Íme az ÉGI SZEKÉR!
2019. december 07. írta: a századik juh

Íme az ÉGI SZEKÉR!

ezekiel.jpg

"Ezékielt lenyűgözte a Jehova égi szekeréről kapott látomás (Lásd a 8–10. bekezdéseket.)"

 

https://wol.jw.org/hu/wol/d/r17/lp-h/1991202

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr2815342270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igazság Kereső 2019.12.07. 17:53:05

Számomra a 8. bekezdés figyelemre méltó, mármint negativ értelemben.

A bármerre, bárhogyan s bármikor, nagyon gyorsan irányt váltani képes "szekér".

Ezzel lehet "meg magyarázni" a Szervezet hullámvasút-szerű irdatlan sebességgel történő, már-már egymásnak ellent mondó megelőzni képes írás magyarázatait.

a századik juh 2019.12.07. 19:08:49

@Igazság Kereső: Ugyanakkor ez esetben felelőtlenség a szekér szoros követésére felszólítani 9 millió személyt, hisz a szekér " bármerre, bárhogyan s bármikor, nagyon gyorsan irányt váltani képes", mi van, ha visszafele kezd el tolatni, elgázolja mind a 9 millió személyt, akik szorosan követik... :(

EZ BALESETVESZÉLYES!

leslie07 2019.12.15. 07:05:55

Az az artemiszőrtornya-sátánjehovája szervezet ördögpapjai megalkották a következő bálványukat,amit

Égi szekérnek neveztek el.

aszazadikjuhblogja.blog.hu/2019/12/07/ime_az_egi_szeker

Mondhatná valaki, hogy mi a rossz abban, ha valaki megpróbál megrajzolni egy járművet, egy próféciában

leírtak alapján.

Nos ezzel nem lenne semmi baj, ha az artemiszőrtornya szervezet ördögpapjai hagynák, hogy a szekér szekér maradjon,

és nem próbálnák ezt a próféciát az égi szekérrel kapcsolatban ősszekapcsolni bálványszervezetükkel.

Végül azt írják, hogy mégsem szekér a szekér hanem?

Olvassuk el, mit írnak erről az Őrtorony kiadványukban:

w91 3/15 10–11. o.

Amit a szekér ábrázol

12. Mit ábrázol Jehova égi szekere?

12 Mit ábrázol ez a csodálatos szekér? Jehova Isten égi szervezetét.

13 Igen, mintha egy szekéren lenne, úgy irányítja Jehova ezt a szervezetet, előidézve annak mozgását bármerre, amerre szelleme indítja, hogy haladjon."

Csakhogy Ezékiel leírásából az tűnik ki, hogy nem álmában látta az eseményeket, hanem amikor ébren volt megnyiltak

az egek , hogy oda betekintést nyerjen. Magát a valóságot látta, ami olyan hatással volt rá, hogy orcájára esett.

Ezékiel 1:28Mint amilyen a szivárvány, mely a felhőben szokott lenni esős időben, olyan vala a fényesség köröskörül. Ilyen vala az Úr dicsőségének formája, és látám, és orcámra esém, és hallám egy szólónak szavát.

Miért forgatják ki Ezékiel írását? Nos azért mert nem hajlandóak elfogadni , hogy az az emberhez hasonló formájú

személy,akit Ezékiel látott, akit az Úr dicsőségének is nevez, egy valós szellem személy lenne.

Így okoskodnak az ördögpapok:

13 Igen, mintha egy szekéren lenne, úgy irányítja Jehova ezt a szervezetet,

Csakhogy Ezékiel nem azt írta, hogy jehovát látta, hanem azt, hogy az Úr discőségét ülni a szekéren.

Miért azonosítják az Ezékiel által látott égi szekeret az üzleti vállalkozással,amit 1881-ben Conley bankár hozott

létre és Őrtorony Társaság néven jegyeztek be?

Nos így akarnak maguknak az ördögpappok tekinytélyt és jogot szerezni ahhoz, hogy jehova tanúit saját

céljaiknak megfelelően irányítsák.

A 14. bekezdésből ez egyértelművé válik:

14 De kit ábrázol Ezékiel próféta? A történelem tényeiből nyilvánvaló, hogy Jehova Tanúinak szellemtől felkent testületét azonosították az égi szekérrel. Tehát Ezékiel jól szemlélteti Jehova Tanúinak felkent maradékát az 1919. év óta. Jehova égi szervezete szellemi értelemben érintkezésbe lépett a felkent maradékkal 1919-ben, hogy felélessze őket mint Jehova Tanúit az egész világ számára. (Vö. Jelenések 11:1–12.) Ez a szekérszerű szervezet mozgásban volt akkor, miként ma is. Tény, hogy az előrehaladás kerekei gyorsabban forognak, mint valaha. Jehova sebesen irányítja azt előre!

Igazság Kereső 2019.12.15. 16:54:43

Az a baj, hogy ez csak nekünk nyilvánvaló, akik "felébredtünk"!

Egyetlen bent lévő Tanúnak sem sikerült elmagyaráznom semmit, pedig aztán én mindent megpróbáltam. Nincs bennük semmiféle fogadó készség.

Ha esetleg mégis sikerül valamit felfogniuk, az információ tudatosulása után elmenekülnek... még a saját józan eszük elől is!

Inkább töröltek, tiltottak a Facebook-on, mintsem mernének látni s gondolkodni. Szinte valami féle transzban vannak.

Az igazság az, hogy aki nem akar ki menekülni onnan, azt nem tudod meggyőzni soha!

a századik juh 2019.12.16. 04:28:32

@Igazság Kereső: "Az igazság az, hogy aki nem akar ki menekülni onnan, azt nem tudod meggyőzni soha! "

Ezt jól látod.

Én ezért is nem missziózok, mert engem sem az "ellenérvek" gondolkoztattak el, hisz arra megtanítottak nem figyelni és lereagálni is, hanem a szervezeten belüli ellentmondások.

