Közkívánatra kiközösítették a "hetedik apródot"!!!
2017. január 06. írta: a századik juh

Közkívánatra kiközösítették a "hetedik apródot"!!!

 

samuel-herd.jpg

"7. A hetedik személy kitiltása közkívánatra történt. Már régebb óta kérték az eltávolítását"

 

 

olvashatjuk a Jt.info oldalon.

Biztosan nem adott le elég órát! 

 


mosoly.jpg

 

                                                  Rol-ExTanú lett!!!

 

 

 

A Jtinfo, ahonnan az idézet származik, az az oldal, amit minden bennfentes, vezető hatalmi pozícióban lévő égiszekérmenetszélkihasználó szervezeti tag használ információszerzésre:

" Még a párom nagynénje is, aki keménykalapos testvérnő, ő is innen keres adatokat. Ez tényleg nagy dolog"

 

 

kakapara-web.jpg

 

"Ez tényleg nagy dolog"      Random könyvajánlómat olvashattátok

 

 

Igen, az oldalon található JT.infók hitelességéhez kétség sem férhet!

A 7. apródot közkívánatra kiközösítették!

Mégiscsak van Isten,kiálthatnak fel sokan most, akik aggódva figyelték, milyen árnyakat vet a szervezet felpolírozott hírnevére ezen csóka tevékenysége.

jw_orgortorony_1.jpg

      "A bálványimádásnak még csak a látszatát is el akarjuk kerülni"

 

 

Szerencsére Jehova hű szolgáinak figyelmét nem kerülte el ezen soraikba belopakodott báránybőrbe bújt farkas, igaz, elsőként a színe (ARANY!) tűnt fel a többi műsorvezetőnek.

farkas.gif

Báránybőrbe bújás előtti farkas, aki a báránybőrbe bújás előtt szertartásosan moonwalkol a hitehagyottak egyik bálványának szokása szerint, aki a "Skinhead butthead" című számát a Vezető Testületnek írta elképzelhetőenvalószinűleg.

 

moonwalk2.gif

 

 

   

De már a kezdetek kezdetén lelepleződött, hiszen a MI5 részlegén nevelkedett testvéreink kiderítették, hogy az ellenzéki blogok bérelték fel, hogy férkőzzön a soraikba, és okozzon zűrzavart a vezetésben.

 

blog2016_2.jpg

Nemrég a Brooklyn-fiastyúk járat is karambolozott... csak mondom... elütötték a télapót a Vak Vezetők!

 

Erre vezethető vissza mindaz a tanításbeli és vezetéstechnikai anomália, ami az utóbbi időkben jellemezte a szervezetet.

felrevezetes.jpg

A csuklójával elvonta a tanítványok figyelmét! Közkívánatra kiközösítettük! 

 

 

Mint kiderült, ő nem is egy fekete férfi, hanem egy fehér nő, csak jól álcázza magát! Azonban az ékszerek iránti rajongása lebuktatta!

Valójában.... no jó, nem hallgathatom el tovább!

 

 

 

 

 

3d-kepek-12_1.gif

 

 

 

 

 

 

Azt, hogy a testvéreink derítették ki ezt, az túlzás.

Hisz egy, csak egy legény van talpon a vidéken, amerre a szem ellát, messze földön,s égen:

 

 

"de néhányan hosszabb időn át szerettük volna megfigyelni a reakcióit. Úgy ítéltem meg, hogy a szervezet embere és azért írt hülyeségeket, hogy a szervezet mutogatni tudjon majd a zagyvaságokat összehordó "hitehagyottakra"."

 

Bizony bizony, a "forrás" önmaga nevezi meg magát, és így aratja le a babérokat, gratulálok én is ezért a fantasztikus felfedezésért, "a Nem óhajtott ügyvéd" nevében is!

