Kinek a mijét??? Értelmező kéziszótár a Watchtowerinc-adatvédelemhez
2021. január 15. írta: a századik juh

Kinek a mijét??? Értelmező kéziszótár a Watchtowerinc-adatvédelemhez

Az

elmúlt időszakban annyi megkeresést kaptam adatwédelmi ügyben, hogy csak na!

Ezért szükségesnek láttam megjelentetni ezt a kis értelmező kéziszótárt

a szerwezet adatwédelemmel foglalkozó cikkeihez.

Jó értelmezést! :) 

w.png

Első lecke:

Szögezzük le, hogy VALÓJÁBAN tudjuk, miről wan szó:

"Továbbá a területek bemunkálása során betartjuk az érvényben levő adatvédelmi törvényeket."

Kinek a mijét???

 

"az érvényben levő adatvédelmi törvényeket"

 

Mivel "törvények" wan elítve, feltételezhetjük, hogy itt az adott ország adatvédelmi törvényeinek betartásáról olwashatunk. Erről megerősítést is kapunk:

 

"A hírnökök vegyék figyelembe a hatályos adatvédelmi törvényeket, amikor a tanúskodás különféle formáiban vesznek részt"

Kinek a mijét???

 

"a hatályos adatvédelmi törvényeket"

Elmondható, hogy minden testwér egyből a szolgálat közbeni jegyzetelést említi, hogy a watchtowerinc betartja az adatvédelmi változásokat... persze biztos ismertek Ti is egykét kiskaput... :( 

racs.jpg

w1.jpg

Most nézzük meg, milyen veszély fenyegetheti Jehova Tanúi adatait a watchtowerinc szerint:

 

"ismerd meg jól az adatvédelmi beállításokat, és használd is őket. Ne bízd a weboldal üzemeltetőire a magánéleted védelmét!

Az igazság az, hogy az alapértelmezett beállítások szerint nagy valószínűséggel többen láthatják az oldaladat, mint gondolnád"

jwfenykep.jpg

Kedwes Testwérek,

a Watchtowerincnek megadott adataitokat

(online hírnökkártya, szubjektív MEGJEGYZÉSEKKEL)

walószínűlegfeltételezhetőenlehetséges, hogy hányan is láthatják az elrendezések ismeretében? 

 

Nos, az elrendezések fényében ugye a jw.org-on keresztül láthatja a Föld bolygó walamennyi wéne...

a wének ismeretében pedig erről tudomást szerethet bárki a Föld bolygó bármelyik gyülekezetekben,

Te is így látod?

Esetleg történt is már Veled olyan, hogy egy wénnek meggyónt információt mástól hallottál wissza? :(

jwonfeny.jpg

"1. Olvasd el az on-line állásközvetítő adatvédelmi irányelveit, mielőtt eljuttatod hozzájuk az önéletrajzodat. 

Némelyik internetes állásközvetítő elad személyes adatokat hirdetésekkel foglalkozó vagy egyéb cégeknek."

Jaja, a személyes adat az új kriptowaluta...

ki tudja, hányszor szawaztál az elmúlt éwekben tudtodon kívül erre-arra, ugye? 

jw_orgamin.jpg

Tehátakkor idáig az adatwédelmi weszélyekről és a "a hatályos adatvédelmi törvények"-ről wolt szó... kapaszkodjatok, fordul az Éghi Szekér:

 

"Továbbá a vének elmondhatják az új hírnöknek, hogy

minden személyes adatot Jehova Tanúi nemzetközi adatvédelmi szabályzatával összhangban kezelnek"

jwatchtower.gif

"Ez a megbeszélés ne tartson tovább tíz percnél."

wtf1.jpg

Kinek a mijét???

 

Nos, jól látjátok,

itt nincsenek már meg

"a hatályos adatvédelmi törvények",

caution-300x200.jpg

mer' Jehova Tanúi a többi Jehova Tanújáról

 

"Jehova Tanúi nemzetközi adatvédelmi szabályzatával  összhangban kezelnek" adatokat!!!

hiba_1.gif

Csaxóltam! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr7916388870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igazság Kereső 2021.01.17. 17:18:26

Hú....de sok itt a komment! :D :)

a századik juh 2021.01.19. 20:38:22

@Igazság Kereső: Hú... ne ijesztegess! :)

Walójában a No comment 2 címet szántam neki, ilyesformán előre borítékolwán, hogy wan, amihez nem kell s/lehet sok mindent hozzáfűzni...

Igazság Kereső 2021.01.20. 00:33:39

@a századik juh:
"Walójában a No comment 2 címet szántam neki"

Milyen kár, hogy nem az lett a címe. :)

leslie07 2021.01.20. 04:18:07

@a századik juh:Walójában a No comment 2 címet szántam neki, ilyesformán előre borítékolwán, hogy wan, amihez nem kell s/lehet sok mindent hozzáfűzni..."

Inkább szomorú, hogy ebben a még tanúkat és a már nem tanúkat is egyaránt érintő témában ilyen közömbösség tapasztalható. Pedig akár
életek is foroghatnak kockán egyes országokban a jövőben azon, ha valakinek az adataival visszaél az Őrtorony szervezet vezetősége.
Lásd a németországi példát a háború alatti ill. utáni időben.
Vannak egyházak, ahol a hívek anélkül is gyakorolhatják a vallásukat,
hogy adataikat elkérnék tőlük, vagy azt rögzítenék. Igaz az Őrtorony Társaság az nem vallás, hanem üzleti vállalkozás, jehova tanúi pedig ennek az üzleti vállalkozásnak a szenvedő alanyai. Csakhogy,amikor bemennek
az emberek otthonába a tanúk nem úgy mutatkoznak be, hogy " Mi jehova
szervezetének tagjai vagyunk. Ez nem egy vallásszervezet, hanem egy üzleti
válalkozás. Ettől függetlenül vallási kérdésekről szeretnénk Önökkel beszélgetni. Például, mi az Isten neve, ki is valójában Jézus stb.
Tudja nekün Istenről is és Jézusról is más elképzelésünk van , mint az egyházaknak álltalában. Mi egy láthatatlan Istenben hiszünk ,akit jehovának hívnak. Ez nem az az Isten,aki Mózessel a csipkebokorból
beszélt, és aki ott állott a szikla hasadékban , hogy a saját kezével eltakarja
Mózest arra az időre, amíg az Ő Orcájának Angyala elhaladt előtte,
mert nem láthatta Mózes az Úr Orcájának Angyalát.
A mi jehova nevű istenünket soha senki nem látta és nem is hallotta.
Sőt nem is volt osha a földön, hiába állítja a Biblia. Ami pedig Jézust
illeti Ő nem más, mint Abaddon az Abüszből,aki egy teremtmény,akit
Károli a jelenések 9. fejezetében a mélység angyalaként gör. Apolyon-ként
nevez meg. Ha szeretné ha jehova tanúi megismertessék Önnel, hogy miben kell hinni ezeken kívül, szívesen tanulmányoznánk Önnel. Természetesen ingyen. Lenne szíves megadni a nevét? Tudja a szervezet
elvárja tőlünk, hogy adatokat gyűjtsünk azokról,akiket beengednek bennünket otthonaikba, és be kell írnunk, ha Ön elutasít-e minket, ill.
befogadó az igazság terén. Tudja, mi a sáskasereg szétválasztjuk az embereket juhokra és kecskékre. Önt például a juhokhoz számítjuk, mert
nem tanusított velünk szemben elutasító magatartást , de a szomszéd az
elkergetett minket. Az egy pusztulásra szánt kecske. nem lenne szives megadni a szomszédja nevét, hogy le tudjuk adni róla a jelentést."

Nos erről van szó. világszerte hatalmas mennyiségű adatgyűjtés ment végbe az adatok gazdáinak a tudta és beleegyezése nélkül.

Ráadásul azoknak a tanúknak az adatait sem semmisítették meg,akik elkülönülő leveleikben erre írásban kérték jehova szervezetének illetékes
képviselőit. Ez azt jelenti, hogy pl. Magyarországon az adatok megsemmisítésének a tényét a hatályos adatvédelmi előírások szerint
közjegyzői okirattal kellene igazolni. Ha ezt elmulasztotta a szervezet
felelős képviselője megtenni bizony súlyos törvénysértést követett
el. Ezen kívül a szervezet köteles az adatok gazdájának a kérésére
beszámolni, hogy hol, és milyen célból használták az adatait.

Az Ex tanúknak létre kellene hozni egy társulást és közösen fellépni
a sérelmek miatt, és jogorvoslatot kérni a jogsértés megszüntetése
érdekében. A szervezet a volt tanúkat úgy tünteti fel a kiadványaiban,
mint elmebetegeket és gonoszokat, holott a szervezet az,aki megsérti
a törvényt velük szemben. Ebből a megalázó helyzetből kellene a volt tanúknak felülemelkedni, és értésére adni a szervezetnek, hogy nem is olyan elmebajosak,mint azt a szervezet gondolná.
Amennyiben valaki úgy dönt , hogy egységesen fel akar lépni a szervezet jogsértő magatartásával szemben jelezze. A jogorvoslati eljárásban
a sértettek képviseletét Szlovákiában, Csehországban és Magyarországon
is ingyen elvállalom.