Miután megállapítottam, hogy nem a szervezeti előírások szerint működik a gyülekezet, hanem magasról tesznek a szabályokra, és "kiskirályság" van a királyságteremben, csak utána értettem meg azokat az ellenérveket, amit addig is többtucatszor elolvastam már.

2019.12.16. 12:25:59

@Igazság Kereső: A venektol erkezett mar megkereses az elkulonulesed ugyeben, vagy tovabbra is "varnak Jehovara" - azaz nem csinalnak semmit? A helyi tesoktol semmi ertelmes, pl. hogy be lettel-e jelentve?

2019.12.16. 15:46:36

@a századik juh: Az egi szeker haladasa sem mindig akadalymentes, ugyanis a jeweorg legfrissebb hirei szerint a Malawiban elo testverek nem tudjak nezni a videokat a kiralysagteremben!
www.jw.org/hu/konyvtar/filmek/#hu/mediaitems/LatestVideos/pub-mwbv_201912_4_VIDEO
Szegenyek, mi lesz igy veluk? Meg a vegen meggyengul a hituk, ha nem tudjak nezni a jeweteven III. Szent Antal kiraly beszedeit ;)))
Ugyanakkor a jeweorg egyidejuleg beszamolt a teokratikus epitkezesekrol is. Tehat epitkezesre van penz, de projektorra meg ugy kell megint osszekoldulni... Allitolag Pattersont felujitjak eppen, es egy a warwickihoz hasonlo latogatokozpont is lesz benne. Kituno urugy lesz ez az adomanykoldulasra megint, a katasztrofasegelyezes urugye lassan mintha kezdene mar lecsengeni. Aztan ha ugyesen gazdalkodnak az epitoanyaggal, es az ingyen munkaerovel, meg par uveg whiskey-re is jut a maradekbol ;)))
www.jw.org/hu/konyvtar/filmek/?category=LatestVideos&item=pub-jwb_201912_2_VIDEO&appLanguage=H

2019.12.16. 16:11:07

@a századik juh: "Halasak vagyunk, amiert a gyulekezetek Jehovanak tetszo oktatast kapnak" mondja az afrikai testver az 1. videoban 5:37 percnel. Honnan tudjak a tesok, hogy a videos "oktatas" tetszik Jehovanak? ;) Valaki netan profetai almot latott?
A Biblia sehol nem ir a jeweteverol... :))) Jezus a tekercsekbol olvasott fel, es a vizparton, egy csonakbol is tudott tanitani...

Igazság Kereső 2019.12.16. 16:33:55

@a századik juh: "Miután megállapítottam, hogy nem a szervezeti előírások szerint működik a gyülekezet, hanem magasról tesznek a szabályokra, és "kiskirályság" van a királyságteremben, csak utána értettem meg azokat az ellenérveket, amit addig is többtucatszor elolvastam már."

Majdnem pontosan így kezdődött az én esetemben is. A sok szenvedés, a ba....ogatások, kémkedések, alám tevések miatt lassan elgondolkoztam, bátorságot gyűjtöttem-pokoli nehéz volt megjegyzem-elkezdtem "hitehagyott" anyagokat olvasni, azokat amennyire lehet ellenőrizni, és meggyőztek a bizonyítékok.

Most pedig már Ők nem tudnának meggyőzni(ha csak nem maga Isten, de arra nem látok esélyt) nem tudnának vissza csábítani mert minden bizonyíték ellenük szól! Ami a legnevetségesebb, hogy nem is akarnak bizonyítani és meggyőzni! Milyen hit az, amit nem tudunk ki tenni a kultúrált vitának? Pedig én szerettem volna komolyan elbeszélgetni az ellenérvekről pro s kontra. De talán, ők is tudják, hogy nem képesek a hitük alátámasztása nélkül megvitatni azt, így elmenekülnek, mert kényelmetlenül érzik magukat.

Mintegy is... már én sem erőlködöm. :)

Igazság Kereső 2019.12.16. 16:38:19

@ebredjetek: "A venektol erkezett mar megkereses az elkulonulesed ugyeben, vagy tovabbra is "varnak Jehovara" - azaz nem csinalnak semmit? A helyi tesoktol semmi ertelmes, pl. hogy be lettel-e jelentve?"

Nem,még semmi hír!

Pedig elküldtem három helyre is a szándékomat. Van a Fb-on helyi kisegitőszolga ismerősöm, neki is írtam messenger-en. El is olvasta, de semmi reakció. Ez furcsa! Hányszor kell ezért írnom....

Magasról**** a fejemre!

a századik juh 2019.12.16. 16:47:05

@Igazság Kereső: "Majdnem pontosan így kezdődött az én esetemben is. "

Ennélfogva egy nem kételkedő tanúban elsősorban nem a tanítások cáfolásával, hanem a gyülekezetben uralkodó állapotokra történő rámutatással tud "eredményt elérni" egy szintén még bent lévő személy.

a századik juh 2019.12.16. 16:47:53

@Igazság Kereső: "Magasról**** a fejemre! "

Akkor még tanú vagy. :)

Igazság Kereső 2019.12.16. 16:49:52

@ebredjetek: "Halasak vagyunk, amiert a gyulekezetek Jehovanak tetszo oktatast kapnak" mondja az afrikai testver az 1. videoban 5:37 percnel. Honnan tudjak a tesok, hogy a videos "oktatas" tetszik Jehovanak? ;) Valaki netan profetai almot latott?"

Ezt a fajta gondolkodást próbáltam sokaknak beletuszkolni a fejébe, mind hiába! :D

Nem ihletett, nem vezetett, ergo, nincs természetfeletti információ közlés. Nem ihletett, szellem által vezetett próféta, vagy prófétikus szervezet nem létezik!

De mintha az elméjükig sem ért volna el az információ. Veszett ügy... :D

a századik juh 2019.12.16. 16:53:26

@ebredjetek: "a Malawiban elo testverek nem tudjak nezni a videokat a kiralysagteremben!"

Szégyen és gyalázat!

Mindenesetre bejött ez a nemzetközi áfacsalási módszer!

a századik juh 2019.12.16. 16:56:44

@ebredjetek: "Tehat epitkezesre van penz, de projektorra meg ugy kell megint osszekoldulni.."

