyanakkor nem említi, hogy Oroszországban a Watchtower Inc. van betiltva, nem Jehova Tanúi, sem azt, hogy az említett személy nem azért kapott 6 év börtönt, mert békésen gyakorolta a vallását, hanem azért, mert Oroszországban betiltott, szélsőségesen gyűlöletkeltő kiadványokat rejtegetett és terjesztett, és egy, az üzletszerűen elkövetett ingatlanos csalásai miatt is betiltott amerikai céget akart újra szervezni Oroszországban.putinwatc_1.jpg
Az Egyesült Államok Külügyminisztériuma felszólította Oroszországot, hogy engedje szabadon az összes börtönbe helyezett Jehova Tanút az országban, mondván, hogy "nem jelentenek fenyegetést", és hogy az orosz hatóságoknak "tiszteletben kell tartaniuk a békés imádkozáshoz való jogukat".

Az Egyesült Államok Külügyminisztériumának szóvivője, Morgan Ortagus közzétette a felhívást a Twitteren, mondván, hogy Washingtonot "megzavarja és megrémülte" egy nemrégiben 6 éves börtönbüntetés, amelyet Szergej Klimovnak, a vallási csoport orosz tagjának ítéltek oda.
Az Egyesült Államok Külügyminisztériuma felszólította Oroszországot, hogy engedje szabadon az összes börtönbe helyezett Jehova Tanút az országban, mondván, hogy "nem jelentenek fenyegetést", és hogy az orosz hatóságoknak "tiszteletben kell tartaniuk a békés imádkozáshoz való jogukat".

Az Egyesült Államok Külügyminisztériumának szóvivője, Morgan Ortagus közzétette a felhívást a Twitteren, mondván, hogy Washingtonot "megzavarja és megrémülte" egy nemrégiben 6 éves börtönbüntetés, amelyet Szergej Klimovnak, a vallási csoport orosz tagjának ítéltek oda.

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr8615298504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a századik juh 2019.11.09. 06:42:30

Akkor ugyanezt olvashatóbb formában is:

Az Egyesült Államok Külügyminisztériuma felszólította Oroszországot, hogy engedje szabadon az összes börtönbe zárt Jehova Tanúját az országban, mondván, hogy "nem jelentenek fenyegetést", és hogy az orosz hatóságoknak "tiszteletben kell tartaniuk a békés vallásgyakorláshoz való jogukat".

Az Egyesült Államok Külügyminisztériumának szóvivője, Morgan Ortagus mindeközben közzétett egy posztot a Twitteren, miszerint Washingtonot "megzavarja és megrémíti" hogy nemrégiben 6 éves börtönbüntetésre ítélték Szergej Klimovot, Jehova Tanúi egyik tagját. A cikk ugyanakkor nem említi, hogy Oroszországban a Watchtower Inc. van betiltva, nem Jehova Tanúi, sem azt, hogy az említett személy nem azért kapott 6 év börtönt, mert békésen gyakorolta a vallását, hanem azért, mert Oroszországban betiltott, szélsőségesen gyűlöletkeltő kiadványokat rejtegetett és terjesztett, és egy, az üzletszerűen elkövetett ingatlanos csalásai miatt is betiltott amerikai céget akart újra szervezni Oroszországban.

Igazság Kereső 2019.11.09. 16:41:42

@a századik juh: Röviden fogalmazva: Az amerikai állam, mint politikai rendszer gyűlöli az orosz politikai berendezést, mert konkurencia. Ezzel együtt véleményem szerint, amerikában, valakinek vagy valakiknek igencsak érdekükben áll az Őrtorony szervezetet védelmezni és fenntartani. Jó pénz van benne, amellett ideológiai(jelen esetben értendő itt a Szabadkőművesek) fegyverként is szolgálhat.

Igazság Kereső 2019.11.17. 16:40:59

Juhocska, segíts nekem, kérlek!

Hogyan kell elkülönülő levelet írni?

Mi a vázlata, mit irjak?

Elég azt e-mailben elküldeni, vagy muszáj papír alapon, postai úton küldeni?

Köszi!

2019.11.17. 20:01:41

@Igazság Kereső: Szia! Bár a kérdést nem nekem címezted, de egyelőre hátha tudok én is segíteni valamennyit. Egyszer korábban már leírtam ezt neked, de akkor nézzük meg újra a témát.
A levelet kézzel írd meg. Fogsz egy A/4-es sima fehér papírt és egy golyóstollat, aztán papírra veted ezt a pár sort. Postára adás előtt le is fénymásolhatod magadnak, hogy meglegyen eltéve mit küldtél el. A legjobb, ha ajánlott levélben küldöd el, mert úgy a feladói szelvénnyel tudod igazolni, hogy te ezt elküldted, és ők pedig átvették. Így az is látszik, hogy te ezt a saját nevedben küldted, nem pedig pl. valaki szórakozásból írkál a te nevedben. Ez a része igazából opcionális, attól függ, hogy mennyire kell tartani a vének értetlenkedésétól, és hogy rá akarnak-e kérdezni, hogy tényleg te írtad...
Ha ez a része egyáltalán nem fontos, akkor megcímzel egy sima borítékot, leragasztod, és személyesen bedobod a királyságterem postaládájába.
A levél szövege a következő:

Magyarországi Jehova Tanúi Egyház
(Gyülekezeted neve)
(Gyülekezeted címe)

Tisztelt Jehova Tanúi Egyház!
Alulírott Igazság Kereső ezúton bejelentem, hogy nem kívánok többé Jehova Tanúja lenni.

*Opcionális: Továbbá az egyházi segítségnyújtásról önkéntesen lemondok, amennyiben a jövőben igénylem, úgy magam kívánom ezügyben az egyházat megkeresni.*

Üdvözlettel:
Igazság Kereső

(Aláírás, dátum)

Igazság Kereső 2019.11.17. 22:48:29

@ebredjetek: Köszönöm szépen a segítségedet!

2019.11.17. 23:11:59

@Igazság Kereső: Szivesen. Ha esetleg van meg kerdesed ezzel kapcsolatban, ird meg nyugodtan, ha tudok, akkor segitek. A sajat kezu alairas nagyon fontos, kulonben a venek elkezdenek telefonalgatni, meg az ajton kopogtatni, hogy megerositsd az elkulonest. Erre a hisztire meg gondolom nem lennel
kivancsi.
A fentit megirod levelben, bekerul a terem postaladajaba, aztan a venek meg tuzzek a kalapjukba. Nem kell ebbe sok idot es energiat fektetni.
Max. 2-3 heten belul a hetkozbeni osszejevetelen bejelentik, ha nem latnak benne kulonosebb komplikaciot vagy nincs eppen a gyulekezetben kof. latogatas, kongresszusi het, stb.

a századik juh 2019.11.18. 06:54:31

@Igazság Kereső: A levélben kérd, hogy az ÖSSZES RÓLAD TÁROLT ADATOT küldjék el Neked, illetve hogy a jövőben megtiltod nekik, (mjte) Watchtower inc) hogy bármilyen adatodat kezeljék. Én beleírnám a nem vagyoni kár térítésére vonatkozó kártérítési igényemet is, összeg nélkül, az elszenvedett sérelmekért. Egy betiltás esetén így akár követelésed is lehet feléjük, + garantálod, hogy így megsértik majd az adatkezelésre vonatkozó tilalmadat. :) Például ha egy házkutatás során előkerülnek a fiókhivatalból, a királyságteremből, vagy egy vén számítógépéről az adataid, máris csak az összegen kell gondolkoznod.