Igazság Kereső 2021.01.21. 00:37:15

@leslie07:
"A jogorvoslati eljárásban
a sértettek képviseletét Szlovákiában, Csehországban és Magyarországon
is ingyen elvállalom."

Te amúgy ügyvéd vagy?

Mert az nagy segítség lenne ebben az esetben!

leslie07 2021.01.21. 04:19:19

Szlovákiában és Csehországban bárki képviselhet másokat a bíróságok előtt, egy meghatalmazás alapján. Magyarországon más a helyzet. Ott másokat csak ügyvéd képviselhet. Ellenben nem kötelező az ügyvédi képviselet csak a Legfelsőbb Bíróságon ill.az Alkotmánybíróságon. Ellenben ha a sértettek úgy döntenek , hogy egy egyesületbe tömörülnek, abban az esetben egyesület Képviselője képviselheti az egyesületet a bírósági tárgyalásokon. Ebben az esetben is érvényes, hogy ha az ügy a Legfelsőbb
bíróság szintjéig jut, ott már kötelező az ügyvédi képviselet is.

Ami a per költségeit illeti nagy valószínűséggel az Egyesület költségmentességet kapna. Ügyvédi költség sem merülne fel,
hisz maga az Egyesület képviselője képviselné az egyesületet
az eljárások során. Azt a minimális költséget,ami felmerülne
átvállalom. A magam részéről a 40 éves joggyakorlatot kínálom
fel.

a századik juh 2021.01.21. 07:55:19

@leslie07: "Amennyiben valaki úgy dönt , hogy egységesen fel akar lépni a szervezet jogsértő magatartásával szemben jelezze."

Én így döntöttem! :)
Ez az egyesületi forma jó ötlet.

My elder brother 2021.01.23. 16:45:18

@leslie07:
Sziasztok!
Régóta olvaslak titeket de eddig nem írtam mert tömény hányingerem van a Zrt. gondolatától is.2 éve jöttem el tőlük 50 év után, úgy hogy novemberben még én tartottam a kongresszus nyitó előadását, decemberben pedig már nem voltam vén és januárban már nem voltam Tanú. Az elmúlt 50 évben az alábbi utazófelvigyázókat szolgáltam ki a teljesség igénye nélkül:
Lehoczki Zsolt, id.Papp Kálmán, Jakab István, Kokovai István,Benkő Zoltán,Bakonyi Attila,Besenyei Ferenc, Fehér Zsolt,Kelemen Béla, Martin Skokan,Kardos Imre. Gondolom vannak itt akik ismerik az Urakat.
Azért írok most mert ehhez az Egyesülethez én is szívesen csatlakoznék. A kisteremben a szekrényben tartottuk azokat a" ne semmisítsd meg" feliratú borítékokat amelyekben az elkülönülő levelek voltak, vagy a bírói ügyek jegyzőkönyvei a bizonyítékokkal együtt. Ezeket a borítékokat kifejezett kérésre vagy követelésre sem engedi megsemmisíteni a Zrt. mondván hogyha vissza akar jönni valaki a Szervezetbe akkor ezek a borítékok felnyitásra kerülnek és így kiderül ki mit követett el és azt hogyan hozta rendbe vagy bánta meg és ezek alapján döntenek a visszafogadásáról.. Szerintem ez jogellenes adatkezelés, szerintük nem. Én pl.sosem kívánok visszamenni hozzájuk, mégis őrzik a borítékom.

a századik juh 2021.01.23. 19:01:19

@My elder brother: Üdv[özlöm] a hozzászólók táborában.

"A kisteremben a szekrényben tartottuk azokat a" ne semmisítsd meg" feliratú borítékokat amelyekben az elkülönülő levelek voltak, vagy a bírói ügyek jegyzőkönyvei a bizonyítékokkal együtt."

Én úgy tudom, hogy ezeket a "dokumentumokat" már tilos a kisteremben őrizni, meghatározott személyek viszik el többnyire haza és "őrzik" ezeket a meg nem semmisített adatokat [is].

"2 éve jöttem el tőlük 50 év után, úgy hogy novemberben még én tartottam a kongresszus nyitó előadását, decemberben pedig már nem voltam vén és januárban már nem voltam Tanú."

Ez nagyon keményen hangzik. Annyi emberi kapcsolatot odadobni, ami 50 év alatt kialakult... honnan volt hozzá erő?

Àmós 2021.01.23. 20:51:49

@My elder brother: Szervusz!
Nagyon örültem,hogy olvastam,hogy 50 èv utàn sikerült kilèpned ebből a hazugsàgból!
Àtèrzem teljesen a helyzeted,èn ugyan csak 30 èvet pazaroltam, 20 èvet vènkènt.
Meg tudom erősíteni,amit mondtàl: a lezàrt borítèkokat a kisteremben kellett tartani,haza hivatalosan nem lehetett vinni.De ez nem jelent semmit,mert gyakorlatilag nem tartjàk be amit a Szervezetük kèr.Nekem ezzel kezdődött a felèbredès!
Mikor visszaadtam a kivàltsàgaimat, nèhàny ilyen “bizonyítèkot” megsemmisítettem,de sajnos nem eleget.
Èn sem tudom elkèpzelni,hogy oda visszamennèk valaha is!

My elder brother 2021.01.23. 22:42:56

@a századik juh: Kedves századik juh, tegezz nyugodtan nem vagyok azért annyira öreg.

"Ez nagyon keményen hangzik. Annyi emberi kapcsolatot odadobni, ami 50 év alatt kialakult... honnan volt hozzá erő?"

Szüleim az 50- es évek közepén merítkeztek alá, én már beleszülettem a vallásba. Ez szó szerint azt jelenti ,hogy minden barátom és rokonom Tanú. Gyerekem általános úttörő, 2 éve nem láttam,leveleimre nem válaszol. Feleségem szintén, vele egy házban élek de külön szobában. Testvéreim, rokonaim szintén eltűntek 2 éve. De odavesztek a barátaim, a fodrászom,az autószerelőm,az orvosom, gyakorlatilag minden kapcsolatom. Ráadásul daganatos beteg lettem és tudtam ,hogy nagy valószínűséggel egyedül kell meghalnom, mégsem tudtam maradni tovább. A betegségemről a ventarsaim tudtak, ők el is terjesztették hogy hamarosan végem lesz, mert elhagytam a Szervezetet. Ez nem jött be nekik , ha maradtam volna akkor valószínű már nem élnék, iszonyú stresszben éltem és a mindennapi hazudozást nem bírtam már elviselni. Most jobban vagyok, kezdem újraépíteni az életem, a kapcsolataim, mindennap találkozok Tanúkkal, mindenkinek hangosan köszönök.

Az eljovetelem egy hosszú folyamat eredménye, 50 év alatt rengeteg mindent láttam, ezeket szépen rakosgattam össze magamban. Több helyen dolgoztam, többek közt az úgynevezett Kongresszus szervezetben, olyan dolgokat láttam és hallottam amit az átlag Tanúk nem, lelkiismeretem nem engedte, hogy tovább csináljam, pedig tudtam mit fogok veszíteni. Megélni nagyon kemény ezt , nem ítélem el azokat akik inkább ott maradnak. Nekem nem ment.

Kedves Ámos, szeretettel üdvözöllek! Lehet,hogy ismerjük egymást.

Igazság Kereső 2021.01.24. 00:58:57

Szervusztok!

Én is szeretettel üdvözlöm az újonan idelátogatókat! :)

Nagyon örülök annak, hogy egyre több volt vén ébred fel, és hagyja ott ezt a borzalmas Szervezetet!!!

Remélem, hogy ez még csak a kezdet, és sokkal többen csatlakoznak az ex-tanúk táborához, a Szervezetben betöltött pusztjuktól vagy rangjuktól függetlenül!

Véneket azért szeretnék többet látni itt is a blogon, mert biztosan rengeteg olyan helyzetet, esetet tudnának megosztani mi velünk, akik többségünk nem volt vén, és talán bizonyos "kulissza titkokról" nincs tudomása!

Isten hozott benneteket!

(Lehet, hogy valóban igy van, ki tudja....) :D :)

a századik juh 2021.01.24. 06:33:16

@Àmós: " a lezàrt borítèkokat a kisteremben kellett tartani,haza hivatalosan nem lehetett vinni."

Éppen ezért teljesen logikus és wacstoweres megoldás, hogy ultrarafinált módon pont az ellentettjére wáltoztatták ezt az elrendezést is, mint amiképp a múltban is épp 180 fokot újwilágosultak egyes tanításaik.

Ugye mostmár olyközel a wég, hogy készülni kell a züldözésre, nehogymár legyen olyan tanúgeneráció, amelynek tagjait nem csukják börtönbe Jézus Urunk neve miatt, ugye... :(

Gőzerőwel készülni a betiltásra, tesók, és ennek szellemében WÉDJÜK A TESTWÉREKET, erre hiwatkozzatok majd a háborgó lelkiismeretfurdalásotok közepette, + 1-2-3-4-5-6-7-8 üweg jó minőségű wiszki, és fél óra rolexpolírozás... nekünk bewált!