Jajaj, jó biznisz a szervezetnek, gyülekezetenként 100 000 -200 000 forintnyi összeg feketén, szorozva 144 000 gyülekezettel, hogy sok tesó titkos végidő-értelmezését is idevéssem. :)

a századik juh 2019.12.16. 16:57:36

@ebredjetek: "Allitolag Pattersont felujitjak eppen, es egy a warwickihoz hasonlo latogatokozpont is lesz benne."

Bejött a testvérnyaraltatási biznisz is!

a századik juh 2019.12.16. 17:03:33

@ebredjetek: " Kituno urugy lesz ez az adomanykoldulasra megint"

Hála a Kitűnő Ürügyeket Gyártó Segítői Bizottságban szolgáló testvéreknek és testvérnőknek!

Há' testvérek, adjatok má' még pénzt, mert olyan szegény a szervezetünk, hogy csak 35 millió dollárt tudtunk legutóbb fizetni azon testvérnő hallgatásáért, aki panaszt tett egy pedofil vén zaklatása ellen, mire a bírói bizottság is khm… megvizsgálta az ügyet... :(

a századik juh 2019.12.16. 17:05:46

@ebredjetek: "Honnan tudjak a tesok, hogy a videos "oktatas" tetszik Jehovanak? ;)"

Ez egyértelmű!

Mivelhogy betiltották Oroszországban, csakis Jehovának tetsző lehet! :(

Igazság Kereső 2019.12.16. 17:05:46

@a századik juh: "Ennélfogva egy nem kételkedő tanúban elsősorban nem a tanítások cáfolásával, hanem a gyülekezetben uralkodó állapotokra történő rámutatással tud "eredményt elérni" egy szintén még bent lévő személy."

Ez sem mindenkinél s minden esetben működik ilyen könyen sajnos. Kimagyarázzák!

A zsidók is tökéletlenek voltak, sokuk még egymást is legyilkolták, sok igazságtalan ítélet is született, és zsarnokian uralkodtak a nyomorúltakon, mégis Jehova elfogadott népe volt---mondják!

Tehát, az emberi gonoszság, az uralkodási mánia a "tökéletlenség" számlájára van irva és ezzel el is van intézve. Jön a "Várj Jehovára!" és a "Majd, ha kiigazításra lesz szükség, Jehova meg fogja tenni, a szükséges intézkedéseket." meg: "Aki nem ide való, rossz szellemű, kévés a hite, az úgy is el lesz távolítva"...sorolhatnám!

Mindenkinek más kell,mert mindenkinek más-más a személyisége. Más az ingerküszöbe, így más győzi meg,
vagy más miatt lesz "tele a pohár".

2019.12.16. 17:05:54

@Igazság Kereső: Teljesen szabalyellenes amit muvelnek, vagyis amit pont, hogy nem muvelnek. Most vagy telefonalsz nekik, vagy bemesz szemelyesen rakerdezni, hogy mikor jelentenek be - vagy pedig ez lehet, hogy igy marad... Ugy tunik a posztolas sem lett teljes siker, mert elkepzelheto, hogy a helyi tesok felnek visszamondani a veneknek, hogy "hitehagyott" posztot olvastak.
Ennyi ido utan mindenesetre elegge hihetetlen, hogy tenyleg semmit nem tudnak, ha meg hasznaljak a szantofoldis kozos emailt, mar le kellett olvasniuk honap elejen.

2019.12.16. 17:09:38

@Igazság Kereső: A kisegitoszolga pajtinak irhatnal ujra es kerdezd meg, hogy mikor jelentenek be. Neki kotelessege foglalkozni a gyulekezetet erinto kerdesekkel, nem disznek van a pozicioja, meg ha o ugy is gondolja...

a századik juh 2019.12.16. 17:15:41

@Igazság Kereső: Igaz, mindenesetre az elégedetlenkedők tábora igen nagy a gyülekezetekben, tapasztalatom szerint, és ezek az elégedetlenkedők viszont nem feltétlenül értenek egyet ezzel a várj Jehovára dologgal. Ők egy könnyen azonosítható tábor. De, mint írod, kinek mi.

2019.12.16. 17:18:50

@a századik juh: A Malawiban uralkodo projektormentes tortenet legmeghatobb pontja a happy end, vagyis, hogy az afrikai fiokhivatal vegul biztositotta a technikai eszkozoket! :) Amiert termeszetesen illik halasnak lenni a fiokhivatalnak, a Watchtowernek es Jehovanak.
De ki adta ossze az afrikai fiokhivatal penzet? Hat a tobbi afrikai teso.
Pal idejeben a gyulekezetek onnfenntartoak voltak, es nem volt fiokhivatal, aki leszedje a sapot, majd visszaossza nekik a sajat penzuk toredeket... ;)))

a századik juh 2019.12.16. 17:21:52

@ebredjetek: "Jezus a tekercsekbol olvasott fel, es a vizparton, egy csonakbol is tudott tanitani... "

… és az a vicc, hogy aki ezt hangoztatja, azt rövid úton kiközösíthetik...

Mert biztos, hogy Jézus használta volna az Őrtorony-online-t, ha van akkor, és tuti, hogy nem fogadott volna el vért se, hogy megmentsék az életét...

… és csak hogy tudjad, azért nem követte mindenki például a hegyi beszéd után, mert nem volt jó a kihangosítás, és a hátul lévők nem is látták- hallották! Ha lett volna akkor kivetítő, Pálék tuti kivetítették volna, ez logikus, nemde?

:)

a századik juh 2019.12.16. 17:23:50

@ebredjetek: "Most vagy"

Vagy hagyhatja az Úrra is innentől kezdve, hagy alakítsa, ahogy akarja... :)

a századik juh 2019.12.16. 17:40:29

@ebredjetek: "Pal idejeben a gyulekezetek onnfenntartoak voltak, es nem volt fiokhivatal, aki leszedje a sapot, majd visszaossza nekik a sajat penzuk toredeket... ;))) "

Nana, testvér! Nemrég találták meg az Őrtoronynak írt levelet, amiben Pál leírja Isten titkos szervezetének a működését, és bevallja, hogy 200 tálentum aranyat fizetett alkalmanként egy hordó boré, azt volt, hogy 8-at is vett egyszerre!