2019.11.18. 10:22:50

@a századik juh: @Igazság Kereső: Nos igen az adatvédelmi mizéria már külön keksz, ha valaki nem írta alá, akkor "elméletben" már nem is tárolják az adatait, gyakorlatban meg ugyebár ki tudja... :P
Ha te kérdezed, hogy milyen adatot tárolnak, akkor ők nem tárolnak semmit, ha a köf. kérdezi, akkor pedig mindent tudnak mindenkiről... ;)))

Ha hosszabb a levél, akkor meg lehet írni géppel is és kinyomtatni, de sajátkezű aláírás mindenképp legyen rajta! A hivatalosabbik verzió esetén mindenképpen postai úton és ajánlottan menjen.
Tehát plusz még a fentiekhez:

**Opcionális: A mai nappal számítva, a Magyarországon jelenleg hatályos adatvédelmi törvények értelmében eljárva, ezúton megvonom a személyes adataim összegyűjtésére, rögzítésére, tárolására és bárminemű továbbítására, vagyis általában az adatkezelésére való engedélyemet a következő felektől:
-Magyarországi Jehova Tanúi Egyház
-Watch Tower Bible and Tract Society of Pennsylvania
-Watchtower Bible and Tract Society of New York, Inc.
-Christian Congregation of Jehovah's Witnesses **

***Opcionális: Ezúton kérem, hogy a helyi gyülekezet postai úton haladéktalanul küldje el nekem a gyülekezet irattárában tárolt összes személyes adatomat, beleértve minden olyan feljegyzést is, amely tartalmazza a nevemet, vagy tartalmaz bármilyen olyan megjegyzést, állítást, leírást, amely egyértelműen rám utal, vagy pedig bármilyen egyéb módon a személyemhez kapcsolható. ***

2019.11.18. 12:18:32

@Igazság Kereső: Ha bovebben belemesz az adatvedelmi cuccba, akkor arra szamits, hogy az egyhazi anyakonyvi adatokat nem fogjak torolni, mert ugye ha egyhazi anyakonyvrol van szo, akkor a Watchtower egyhaz, de ha az adatvedelmi torvenyrol, akkor a Watchtower ceg... :)
Megis ki latott mar ilyen ketfeju, hibrid sarkanyt? ;)))
Ebben az esetben lehet szamitani egy rideg hangvetelu, mosakodo sablon valaszlevelre a fiokhivataltol, melyben le fogjak irni, hogy az egyhazi adatot nem torlik, egyebuk meg soha nem volt, es ami nem volt, azzal is rendesen bantak, de ugye nem volt, szoval... :)))
Tehat, ezt neked kell eldontened, hogy pontosan mi a celod az elkulonulo levellel, mivel errol nem irtal bovebben, igy latatlanban ennyit tudok errol egyelore mondani. A melyebb jogi megfejteseket egyebkent a fiokhivatalnak kell cimezni, a helyi gyulekezet nem onallo jogi szemely, a fiokhivatal viszont igen. Minden olyan levelet, ami a legcsekelyebb jogi celzast tartalmazza, azt ugyis azonnal felkuldik a fiokhivatalba.

Igazság Kereső 2019.11.18. 22:42:20

Húha.... Nem akarok mást csakhogy ne legyek többé hivatalos tag és ne keressenek. Nem akarom felnégyelni majd nyársra tűzni őket. :D

2019.11.18. 23:12:38

@Igazság Kereső: Akkor eleg lesz az, amit a legelso valaszomban irtam neked.

Igazság Kereső 2019.11.19. 00:11:16

@ebredjetek: Nem írtam papír levelet. Az általatok ide írt vázlatok segítségével megfogalmazva írtam egy szépen megfogalmazott e-mailt az egyik helyi felvigyázónak.

a századik juh 2019.11.19. 04:33:37

@Igazság Kereső: Igaza van ébredjeteknek, ha "csak" kiszabadulni szeretné, nem kell a jogi rész.

2019.11.19. 06:45:39

@Igazság Kereső: Ebben az esetben lehet ra szamitani, hogy a venek kinyomtatjak az emailedet es kerni fogjak, hogy szemelyesen, sajat kezeddel ird ala. Ezert irtam, hogy eleve papir alapon, alairva menjen be.

a századik juh 2019.11.19. 08:12:15

@ebredjetek: Ami remek alkalmat biztosít arra, hogy feltegye azt a kérdést, hogy:

"Miért, valamit aláírtam, amikor megkeresztelkedtem?"

2019.11.19. 11:42:09

@a századik juh: XD Igy van... Egyuttal azt is meg lehetne kerdezni, hogy miert kell alairni az adatvedelmi nyilatkozatot, ha Jehova Tanui egy egyhaz es miert vezet egyhazi anyakonyvet a Watchtower Inc., mikor az egy ceg? Valamint arrol is meselhetnenek, hogy miert epit 2022-2026 kozott Ramapoban egy uj filmstudiot a Watchtower, mikor mar most az utolso napok legutolso szakaszaban elunk? Elhalasztotta-e a Vezetotestulet az Armageddont 2026-ig, es ha igen, az Uj Vilagban minek nekik uj filmstudio? Mennyi erdot fog kipusztitani az allitolag kornyezetbarat Watchtower a Ramapo-i epitkezes miatt?

2019.11.19. 13:47:00

@a századik juh: @Igazság Kereső: Megneztem a Shepherd the Flock of God 2019-es kiadasat. A 18-as fejezet ir az elkulonulesrol. A venek 3 tagu bizottsagot alakitanak, ami nem biroi bizottsag. Az elkulonulo szandekot irasban, alairva kell beadni, de ha valaki nem hajlando erre, akkor szoban meghallgatjak tobb tanu (venek) fule hallatara, akik aztan errol osszegzest keszitenek es beteszik a bizalmas aktaba. Vegul az S-77 nyomtatvanyon felkuldik a torlest a Szolgalati Bizottsagnak a fiokhivatalba, majd vegul a gyulekezetben is bejelentik.

Igazság Kereső 2019.11.19. 16:32:05

@a századik juh: Jut eszembe, nem szeretek aláírni,ha nem nagyon muszáj! Írtam én alá szerződés keresztelkedéskor? Nem. Az aláírás esetleges visszaélésekre adhat lehetőséget!

Igazság Kereső 2019.11.19. 16:38:33

@ebredjetek: Hogy mit építenek?
Minek az nekik?! Oscar-díjra pályáznak talán? :D

Pénzt pazaroknak, mikor holnapután kis kedden itt Armageddon.

De látszik, hogy ez az egész csak üzlet.

2019.11.19. 17:40:03

@Igazság Kereső: Eddig is volt filmstúdiójuk, csak Pattersonban. Patterson még mindig áll és működik, de asszem van még másik stúdió is. Az utóbbi időben folyton a katasztrófasegélyezésre koldultak, mostmár legalább tudjuk, hogy mire (is) kell az a sok pénz.

A Disney élőszereplős mesék után jönnek az élőszereplős bibliai mesék a Watchtowertől! Noé bárkája lekörözi a kasszáknál a Titanic sikerét is, főszerepben Stephen Lett! :)))

www.jw.org/hu/hirek/jw/regiok-szerint/nemzetkozi/%C3%96sszefoglal%C3%B3-a-2019-es-%C3%A9vi-k%C3%B6zgy%C5%B1l%C3%A9sr%C5%91l/

"2019. október 5-én, szombaton a Watch Tower Bible and Tract Society of Pennsylvania megtartotta az évi közgyűlését Jehova Tanúi kongresszusi termében, a New York állambeli Newburghben.
Ebben a videóban elhangzott egy bejelentés, miszerint Jehova Tanúi összevonják a filmgyártáshoz kapcsolódó osztályokat egy új épületegyüttesbe, mely a New York állambeli Ramapóban épül majd. A telek 3 kilométerre van a warwicki főhivataltól. A tervek szerint 2022-ben kezdődik az építkezés, és 2026 decemberében fejeződik be."

2019.11.19. 18:10:32

@Igazság Kereső: Ha valaszolnak az emailedre es kerik az elkulonulesi szandekod megerositeset, akkor azt szoban, akar telefonon keresztul is nyugodtan megteheted, igy nem kell alairnod semmit.
Amugy meg igazabol, hivatalos eljaras ide vagy oda, ha nem eleg nekik az email, akkor az mar legyen az o bajuk... :)

a századik juh 2019.11.20. 05:39:13

@Igazság Kereső: Te aláírtad az Adatkezelési Nyilatkozatot?

a századik juh 2019.11.20. 05:42:18

@Igazság Kereső: "Ha valaszolnak az emailedre es kerik az elkulonulesi szandekod megerositeset, akkor azt szoban, akar telefonon keresztul is nyugodtan megteheted, igy nem kell alairnod semmit."

Ez esetben kérlek értesíts, mielőtt reagálsz nekik, ha kérhetek ilyet.

Lenne egy ötletem, ha netán így alakulna. :)

Igazság Kereső 2019.11.20. 16:33:34

@a századik juh: Jól van, értesítelek. Egyelőre nem válaszoltak az e-mail-re.

Nem, nem írtam alá az Adatkezelési Nyilatkozatot. Ugyanis, addigra rég nem jártam már összejövetelre.