" azért írt hülyeségeket, hogy a szervezet mutogatni tudjon majd a zagyvaságokat összehordó "hitehagyottakra"

 csodalkozik.gif

Ez egyből felkerül arra a "Gigantikus felfedezések forever" listára, amit J.J. szöveganalizélése vezet, amiből egyenesen levezette és bebizonyította, hogy Justone-Man a Nickaméleon.

" azért írt hülyeségeket, hogy a szervezet mutogatni tudjon majd a zagyvaságokat összehordó "hitehagyottakra"

És kikérem magamnak, én nem ezért írok hülyeségeket!

 

hujeseg.jpg

            Ez a lényemből fakad!

" azért írt hülyeségeket, hogy a szervezet mutogatni tudjon majd a zagyvaságokat összehordó "hitehagyottakra"

Nemsokára tehát a Jw.Org vagy a Jw.Tv vagy az Őrtorony 100.juh idézeteket fog közölni???

Juhééé! 

Vagy megjelöl, mint forrást?

 

juheszik.gif

 

 

 

De ne menjünk el amellett a tény mellett sem, hogy a szervezetnek valóban van egy osztálya, ráadásul zárt!

Az a bizonyos HB. THC. M-FOINC ismerős?

Nem? Hát mit csináltok évi 60 000 dollárból???

 

Hitehagyott Blogokat Teokratikus Hadviselés Céljából Működtető Fiókhivatali Osztály Inc.

 

Ezúton is mondom, immár többedjére, hogy az ilyen személyeknek a Vezető Testületben a helye, javaslom, hogy az infót adó testvért nevezzék ki a megüresedett pozícióba!

 

Ez már bevált módszer, hogy tönkretesszük a másik hírnevét, és elüldözzük az országból is azt, aki nem issza minden szavunkat, és nem bólogat mindenre... akárcsak a Watchtowernél!

A JT.infó oldalról megtudhatjuk még, hogy az oldal egyik megbízott szerkesztőjének véleménye szerint ez a blog nemcsakhogy a szervezet által támogatott, és működtetett, de:

"Századik juh - sajátos (és ismét megvallom, hogy tőlem nagyon idegen) szemléletmódjával közelíti meg a szervezet körüli ügyeket. A szervezetkritika egy olyan módja olvasható nála, ami engem kifejezetten taszít és szinte nincs is olyan konklúziója vagy üzenete, amivel csak egy kicsit is azonosulni tudnék."

 

                                                              Köszönöm az ajánlást és a dícséretet!

 

100_juhok.gif

 

Ha bírói bizottság elé kerülök, majd azzal védekezem, hogy Magyarország piacvezető ExJT oldala szerint én a szervezet embere vagyok, és az ExJT-ket taszítják az írásaim!

 

                                                              Köszönöm az ötletet!

 

További jó munkát kívánok én is a Jt infó csapatának!

 

A cikkben látható képeknek nincs köze a cikkhez, csak véletlenül kerültek bele, vacakol a gépem ebben a  nagy hidegben!

 

 De hogy milyen az élet:

"Félbemaradt egy beszélgetésünk a lány-fiú barátságról. Szerinted lehet?"

A napom poénja!

 

 

 

mosoly.jpg

 

 

A kérdező a legjobbhoz fordult!

(A válasz levezetésével messzemenőkig egyetértek!)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4212087395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leslie07 2017.01.07. 09:02:36

"Századik juh - sajátos (és ismét megvallom, hogy tőlem nagyon idegen) szemléletmódjával közelíti meg a szervezet körüli ügyeket. A szervezetkritika egy olyan módja olvasható nála, ami engem kifejezetten taszít és szinte nincs is olyan konklúziója vagy üzenete, amivel csak egy kicsit is azonosulni tudnék."

Ezt szerintem irigységbol írta, akárki is volt az EXJT kozul.
Szándékosan lejáratni egy EXJT blogot sotét szellemuségrol és sotét
lélekrol tanuskodik.