-Jól értem, hogy a testwérekre hiwatkozwa sértitek meg a törvényeket és jogszabályokat?

-Ó, Jehowának kell inkább engedelmeskedni, nem tudtad?

-Bocsi, hogy belebégetek, de ha nem tartjátok be a törvényeket és jogszabályokat a tesók érdekeire hivatkozva, akkor a betiltás a törvények és a jogszabályok betartásának hiánya miatt fog bekövetkezni, nade ezzel hogyan is wéditek a tesók érdekeit, Duplawé testvér???

-Cöcöcö! Mi erre a járwányra wártunk... !!!

a századik juh 2021.01.24. 06:45:00

@Igazság Kereső: "Véneket azért szeretnék többet látni itt is a blogon, mert biztosan rengeteg olyan helyzetet, esetet tudnának megosztani mi velünk, akik többségünk nem volt vén, és talán bizonyos "kulissza titkokról" nincs tudomása!"

Egy kis kulisszatitok: A wéneknek "munkaköri kötelességük" látogatni a hitehagyott blogokat, hogy "naprakészek legyenek az aktuális hitehagyásokból", mer' ha walaki pont ugyanazokat kérdezgeti, mint a blogokon, akkor az egy elwetemült bloglátogató, állapíthatja meg a legbloglátogatóbb wén, ami ugye kiközösítésre méltó bűűűn... nademiahelyzet, ha a blogger még nem extanú, ugye? Akkor is bűűűűn, mer' a kommentelők extanúk... Dikkk, én a hozzászólásokat "letiltottam", azokat nem látom, ergo csak egy tesó gondolatait olvastam... :)

a századik juh 2021.01.24. 06:57:25

@My elder brother: " hamarosan végem lesz, mert elhagytam a Szervezetet."

Komolyan, mintha csupa örökéletű hegylakóval lenne tele a gyülekezet, akik már most örök életüket élik, és pusztáncsak a diszlexia a tünet, "ÍTÉLGESSÉTEK"-et olwasnak ne ítélgessétek helyett, annyi baj legyen... :(

Emlékszem, mennyire komolyan vártam, hogy mi fog történni az első, szándékosan kihagyott összejövetelkor... ajánlom mindenkinek a tapasztalatot!

a századik juh 2021.01.24. 07:32:37

@My elder brother: "Gyerekem általános úttörő, 2 éve nem láttam,leveleimre nem válaszol."

Tudatosítani kellene benne, hogy a napjainkban értendő "kiközösítés" 1952-ig nem is létezett, tehát kizárt, hogy Jézus Urunk tanítása lenne ilyen formában, ezenkívül minden kilépő egységes megbélyegzése és a velük való kapcsolattartás korlátozása ennél is fiatalabb, konkrétan 1981-es tanítás, talán emlékszel is rá.

"leveleimre nem válaszol."

Nos, ez esetben bátran írhatsz Neki bármit, akármennyi alkalommal...! :)

Igazság Kereső 2021.01.24. 17:53:28

@a századik juh:
"Emlékszem, mennyire komolyan vártam, hogy mi fog történni az első, szándékosan kihagyott összejövetelkor... ajánlom mindenkinek a tapasztalatot!"

Veled mi történt, hogy reagáltak?

Sejtem egyébként... :)

a századik juh 2021.01.24. 20:48:21

@Igazság Kereső: Nos, nem az én wilágom dőlt össze, hanem az övék. :)

Ezenkívül elkezdték megmutatni a walódi arcukat a tesók, azt hitték ugyanis, hogy a kiadwányokból történő idézgetés majd segít az állapotomon... nos, tényleg jobb lett, amikor rájöttem, hogy 5 tesó közül 4egész kilenctized azt sem tudja értelmezni, amit elolvas, mélyebb logikai észrewételekre pedig nemigazán alkalmasak, a szerwezet kívánalmainak megfelelően...

Igazság Kereső 2021.01.25. 01:11:46

@a századik juh:

"5 tesó közül 4egész kilenctized azt sem tudja értelmezni, amit elolvas, mélyebb logikai észrewételekre pedig nemigazán alkalmasak"

Mi van, ha nem az agyikapacitásuk szűkösségével van a gond?

Bár.... az is lehet.

Én inkább azt feltételezem, hogy egyáltalán nem is akarnak semmit észrevenni, semmi olyat, ami bármiben ellentmondana a Szervezetnek, főként olyanokat nem, amik kritikusak a Szervezetre nézve, mindegy, hogy azok akár a Szervezet korábbi kijelentései voltak is!

A Szevezet akkora ökör, hogy képes a saját tanításait, azok olvasását is betiltani a követőinek, ha azok ellentmondanak a korábbiaknak, főleg hogyha még súlyosan kellemetlen helyzetbe is hozná őket bizonyos korábbi kijelentéseik! :D

Igazság Kereső 2021.01.25. 01:15:27

@a századik juh:

"Éppen ezért teljesen logikus és wacstoweres megoldás, hogy ultrarafinált módon pont az ellentettjére wáltoztatták ezt az elrendezést is, mint amiképp a múltban is épp 180 fokot újwilágosultak egyes tanításaik."

Hó....ha még 180 fokosat!

Nemegyszer akár 360 fokosakat is képesek voltak produkálni a "szent whisky" által vezetett "műsorvezető testület" és elődeik! :D

2021.01.25. 13:02:39

@My elder brother: Én is köszöntelek a blogon sok szeretettel. Úgy látom, hasonló időben hagytuk el a Szervezetet.

My elder brother 2021.01.26. 18:26:13

@HanSolo2021:
Szeretettel üdvözöllek! Látom elcserélted az ezer évet egy Ezeréves Sólyomra:-)

Àmós 2021.01.26. 19:27:21

@My elder brother: Szervusz!
Sajnàlattal olvasom,hogy ilyen nehèz volt az “elvàlàs” a Szervezettől.
Nekünk is- èn a felesègemmel együtt hagytam ott az egyhàzat-,minden rokonunk,baràtunk ott maradt! Illetve majdnem!Kèt csalàdot sikerült felèbreszteni a “mi gyülekezetünkből”,így elmondhatom,mind a nyolcan komolyabb èrzelmi sèrülèsek nèlkül megúsztuk. Ennek kb.egy ève.
Sokakat ismerek,vagy hallottam sokakról,akik kilèptek az egyhàzból,de jelentős rèsze belebetegedett ebbe.Nagyon aggaszt ez,mert azon gondolkodom,hogy lehetne úgy felèbredni,hogy ez ne így legyen.
Nekünk a nagyon intenzív igazsàgkeresès segített!
Elkezdtük olvasni a Bibliàt,na nem az Újvilàgferdítèst,hanem a jó öreg Kàrolit.
A legelső felismerès az volt,hogy az úgynevezett felkentek mèg nem tàmadtak fel sehova: 1 Thess 4:15-17
Aztàn szèp sorban lelepleződött az összes hazugsàg,helyère került minden,ès így màr nem volt nehèz elvàgni az utolsó szàlakat.Leegyszerűsítve.
Igen,lehetsèges,hogy ismerjük egymàst.Az àltalad említett Köfökhöz nekem is volt szerencsèm.Földrajzilag a Dèl-dunàntúlon vagyok.

2021.01.26. 19:56:59

@Àmós: Szoktam mondni,hogy az a döntő pillanat, amikor rájössz,hogy ez nem Isten népe, hanem csak egy emberek által kitalált és irányított Szervezet. Onnantól kezdve nincs visszaút, nem tudsz már hinni a marhaságaikban, elkezded a saját utadat járni, persze ez mindenkinél más hosszúságú folyamat.

Akik belebetegszenek abba, hogy kijöttek abból a szektából, az leginkább azért van, mert vagy nem ismerték fel, hogy miféle dologból jöttek ki, vagy felismerték, és nem tudnak ezzel megbirkózni. Mindenképpen kell egy kapaszkodó az ember életében, amiben tud hinni, ami keretet ad a világnézetének. Valakinél ezt sikerül át/kialakítani, van,akinek ez nem megy, mert már annyira belé ivódott, hogy az Őrtorony megmondja neki, hogy mit gondoljon meg mit nem... Nehéz ezen a gondolkodáson túllépni, és felépíteni egy önálló gondolkodást, véleményt a dolgokról. De mindenképpen megéri.

leslie07 2021.01.28. 07:59:41

@My elder brother: Örvendeznek az angyalok az égben minden egyes
JT-kiszabadulásán. Én is örvedezem, hogy sikerült kiszabadulnod.
Akinek van igazságérzet a szívében az előbb utóbb megundorodik a sok hazugságtól. Az egyesület célja az lenne, hogy megakadályozza, hogy
eza szervezet továbra is úgy működjön, hogy életeket tesz tönkre, családokat szakít el egymástól, miközben javaikban és lelkükben is kizsákmányolják őket. Ami a gyónással kapcsolatos dolgokat illeti,azokról
még írásos anyagot sem lenne szabad kíszíteni, hisz erre nem kaptak
felhatalmazást senkitől. ha valaki írásban arra kéri őket, hogy semmisítsék meg ezeket ,azt a hatályos törvények értelmében kötelesek megtenni.
A megsemmisítés tényét pedig közjegyzői okirattal igazolni. Ez az okirat
tételesen tartalmazza a megsemmisített anyagot és a megsemmisítés tényét és időpontját.