2019.11.24. 10:16:58

@Igazság Kereső: Kaptal mar valami valaszt? Ha a tovabbra sem valaszolnak, akkor lehetseges, hogy nem nezik rendszeresen az email cimet, amire irtal, vagy pedig veletlenul bekerult spam mappaba.
Az esszeru varakozasi idon tul (kb. 1-2 het maximum) lehet, hogy erdemes lenne telefonon hivni a veneket, vagy sms-t kuldeni, es direktben rakerdezni, hogy megkaptak-e az emailedet, amiben bejelentetted az elkulonulesi szandekodat. Szemelyesen, barmelyik osszejovetel elott vagy utan is keresheted a veneket.
Az Ortorony eloirasai szerint a veneknek kotelesseguk minden ilyen bejelentest keslekedes nelkul elintezni.
Azt idokozben neked kell eldonteni, hogy szamodra melyik kommunikacios forma mukodik es mit vallalsz be.
Ha semmilyen formaban nem akarsz a venekkel targyalni, akkor fel lehet hivni a fiokhivatalt a +36 1-401-1100 telefonszamon es elmondani a problemadat, hogy irtal a veneknek, de nem kaptal valaszt, es igy nem valoszinu, hogy hozzalattak az ugyintezeshez, a fiokhivatalbol szoljanak nekik, hogy intezkedjenek.
Itt van tobb info az elerhetosegrol:
www.jw.org/hu/jehova-tanui/kapcsolat/magyarorszag/
Akar a kof.-ot is meg lehet keresni, felteve, ha tudod az elerhetoseget.

2019.11.24. 11:43:46

@Igazság Kereső: Ha esetleg mindenkeppen ragaszkodsz az emailes formahoz, akkor meg az alabbi linken talaltam neked egy email elerhetoseget, amire irhatsz neved es gyulekezeted megjelolesevel, es kerheted, hogy tovabbitsak a helyi veneknek az elkulonulesi szandekodat.
www.bp18.hu/szervezetek/egyhazak/item/204-jehova-tanui

2019.11.24. 13:50:48

@Igazság Kereső: Telefonalni meg ide is lehet, ha ezt a megoldast valasztod. Szerda 18:00, csutortok 17:30, vasarnap 10:00 es 16:00 orakor vannak az osszejoveteleik, elotte/utana erdemes telefonalni. Az eszak-del gyulekezetnek ugyanaz a telefonszama.
mavallka.hu/community/tatabanya-eszaki-jehova-tanui

Igazság Kereső 2019.11.24. 16:15:47

@ebredjetek: Miért Tatabánya? Én oroszlányi vagyok.

Amúgy még nem válaszoltak. Az az e-mail cím eddig folyamatosán elérhető szokott lenni, mert oda szoktam küldeni a szántóföldi jelentéseket. Emellett elküldtem a levelet egy kisegítő szolgának, akivel elég jó viszonyban voltam. De eddig még semmi válasz.

2019.11.24. 16:39:52

@Igazság Kereső: A kornyeketeken csak a tatabanyaiak telefonszamat talaltam meg, atszolni vagy segiteni ok is tudnak, ha akarnak, hiaba nem illetekesek es nem kizart, hogy jot tenne a helyi veneiteknek egy kis kulso nyomasgyakorlas. Ha a kornyekbeli venek latjak, hogy egy egyszeru elkulonulest nem tudnak vagy nem akarnak elintezni, azert az elegge kinos rajuk nezve.
A veneknek mostmar jw.org-os belso email cimuk van, egymassal es a tarsulattal is ott kell levelezniuk hivatalos ugyekben. A jw.org-nak van egy belso adatbazisa, ahova minden gyulekezet adatai fel vannak toltve. Tehat, ha elvileg ha sikerul valahol egy vent talalni, aki hajlando segiteni, akkor 1 perc alatt meg tudja keresni a helyi venek email cimet a rendszerben es konnyebben tud nekik irni a jw.org-os email cimre, amit viszont kotelesek rendszeresen nezni.

2019.11.24. 17:28:16

@Igazság Kereső: Jovo szombaton mar honap vege, ekkortajt kezdik el a venek szuretelni a szantofoldi jelenteseket, hatha akkor ezt az email fiokot is leolvassak. Ha ezutan sem reagalnak, akkor vagy keresel egy masik kommunikacios csatornat, vagy pedig maradsz Tanu ;)))
Amugy az nem lehetseges, hogy idokozben tudtodon kivul mar kikozositettek?

2019.11.24. 17:56:09

@Igazság Kereső: Gondolok itt peldaul olyan kikozositesre utalo jelekre, hogy a tesok kitorolnek az ismeroseik kozul vagy leblokkolnak a kulonfele kozossegi oldalakon, az utcan nem koszonnek vissza, elfordulnak.

Igazság Kereső 2019.11.25. 00:11:50

@ebredjetek: Nem tudom. Akkor miért nem jeleznék? Tudtommal nem csináltam semmit. Azt meg, hogy "hitehagyott" blogokon kommentelek, meg merem kockáztatni, hogy nem tudják.

Most az igaz, hogy felkavartam a port a Facebook profilomon. Bejelentettem kb 60 Tanú előtt, hogy elkülönülök. Olyan szép kis beszámolót rittyentettem, hogy a fal adja a másikat! :D

Leírtam részletesen az okaimat is. Most szélsebesen tűnnek el a "jó barátaim". Sokuk felkeresett Messenger-en, hogy miért. Elmagyaráztam nekik, próbáltam érvelni, de szerintem a macskám hamarabb megértette volna. Tényleg, mint az elmegyógyintézetben. FEL SEM FOGTÁK!!!!

Annyira nem hajlandóak oda figyelni a legkisebb ellen véleményre sem. Úgy félnek tőle, mint a pestistől!

Az okaim ismertetéseként az ihletettség és az isteni vezetés teljes hiányát jelöltem meg.

Elég hosszú beszámoló, ide nem fér ki.

Miután nem voltak hajlandóak privátban "meghallgatni", kiírtam a profilomra, minden ismerősöm, (a világiak is) látták és olvasták.

Ez talán okozhatná az esetleges kiközösítésemet.

Miután ki tettem, hussss... mint a visszaszámláló, úgy csökkenni kezdett a feliratkozóim száma. :D

Ami meglepett az az, hogy vannak, akik mégis maradtak és nem töröltek-legalábbis eddig.

Az ismerőseim között van egy kisegitőszolga is. Ez a furcsa! Nem írt, nem jelzett, nem próbált meg "leoltani" pedig biztosan látta a posztjaimat. Mintha nem is léteznék. Igaz, eddig sem léteztem a számukra.

Majd meglátjuk mi lesz.

2019.11.25. 00:40:48

@Igazság Kereső: Jol tetted :))) Mikor biggyesztetted ki a posztot es mikor kezdtek el ra reagalni a tesok?
Le ne torold a posztot, sot idonkent meg tehetsz ki ujabb vilagossagokat is XD Ezen a blogon, es Johnny Joker, no meg Sefatias oldalan boven talalhatsz inspiraciot a temakhoz.
A fenti kerdesem amugy csak tipp volt, mert olvastam, hallottam mar par ilyen esetrol, hogy az illeto nem is tudta, hogy tavolleteben kikozositettek es kesobb mastol visszahallotta. De van olyan is, akik azota se tudjak mi a szitu, mert sose kerdeztek ra.
Na mindegy is igazabol, a lenyeg, hogy a posztod hire eljusson a venekhez is, ugyanis lenyegeben ezzel most elkezdted kikozosittetni magad es a gyulekezet "magas" szellemisegenek megovasa erdekeben, renelhetoleg a venek vegre kenytelenek lesznek megmozdulni es lepni. Ez lett volna egyebkent a legvegso otletem, hogy vegul neked kell magadat kikozosittetni.

2019.11.25. 00:56:45

@Igazság Kereső: Egy komment 5000 karaktert bir, tehat ha be akarod masolni az irast, tobb reszletben is megteheted.
Az ertetlenek pedig azert nem ertik, mert nem akarjak erteni. Nekik igy a konnyebb... A kisegitoszolga pajtival meg ki tudja, mi a helyzet, lehet nem latta, vagy eppen a sajat gondjaival van elfoglalva, esetleg lehetnek ketelyei is ebben a csodavallasban, es ugy dontott, hogy ezuttal okosabb hallgatni...

Igazság Kereső 2019.11.25. 16:48:50

@ebredjetek: Ahogy kitettem egy negyedórával később már jelentkeztek is, kommentelték.

Megpróbálom az okaimat két részletben ide másolni.

Szerettem volna tudni a cáfolataikról, de semmi.

Ezt írtam nekik:

Igazság Kereső 2019.11.25. 16:49:39

@ebredjetek: Első fele:

Kedves Hittársaim!

