A valódi trash, avagy a halálcsillag sötét oldala
2016. szeptember 14. írta: a századik juh

A valódi trash, avagy a halálcsillag sötét oldala

halalcsillag.jpg

 

Leírtam ide mindent, de töröltem!

A medve tartsa meg a fűnyíróját, nekem nem kell!

:-)

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr7511705123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a századik juh 2018.06.30. 03:16:37

Kis cikkem emléket állított az "Óhajtott ügyvéd" nevű blog "kiürítésének". Az Óhajtott ügyvéd az eddigi leghasznosabb exjt blog volt, mivel bírói ügyekkel, és azok folyamatával foglalkozott. Olyannyira hasznos információkat szolgáltatott a bírói bizottságok működéséről, hogy a sorok közül ki lehetett olvasni a bírói bizottságok kijátszásának a módját, amit én azóta is alkalmazok. Feltehetően nem ez volt a blogger célja, mert nagyon rövid úton törölve lett a blog.

Igazság Kereső 2018.06.30. 22:46:25

Azt vettem észre azért nem mindíg hibátlan az egyetértés még az exjt, vagy nevezzük Szervezetellenesek között sem! :D "Te ilyen vagy,ő még ilyenebb!" "Te beépített ember vagy mert nem utálkozól úgy mint én!" XD "Ha nem értesz velem egyet akkor nyaraltasson têged a Pokol Travel!" XD Egyéb emberi ökörségek! Hehe

a századik juh 2018.07.06. 14:40:39

@Igazság Kereső:
Én nem tudom,
sohase voltam exjt,
valószínűlegfeltételezhetőenlehetséges,
hogy ezért nem értettem akkor az azóta "lebuktatott" személyt meg az alteregóit.
Kivetettek maguk közül, nem szórtak gyöngyöt elém... :(

Igazság Kereső 2018.07.06. 23:32:37

@a századik juh: Általam meg nem nevezett személyek Őrtorony ellenes blogokon elég furcsák.... Néha az az érzésem,hogy vannak akik kereszténynek is "elfelejtettek" lenni,mondhatni Biblia értelemben vett hitehagyás esete forog fenn! Nem nehéz átesni a patás állat túl oldalára! Amikor még a Bibliát is hogy úgy fejezzem ki "megutálod"! Elkezdhet az ember a Szent Írásban is kételledni! Lehet vajon,vagy ildomos a Bibliát is kritikus szemlélettel vizsgálni? Mert vannak benne furcsaságok meg kell hagyni.... Én őrízledek a hitehagyástól, már az igazi hitehagyástól!

a századik juh 2018.07.07. 05:00:50

@Igazság Kereső: Ahogy mondod. Ezért szoktam kikelni. Szándékosan azt láttatják egyesek az exjt felületeken, amit a Wezetők harsognak, hogy olyanok a hitehagyottak. Nadehát a Watchtower csápjai messzire érnek, lám, még a Fouad 266-ban is sikerült bekaparni a Jehovájukat Kűriosz terhére. 10 évig volt egy személy a piacvezető magyar főexjt, és nézd meg, mit tett 10 év alatt, mi derült ki róla, meg nézd meg a reakciókat... :(

Igazság Kereső 2018.07.07. 22:53:58

@a századik juh: Olvastam, L.Gabi nevűröl. De én ebben nem vagyok kompetens. Lila gőzöm sincs, ki volt, mit tett, miért tette. Azért,ha egy személy hosszú ideig képes átverni sokakat,abban picit az átvertek is hibásak. Úgy értem,sosem volt gyanús? Első gyanús jelre kutatni kell az ilyen személy kiléte után. Egy személy kiléte, hitelessége-mint irtam-az ELLENŐRIZHETŐSÉGE mértékétől is függ! Nem árt óvatosnak lenni,kinek mit hiszünk el,s miért! Aki alapvető támpontokat nem tud adni,azzal mi a csudát lehet kezdeni? Ha a személy az ellenőrizhetetlensége miatt gyanússá válik,akkor ,ha szemfülesek vagyunk hamar lebukhat az illető! Hát... Ha mégse gyanús! A legprofibb szélhámosok is csak kis ideig csinálják jól. Ha nem alszunk el tőle, akkor viszonylag hamar tettenérhető!
süti beállítások módosítása