Mert fizetést ugyan télleg nem kaptak az apostolok, de némi szerény juttatást igen, plussz ugye ingyen kaja-pia-szállás-fodrász-kozmetikus-fogorvos-kocsi-sofőr-teniszpálya ésmégkitudjamiminden…

jajaj, Péter leírja, hogy létrehoztak egy ingatlanmogul zártkörű részvénytársaságot, amikor az a furcsa ragyogás vette őket körül a hegyen, ott lett Jehova a főrészvényes, Jézus meg a marketingigazgató, biza...

József kapott is az alkalmon, elvette Mária titkárnőjét, Máriát meg kiforgatta az ajándékba hozott mirhából, tömjénből, és a születésnapjára kapott Inc.-re íratta a vagyont. :(

Valójában a tesók ingatlanaira, adományaira, és ingyenmunkájára fájt a foguk, mert szerettek volna egy 144 000 négyzetméteres magánpalotát a galilleai tenger partján, online műsorszórási engedéllyel, igen.

2019.12.16. 17:44:18

@a századik juh: Szerintem valahogy igy vannak ezzel az ottani venek is - hagyjak Jehovara a dolgot, aztan ugy vannak vele, hogy majd az Igazsag Kereso is hatha igy tesz elobb- utobb :)
En a magam reszerol olyankor szoktam Jehovara hagyni a dolgokat, mikor a venek bejelentik, hogy penz kell a kiralysagtermi klimara, amit ok mar hatarozatban elfogadtak es utolag szavazzuk meg ;)))

a századik juh 2019.12.16. 18:16:22

@ebredjetek: "En a magam reszerol olyankor szoktam Jehovara hagyni a dolgokat, mikor a venek bejelentik, hogy penz kell a kiralysagtermi klimara, amit ok mar hatarozatban elfogadtak es utolag szavazzuk meg ;))) "

Látod-látod, milyen vagy!

Ők ugyan nem ihletettek, de szellem által kiválasztottak, így előre tudják a nyájukban lévő juhok gondolatait és reakcióit, ami -valljuk be- el is várható Jehova nyájának terelgetőitől.

Legközelebb meg majd azért lázongsz, mert 2 millió egy nap a csepeli kongresszusi terembe?

:)

2019.12.16. 19:26:26

@a századik juh: A bibliai alapelvek jegyeben igyekszem egyszerunek megorizni a szememet ;)
Majdnem hasonlokeppen tesz az a powerwenunk is, akinek a csaladi haza udvaran tobb szep uj nyugati auto all, amit a csaladtagok hetkoznap hasznalnak, viszont a kiralysagterembe mindig a legocskabb szocialista autoval jarnak - o masok szemet igyekszik egyszerunek megorizni :)))
Szinten feddest erdemelne az a wenunk, es egy testverno is, akik otthoni tanulmanyozasra meg mindig a Karoli Bibliat hasznaljak es ezt a tenyt gyulekezetszerte egyaltalan nem is titkoljak. Bele sem merek gondolni, hogy egy ilyen multszazad eleji Biblia hany ujwilagossaggal ezelotti, istennevejehovatlanitott tanitast tartalmaz... ;)
Szinten Jehovara biztam, amikor szamos esetben a tesok elszurtak valamit a teremben, es a kart a fiokhivatal fizette ki, amit utana a gyulekezettol visszakoldultak. A karrol szolo papirokat termeszetesen soha nem latta senki.
De, Jehova ezt is "megaldotta", mint ahogyan a klimat is, vagyis magyaran szolva a tobbiek voltak olyan hulyek, es kifizettek :P

a századik juh 2019.12.16. 19:51:55

@ebredjetek: Tehát a "várj Jehovára!" az azt jelenti, hogy : "Ej ráérünk arra még?"

2019.12.16. 19:55:51

@Igazság Kereső: Idonkent ugy lattam, hogy minel emeletesebb az ostobasag, a tesok annal szivesebben elhiszik. A legjobb, mikor a Bibliahoz hozzakoltott Ortoronyhoz meg maguk is hozzakoltik a sajat verziojukat, amit a kof. egy szinten hozzakoltott, megtevesztoen ortoronyizu-de-csak-majdnem eloadasabol azonnal keszpenznek vettek ;)))
A testvernok peldaul varjak az Uj Vilagot, ahol majd hazasodnak, gyereket szulnek, visszafiatalodnak! Ott mar a feltamadottak kozul barki lehet a tarsuk! Tobbezer eves mezopotamiai foldmuves, egy lakaj a Napkiraly udvarabol, vagy maga Tutankhamon farao - Jehova sok tevelygonek megbocsajt majd, hiszen szegenyek nem reszesulhettek az eletmento bibliai oktatasban:)))
Se vege, se hossza az ujwilagos kepzelgeseknek - sokszor nem is birtam mar hallgatni... :P
Volt, aki arra keszult, hogy Mozessel talalkozzon es meghallgassa a torteneteit... (A bibliai szereplokkel valo talalkozast sajnos maga az Ortorony folklor is konkretan batoritja...)
De, a mormon kollegak peldaul elhiszik, hogy Joseph Smith profeta volt, akinek a Moroni nevu angyal megmutatta az elasott aranytablait, amibol egy kalap segitsegevel leforditotta a Mormon konyvet.