Az alábbiak az egyik elsődleges okom az elkülönülésre. Gondoltam, nem titkolom, és itt, mindenki tudtára adva az aggályaimat, megosztom veletek. Kicsit hosszú lesz.

Lehet, hogy nem mindenkinek fog tetszeni, hogy ide írom ki, de az igazságnak nincs félni valója, ha valóban igazság! Az igazságnak nem kell bújkálni, az igazságot bátran ki lehet tenni a viták és ellen vélemények "viharának", az akkor is igazság marad. Ha már féltenünk kell az igazságot a sérüléstöl, akkor az nem igazi igazság, hanem hamisság, mert az igazság soha sem vall kudarcot!

Szóval, az a helyzet, hogy nem tudok tovább hinni!

Nem tudok hinni, mert nem látok egyértelmű bizonyítékot Jehova Tanúi Szervezetének Isteni kinevezettségére vonatkozóan, főként nem annak ISTENI VEZETÉSÉRE!
Vak hitet meg nem akarok. Az képmutatás.

Nos, az alábbiakról van tehát szó:

Ha nincs ihletés, nincs Isteni kommunikáció. Honnan jön az Isteni vezetés, honnan jön az információ áramlás min keresztül?

Ki és mi módon kapja az Isteni vezetést? Milyen módon jön az Isteni információ, a helyes értelmezés?

Ezt én írtam, gondolkodj el ezen:

Egy másik érdekes kifejezést szeretnék itt röviden megemlíteni. Ez pedig a
KINYILATKOZTATÁS.

Például az alábbi idézetben:
„A Biblia megértését illetően egy érett keresztény nem hangoztatja személyes véleményét, és nem ragaszkodik hozzá, sem nem alakít ki saját elképzeléseket. Inkább teljesen megbízik az igazságban, úgy, ahogyan azt Jehova Isten a Fián, Jézus Krisztuson és „a hű és értelmes rabszolgán” keresztül kinyilatkoztatja.” Őrtorony 2001 augusztus 1., 14.o.

Eszerint Jehova és Jézus Krisztus KINYILATKOZTATÁSAIT
tartalmazzák a "hű és értelmes rabszolga" kiadványai.

Nézzük meg mit találhatunk az interneten a KINYILATKOZTATÁS jelentését illetően. Néhány példa:

1.
"A kinyilatkoztatás (latin: revelatio; görög: αποκάλυψη apokalüpszisz) a vallásokban a feltárása, közzététele vagy nyilvánosságra hozatala valamilyen igazságnak vagy tudásnak, Istennel vagy más természetfeletti személlyel vagy személytelen erővel való kommunikáció révén. A latin revelatio szó feltárást, leleplezést jelent.

A teológia szóhasználatában azok a tanítások és előírások, amelyeket Isten adott vagy ad az embereknek."

2. "Általános értelemben a személy részéről olyan önmagára vonatkozó ismeret önkéntes, szabad és szeretetből történő közlése, mely senki mástól, semmiféle más módon nem szerezhető meg... olyan igazság, valóság, érték léte, mely más úton nem ismerhető meg. Ez különbözteti meg a ~t a nyilvánvaló igazságok tanításától, amelyek személytelenek s bármikor bárkinek hozzáférhetők...tárgya a természetes emberi megismerést felülmúló termfölötti valóság."

3." (ki-nyilatkoztatás) ösz. fn. Cselekvés, melynél fogva valaki kinyilatkoztat valamit. Különösen hitvallási, és keresztényi ért. oly tanoknak kijelentése, melyeket az emberi ész föllelni nem képes."

Hasonlítsuk össze az "ihletett" szó jelentésével ugyan azon weboldal szerint:
"(ih-l-et-ett) mn. tt. ihletett-et. Szellemi, felsőbb sugalás által érintett, lelkesített, érzelmekre, tettekre gerjesztett vagy ismeretekre jutott. Ihletett jós. Istentől ihletett apostolok. Hazafiságtól ihletett szónok, költő."

"Felsőbb sugalás által érintett."
A Szervezet azt állítja,hogy nem
ihletett, ellenben kinyilatkoztatásokat közöl és ezeket tanítva nem önmagának tulajdonítja, hanem egy felsőbb intelligenciának, Jehovának illetve Jézus Krisztusnak. Az "ihletett" ill. a "kinyilatkoztatott" szavak közel azonos jelentést hordoznak.
Ezzel tulajdonképpen kijelentik, hogy ihletettek, egy felsőbb inteligencia a közlendőik forrása, olyan információ, amely "szellemi, felsőbb sugalás által érintett",
"oly tanoknak kijelentése, melyeket az emberi ész föllelni nem képes, "tárgya a természetes emberi megismerést felülmúló term.fölötti valóság"!

Igazság Kereső 2019.11.25. 16:52:23

@ebredjetek: Egyébként ebből részleteket már írtam itt,vagy egy másik blogon.

Második fele:

"Igen, Jehova vezetésről gondoskodik a rabszolga számára. Ezért teljesen megbízhatunk a rabszolgától kapott szentírási értelmezésekben és útmutatásokban.
Jehova a szentszellemét is kiárasztja a rabszolgaosztályra."
“<<(Őrtorony,2009.február15.24.oldal.)

"Ha nagyra értékeljük Istennek a régmúltban élt, ihletés alatt álló prófétáit, különösen Isten Fiát,
akkor nem kellene vajon tisztelnünk azt az emberi képviseletet is, melyet napjainkban használ fel Jehova arra, hogy feltárja azokat a bibliai információkat, amelyek oly szükségesek a népének ezekben a kritikus időkben?"(Őrtorony1997.
Június1.10.o.13.bek.)

Mit is ír itt?!

Isten vezetésről gondoskodik a Vezető Testület számára, szelleme által. Emberi képviseletet használ fel Jehova arra, hogy FELTÁRJA a bibliai információkat a Szervezet vezető testülete által. Azaz ők így egy kommunikációs csatorna kellene hogy legyenek.

Nézzük meg a szavakat és kifejezéseket: vezetésről gondoskodik,
felhasznál, bibliai információkat tár fel, a vezető testülete által.

Akkor most ki is az információ forrás?

Mi a helyzet akkor?

Egyelővé teszi a tanitást(a fentebb idézettek szerint) a régen élt IHLETETT tanítókkal.

Akkor most az vagy sem?

Ha ihletett, akkor hogyan? Ha nem, akkor nem kap vezetést!
A kinyliatkoztatás is egyfajta ihletés, felsőbb forrásból származó információ közlés valamely közvetítő(k)ön keresztül. Hogyan kaphat, ha nincs ihletés, hogyan történik információ átadás? Történik egyáltalán információ átadás?

Mert nem kikövetkeztetésről beszélünk, hanem VEZETÉSRŐL!!!

Ki vezet és hogyan, ember vagy felsőbb intelligencia? Hát érted a problémát? :)

Nincs kommunikáció áramlás Isten és a Szervezet vezetői közt!

Ki vezeti rá őket a helyes értelmezésre, miért pont az ő aktuális értelmezésük az éppen, Isten által elfogadott helyes értelmezés?
Mi erre a konkrét, objektív bizonyíték?
Hát SEMMI!!!

Ha pl. egy labirintusban be csukod a szemed, és én vezetlek végig, akkor igazából, ki vezet ki a labirintusból, te magadat, vagy én téged?!

Honnan a helyes információ, hogy merre kell menni s mikor, ha te nem látsz?
Hát más valakitől-jelen példa esetében tőlem.

Információt pedig vagy te szerzel, vagy más intelligens személy közli veled.

A Szervezet vagy saját maga értelmez helyesen,(ami állandó jelleggel kizárt)vagy más felsőbb intelligenciának kell közölnie a helyes bibliai ismeretet, és értelmezést.

Kinek a közlése amit a VT tanit, az övéké vagy Istené?

Így írja egy elég régi Őrtorony cikk:

"Akik meg vannak győződve arról, hogy az Őrtorony ember
véleményét vagy kijelentését publikálja, azok annyi időt se vesztegessenek rá, hogy belenézzenek. Akik hiszik, hogy Isten az Őrtornyot olyan eszköznek használja, amelyen keresztül kommunikál a népével, vagy amelyen keresztül a próféciáira hívja fel a figyelmét, azoknak hálás szívvel kell tanulmányozniuk az Őrtornyot."- Őrtorony1942.január1., 5.o., angol)

Valóban Isten üzen és tanít általuk, ha igen, még is hogyan? Én erről nem vagyok meggyőződve!

Igazság Kereső 2019.11.25. 16:55:54

@ebredjetek: A legutóbbi amit ki tettem, lehet ez az utolsó is lesz.