Az adatok hanyag kezeléséről eddig hasonló tapasztalattal rendelkezünk.

Mielőtt eljöttem a szervezetből a bírói anyagot a királyságteremben
az irodalom pult egyik fiókjában tartották, méghozzá elzáratlanul.
Akik takarítani szokták a termet ezeket a beszámolókat olvasgatták,
mintha sexújságot olvasgattak volna. Közvetlenül távozásom után
felhívta az egyik vén telefonon az akkor már elkülönült fiamat, ha nem
tud-e valamit a bírói anyag sorsáról, mert állítólag valaki eltüntette azt
a fiókból.

Ez még 2001 . májusában volt. Az viszont meglep, hogy azóta is ilyen hanyag módon kezelik a bizalmas adatokat.

Ezt azért is tehetik meg, mert maga az (S-290 ) -es nyilatkozat is az adatvédelmi törvény rendelkezéseit megsértő módon lett megalkotva.

A nyilatkozat nem azonosítja be konkrétan magát az adatkezelőt és azokat
az együttműködő szervezeteket ,akiknek a nyilatkozat aláírója felhatalmazást ad az adatkezelésre. Így azt sem tudja kitől kérheti az adatok megsemmisítését ill. ha az adatokkal visszaélnek, ki követte el a törvénysértést. Ez az adatvédelmi törvények szándékos aljas érdekből
történő megsértése. Az így okozott sérelemért és károkért az adatkezelőnek felelnie kell. De ha a nyilatkozat nem jelöli meg konkrétan,
melyek azok a szervezetek akiket a Fiókhivatalon keresztül valaki meghatalmaz adatai kezelésére, akkor magával a nyilatkozattal elzárják
jehova tanúitól annak a lehetőségét, hogy jogorvoslattal éljen, ill. hogy adatai illetéktelen kezekbe kerüljenek esetleg azokat állami támogatások
megszerzése céljára felhasználják. Gondolok itt az egyházak létszám alapú támogatására. Ha a szervezetből eltávozott személy adatait nem semmisítik meg ,akkor nevére jogtalanul felvehetik ,sőt eddig is felvehették
a létszám alapon nyújtott támogatást, ami köztörvényes bűncselekménynek minősül.

Úgyhogy jehova szervezetének törvényes képviselőinek van miért rettegnie, de nem az Asszírtől, hanem a felsőbb hatalmasságok büntetésétől, akik Isten akaratából azért vannak , hogy a törvényszegőket
megbüntessék. A szervezet törvényes képviselői majd megpróbálják a felelőséget a vénekre lehárítani, de ez nem fog sikerülni.
Akinek tehát jehova szervezetében tudomása van jogsértésekről,
figyelmeztetnie erre a hatóságokat.

leslie07 2021.01.28. 08:11:20

@Àmós: Üdvözöllek körünkben! Hála az Úrnak, hogy nyolcan kijöttetek.

Én arra lennék kiványcsi, hogy ha összehasonlítod a volt gyülekezetedben
a hírnökök számát a 2000 es évtől a távozástok évéig nagyobb volt a létszám,mint 2000-ben vagy kevesebben voltatok?

Általában ugyanis azt lehet tapasztalni, hogy állandó növekedésről számol
be a szervezet. De például abban a gyülekezetben,ahol 2001-ig voltam,
akkor sokkal több hírnök volt, mint amennyi most van. Ez logikusan azt bizonyítja , hogy a növekedésről sőt a tanúk létszámáról szóló beszámolók is megtévesztőek voltak. Ez azt is jelenti, hogy a gyülekezet vénei által
beküldött jelentés valós számait a központban meg kellett változtatni.
Hacsak a vének nem kaptak olyan utasítást, hogy az elkülönültek és a kiközösítettek számát is beleszámolják a hírnökök számához.

Érdekelne ezzel kapcsolatban a tapasztalatotok és véleményetek.

Àmós 2021.01.28. 14:08:31

@leslie07: Üdvözöllek!
Igen,a szàmadatokkal komoly gond van.De meg kell mondjam,ez a legcsekèlyebb problèmàk egyike,mint azt tudjàtok.

A rèszletek: az èn volt gyülekezetem a 2000-es èvek elejèn èpítette a kiràlysàg-termèt.Majd 30 kilómèterrel odèbb is alakult egy új gyülekezet,így kb.15 testvèrt levàlasztottak rólunk,mert az új gyülekezethez közelebb laktak.Ezt leszàmítva, èvtizedekig stagnàlt a lètszàm,vagy inkàbb lassan fogyott.Persze jöttek újak,de mentek is el ès haltak is meg sokan.
Mivel titkàr voltam,a havi lètszàmösszesítőket èn küldtem el.Feltűnt,hogy milyen magasak a szàmok.Aztàn csak úgy èn is szàmolgatni kezdtem,hogy mennyien vagyunk.Ès bizony a tènyleges ès az összesítőn szereplő szàm jócskàn eltért.Termèszetesen,papíron volt a több. Egy testvèr volt a szàmolàssal megbízva, akinek nem volt kivàltsàga.Aztàn megemlítettem a koordinàtornak,aki gyorsan lesöpörte az asztalról a tèmàt.Úgy tűnt,tudnak valamit.Azt nem tudom,hogy a testvért hogy tudtàk ràvenni arra,hogy ennyire ne tudjon szàmolni. Engem akkor màr a súlyosabb problèmàk foglalkoztattak,ezen meg se lepődtem...

My elder brother 2021.01.28. 17:56:51

@leslie07: Üdvözöllek én is!
A gyülekezeti hírnökök száma és az összejöveteleken jelen lévők száma két különböző adat, mindkettőt havonta jelentette le a titkár. De mindkét szám csökkent folyamatosan itt Budapesten is, kb.a 2000 es évek elejétől. Többféle módon igyekeztünk ezt lassítani. Pl.a hírnökök száma úgy lett növelve, hogy idősek, betegek, vagy akiknél a vének engedélyezték leadhattak 15 percet is havonta, így ők maradhattak hírnökök. A gyülekezeti létszám adat úgy lett növelve , hogy a gyerekek is be lettek számolva, sokszor a csecsemők is. Illetve már évekkel ezelőtt megteremtettük a technikai feltételeit az összejövetelek internetes közvetítésének, így az idősek, betegek vagy akik valami más miatt nem tudtak eljönni, otthonról követhették a közvetítést. Amikor vége lett, akkor a chat ablakba beírták,hogy mi harman néztük, mi ketten stb. Ők bele lettek számolva az összejövetelen jelen lévők számába, akkor is ha csak 5 percet nézték. De mégegyszer leszögezném hogy minden próbálkozás ellenére folyamatos csökkenés vagy maximum stagnálás volt minden adatban évente, ahogy Ámos is írta. Új keresztelkedő gyakorlatilag pár nyugdíjas volt, valamint a Tanú családok gyermekei. Egyéb "hadrafogható" embereket lasszóval se lehet már fogni. Elég sok gyülekezetre volt rálátásom, mindenhol ez volt a helyzet.

Igazság Kereső 2021.01.29. 00:57:06

@My elder brother:
"Egyéb "hadrafogható" embereket lasszóval se lehet már fogni. Elég sok gyülekezetre volt rálátásom, mindenhol ez volt a helyzet."

Pedig azt tanultuk, hogy Jehova felgyorsítja a munkát a vég idején, így minden nemzet "kívánatos kincsei" özönleni fognak!

Hol ez a beözönlés?

Igazság Kereső 2021.01.29. 01:03:42

@Àmós:
"Engem akkor màr a súlyosabb problèmàk foglalkoztattak,"

Mik voltak ezek a problémák, ugyanakkor mi volt az oka, hogy arra az elhatározásra jutottál, hogy végül ott hagyod a Szervezetet?

Mivel indult el a folyamat a te esetedben, és mi volt, úgy szólván az utolsó "csepp a pohárban"?

Köszönöm a válaszod előre is! :)

Àmós 2021.01.29. 11:13:08

@My elder brother: Köszönöm a kiegèszítèst!
Látod,nekem csak a gyülekezet làtogatottsàgàval kapcsolatos torzítàsok jutottak eszembe a szàmadatok kapcsàn,mert ott tapasztaltam hazugságot.

Àmós 2021.01.29. 11:29:53

@leslie07: A kiközösítetteket,elkülönülteket nem kellett beleszàmolni a hírnökszàmba.
Ahàny aktív hírnök volt,akàrcsak 15 perc szolgàlattal is,ahogy My elder brother írta,annyi volt a hírnökszàm.Ez itt nàlunk nem volt manipulàlva.