2019.12.16. 19:58:57

@a századik juh: Ami a veneknek fontos: varjunk Jehovara (=>majd a tobbiek megcsinaljak)
Ami nekem fontos: megcsinalom en magam :)))
A ketto keresztmetszete eleg ritkan egyezett ;)

2019.12.16. 20:37:52

@a századik juh: Amikor a venek mondjak, hogy varjunk Jehovara: eszuk agaban sincs barmit is csinalni, es remelik, hogy a dolog magatol is megoldodik.
Vagyis a "varj Jehovara" a jehovista megfeleloje annak, hogy:
-menj a fenebe
-nem erdekel
-hagyjal beken
-a kisujjamat se mozditom erted
-ha ignoralom, akkor elmulik XD

2019.12.16. 22:25:56

@a századik juh: A powerwenek es huseges alattvaloik, a bologatowenek sosem ernek ra, ha valakinek problemaja van, de mindig raernek, amikor: jon a kof., jon a kongresszus, levelet kuld a fiokhivatal, levelet kuld a kof., telefonal a fiokhivatal, telefonal a kof., beszerelik a klimat, kicserelik a bojlert, megjavitjak a kazant, kifestik a falat, felszedik a betont, leteszik a terkovet, lenyirjak a fuvet, meglocsoljak a viragokat, leszorjak a kavicsot, megmetszik a fakat, osszegereblyezik a leveleket, lesozzak a jardat, kipucoljak a mosdot, kiporszivozzak a termet, felmossak a padlot, beszerelik az elektronikat, beallitjak a mikrofonokat, megszerkesztik a faliujsagokat, begyujtik a szantofoldi jelenteseket, beosztjak a programokat, letorlik a polcot, leltarozzak az irodalmat, lemossak az ablakot es kifenyesitik a bilikek JW.org logot a kiralysagterem falan.
Osszesegeben tehat elmondhato, hogy a wenek - a kof. kivetelevel - joval tobbet foglalkoznak elettelen targyakkal es novenyekkel, mint elo emberekkel, vagyis felmerulhet a gyanuja annak, hogy a wenek titokban animista balvanyimadok - legalabbis nalunk XD
Termeszetesen, akinek nem wenje, ne vegye magara... ;)))
Jezus nem kert oraszamra lebontott szantofoldi jelentest az apostoloktol es Palt nem felugyelte sem a kof., sem a fiokhivatal, mint ahogyan Timoteusz sem vitte a mikrofonokat ;)))

Igazság Kereső 2019.12.16. 23:15:06

@ebredjetek: Tök fura, de itt is lassan több új autó áll a kir.termi parkolóban, mint ahányan oda járnak! De szinte negyed-fél éves szinten cserélik a "szem-telenek" a jobbnál jobb autokat! De főként a vének családja és közeli rokonai. Ami, megjegyzem kb. a gyülekezet kétharmada...

Kérdeztem többektől is, hogy mit dolgozik, mi a foglalkozása. Huha....az hadititoknak van minősítőve, és titkosítva van az ezer éves uralom végéig.

Akiről meg tudom, az meg varrógép szereléséből gazdagodott meg!

Igazság Kereső 2019.12.16. 23:31:35

@ebredjetek: "Halasak vagyunk, amiert a gyulekezetek Jehovanak tetszo oktatast kapnak"

Ha ezt a mondatot picikét elemezzük, elég értelmetlen következtetést vonhatunk le.

"Hálásak vagyunk"

Na de kinek is?

Ha amennyiben maga Jehova a "nagy oktató" akkor hálásak lehetünk Neki, amiért Ő, saját magának elfogadható oktatást nyújt a szellemén keresztül--ami egyébként megsúgom, nem ihlet csak vezet--a 8 törpe segítségével. Aha.... értem.

Ez a mondat ici-picit áthallásos.

Tartalmazza, hogy nem is Jehova oktat a Szelleme által.

Mert, hogyan lehetünk azért hálásak Neki, hogy van annyira kedves, és saját magának elfogadható információval látja el a népet? (Ha már a Tanúk fejével gondolkodtunk.) Miért, mit kéne tennie? Nem elfogadtatóakat közölni? Férre kéne vezetnie az embereket(pláne a szellemén keresztül) hogy majd jól megbüntethesse a népét?
Nem sokat gondolkodtak a szövegen.

Ez egy agyrém!

2019.12.16. 23:36:19

@Igazság Kereső: Haha, nem semmi :))) Az emlitett kedvenc "szemfedos" powerwenunk erdekes modon sose tart a hazaban szantofoldi osszejovetelt, nehogy a tesok meglassak az otthoni flancot, es mindig csak a kivetelezett wencsaladokat hivjak meg magukhoz osszeroffenesekre meg kozos nyaralasokra. Inkabb az egesz szantofoldi csoportjat deportalta fel oraval odebb, egy idos testverno egyszeru hazaba... Hetvegen a csaladtagjai meg veletlenul sem a szolgalatba mennek, pedig naluk mar mindenki minimum kisegitoszolga vagy uttoro - talan a kutyat kiveve, de elnezve a szinvonalat, hamarosan meg ra is sor kerulhet! ;)))

Igazság Kereső 2019.12.16. 23:44:02

@ebredjetek: Mikor mi építkeztünk, hívtuk a tesókat segíteni. A vén erre: "Nem szabad a testvéreket kihasználni"

Manapság pedig a helyi vén építkezett, és a fél gyülekezet ott szorgoskodott!

Ja....mert az Jehovának végzett "szent" szolgálat! Oké...

2019.12.16. 23:47:30

@Igazság Kereső: Tegyuk fel forditva a kerdest: mi lenne, ha a gyulekezetek NEM a Jehovanak tetszo oktatast kapnak? Vajon hogyan nezne ez ki?
Akkor lehet, hogy a gyulekezeteket a Wezetotestulet sajat gondolatai szerint oktatnak? De hiszen most is ez tortenik, hiszen a Watchtower kesziti az elektronikud es nyomtatott kiadvanyokat.
2014 elott pedig nem volt jeweteve, vagyis a gyulekezeteket eszkoz hianyaban mindaddig nem is oktathattak Jehovanak tetszoen :)))

Igazság Kereső 2019.12.16. 23:50:39

@a századik juh: "Legközelebb meg majd azért lázongsz, mert 2 millió egy nap a csepeli kongresszusi terembe?"

Néhány kisebb segélyszervezet beszámolója szerint havi 2-3 max. 4 millió forint a kiadásuk. Havi, nem napi!!! Akkor hogy tud egy kong.terem kitermelni NAPI! 1-1.5 milliós fenntartási költséget???