Picit megpróbáltam "szájbarágós" lenni, hátha így érhetőbb lesz.

Ezt írtam:

Azt szerettem volna, ha beszélgetünk.

Szerettem volna,ha érdemleges
"vitát" folytathattunk volna, és megismerem véleményeteket és gondolataitokat az általam felhozott bizonyítékokról.

Miért nem lehet az Igazságot vita és vizsga alá vetni? A Biblia nem támogatja a vak hitet. A hit pedig belső bizonyosság réven alakul ki.

A hitet nem elég egyszer kifejleszteni, az élő hit, azért élő, mert táplálkozik s fejlődik, de amivel táplálkozik és amitől fejlődik az a belső bizonyosság, amely a bizonyítékok kiértékelésével érhető el!

Hogyan is várható el a hit abban, amiben valaki nem bizonyos?

Az egyik kiadvány ezt irja:

"Nem csak azt kell meg vizsgálnunk, amit személy szerint mi hiszünk, hanem azt is, amit az a vallás szervezet tanít, amellyel kapcsolatban vagyunk.
Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól."
Az igazság,mely örök élethez vezet,(WTBTS,1968)2.fejezet5.bek.

Jehova Tanúi nem nézik jó szemmel, hogy komolyabb vizsgálat alá veti valaki a Szervezetbe vetet hitét, de elvárja a más vallásokhoz tartozóktól, hogy azt a szervezezet és annak tanításait megvizsgálja, ahová jelenleg tartozik?

Nem alkalmazhatunk kettős mércét!

Ha más vallás létjogosultságát és tanításait meg kell vizsgálniuk azoknak, akik nem Tanúk , akkor nekünk is meg lehet, és meg kell vizsgálnunk a hitünket a Szevezettel és annak tanításaival kapcsolatban.

Ráadásul mindezt a Szervezet sem ellenzi a fentebb idézetteket figyelembe véve!

"Ha szeretjük az igazságot, akkor semmit nem kell félnünk az ilyen vizsgálattól."
- - -

2019.11.25. 18:11:38

@Igazság Kereső: Még ezt is kitehetnéd nekik. Ismerve a gyülekezetekben uralkodó szellemi sötétséget, a túl magasröptű gondolatokkal meggyűlik a bajuk :)))

A meggyőződés fontosságáról:

"Győződjetek meg mindenrőll! Erősen ragaszkodjatok ahhoz, ami jó!" (1Thesszalonika 5:21)
"Szeretteim, ne higgyetek el minden ihletett kijelentést, hanem győződjetek meg arról, hogy az ihletett kijelentések Istentől származnak-e, mert sok hamis próféta ment ki a világba. (1János 4:1)
/Szentírás Új Világ fordítás/

Jézus nem lehet Mihály arkangyal:

"És az ő ruháján és tomporán oda vala írva az ő neve: királyoknak Királya, és uraknak Ura." (Jelenések 19:16)
"Kezdetben vala az Íge, és az Íge vala az Istennél, és Isten vala az Íge." (János 1:1)
'Az Istent soha senki nem látta; az egyszülött Fiú, aki az Atya kebelében van, az jelentette ki őt. (János 1:18)
"Pedig Mihály arkangyal, mikor az ördöggel vitatkozván Mózes teste felett vetélkedett, nem mert arra káromló ítéletet mondani, hanem azt mondá: Dorgáljon meg téged az Úr!" (Júdás 9)
"Ekkor monda néki Jézus: Eredj el Sátán, mert meg van írva: Az Urat, a te Istenedet imádd, és csak néki szolgálj. Ekkor elhagyá őt az ördög. És ímé angyalok jövének hozzá és szolgálnak vala néki." (Máté 4:10, 11)
/Károli Biblia/

Igazság Kereső 2019.11.25. 23:32:06

@ebredjetek: Van olyan érzésem, hogy már el sem olvassák a posztjaimat. Már ez a néhány kis "szösszenet" is sok volt nekik. Eleve úgy kondicionálják őket, hogy azonnal határolódjanak el mindenfele, "hitehagyott" és nem a Szervezettől ki került és jóvá hagyott információktól. Még csak rá sem mernek pillantani erre sem, nem hogy még a továbbiakra...

Atyek 2019.11.26. 15:04:24

@Igazság Kereső:
Szia. Innentől beindul a pletykakommandó. :-D
Engem is még a bejelentésem előtt kitárgyaltak nyilvánosan. :-)
jehovatanui.blog.hu/2015/07/30/egy_nyilvanos_facebook_bejegyzes_margojara

a századik juh 2019.11.27. 04:07:05

@ebredjetek: " Mit szolsz az esemenyek alakulasahoz, vagyis, hogy egyelore meg nem igazan alakulnak sehogy? Te hallottal mar ilyet? "

Igen.

Vagy lusták, vagy félnek.

Mindkettőt érdemes kihasználni.

Én az utóbbi időben visszajelöltem fécen jó pár testvért, és elkezdtem politikai oldalakra politikai véleményeket írni.

Eredmény: Több testvér is így tett, a vének üdvözölnek, a testvérek ölelnek... :)

a századik juh 2019.11.27. 04:08:22

@Igazság Kereső: "Van olyan érzésem, hogy már el sem olvassák a posztjaimat"

Sokáig így gondoltam én is, de aztán rájöttem, hogy tévedek.

Te is biztos lehetsz benne, hogy olvasnak. :)

Igazság Kereső 2019.11.27. 16:37:49

@ebredjetek: Ezzel a posztolgatással lassan de biztosan ki közösíttetem magam. Már azt kapom a "tesóktól", hogy ez Szent a szellem elleni vétek(ez lehet az új megfélemlítési eszköz?) amit Jehova biztosan nem bocsát meg. Azt mondta valaki, hogy: "Én hiszem,hogy a Szervezetet Jehova irányítja, mert a Biblia szerint járnak el." Meg sem akarják érteni, amit közölni próbáltam. Nem is fáradozom többet.

Nagyon félnek az ilyen hozzáállástól és az ilyen attitűdű emberektől.

Ezt írtam:
A Szervezet azt mondta, hogy soha nem állította magaról, hogy ihletett. Tényleg így van? Lássuk!

Az Őrtorony 1955. május 15.-iszámában
(A 305.és 308.oldalak algolban) ezt irják:

305.oldal.

"A rengeteg feljegyzett tapasztalatból, a következőekben megfigyelhetjük, hogy a
hivatalos „Szó” közvetíti az üzenetet, akár egy angyali hírnök által, aki szemtőlszembe jelenik meg, vagy Isten Szent Szellemén keresztül, hogy megihlesse a következő ügynököt/megbízottat a kommunikációs sorban.

Különleges alkalmakkor még maga a „Szó” is megjelenhet egy szemtől-szembeni közlésre az ő utána következő ügynöknek.

Ki általában ez a következő ügynök?

A földet elérő természetfeletti kommunikációk esetében a megbízottra(általában ember, azonban egyszer Bálám szamarát is használta a „Szó”)bibliai értelemben prófétaként (ha Isten férfi szolgája), vagy prófétanőként(ha nő az illető), utalunk.

A próféta következésképpen közvetítőként szolgál a kommunikációban
(kijelenti,kinyilatkoztatja),
Isten földi szóvívőjeként.

Ő teszi közzé(az üzenetet) azon emberek tömegének akikhez Isten szólni kíván–kivéve ha kimondottan egy személy a címzett.

A próféta így a közvetlen földi csatornává válik, amelyen keresztül az igazság életadó vizei eljutnak a föld szomjazó lakosaihoz.

Így azonosítható Jehova föld ikommunikációs csatornája.

A földicsatorna vagy egy próféta, vagy egy kollektív prófétikus szervezet."

308.oldal.

"Az IGAZ kereszténység egy feltárt(nyitott,ismert)
vallásként teljesmértékben a fokozatos kinyilatkoztatások összességére támaszkodik, amelyek Jehova földön közölt szent kijelentései Ádámtól egészen János apostolig.Továbbá látjuk, hogy Isten ellátja az Ő Keresztény szolgáit egészen Pünkösdtől,(i.sz.33.-tól), egy megbízható iránymutató csatornával az Ő akarata és céljai lenyűgöző kinyilatkoztatásainak megértéséhez.