Àmós 2021.01.29. 11:59:38

@Igazság Kereső: Dióhèlyban: volt egy Tanú baràtom,aki gondolkodott,ès firtatni mert bizonyos kèrdéseket,pl:1914 ès a bibliai prófèciàk,felkentek stàtusza,a vezető testület szellemtől való irànyítàsa,vènek kinevezèse,vènek totàlis alkalmatlansàga a tanítàsra ès a pàsztori munkàra egyarànt, az íràsszövegek fèlremagyaràzàsa,kèpmutatàs minden szinten,egymàs arcàba hazudozàs...
Aztàn hozzàjött a szabadkőművessèg,a Rolex óràk,a körzetfelvigyàzók kèzikönyve, ès a Szàzadik blogja,ahol kiegèszítettem informàcióimat.Mindent megvizsgàltam tüzetesen,újra kellett èpíteni mindent az Íràsokkal kapcsolatban is,alapjaitól.
Ekkor màr tudtam,hogy nem fogok tovàbb hazugsàgokat magyaràzni az emelvènyről.
Az utolsó csepp,egy prominens szemèly lelepleződèse volt a gyülekezetünkben.Innentől màr csak figyelnem kellett a megszerzett informàció fènyèben ès làss csodàt: a fiókhivatal teljes vezetèse a Köffel együtt gőzerővel túlóràban azon dolgoztak,hogy megmentsèk ezt a gazembert.Minden bizonyítèkot eltüntettek.
Ezèrt az ügyèrt rendkívül hàlàs vagyok! Enèlkül sosem làttam volna meg a valósàgot.

leslie07 2021.01.29. 18:23:11

@Àmós:Nos ezt én is így gondoltam. A jelentések manipulálására vagy a fiókhivatalokban kerülhet sor,ahová befutnak a gyülekezetekből a jelentések.

Azokból kitelik. Ismerjük a hazugságra való hajlamukat, amikor a kongresszusokon azt hazudják, hogy még az adományok mindig nem fedezik a költségeket.

leslie07 2021.01.29. 18:35:24

@Àmós: A véneknek sem könnyü a dolguk, főleg az előadások tekintetében.
Selejt anyagból kell dolgozniuk. Nem térhetnek el észrevehetően a selejtes
tanítástól, mert elkezdik őket a karieristák jelentgetni a Fiókhivatalban.

A te estetedben a törést az jelentette,amikor rádöbbentél , hogy nincs
mögöttük az Isten Szelleme. Ettől a pillanattól kezelted gyanakvóbban szemlélni magának a "hű és bölcsnek" is a tanítását.

Amikor az ember eljut ideáig, méghozzá a Szentírás alapján elkezdi
vizsgálni a tanítást megdöbbenve tapasztalja, hogy minden tanítás úgy lett
összeállítva ,hogy a Szentírással ellentétes legyen. Aztán kutatgat, tovább, hátha talál legalább egy tanítást, ami összhangban Szentírással, de nem talál, mert magát a Részvénytársaságot pontosan azzal a céllal hozták létre,
hogy a Szentírással ellentétes tanokat terjesszen.

Igazság Kereső 2021.01.29. 18:47:06

@Àmós:

Köszönöm. :)

Láthatóan, szinte mindenhol alapjait tekintve hasonló esetek történnek meg egy-egy személy felébredése kapcsán.

A tanítások megkérdőjelezhetőségének felismerése és a gyülekezetben megfigyelt, főként azok felvigyázóinak aljasságai rengeteget dobnak azon, hogy valaki elkezdjen merni gondolkodni s ezáltal lassan felébredni a rémálomból!

De nagyon nehéz az ébredezés folyamata is. Mondhatni, meghal az emberben valami, hogy egy másik része újjá születhessen!

Vannak, akik nem is elég erősek ehhez, mármint a kilépéshez pszichésen. Ezért maradnak inkább bent, holott látják a problémákat és a következetlenségeket.

Néhány kilépő utólag vagy vissza ment, vagy idegileg roppant össze, káros szenvedélye lett, talán olyanok is akadnak, akik, mentálisan belerokkannak abba, hogy nem létező alapra építkeztek,
föláldozták az életüket egy szektáért, sőt, tudok konkrétan egy házaspárról, akik mindketten végül öngyilkosok lettek!

Persze van sok kevésbé szélsőséges eset. Vagy inkább a legtöbb kevésbé szélsőséges szerencsére.
Ők az erősebbek közé tartoznak. Ők azok, akik fel tudnak építeni akár egy teljesen új életet!

Nagyon vegyes a kép.

Rosszabb esetben néhányan ateistává váltak. Ez is, valamilyen szinten érthető. Megint mások, saját biblia-értelmezéseiket követik-talán ez a legjobb, vagy talán a legkevésbé veszteséges út.
Vannak, akik ugyan hisznek továbbra is Istenben, de alapjaiban vitatják a Biblia isteni eredetét-ez is valamennyire érthető. (Egyébként én ehhez a csoporthoz tartozónak vallom magam jelen pillanatban.)

Szóval, úgy vélem, nem lehet sérülés nélkül elhagyni a JT Szervezetet!
Valami elszakad, eltörik az emberben, amit nagy nehézségek árán lehet csak megjavítani. Talán néhány seb sosem gyógyul be!

Az ilyen s ehhez hasonló blogok amolyan "csoportterápiaként" is szolgálhatnak-az információ forrás mellett-sok ébredező személy számára.

Még én is csak gyógyulás allatt álló "betegnek" vallom magam jelen pillanatban is!

Elmentem minden elképzelhető keresztény vagy még nem keresztény tanítás vagy irányzat felé is, elkeseredetten keresve a nagybetűs IGAZSÁGOT!
(Érthető módon ezért választottam a fenti nick nevem. )

Egyelőre nem találtam meg az igazságot-ha van olyan. Vagy a magam igazságát. Még a kereszténységhez sem tértem vissza.

Parkolópályán tartozkodom.

Várok, ki tudja mire, kire...

Egyszer majd csak megtalálom a magam útját, vagy a helyes utat...

Nagyon sokan hasonló útkeresésbe fogtak.

De vagy nem találtunk még semmit, vagy nem találtunk még ki a sűrű erdőből a biztonságba vezető úthoz.

Talán majd lecsillapodik minden és megtaláljuk amit mindig is kerestünk-már akik keresnek.

Szóval, a gyógyulás talán lassú és nehézkes folyamat!

De talán egyszer meg is fog gyógyulni az, akinek arra van szüksége! :)

Àmós 2021.01.29. 20:15:15

@Igazság Kereső: Tudtam első rànèzèsre,hogy emiatt vàlasztottad ezt a nick nevet.
A felèbredès,keresgèlès,hezitàlàs nàlam is kb.egy èvig tartott.
De èn megtalàltam az igazsàgot,ezèrt is került minden a helyère,és úsztunk meg èp bőrrel!
Kèt YouTube csatornàt ajànlok jó szívvel neked ès mindenkinek:
Info bubble 2
Yahuah útja

Igazság Kereső 2021.01.30. 01:54:45

@Àmós:

Köszönöm a felajánlott segítséget!

A Yahuah útja(ha egyre gondolunk) csatorna számomra picit JT más formában. Amolyan szektás, "én megmondom a tutit" beütésű történet. Az ilyentől jelenleg inkább irtózom, mint vonzana! Nem szeretnék egyik okoskodásból egy másik hasonlóba bele sodródni !

A másokról nem tudok semmit, még nem ismerem.

De amit tudom bele nézek, hátha találok benne számomra is értékes dolgokat.

Mégegyszer köszönöm szépen, hogy megpróbálsz segíteni, kedves tőled! :)

Majd meglátjuk hogyan alakul. :)

leslie07 2021.01.30. 04:45:44

@Àmós: Nekem az segített, hogy a Szentírást újra kezdtem megismerni mindenféle magyarázat nélkül. Sokkal érthetőbbé vált minden a számomra.
nem engedtem magamhoz a az eltelt húsz év alatt egyetlen szektát sem.
A jehova tanúi tévtanítás topikban elsősorban jehova tanúinak próbálok segítséget nyújtani ,hangsúlyozva az ellentmondásokat jehova papjainak tanítása és a Szentírás között. Ezen kívül a jehova tanúival rokonszekta a H.N Adventista Egyház tévtanításait foglaltam össze. Mindkét szekta
a Szentírás kiforgatására és az Istennel való ellenkezés céljára lett létrehozva annak idején.

Most pedig mielőtt hozzákezdtem ezen kommentem megírásához arra ébredtem, hogy egy tornyot láttam ledőlni. lehet, hogy az artemiszőrtornya- sátánjehovája szervezet hamarabb fog megroppanni ,mint azt eddig gondoltuk. Meglátjuk. Mindenesetre nagy a sürgésforgás
az ingatlanszakértők és ingatlaneladás terén jártas szakemberek toborozása terén. Várjuk meg a végét. Az is lehet, hogy a Királyságtermeket
felkínálják a gyülekezeteknek megvásárlásra, és ha azt elutasítják,akkor
eladogatják. Lehet, hogy az állami támogatások egy részét vissza kell fizetni? Majd kiderül.