Egyszerű: SEHOGY!

A nyájnak, hogyhogy nem szúrja ki a szemeit, hogy valami gyanús?

Igazság Kereső 2019.12.16. 23:56:15

@ebredjetek: "Idonkent ugy lattam, hogy minel emeletesebb az ostobasag, a tesok annal szivesebben elhiszik."

Az Őrtorony ezt tanítja!

Minnél inkább emberi szemszögből ésszerűtlen egy ötlet vagy tanítás vagy iránymutatás,
annál inkább szót kell fogadni,mert az életüket jelentheti. Nem szabad a "függetlenség szellemét" hagyni kifejlődni! :)

Igazság Kereső 2019.12.17. 00:10:01

@ebredjetek: "Az emlitett kedvenc "szemfedos" powerwenunk erdekes modon sose tart a hazaban szantofoldi osszejovetelt, nehogy a tesok meglassak az otthoni flancot,"

Emlékszem, mikor otthonokban tartottuk az összejöveteleket, a jó módú, de főleg vén tesó SOSEM ajánlotta fel,hogy náluk legyen megtartva a "party"! Amikor a tesók kérték is, mindíg kitaláltak valamit, hogy pont miért nem alkalmas. :D

Mert meghalunk egymásért ugye...

2019.12.17. 00:14:04

@Igazság Kereső: Meghalni meghalunk egymasert, de elni nem elunk egymasert - ez itt a kulonbseg ;) Amugyis, ki az aki jo erzessel tudna venni, hogy valaki meghalt erte? En biztosan nem, de nem vagyunk egyformak :)

Igazság Kereső 2019.12.17. 00:29:32

@ebredjetek: Ha nem engedem be a házamba a testvéremet, valamint nem ülök mellé az összejövetelen; mi több, arra bátorítsuk a testvéreket, hogy még véletlenül se adjunk költsön(hagyjuk megfagyni,éhen halni a nyomorult testvéreket, akiért azt mondják Krisztus meghalt) ne segítsünk egymásnak, mert "megharagszik", az brutális embertelenség, és még finoman fogalmaztam!

Jézus azt mondta: "Aki kér tőled,annak adj, és ne tagadd meg tőle kamat mentesen."

És itt főként nem a pénzről van szó. Se szóban, se kisebb munkában nem segítőkészek a testvéreket, a vénekről nem is beszélve! Nagyon sokan ilyen téli időszakban "világi" segítségre szorulnak rá pl. tüzelő behordásakor vagy bevásárlás stb tekintetében. Nem egyszer hagytak-ha mások nem segítettek volna-meghalni idős vagy/és beteg testvéreiket! Olyanok is voltak,akik bizony meg haltak, meg fagytak kint az udvaron fa behordás közben,mert elesett, és reggelre megfagyott! Lehetne sorolni!

Ők a legszeretőbb vallás tagjai!

Brávó, le a kalappal! :(

2019.12.17. 01:00:03

@Igazság Kereső: Gyumolcsok, avagy a Mate 7:15-23. (SZIT Biblia)
Vajon miert nem a sajat teruleten szervezi minden fiokhivatal es gyulekezet a segelyakciokat? Miert kell kikuldeni a penzt a "vilagmeretu munkara"? A gyulekezetek sajat haza tajan minden ennyire rendben van?
Bezzeg, ha valakit a szines Ortorony szemet terjeszteseert bebortonoznek, az vezeto hir, mint ahogyan az is kulon videot erdemel, hogy a Malawiban elo testverek nem tudtak nezni a jeweteve adasait. (Ettol nagyobb bajuk sose legyen...) :P
Vilagosan latszik az a beteges, morbid, martir gondolkodas, amit heti 4 oraban kell a tesok fejebe indoktrinalni, nehogy hibasan fusson az agyukban a watchtower.exe es netan meg keresztenyi viselkedest mutassanak fel... Talan ezert nem egyertettunk egyet soha, semmiben.
"A hamis próféták.
15Óvakodjatok a hamis prófétáktól! Báránybőrben jönnek hozzátok, de belül ragadozó farkasok. 16Gyümölcseikről ismeritek fel őket. Szednek-e tövisek közül szőlőt vagy bogáncsról fügét? 17Így minden jó fa jó gyümölcsöt terem, a rossz fa pedig rossz gyümölcsöt. 18Nem hozhat a jó fa rossz gyümölcsöt, sem a rossz fa jó gyümölcsöt. 19Kivágnak és tűzre vetnek minden fát, amely nem terem jó gyümölcsöt. 20Tehát gyümölcseikről ismeritek fel őket. 21Nem jut be mindenki a mennyek országába, aki mondja nekem: – Uram, Uram! Csak az, aki teljesíti mennyei Atyám akaratát. Sokan mondják majd nekem azon a napon: 22Uram, Uram, hát nem a te nevedben jövendöltünk? Nem a te nevedben űztünk ördögöket? Nem a te nevedben tettünk annyi csodát? – 23Akkor kijelentem nekik: Sosem ismertelek benneteket. Távozzatok színem elől, ti gonosztevők!"

2019.12.17. 01:28:43

@Igazság Kereső: Itt a korhazban fekvo tesokat a testvernok szoktak latogatni (ennyit legalabb a javukra lehet irni), a wenek (es a disznek valo kisegitoszolgaink) a fentebb felsoroltak szerinti kulonbejaratu animista-materialista vallasuk miatt nem ernek ra ilyesmire. Pedig elvileg Jehova mindent lat - a vegtelensegig elhanyagolt nyajat, az elcsalt oraszamokat es a tobbit... Erdekes, de ez oket nem zavarja... Sokszor elgondolkodtam rajta, hogy hisznek meg egyaltalan Istenben? Ki az az Isten, akiben hisznek? Valaki olyan, aki nem lat semmit es nem tud semmirol? De hat pont az a balvany... :)))

a századik juh 2019.12.17. 03:55:11

@Igazság Kereső: " az meg varrógép szereléséből gazdagodott meg! "

Igen, szerintem minden gyülekezetben van egy vagy két személy, aki a varrógépszerelésből él, ez jó duma.