A prófétai árnyékoktól a tényleges valóságig megfigyelhetjük, hogy ez az Isten által biztosított csatorna a Keresztények számára a felkentek közös gyülekezete, akik prófétikus szervezetként szolgálnak a kommunikáció feje, Jézus Krisztus vezetése alatt.–Efézus5:23"

Azt írja, hogy a „Szó” azaz Jézus Krisztus, közvetíti az üzenetet,
(más szóval kinyilatkoztatja) Isten Szent Szellemén keresztül, hogy MEGIHLESSE a megbízottat, prófétát vagy következő kommunikációs csatornát, vagy a követkőzö prófétát a kommunikációs sorban.

Ezzel azt jelentették ki, hogy Jehova Tanúi Vezető Testülete Jézus Krisztus által, Isten Szent Szellemét felhasználva megihletett próféta, illetve prófétikus szervezet, vagy a soron következő kommunikációs csatorna.

----------

keresemazutam 2019.11.27. 17:37:33

@Igazság Kereső:
Nagyon jó amit csinálsz! Tegyél elérhetővé minél több információt amíg nem közösítenek ki! Ha neked nem is beszélnek róla biztos futótűzként terjed!
Most mivel még nem vagy bejelentett hitehagyott, talán azok is el merik olvasni akik az idomítás miatt máshonnan nem mernek tájékozódni!
Élj vele amíg lehet, nem fog sokáig tartani!

Igazság Kereső 2019.11.28. 00:28:08

@keresemazutam: @ebredjetek:

Nagyon félnek, sorra törölnek a Facebook-on. Semmi mást nem teszek, minthogy a Szervezet saját kiadványaiból idézek és azokat értelmezem. Tulajdonképpen a saját kiadványaiktól félnek. :D

Néhányukkal beszélgetek messenger-en is. Te hát, mondhatni "oltom az ellenanyagot".

Elképesztő az ellenállás, mint az állatok, amik menekülnek a "futótűz" elől, az értetlenkedés meg már a józan emberi elmekapacitás alsó határát súrolja!

Ennyire nem érteni valamit, már szinte lehetetlen. Ez a kognitív disszonancia elképesztő ereje. Előbb hagynak faképnél, mint sem hogy el kezdjenek gondolkodni.

Hihetetlen.

a századik juh 2019.11.28. 03:10:30

@Igazság Kereső: Szeretet, Made In Watchtower. :(.

A facebook-testvérek gyors reakciója konkrét utasítást sejtet, ami teljesen jogszerűtlen a wének részéről.

Oroszlányban nem félnek sárba tiporni a Magyar jogrendszert és az uniós GDPR-t?

Legyen akkor nekik kívánságuk szerint.

Igazság Kereső 2019.11.28. 16:46:04

@a századik juh: A legtöbbje nem itteni, hanem sok helyütt az országból "ismerősöm"-volt. Ha helyi, ha bárhonnani, ugyan úgy reagál! Nem téged szeretnek,hanem azt,hogy Tanú vagy. Ha nem vagy, nem vagy fontos, nincs természetes vonzalom. Mert így kondicionáltak mindegyiket. Amíg ki nem szabadúl ilyen marad mind. Ez előtt én is így cselekedtem.

a századik juh 2019.11.28. 21:03:47

@Igazság Kereső: "Nem téged szeretnek,hanem azt,hogy Tanú vagy. Ha nem vagy, nem vagy fontos, nincs természetes vonzalom."

:(

Cáfolhatatlan tény.

Rajta, testvérek, próbálja bárki cáfolni!

Műszeretet a műbibliát tanulmányozó művallás-klubból...

Ez van, tudom én is, tudod Te is, tudják Ők is...

:(

Igazság Kereső 2019.11.28. 22:53:37

@a századik juh: Te miért vagy még hivatalosan Tanú? Csodálkozom,hogy effektíve hitehagyásért nem közösítettek ki téged! Bőben kimerítetted a Szervezet szabályai szerint.

a századik juh 2019.11.29. 07:24:50

@Igazság Kereső: "Te miért vagy még hivatalosan Tanú? Csodálkozom,hogy effektíve hitehagyásért nem közösítettek ki téged! Bőben kimerítetted a Szervezet szabályai szerint. "

:)

A magam részéről mindent elkövetek, hogy kimerítsem a szervezet szabályait, és hogy erről a testvérek és a wének tudomást szerezzenek, ebben nincs hiba, jól látod.

Azonban az első hivatalos próbálkozássukkor nagy felfuvalkodottságukban úgy megégették magukat, hogy a szenvedésük elég messzire elhallatszott, és hát azóta sem próbálkoztak újra. :)

Hozzáteszem, hogy komoly bajba kerülhetnek azok a wének, akik hitehagyással vádolnak valakit, de kiderül, hogy a hitehagyásnak tekintett ok valójában a szervezet tanítása, idézete, gondolata, sugalmazása.

Még az is lehet, hogy az ilyen, hitehagyást kiálltó wének ellen megállt a hitehagyás vádja, aztán tekingethetnek, hogy ugyan hogyan és miként is kellene a szervezet szabályait betartva kommunikálni, kérdezni, állítani, vádolni és cselekedni, nem beszélve a hazugságokról, amiket a "szakmai" tájékozatlanságukból adódóan rosszhiszeműen terjesztgetnek az emelvényről és egyéb helyekről.

Mindenesetre alátámaszthatom a Biblia azon állítását is, miszerint az emberektől való félelem csapda, és a Watchtower Inc.-et ez a fajta félelem hozta létre és működteti mind a mai napig.

Aki meg nem fél a wénektől, és a különböző, hangzatos nevek mögé bujtatott hatalmaskodóktól, azoktól a szervezett rendszerük kezd el félni.

Ha meg valaki már ennyi ideje tanú, akkor minden lehetősége megvolt arra, hogy megismerje a szervezet és a wének működését, így gyakorlatilag minden lépésük előre borítékolható, de még az érveiket és vádjaikat is előre lehet tudni, + a következő bibliaverseket is, amit alkalmazni fognak, ergo elég jól el lehet szórakozni a kerekedő szemű wéneken, akik azt hiszik, hogy én is csak melegedni jártam az összejövetelekre, meg rettegni Jehovától és a wénektől… A tehetetlenségükkel és a szemük kerekedésével pedig egyre nő annak az esélye, hogy hibázni fognak, arra pedig szépen le lehet csapni ám! :)

A félreértések elkerülése végett: nem ragaszkodok ahhoz, hogy Jehova Tanúja maradjak, de nem hagyom magam jogszerűtlenül kiközösíteni, mi több, nem is szándékozom megkönnyíteni a dolgukat. :)

Legyen meg ebben is az Úr akarata.

Igazság Kereső 2019.11.29. 18:08:47

@a századik juh: Csak még néhány kérdés: Jársz rendszeresen összejövetelekre, azokon hozzá is szólsz, ugyanakkor prédikálni is jársz; miközben "hitehagyott" blogot tartasz fenn?

Csak mert ezt nem értem...

Hogy tudod a két eszmét összeegyeztetni?

Mi az okod, ha nem vagyok indiszkrét, hogy még nem léptél ki?

a századik juh 2019.11.30. 03:35:10

@Igazság Kereső: "Csak még néhány kérdés: Jársz rendszeresen összejövetelekre," Már nem.

" azokon hozzá is szólsz," Már nem.

" ugyanakkor prédikálni is jársz;" A magam módján! :)

' miközben "hitehagyott" blogot tartasz fenn?

Csak mert ezt nem értem...

Hogy tudod a két eszmét összeegyeztetni? "

A Watchtower Inc. kiadványai ezt lehetővé teszik, lévén sok egykori Watchtower kiadvány mára gyakorlatilag hitehagyott tanokat tartalmaz. Ugyanakkor maga a Watchtower szólít fel erre: ""Függetlenül attól, hogy mióta ismerjük az igazságot, kötelességünk megismertetni másokkal Jehova szervezetét. Igazi csoda, hogy a mai gonosz, szeretet nélküli világban létezik egy szellemi paradicsom. Mondjuk hát el örömmel „a jövendő nemzedéknek” az igazságot a szellemi paradicsomról, és azokat a csodálatos dolgokat, melyeket Jehova szervezetéről, azaz Sionról tudunk." (Őrtorony, tanulmányozásra szánt kiadás, 2015, július 15., 9. old.) "

"Mi az okod, ha nem vagyok indiszkrét, hogy még nem léptél ki? "

Úgy érzem, hogy van még némi dolgom.

Igazság Kereső 2019.11.30. 16:52:26

@a századik juh: Belülről akarsz bomlasztani,mint valami rákos daganat? :D Ki akarod a bent levőket téríteni?

a századik juh 2019.11.30. 16:56:53

@Igazság Kereső: Nézd, Jézus is kommunikált a zsinagógákban lévőkkel, ha ez Neked a rákos daganat, és a bomlasztás szinonimája, akkor igen.