Àmós 2021.01.30. 06:54:48

@Igazság Kereső: Èn lennèk az utolsó,aki 30 èv utàn besètàlnèk egy màsik hazugsàgba!
Meghallgattam sok szàz videót ezekről a csatornàkról,sőt odàig mentem,hogy fel kutattam ezt a csoportot,elmentem hozzàjuk többször,megnèztem az összejöveteleiket,megismerkedtem az ott levő emberekkel ès a “vezetőjükkel” is.
Persze nem àllítom,hogy tudok mindent,de a JT filling nyomokban sem talàlható

Àmós 2021.01.30. 07:08:15

@leslie07: Nem tudom megítèlni,hogy JT-i mennyire olvasgatnak ilyen blogokat.Az biztos,hogy az àtlag tanú úgy meg van fèlemlítve,hogy erre gondolni sem mer.
Èn nem is emlèkszem,hogy talàltam rà a Szàzadikra.Az biztos,hogy akkor màr összeomlóban volt az àlomvilàgom. Nem hiszek a vèletlenekben,úgyhogy a legjobbkor jött.
Remélhetően,sokan vannak,lesznek még így,úgyhogy nagyon èrtèkesek az erőfeszítéseid ez ügyben leslie07 !

leslie07 2021.01.30. 17:59:08

Találtam egy idézetet, amelyben azt állítják jehova felkentjei, hogy csak ők
a sáskák. A nem felkentek pedig juhok.

Jó tudni.

1998. május 1. ŐT a 9. oldalon.

Ott ezt olvasod: " A modernkori sáskahad nem más,mint Jehova felkent sáskáinak serege,akikhez most 5 600 000 más juh csatlakozott."

a századik juh 2021.01.30. 20:50:43

@leslie07: " A modernkori sáskahad nem más,mint Jehova felkent sáskáinak serege,akikhez most 5 600 000 más juh csatlakozott."

Csak nehogy elegyedjenek egymással! Még a wégén az egyik sáska megugorja az egyik juhot, azt mi lesz abból!

Igazság Kereső 2021.01.31. 01:18:59

@a századik juh:

Juh+sáska=Juhska

Tyű de morbid és bizarr állatfaj jönne létre a keresztezésükből! XD

De ezek ott fent nagyon nincsenek tisztában a saját és híveik identitásával!

Sokszorosan átdolgozott "hű rabszolga" és VT értelmezések sora, ez a sáska az a sáska, ja mégsem az, hanem emez, ja de annak csak a 144 ezred része, a másik Juhska... LOL

Minden és annak ellenkezője!

Hát így vezetne Jézus vagy a Szellem???

Ezek inkább hasonlítanak egy Ebot és Kosztello jelenethez! LOL

Elmebaj a köbön...

a századik juh 2021.01.31. 03:21:28

@Igazság Kereső: "Minden és annak ellenkezője!

Hát így vezetne Jézus vagy a Szellem???

Ezek inkább hasonlítanak egy Ebot és Kosztello jelenethez! LOL

Elmebaj a köbön..."

Üdwözöllek, testwérünk... és ezt nem csak ÚGY mondom... .)

a századik juh 2021.01.31. 11:11:51

@a századik juh: Kössz az éjszakai beszélgetést, Tesóm! Töröltem, mert akinek szántam, az látta! De nem felejtem! :)

leslie07 2021.01.31. 14:47:54

@Àmós: Én is annak köszönhetően vészeltem át az elszakadást , hogy elkezdtem újra megismerni a Szentírást és befogadni azt hittel és hamisítatlanul. Ezt tudom javasolni minden JT-nak ill volt tanúnak.

Az Isten Szavának valódi megismerése újabbnál újjabb gyöngyszemeket
hozott elő , ami megelégedéssel és boldogsággal töltötte el a szívemet.

A Szentírás megismerésével egy időben kutatni kezdtem az ősi írás történetét. Utána néztem,ráadásul zsidó forrásokban, hogy a héber nyelvű
bibliaként ismert írás, miből lett összeállítva. Hogy kerülhetett bele egy olyan pogány isten neve, amelyről sem az Úr Jézus, sem az apostolok, de
az első, második század keresztényei sem tettek soha említést, de a zsidók
által évszázadokig oly tiszteletben tartott Septuaginta szentírás sem.

A kumráni tekercsek tartalmának megismerése által döbbentem rá,
hogy a kumráni szektát napimádó varászló tanítók hozták létre,akiknek
az volt a szándékuk, hogy elpusztítsanak a földön mindenkit,aki nem tartozik a szektához, ill. nem vallja magáénak a szekta spiritiszta tanait.

Ez az ismeret segített abban , hogy elvessem a jehova nevűt, akinek
a nevéről Egyiptomi oszlopszövegek, mésa király írása, az ashera szobrok,
valamint a hinom -völgyben talált amuleten kívül sírfeliratok tanuskodnak,
de soha sem tanuskodott róla a Jézus testéből szóló Atya, még akkor sem,
amikor a Sátánnak idézte a Tíz Ige paparncsolatát: Az URAT a te Istenedet
imádd és csak néki szolgálj.

Eltávolodva a démonisten nevétől, az igaz Istenhez az Úr Khrisztoszhoz
kezdtem imádkozni, és az Ő segítségét kérem imáimban jehova tanúiért,
hogy nézze el nekik a tudatlansáhg idejét és szabadítsa ki őket a Sátán
őrtornyának szervezetéből.

leslie07 2021.01.31. 14:59:43

@a századik juh:
Csak nehogy elegyedjenek egymással! Még a wégén az egyik sáska megugorja az egyik juhot, azt mi lesz abból!"

Nos jehova pajai ügyelnek arra, hogy ne keveredjenek a juhok közé.

Kinyilatkoztatták, hogy sáska csak felkent lehet. A Juhokat csak kihasználják. kizsákmányolják őket. Különben is a juhok tudják, hogy
hogyan védekezzenek, ha egy felkent sáska megkörnyékezné őket.
A juhok ellentétben a felkent sáskákkal ismerik Jézus szavait. Álljatok
ellene az Ördögnek és elfut tőletek.

leslie07 2021.01.31. 15:12:28

@HanSolo2021: @leslie07: A Jelenések nagyszerű csúcspontja közel c. könyvben pedig minden Tanút sáskának ír le, akik 5 hónapig kínozzák az embereket, úgy rémlik."

Az még 1998. május 1-i Örtorny előtt készült.

Itt felülírták a korábbi állításukat. Ott a 9. oldalon ezt írják:

Ott ezt olvasod: " A modernkori sáskahad nem más,mint Jehova felkent sáskáinak serege,akikhez most 5 600 000 más juh csatlakozott."

Ennek alapján akár felkent sáskáknak is szólíthatnák őket jehova tanúi.

Képzeld el, ha valaki a gyülekezetekből írna nekik egy levelet és így
címezné:"jehova felkent sáskái Vezető Testületéhez. majd így fejezné be."

Bízom benne , hogy jehova felkent sáskáiként bölcs döntést hoztok a kérdésben.

Üdvözöl benneteket az Úr Jézus juhocskáinak gyülekezete Budaőrsről.

Igazság Kereső 2021.02.01. 00:57:36

@leslie07:

Lehet, hogy még meg is sértődnének ezeken a szavakon! :D

leslie07 2021.02.01. 05:01:54

@Igazság Kereső:
Lehet, hogy még meg is sértődnének ezeken a szavakon! :D"

De legalább elgondolkodnának azon, hogy mit is hoztak létre jehova
szellemére hivatkozva, ha még képesek egyáltalán gondolkodni.

leslie07 2021.02.11. 02:40:34

Amikor a jehova tanúit ért sérelmekkel kapcsolatos jogorvoslati lehetőségek közös érvényesítésére tettem javaslatot azt ennek a jogszabálynak alapján tettem:

(142) Ha az érintett úgy ítéli meg, hogy az ezen rendelet értelmében fennálló jogait megsértették,jogában áll megbízni egy, a személyes adatok védelmével foglalkozó, az alapszabályában rögzített közérdekű célokat szolgáló, a tagállami jognak megfelelően létrehozott nonprofit szervet, szervezetet vagy egyesületet, hogy a nevében eljárva panaszt nyújtson be valamely felügyeleti hatóságnál,gyakorolja a bírósági jogorvoslathoz való jogot, illetve gyakorolja a kártérítéshez való jogot, ha ez utóbbit a tagállami jog biztosítja. A tagállam rendelkezhet arról, hogy az adott tagállamban ilyen szerv, szervezet vagy egyesület jogosult arra, hogy az érintett megbízásától függetlenül ebben a tagállamban panaszt nyújtson be és hatékony bírósági jogorvoslattal élhessen, ha alapos okkal úgy
véli, hogy az érintett jogai sérültek annak következtében, hogy személyes adataik kezelése e rendelet megsértésével történt. Ez a szerv, szervezet vagy egyesület nem jogosult, hogy az érintett nevében, annak megbízásától függetlenül kártérítést igényeljen

naih.hu/files/GDPR_TXT_HU.pdf

leslie07 2021.02.11. 03:07:37

Amennyiben az adatkezelő (jehova tanúi) megsértették az adatkezeléssel
kapcsolatos rendeletet a károkozásért felelőséggel tartozik. Ilyen jogsérelem lehet önmagában a kiközösítés tényének nyilvános bejelentése, ill. a bejelentéshez füzött olyan megjegyzés, amiből arra lehet következtetni,hogy az illetőt kerülni kell.