Szerintem a Watchtower Wagyonkimentő osztályán ezt találták ki nekik: el kell varrni a szálakat, ami a watchtowerhez kötné a wagyont, kedves inkábbpusztuljonacsaládommintsemkételkedjek a tegnapiújvilágosságmaiváltozatában.

Tehát mond azt, hogy varrógépszerelő vagy, abban van ma a nagy pénz!

Majdnem olyan jövedelmező, mint a bitcoin-bányászat, biza!

a századik juh 2019.12.17. 04:00:02

@ebredjetek: "Timoteusz sem vitte a mikrofonokat "

Wiszont minden alkoholista wén wédőszentje, Timóteusz ivott, mint a gödény, Rá hivatkozva lehet inni a gyomorbajosaknak a nyilvános megtartása előtt is akár, sőt, mivelhogy a program közbe is elkezdhet fájni bárki hasa, logikusnak tűnhet egy üveg, kibontott "Ördögvér"-t tenni az előadói állványra, és ez sokkal jobb szolgálat Timóteusz részéről a wéneknek, mintha mikrofont hordana!

2019.12.17. 11:14:02

@a századik juh: A vizparton predikalo Jezus felemlegeteseert a jelenlegi ujwilagossag szerint megsem lehet bajba kerulni, ugyanis a vizpartra csonakkal megerkezo Jezus a legutobbi Marton es Zsofia videoban is szerepel :)
www.jw.org/hu/konyvtar/filmek/#hu/mediaitems/LatestVideos/pub-pk_37_VIDEO
Marton es Zsofia, a Watchtower ket ugyeletes balekja, mar megint "nyelik a cumit"... :))) Nem eleg, hogy minden penzuket odaadtak a katasztrofasegelyezesi alapnak, most az osszejovetel utan beigert jatszoter is elmarad, helyette hazaviszik az idos Sanyi bacsit es takaritanak nala.
Ezekszerint a teruletunkon elo idos testverek segitesenek a problemaja olyan mereteket oltott, hogy videot kellett rola kesziteni? Vajon az Apa kotott-e eltartasi szerzodest Sanyi bacsival? A Watchtower-re lesz hagyva a haza, ezert takaritanak ilyen szorgosan? ;P

2019.12.17. 14:27:40

@a századik juh: A december honap elso heti hetkozbeni osszejovetelen hangzott el, hogy milyen felujitasok es epitkezesek voltak Mo.-n a kozelmultban.
Uj kiralysagterem epult: Godollo.
Felujitottak: Szombathely, Ozd, Vac, Bp. Akacfa utca, Satoraljaujhely, Nagykata, Tiszaujvaros, Mako, Szekesfehervar.
2020-ra 3 uj epitkezest es 8 nagyobb es kisebb felujitast terveztek be.

Igazság Kereső 2019.12.17. 16:24:52

@ebredjetek:

Javaslatodra írtam a kisegítőszolga ismerősömnek.

Ezt írtam:

"Szerbusz!

Néhány héttel ez előtt el küldtem neked az elkülönülő levelem, vagy egy szándék nyilatkozatot annak elindításával kapcsolatban.
Ugyan akkor, kértem annak továbbítását az illetékesek felé.

Szeretném megkérdezni Tőled,hogy hogy állnak a dolgok, mi a helyzet a fentiekkel kapcsolatban?

Továbbítottad a kérésemet?

Intéződik az elkülönülésem, vagy netán szükség van további teendőkre?

Ha tudsz, minnél hamarabb válaszolj!

Köszönöm szépen!"

Erre Ő : "Szia! Minden el van rendezve (sajnos). Szia"

Kérdeztem, hogy be lett-e jelentve az összejövetelen.

Ezt írta: "Szia! Már megtörtént a bejelentés. Nagyon sajnálom hogy a célegyenesben megáltál. Kívánom neked hogy időben feltudjál állni."

Most hírtelen fura érzés. :)

Igazság Kereső 2019.12.17. 16:35:57

@a századik juh: "Tehát mond azt, hogy varrógépszerelő vagy, abban van ma a nagy pénz!"

Szakmáját tekintve valóban az. Viszont abból nem lehet olyan magas színvonalon élni,ahogyan ő.

Hiába....az öccse vén, és a legrosszabb fajtából!

Olyan múltja, na meg jelene van,hogy a "világiak" között is durva! Pedig ők mindenki felett állnak az erkölcs tekintetében-legalább is szerintük!

2019.12.17. 19:33:36

@Igazság Kereső: Nagyszeru, ez remek hir! :))) Igy vegre tisztan lehet latni, es biztosra tudod, hogy mi az abra.
Legalabb a kisegitoszolga pajtiban volt annyi kakao, hogy megvalaszolja a kerdeseidet. A weneket es az eljarasmodjukat meg inkabb nem is jellemeznem... Legkozelebb vajon egyenesen az endori boszorkanyhoz kell fordulni, ha valaki meg akarja tudni, hogy bejelentik-e? :P

keresemazutam 2019.12.17. 20:45:21

@Igazság Kereső:

Üdv a klubban! :)

Bátorikodom megjegyezni, hogy a varrógépszerelés walószinűlegfeltételezhetőenlehetséges számlaadás nélkül azért nyereségesebb.

keresemazutam 2019.12.17. 20:50:08

@Igazság Kereső:

Azért ez a "célegyenes" a hosszát tekintve erősen Guinness Rekord gyanús...

Igazság Kereső 2019.12.18. 00:00:27

@ebredjetek: @keresemazutam:

Viszont, ha nem érdeklődöm, mikor tudtam volna meg? Mikor akartak volna értesíteni?

Nem úgy látom, hogy maguktól szólni akartak volna akár a vének, akár az ominózus kisegitoszolga!

Vajon tényleg megtörtént az elkülönülésem? Nagyon "csendesen", igaz hetek alatt történt.

Három jellegzetesség furcsa a számomra.