Én inkább úgy látom, hogy semmit nem tehetek, ha nem tudok beszélni velük.

Se ki, se megtéríteni nem akarom a bent lévőket. :)

Egyszerűen fenntartom a lehetőségét annak, -hamár így alakult- hogy beszélgethessek velük, ennyi.

Igazság Kereső 2019.11.30. 17:51:15

@a századik juh: "Én inkább úgy látom, hogy semmit nem tehetek, ha nem tudok beszélni velük.

Se ki, se megtéríteni nem akarom a bent lévőket. :)"

Ha se ki, se megtéríteni nem akarod a bent levőket, akkor mi az amit tenni akarsz, és nem tehetnéd meg, ha nem lennél bent? Pusztán hiányoznának a bent levő személyek?

Én is sok embert vesztettem, és most is veszítek a bent levők közül, család tagokat is, mégis, én személy szerint eljutottam arra a pontra, hogy nem vállalhatom tovább ezt az eszmét, a hitvallást, mert nem tartom igazságnak, és nem akarok magammal meghasonlani. Úgy érzem magam picit, mint Ray Franz érezte anno.

A lelkiismeretem nem enged azonosulni az általuk vallottakkal. De ezt sajnos nem tehetem meg anélkül, hogy elveszítsek fontos személyeket. Bár, úgy tűnik ez nem kölcsönös kötődés.

Sajnos, nem tudok semmit tenni értük. Amíg lehet megpróbálom felnyitni a szemeiket, annyit tehetek, hogy informálva őket, ha lehet, ha van merszük, gondolkodásra késztetem őket.

a századik juh 2019.12.01. 02:41:05

@Igazság Kereső: "Ha se ki, se megtéríteni nem akarod a bent levőket, akkor mi az amit tenni akarsz, és nem tehetnéd meg, ha nem lennél bent? "

Babilon gyakorlatilag azért bukott el, mert belülről valaki nyitva hagyta az ajtót.

Igazság Kereső 2019.12.01. 18:04:45

@a századik juh: "Babilon gyakorlatilag azért bukott el, mert belülről valaki nyitva hagyta az ajtót."

Akkor csak igazam van. Ezzel tudod mire célzol? Árra,amit írtam. Csak más kifejezéssel élve.

Belső bomlasztás, ha van rá alkalmas személy,akkor segítesz, segítenél neki megszabadulni.

Ezt írtam eddig, ezzel az utóbbi kijelentéseddel ezt meg is erősítetted. Csak hogy ez lelkileg, érzelmileg hosszú távon problémákhoz vezethet. Emellett, nem annyira hatásos.

a századik juh 2019.12.02. 14:38:08

@Igazság Kereső: Olvastam mit írtál, de nem erről van szó. :)

Persze szíved joga, hogy ne higgy nekem, vagy ne vedd figyelembe, csak a Te gondolatmenetedet, és így a Te érvelésed alapján "erősítgetek meg" dolgokat a saját szemedben.

Persze ha helyzet adódik, szívesen beszélgetek a testvérekkel arról, amit megtudtam a szervezetről, naná! :)

De én egy jogi procedúrára gyúrok, -nemtudom, sejtetted-e esetleg az eddig olvasottakból :)- és az ehhez kapcsolódó bizonyítékok beszerzésén ügyködök elsősorban.

Igazság Kereső 2019.12.03. 01:15:35

@a századik juh: Ezt irtad:
"Babilon gyakorlatilag azért bukott el, mert belülről valaki nyitva hagyta az ajtót."

Ez szerinted mit jelent? Milyen ajtót akarsz, átvitt értelemben nyitva hagyni, és kik számára?

A szövegértésem nem olyan rossz, és mivel gondolat olvasó nem volnék, az általad leírtakból tudok csak következtetéseket levonni. Ha nem úgy gondolod,ahhogy leírtad, akkor légy szíves fogalmazd meg bővebben és egyértelműbben.

Amit írtál, külső szemmel tekintve, és a szöveg "nyers" jelentését figyelembe véve a fentebb általam leírtakra engedett következtetni.

Igazság Kereső 2019.12.03. 01:21:20

@a századik juh: "De én egy jogi procedúrára gyúrok"

Pontosan mit szeretnél elérni egy esetleges "jogi procedúrával"?

Pénzt? Igazság szolgáltatást? A károsultak anyagi, és/vagy erkölcsi kártalanítását? Miről lenne szó?

Ha így van, mi módon képzeled ennek megvalósítását?

Mi az elsődleges cél?

a századik juh 2019.12.03. 02:59:57

@Igazság Kereső: "Ez szerinted mit jelent? Milyen ajtót akarsz, átvitt értelemben nyitva hagyni, és kik számára?

A szövegértésem nem olyan rossz, és mivel gondolat olvasó nem volnék, az általad leírtakból tudok csak következtetéseket levonni. Ha nem úgy gondolod,ahhogy leírtad, akkor légy szíves fogalmazd meg bővebben és egyértelműbben.

Amit írtál, külső szemmel tekintve, és a szöveg "nyers" jelentését figyelembe véve a fentebb általam leírtakra engedett következtetni. "

Dehogy! :)

Te erre következtettél annak ellenére, amit én konkrétan leírtam. :)

a századik juh 2019.12.03. 03:04:19

@Igazság Kereső: "Pontosan mit szeretnél elérni egy esetleges "jogi procedúrával"?

Pénzt? Igazság szolgáltatást? A károsultak anyagi, és/vagy erkölcsi kártalanítását? Miről lenne szó?

Ha így van, mi módon képzeled ennek megvalósítását?

Mi az elsődleges cél? "

Az elsődleges cél a közvélemény szélesebb körű tájékoztatása.

Az egyik módszer ehhez a Watchtower Inc. Magyarországi szervezetei ellen jelenleg is folyamatban lévő adatvédelmi hatósági nyomozás.

De aki olyan régóta olvassa a blogomat, mint Te, annak ez nem lehet kérdés! :)

Igazság Kereső 2019.12.03. 16:44:55

@a századik juh: "Te erre következtettél annak ellenére, amit én konkrétan leírtam. :)"

Dehogy írtad! :D

Alig tudom kihúzni belőled.

Na de....nem vitatkozni akartam.

Azzal nem jutunk előrébb. :)

a századik juh 2019.12.04. 02:44:04

@Igazság Kereső: De bizony, leírtam! :)

"Se ki, se megtéríteni nem akarom a bent lévőket. :)"

És abban sem értek egyet, hogy a vita nem visz előrébb! :)

Bármi konkrétum van, eddig is leírtam, ezután is le fogom.

Igazság Kereső 2019.12.04. 17:31:34

@a századik juh: "Se ki, se megtéríteni nem akarom a bent lévőket. :)"

Közben meg átvitt értelemben "kapukat" nyitogatsz, utalva Babilon elestére. Akkor megkérdezem, ezzel mire akartál utalni,mit jelent ez? Milyen ajtót akarsz nyitva hagyni és kinek,kiknek?

a századik juh 2019.12.05. 04:17:26

@Igazság Kereső: Ezen a blogon erről már nemegyszer beszéltem. Jelenleg nem szeretnék pontosabb információkat leírni, mint amik le vannak, és összefoglalni sem szeretném a leírtakat.

Köszönöm a megértést. :)

Igazság Kereső 2019.12.05. 23:12:06

@a századik juh: Nem hittem volna, hogy egy egyszerű kérdést ilyen veszőtséges meg válaszolni.

Szerintem, ha férre értettem volna valamit, két-három mondatban igenis lehetne rá választ adni, ha igazán akarod. Hogy miért ilyen nehéz, azt nem tudom. Talán rátapintottam valami érzékeny pontra? Hm...

Mindegy, hagyjuk is, te dolgod! :)

a századik juh 2019.12.06. 04:11:45

@Igazság Kereső: " Nem hittem volna, hogy egy egyszerű kérdést ilyen veszőtséges meg válaszolni.

Szerintem, ha férre értettem volna valamit, két-három mondatban igenis lehetne rá választ adni, ha igazán akarod. Hogy miért ilyen nehéz, azt nem tudom. Talán rátapintottam valami érzékeny pontra? Hm...

Mindegy, hagyjuk is, te dolgod! :) "

Melyik volt az az egy egyszerű kérdés?

Mire nem kaptál választ?

Mi az érzékeny pontom, amire rátapintottál?