Önmagában az adatkezeléshez való hozzájárulási nyilatkozat aláírásának
az elutasítása miatt a gyülekezeti tevékenységben elszenvedett korlátozások is jogszabályba ütköznek.:

(42) Ha az adatkezelés az érintett hozzájárulásán alapul, az adatkezelő számára lehetővé kell tenni,hogy bizonyítani tudja, hogy az adatkezelési művelethez az érintett hozzájárult. Különösen a más ügyben tett írásbeli nyilatkozattal összefüggésben garanciákkal szükséges biztosítani azt, hogy az érintett tisztában legyen azzal a ténnyel, hogy hozzájárulását adta, valamint azzal, hogy ezt milyen mértékben tette. A 93/13/EGK tanácsi irányelvnek megfelelően az adatkezelő előre megfogalmazott
hozzájárulási nyilatkozatról gondoskodik, amelyet érthető és könnyen hozzáférhető formában bocsát rendelkezésre, nyelvezetének pedig világosnak és egyszerűnek kell lennie, és nem tartalmazhat
tisztességtelen feltételeket. Ahhoz, hogy a hozzájárulás tájékoztatáson alapulónak minősüljön, az érintettnek legalább tisztában kell lennie az adatkezelő kilétével és a személyes adatok kezelésének
céljával. A hozzájárulás megadása nem tekinthető önkéntesnek, ha az érintett nem rendelkezik valós vagy szabad választási lehetőséggel, és nem áll módjában a hozzájárulás anélküli megtagadása vagy visszavonása, hogy ez kárára válna.

leslie07 2021.02.11. 04:52:07

@leslie07:
82. cikk
A kártérítéshez való jog és a felelősség
(1) Minden olyan személy, aki e rendelet megsértésének eredményeként vagyoni vagy nem vagyoni kárt szenvedett, az elszenvedett kárért az adatkezelőtől vagy az adatfeldolgozótól kártérítésre jogosult.
(2) Az adatkezelésben érintett valamennyi adatkezelő felelősséggel tartozik minden olyan kárért,amelyet az e rendeletet sértő adatkezelés okozott. Az adatfeldolgozó csak abban az esetben tartozik felelősséggel az adatkezelés által okozott károkért, ha nem tartotta be az e rendeletben meghatározott,
kifejezetten az adatfeldolgozókat terhelő kötelezettségeket, vagy ha az adatkezelő jogszerű utasításait figyelmen kívül hagyta vagy azokkal ellentétesen járt el.
(3) Az adatkezelő, illetve az adatfeldolgozó mentesül az e cikk (2) bekezdése szerinti felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a kárt előidéző eseményért őt semmilyen módon nem terheli felelősség.
(4) Ha több adatkezelő vagy több adatfeldolgozó vagy mind az adatkezelő mind az adatfeldolgozó érintett ugyanabban az adatkezelésben, és - a (2) és (3) bekezdés alapján - felelősséggel tartozik az adatkezelés által okozott károkért, minden egyes adatkezelő vagy adatfeldolgozó az érintett tényleges kártérítésének biztosítása érdekében egyetemleges felelősséggel tartozik a teljes kárért.
(5) Ha valamely adatkezelő vagy adatfeldolgozó a (4) bekezdéssel összhangban teljes kártérítést fizetett az elszenvedett kárért, jogosult arra, hogy az ugyanazon adatkezelésben érintett többi adatkezelőtől vagy adatfeldolgozótól visszaigényelje a kártérítésnek azt a részét, amely megfelel a
(2) bekezdésben megállapított feltételek értelmében a károkozásért viselt felelősségük mértékének.
(6) A kártérítéshez való jog érvényesítését célzó bírósági eljárást az előtt a bíróság előtt kell megindítani, amely a 79. cikk (2) bekezdésében említett tagállam joga szerint illetékes.

leslie07 2021.02.11. 07:26:58

Magyarország
Frissítve 2018. április 1-én

"A hírnökök önkéntesen adják meg személyes adataikat a gyülekezetüknek
A hírnökök egyéb vallási tevékenységekben való részvételük során további személyes adatokat is megadhatnak Jehova Tanúinak. Személyes adatnak minősülhet többek között a név, a születési idő, a nem, a keresztelkedés dátuma, az elérhetőségek, továbbá a hírnök szellemi jóllétével, a szántóföldi tevékenységével vagy a szervezetben betöltött szerepével kapcsolatos információ. A személyes adatok a hírnök vallási meggyőződésére utaló és egyéb különleges személyes adatokat is tartalmazhatnak. Az adatkezelés a személyes adatok gyűjtését, rögzítését, csoportosítását, rendszerezését vagy tárolását, illetve az azokkal végzett hasonló műveleteket jelentheti.

Az országban irányadó adatvédelmi jogszabályok az alábbiak:

2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról és az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (általános adatvédelmi rendelet).

A fenti adatvédelmi jogszabályok alapján a hírnökök hozzájárulnak ahhoz, hogy személyes adataikat Jehova Tanúi vallási célokból kezeljék, beleértve az alábbiakat:

Jehova Tanúi valamely helyi gyülekezetének bármely összejövetelén és bármilyen önkéntes tevékenységben vagy programban való részvétel;

részvétel egy olyan összejövetelen, gyűlésen vagy kongresszuson, amelyről felvételt készítenek, és azt világszerte közvetítik Jehova Tanúi bibliai oktatása érdekében;

olyan megbízatás végzése vagy a gyülekezetben olyan egyéb feladatkör ellátása, amely magában foglalja, hogy a hírnök nevét és megbízatását közzéteszik a hirdetőtáblán Jehova Tanúi valamely királyságtermében;

a Gyülekezeti hírnökadatlap vezetése;

a vének által végzett pásztori munka (Cselekedetek 20:28; Jakab 5:14, 15);

vészhelyzet esetére megadott elérhetőségek rögzítése.

A személyes adatok határozatlan ideig, de legfeljebb addig kerülnek megőrzésre, amíg a fentebb felsorolt vagy egyéb jogszerű célok fennállnak. Ha egy hírnök nem írja alá a Személyes adatok kezelésére vonatkozó tájékoztatás és hozzájárulás dokumentumot, a szervezet talán nem tudja majd megítélni, hogy alkalmas-e a gyülekezetben bizonyos feladatkörök betöltésére, illetve bizonyos vallási tevékenységekben való részvételre.

A személyes adatokat, ha szükséges és helyénvaló, továbbíthatjuk Jehova Tanúi bármely közreműködő szervezetének. A hírnökök tudomásul veszik, hogy egy ilyen szervezet akár olyan országban is rendelkezhet székhellyel, melynek joga más szinten biztosítja a személyes adatok védelmét, és ez nem feltétlenül egyezik annak az országnak az adatvédelmi szintjével, amelyikből az adatok továbbításra kerültek. Ugyanakkor a hírnökök tudják, hogy a címzettek – akik között Jehova Tanúi egyesült államokbeli főhivatalában található közreműködő szervezetek is lehetnek – Jehova Tanúi nemzetközi adatvédelmi szabályzatával összhangban fogják kezelni a személyes adataikat.

A hírnökök jogosultak a Jehova Tanúi által kezelt személyes adataikhoz hozzáférni, azok törlését, kezelésük korlátozását vagy helyesbítését kérni. A hírnökök bármikor visszavonhatják a hozzájárulásukat bizonyos jövőbeli adatkezelések vonatkozásában. Ha egy hírnök visszavonja a személyes adatai kezeléséhez adott hozzájárulását, egyes személyes adatok ilyen hozzájárulás hiányában továbbra is kezelhetők a Jehova Tanúi világméretű tagsági nyilvántartásának vezetéséhez és naprakészen tartásához fűződő jogos érdek, illetve az adatvédelmi jogszabályokban biztosított egyéb jogcím alapján. A hírnökök tudnak arról, hogy jogosultak a lakóhelyük szerinti ország adatvédelmi hatóságánál panaszt tenni.

Jehova Tanúi az adatvédelmi jogszabályokkal összhangban számos eljárási és biztonsági intézkedést vezettek be a személyes adatok védelme érdekében. A hírnökök tudják, hogy a személyes adataikhoz csak egy korlátozott számú, erre felhatalmazott személy férhet hozzá a fenti célok megvalósítása érdekében.