1. Nem nagyon akartak értesíteni, ha nem jelzek, meg sem tudom.

2. Minden gond, kifogás nélkül elfogadták a digitális elkülönülő levél változatot. Nem volt szükséges az aláírás sem.

3. A kisegítőszolga mind ennek ellenére nem törölt a közösségi oldalon. Miért? Rá kérdeztem, nem válaszolt rá! :)

Na de legalább már levetettem "láncaim".

Igazság Kereső 2019.12.18. 00:16:13

@ebredjetek: @keresemazutam:

Az alábbiakat tartalmazta az elkülönülő levelem.

Tulajdonképpen, az általatok ide írt változatok egyike, némi
változtatással személyre szabva.
****
Magyarországi Jehova Tanúi Egyház

Oroszlány-Nyugat  Gyülekezet  

OROSZLÁNY Dózsa György u. 22/A. 2840

Tisztelt Jehova Tanúi Egyház!

Alulírott ********** ezúton bejelentem, hogy nem kívánok többé Jehova Tanúja lenni.

Továbbá az egyházi segítségnyújtásról önkéntesen lemondok, amennyiben a jövőben igénylem, úgy magam kívánom ezügyben az egyházat megkeresni.

Ezt követően a mai nappal számítva, a Magyarországon jelenleg hatályos adatvédelmi törvények értelmében eljárva, ezúton megvonom a személyes adataim összegyűjtésére, rögzítésére, tárolására és bárminemű továbbítására, vagyis általában az adatkezelésére való engedélyemet a következő felektől:

-Magyarországi Jehova Tanúi Egyház

-Watch Tower Bible and Tract Society of Pennsylvania

-Watchtower Bible and Tract Society of New York, Inc.

-Christian Congregation of Jehovah's Witnesses

Üdvözlettel:

***********

2019.11.30.

----------------------
****

Igazság Kereső 2019.12.18. 00:30:47

@ebredjetek: "Hagyjad ezt a fickot, lehet hamar ittunk a medve borere. Bar nem tudom, mire lenne jo errol hazudnia,"

Mentségére legyen szólva, én őt becsületesnek, nem éppen egy hazudozósnak ismertem meg.

Úgy is kiderül....és ha hazudott, jobban meg mosom a fejét, mint a hajsampon! :D

Mi értelme ebben hazudni, mi volna vele a célja?

Könnyebb, ha megmondaná, hogy pl. ez így nem hivatalos, írd meg papiron,írd alá, így s így... stb.

Azt írta, minden el van intézve és be lett jelenítve.

Amennyire szerettek, szerintem gyorsan ki akartak "végezni" minden teketória és sajnálkozás nélkül!

Igazság Kereső 2019.12.18. 00:39:24

@ebredjetek: Igaz! :)

Meg fogom én ezt tudni. Utána nézek.

a századik juh 2019.12.18. 03:46:51

@Igazság Kereső:

Több mint érdekes, amiket írsz.

Kisegítőszolga nem tarthat kapcsolatot kiközösítettel/elkülönülttel, csak a wének.

Igazság Kereső 2019.12.18. 18:04:59

@a századik juh:
Rajta keresztül üzentem, rendeztem az elkülönülésem.

Továbbította azt a vének felé, majd rajta keresztül érdeklődtem az ügyem felől; azt írta, hogy minden el van intézve és be is lett jelenítve.

Megjegyzem: Oroszlány sosem volt híres a szabálykövetesről!

Finomanszólva önfejűek! Néhányszor a köf-öt is átverték, távoztával az ő döntéseit férre söpörve tevékenykedtek tovább!

Nem foglalkoznak azzal, hogy mit szabad mit nem, mit kellene mit nem...

a századik juh 2019.12.19. 15:19:25

@Igazság Kereső: Szóval csak mondják, de nem cselekszik? :(

Még gyűlölködni sem tudnak a szervezet szabálya szerint, ez felháborító!

Lehet, az ő bibliájukban a Júdából való oroszlányiról van prófécia?

Igazság Kereső 2019.12.19. 17:10:46

@a századik juh: "Még gyűlölködni sem tudnak a szervezet szabálya szerint, ez felháborító!

Lehet, az ő bibliájukban a Júdából való oroszlányiról van prófécia?"

Ez jó! Hehehe....

Oroszlány tuti ezer százalék, hogy benne van a topp háromban, a Magyarország Legrosszabb gyülekezete versenyben! :D

leslie07 2019.12.22. 10:58:57

@: . Honnan tudjak a tesok, hogy a videos "oktatas" tetszik Jehovanak? ;) Valaki netan profetai almot latott?"

Akik jehova nevében készítik elő a tanokat,azok tudják, hogy tetszik-e jehovának vagy sem. Hisz arra ügyelnek,hogy a tanok kellően gyalázzák az igaz Istent a Khrésztoszt és a Szentszellemet. Addik, még ügyelnek arra, hogy a tanaikkal káromolják az Igaz Istent és ellentmondjanak az szavának, addig a Sátán kedvében tanítanak. Mivel a jehova nevú egy a sátánistenek közül, valószínűsítik, hogy tetszenek neki is az ördögi tanok.

leslie07 2019.12.22. 11:14:41

@: Komáromban is kicserélték az ablakokat.

leslie07 2019.12.22. 11:17:03

@Igazság Kereső: Nem véletlenül Oroszlányban jöttek létre annak idején
a táncesték, majd a feleségcsere programok.

Igazság Kereső 2019.12.22. 16:41:13

@leslie07: "Nem véletlenül Oroszlányban jöttek létre annak idején
a táncesték, majd a feleségcsere programok."

Mondjuk,erről én személy szerint nem tudok. Egyrészt, 98-ban jöttem a megyébe, nem tudom előtte mi történt(bár sok mindenről meséltek a szüleim).

Másrészt, nem voltam benne semmilyen társas összejövetelben, mert nagyon ritkán voltak, ha voltak, akkor is többnyire az "elit" társasági rétegen belül.

Mindenesetre, én is hallottam egyet s mást!
süti beállítások módosítása