:)

Igazság Kereső 2019.12.06. 16:54:23

@a századik juh: Ne kezdőjük előröl, kérlek! Csak kergetőzünk a májusfa körül... Részemről ezt a témát túltárgyaltuk. :)

leslie07 2019.12.07. 07:43:20

@Igazság Kereső: nem akarok magammal meghasonlani. Úgy érzem magam picit, mint Ray Franz érezte anno.

Ray Franc nem meggyőződéséért lett eltávolítva az artemiszőrtornya-sátánjehovája szervezetből,hanem azért,mert egy asztalnál étkezett egy kiközösített személyel. Élete végéig nem tudott elszakadni az artemiszőrtornya szervezet sátánjehova istenétől. SWemmi hőstettet nem követett el ,amíg a szervezetben volt. Az általa összeállított " Éleslátás" mindkét kötete az ördögi tanok alátámasztására szolgál a mai napig a szervezetben.

leslie07 2019.12.07. 07:46:25

@Igazság Kereső: Leleplezi a szervezet hamis tanítását. Ezzel segít jehova tanúinak olyan információkhoz jutni,amelyhez a szervezeten belúl nem férhetnek hozzá. Mi ebben az érthetetlen?

leslie07 2019.12.07. 07:53:55

@Igazság Kereső: Miért nem jelentetted be a gyülekezetben nyilvánosan az ima előtt. Annak sokkal nagyobb hatása lenne. Ez lenne a legeygszerübb nemde?

leslie07 2019.12.07. 07:59:28

@Igazság Kereső: Az Örtorony szervezet a hidegháború alatt a KGB ügynokok
búvóhelye volt . Most megfordult a kocka., nyugati ügynoköket telepítettek
be oroszországba. A szervezet ördögpapjai mindenree alkalmasak, ha megfizetik nekik. Oroszországban nem a vallásgyakorlást korlátozzák, hanem
a törvéynszegőket büntetik meg.

Igazság Kereső 2019.12.07. 17:29:49

@leslie07: "Leleplezi a szervezet hamis tanítását. Ezzel segít jehova tanúinak olyan információkhoz jutni,amelyhez a szervezeten belúl nem férhetnek hozzá. Mi ebben az érthetetlen?"

Ahhoz nem feltétlenül szükséges bent maradni a Szervezetben.

A Tanúk amúgy sem hallgatnak meg oda bent(tapasztalat).

Aki meg mégis meghallgat, az úgyis elkezd olvasni "hitehagyott" blogokat, kiadványokat.

Bizonyítékok gyűjtéséhez nem elengedhetetlen a Szervezet tagja maradni.

Akkor csak-csak oda érkezünk, hogy(amint irtam is) ez valamiféle belső bomlasztási kísérlet,
trójai-faló taktika.

Belső ember volt, aki-Juh testvér példájában-gondatlanságból nyitva felejtette Babilon kapuit. Ő készakarva hagy nyitva kapukat, lehetőséget(én így értelmeztem) a bent lévők számára. Máskülönben mi értelme van ennek a példának?

Vagyis, Juh testvér, egy belső bomlasztási kísérletet hajt végre.

Ezt elismerni óckodsz Juh testvér, nem tudom miért!

A Szervezetnek bentről próbálsz meg valamiféle módon ártani. Erre céloztam. A jelek szerint így is van!

Ezt sem olyan nehéz megérteni, csak ha valaki kész akarva nem akarja!

Ha tévédék, javítson ki Juh testvér!

Erre kértem is.

De úgy tesz, mint aki meg sem akarja(ki tudja miért) érteni amit írtam.

Ez egyébként tipikus Tanús beidegződés. :)

Bocsi, hogy nyílt vagyok!

a századik juh 2019.12.07. 19:05:10

@Igazság Kereső: "Ő készakarva hagy nyitva kapukat, lehetőséget(én így értelmeztem) a bent lévők számára. Máskülönben mi értelme van ennek a példának?"

Na, talán itt lesz a félreértés.

Én a hatóságok számára nyitnék meg kapukat, amik eddig zárva voltak, nem pedig a bent lévők számára nyitogatok. :)

De Te is nyitogatsz, mert lezártál egy dolgot, kértél, ne bolygassuk, majd újrakezded... én ezért is tettem fel a kérdéseimet, mert szerintem válaszoltam.

(Ez nem fordulna elő, ha szemtől-szembe beszélnénk. Szerintem az írásos kommunikáció miatt nem sikerült ezt tisztázni részedre megnyugtatóan. Valahol elbeszélünk egymás mellett. :)

Igazság Kereső 2019.12.07. 23:43:27

@a századik juh: Én Leslie-nek akartam válaszolni.

Mindegy is....

Én pont hogy pontot teszek a végére. Pont. :D

Ne írjatok, erre már nem válaszolok! XD

leslie07 2019.12.15. 05:46:27

@Igazság Kereső:" Ez egyébként tipikus Tanús beidegződés. :)"

Tehát te azért próbálod juh testvért rossz fényben feltüntetni, mert neked
nem tetszik, ha valaki belülről bomlassza a szervezetet, amelyről tudja, hogy nem az Igaz Isten a Khrésztosz hozta létre, hanem az Ördög abból
a célból, hogy az Igaz Istent a Khrésztoszt káromoltassa jehova tanúi által.

A legnagyobb gondod azonban nem azzal van, hogy juh testvér belúlről bomlassza a szervezetet, hanem azzal, hogy emelett ezen a blogon le is leplezi a szervezetet és a tanítását. Ez fáj neked legjobban, mert ugye te elhagytad a szervezetet,de nem "hitehagyás okánál fogva", mert te a Sátán
jehovájához és a neki tulajdonított ördögi tanokhoz továbbra is hűséges
maradtál. Ez egyértelmü eddigi kommentjeidből, hisz előbb engem próbáltál lejáratni, azután pedig a századik juh lejáratásába kezdtél.
Nos ez a tipikus jehovás magatartás,nem az,amit a századik juh gyakorol.

Igazság Kereső 2019.12.15. 23:19:33

@leslie07: Ja, másrészt pedig, hadd döntsem már el, szíves engedelmeddel,hogy miben akarok hinni, miben nem! Ne égess már el máglyán, ha nem muszáj, nem vagy Te senkinek sem bírája, bízd ezt Jézusra! Süt rólad az ellenszenv azokkal szemben, akik nem úgy gondolkodnak, ahhogy te(ez is Tanús beidegződés ám!). Nem én járatiak le Téged, meg teszed Te nélkülem is! ;)

Ezt a beszélgetést pedig lezártam, irogass magadnak!

Köszönten szépen! :)

leslie07 2019.12.22. 09:55:32

@Igazság Kereső: Abban hiszel,amiben akarsz. Én meg úgy reagálok másokkal szembeni ármánykodásodra, ahogyan azt az igazságszeretet megkívánja. Nem bízhatom magam Jézusra, hisz sok a hamis Jézus és sok
Jézus nevű ember él ma is a földon, akik érthető okokból nem lettek Khrésztosszá azaz élők és holtak bírájává. A Jézus név előtt gondolom
szándékosan hagytal el az Úr nevet, nehogy a Jézusodat valaki véletlenül kapcsolatba hozhassa az Úrral a Khrésztosszal.

Filipi 2: 11
És minden nyelv vallja, hogy Jézus Krisztus Úr az Atya Isten dicsőségére.

Ap. csel. 4:10
Legyen tudtotokra mindnyájotoknak és az Izráel egész népének, hogy a názáretbeli Jézus Krisztusnak neve által, akit ti megfeszítettetek, kit Isten feltámasztott halottaiból, az által áll ez ti előttetek épségben.

Mellesleg,ha valaki helyrerak valakit a Szentírás alapján, az nem lesz az illetőnek bírája hanem leket ment meg a haláltól. Mindenesetre csak akkor, ha az illető alázattal fogadja a helyreigazítást,ahelyett, hogy azt bíráskodásnak minősítené.

Jakab 5:19
Atyámfiai, hogyha valaki ti köztetek eltévelyedik az igazságtól, és megtéríti őt valaki,
20
Tudja meg, hogy aki bűnöst térít meg az ő tévelygő útjáról, lelket ment meg a haláltól és sok bűnt elfedez.

Igazság Kereső 2019.12.22. 16:54:35

@leslie07: Húha.... ez nem az én színvonalam.

Kérlek, ha lehet, ebben a témában ne irogassunk egymásnak! Bízzuk egymást az Igazságosan Ítélőre! :)

Köszönöm szépen!
süti beállítások módosítása