Az illetékes adatvédelmi tisztviselőhöz az alábbi e-mail-címen lehet megkeresést intézni:

DataProtectionOfficer.HU@jw.org.

A hírnökök tudomásul veszik, hogy a lakóhelyük szerinti országban az adatkezelő személye és elérhetőségei, valamint szükség szerint a képviselőjének és az adatvédelmi tisztviselőjének elérhetőségei a jw.org weboldal „Adatvédelmi elérhetőségek” oldalán találhatók.

Vallási tevékenységeink, a jogszabályi környezet vagy a technológia változása következtében adatkezelési gyakorlatunk időről időre változhat. Ha a jelen, „Személyes adatok kezelése” oldalon található információ módosítása válna szükségessé, a változásokat ezen az oldalon tesszük közzé annak érdekében, hogy a hírnökök mindig tisztában legyenek azzal, hogy milyen adatokat gyűjtünk, és azokat hogyan használjuk fel. Kérjük, időnként látogass vissza erre az oldalra, hogy tájékozódni tudj a változásokról."

www.jw.org/hu/adatvedelmi-szabalyzat/szemelyes-adatok-kezelese/szemelyes-adatok-kezelese-magyarorszag/

leslie07 2021.02.11. 07:26:58

Magyarország
Frissítve 2018. április 1-én

"A hírnökök önkéntesen adják meg személyes adataikat a gyülekezetüknek
A hírnökök egyéb vallási tevékenységekben való részvételük során további személyes adatokat is megadhatnak Jehova Tanúinak. Személyes adatnak minősülhet többek között a név, a születési idő, a nem, a keresztelkedés dátuma, az elérhetőségek, továbbá a hírnök szellemi jóllétével, a szántóföldi tevékenységével vagy a szervezetben betöltött szerepével kapcsolatos információ. A személyes adatok a hírnök vallási meggyőződésére utaló és egyéb különleges személyes adatokat is tartalmazhatnak. Az adatkezelés a személyes adatok gyűjtését, rögzítését, csoportosítását, rendszerezését vagy tárolását, illetve az azokkal végzett hasonló műveleteket jelentheti.

Az országban irányadó adatvédelmi jogszabályok az alábbiak:

2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról és az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete (általános adatvédelmi rendelet).

A fenti adatvédelmi jogszabályok alapján a hírnökök hozzájárulnak ahhoz, hogy személyes adataikat Jehova Tanúi vallási célokból kezeljék, beleértve az alábbiakat:

Jehova Tanúi valamely helyi gyülekezetének bármely összejövetelén és bármilyen önkéntes tevékenységben vagy programban való részvétel;

részvétel egy olyan összejövetelen, gyűlésen vagy kongresszuson, amelyről felvételt készítenek, és azt világszerte közvetítik Jehova Tanúi bibliai oktatása érdekében;

olyan megbízatás végzése vagy a gyülekezetben olyan egyéb feladatkör ellátása, amely magában foglalja, hogy a hírnök nevét és megbízatását közzéteszik a hirdetőtáblán Jehova Tanúi valamely királyságtermében;

a Gyülekezeti hírnökadatlap vezetése;

a vének által végzett pásztori munka (Cselekedetek 20:28; Jakab 5:14, 15);

vészhelyzet esetére megadott elérhetőségek rögzítése.

A személyes adatok határozatlan ideig, de legfeljebb addig kerülnek megőrzésre, amíg a fentebb felsorolt vagy egyéb jogszerű célok fennállnak. Ha egy hírnök nem írja alá a Személyes adatok kezelésére vonatkozó tájékoztatás és hozzájárulás dokumentumot, a szervezet talán nem tudja majd megítélni, hogy alkalmas-e a gyülekezetben bizonyos feladatkörök betöltésére, illetve bizonyos vallási tevékenységekben való részvételre.

A személyes adatokat, ha szükséges és helyénvaló, továbbíthatjuk Jehova Tanúi bármely közreműködő szervezetének. A hírnökök tudomásul veszik, hogy egy ilyen szervezet akár olyan országban is rendelkezhet székhellyel, melynek joga más szinten biztosítja a személyes adatok védelmét, és ez nem feltétlenül egyezik annak az országnak az adatvédelmi szintjével, amelyikből az adatok továbbításra kerültek. Ugyanakkor a hírnökök tudják, hogy a címzettek – akik között Jehova Tanúi egyesült államokbeli főhivatalában található közreműködő szervezetek is lehetnek – Jehova Tanúi nemzetközi adatvédelmi szabályzatával összhangban fogják kezelni a személyes adataikat.

A hírnökök jogosultak a Jehova Tanúi által kezelt személyes adataikhoz hozzáférni, azok törlését, kezelésük korlátozását vagy helyesbítését kérni. A hírnökök bármikor visszavonhatják a hozzájárulásukat bizonyos jövőbeli adatkezelések vonatkozásában. Ha egy hírnök visszavonja a személyes adatai kezeléséhez adott hozzájárulását, egyes személyes adatok ilyen hozzájárulás hiányában továbbra is kezelhetők a Jehova Tanúi világméretű tagsági nyilvántartásának vezetéséhez és naprakészen tartásához fűződő jogos érdek, illetve az adatvédelmi jogszabályokban biztosított egyéb jogcím alapján. A hírnökök tudnak arról, hogy jogosultak a lakóhelyük szerinti ország adatvédelmi hatóságánál panaszt tenni.

Jehova Tanúi az adatvédelmi jogszabályokkal összhangban számos eljárási és biztonsági intézkedést vezettek be a személyes adatok védelme érdekében. A hírnökök tudják, hogy a személyes adataikhoz csak egy korlátozott számú, erre felhatalmazott személy férhet hozzá a fenti célok megvalósítása érdekében.

Az illetékes adatvédelmi tisztviselőhöz az alábbi e-mail-címen lehet megkeresést intézni:

DataProtectionOfficer.HU@jw.org.

A hírnökök tudomásul veszik, hogy a lakóhelyük szerinti országban az adatkezelő személye és elérhetőségei, valamint szükség szerint a képviselőjének és az adatvédelmi tisztviselőjének elérhetőségei a jw.org weboldal „Adatvédelmi elérhetőségek” oldalán találhatók.

Vallási tevékenységeink, a jogszabályi környezet vagy a technológia változása következtében adatkezelési gyakorlatunk időről időre változhat. Ha a jelen, „Személyes adatok kezelése” oldalon található információ módosítása válna szükségessé, a változásokat ezen az oldalon tesszük közzé annak érdekében, hogy a hírnökök mindig tisztában legyenek azzal, hogy milyen adatokat gyűjtünk, és azokat hogyan használjuk fel. Kérjük, időnként látogass vissza erre az oldalra, hogy tájékozódni tudj a változásokról."

www.jw.org/hu/adatvedelmi-szabalyzat/szemelyes-adatok-kezelese/szemelyes-adatok-kezelese-magyarorszag/

leslie07 2021.02.14. 06:34:38

Szerintem ez jogellenes adatkezelés, szerintük nem. Én pl.sosem kívánok visszamenni hozzájuk, mégis őrzik a borítékom."

Sokan vagyunk ,akik rendet szeretnénk rakni az adatkezelésükbe.

Ha csatlakozni szeretnél erre a számra küldjél üzenetet :

00420723536061

leslie07 2021.02.16. 10:35:59

A szervezetnek szembe kell majd néznie azon kártérítési perekkel,amit
a Szentírás meghamisítása miatt indíthatnak velük szemben.

Főleg,amikor olyan drasztikus módon átírták a görög szöveget, mint pl.
a Lukács 1:68-ban.

"Dicsőség Jehovának, Izrael Istenének, mert a népére fordította figyelmét,"

Írják az UVFerdítésben.

A jehova démonistennév a görög szövegben nem található.

A Lukács 1:68 a görög szövegben a meglátogatta gör. ἐπεσκέψατο kifejezést tartalmazza, majd a "megszabadította" (megváltotta ) gör. λύτρωσιν kifejezés található. A "fordította és a figyelmét" kifejezések a görög szövegben nincs jelent.

Nem véletlenül tiltották be Oroszországban magát az Új Világ Ferdítést is, hisz sérti a szerzői jogot.

Meghamisítja az eredeti szövegek tartalmát. Szándékosan megtéveszti jehova tanúit az eredeti szöveg tartalmát illetően.

Az elvetemült ferdítők jehovában megfeledkeznek arról, hogy az UV Ferdítésben megjelölték

a fordításuk forrását. Ha az általuk megjelölt forrás bizonyíthatóan nem tartalmazza a jehova kifejezést és a "népére fordította a figyelmét" kifejezést a görög szövegben,akkor bizony a ferdítők

bűncselekményt követtek el azzal, ha meghamisították a görög kéziratokat.

Mivel ráadásul a görög szöveg szerint Zakariás pap ezt a kijelentését akkor tette,amikor beteljesedett

Szentszellemmel, a ferdítők megtévesztették jehova tanúit ,hisz a ferdítést úgy adták elő, mintha az magától a Szentszellemtől származott volna.
süti beállítások módosítása