Szerintem pillanatnyilag aszázadikjuhblogja a legolvasottabb és a legkedveltebb blog, amely ráadásul egy olyan személytol származik,
akit nem sikerulnt leleplezni az Ortorony bálványszervezet illetékeseinek.

Ráadásul tanusíthatom, hogy aszázadik juh rendkivul kis rezsikolcségen
képes az egész világon olvasott értékes információtr továbbítani az OT szervezet multbeli és jelenlegi tanításáról jehova tanúi és a már nem jehova tanúk számára is.

Ellentétben a magát olynagyon reklámozó JTblog tuôlajdonosával szemben, aki évi 60 000 dolláros apanázs nélkul nem tudja elképzelni a jovot.

Kedves aszázadik juh. Nagyra értékeljuk onzetlen fáradozásodat, amit a megtévesztett jehova tanúk és a volt jehova tanúk érdekében végzel.

Áldja meg a Felkent Isten a munkádat a bolcsesség és az értelem Szent Szellemének a segítségével. ÚGY LEGYEN!

a századik juh 2017.01.07. 15:56:14

@leslie07: Biztos, hogy nem irígységből írta, szeretném megvédeni!
Ugyanis nincs mire.
Ha valaki tanulhat a másiktól, akkor az én vagyok, és tőle.

Pusztán csak a véleményét írta le, és ezt én is megtettem.

Ez bőven benne van a normális keretek között, szerintem.

Az olvasottságról... hát az én 100 letöltés/nap átlagom az ő bevallása szerinti 1200 látógató/nap adataival szemben...

A legolvasottabb, pusztán csak ha a tartalom alapján kellene tippelnem, én a jtinfót emelném ki, és ha az összes jelenlegi blog közöl kellene egyet megtartani, az összes többit törölni, akkor a jtinfót hagynám meg, remélem, ezzel nem bántok meg senkit.

Kedves Leslie. Miként azt Gabi is fontosnak tartotta kiemelni az óévzáró cikkében, a te hírneved megelőz téged, és én arra tippelek, hogy a hírnév közel sem fedi le a valódi tenniakarásodat.

Köszönöm a jókívánságodat.
Úgy legyen!

Vénvarangy 2017.01.17. 11:41:41

Kedves századik juh! Jól szórakozok az írásaidon, de igazából nem értem, hogy milyen céllal is írod őket. Olyan Hofigézásan akarsz görbe tükröt állítani WT-nek? ...vagy belső ellenzék vagy? ha tényleg tanú vagy, nem érzed, hogy tovább kellene állnod ebből a szervezetből? Én, amíg tanú voltam, ha csak a felét vettem volna észre, mint amit most látok, ezerfelé szaladtam volna... Nekem úgy tűnik, hogy ülsz a süllyedő Titanicon a bárban, iszogatsz, jól szórakozol és megjegyzed, hogy milyen ferde a padló...

a századik juh 2017.01.17. 15:15:14

@Vénvarangy: Jó az a ferde padló, ha nekünk lejt a pálya!

Üdv a blogon... Vénvarangy!

Már sokszor hallottam, hogy emlegetnek a gyülekezetekben, így megtiszteltetés, hogy írtál ide is.

A cél, hogy azok a kétkedő, keresgélő Jehova tanúi is olvashassanak szervezetkritikát, akik nem olvasnak "hitehagyott" oldalakat.

De cél az is, hogy az idelátogató vének kezében egy pillanatra megálljon a strandkorlátkék szövegkiemelő, és megborzongjanak, amikor megérinti a lelkiismeretüket egy egy szó.

" ha tényleg tanú vagy"

Figyelembevéve, hogy melyik cikk alatt jött a hozzászólás, azt hiszem, nem illik cáfolni a másik blogger hitét, szerintem hamarosan a felvigyázott körzete(i)m számát is megtippeli majd.

"nem érzed, hogy tovább kellene állnod ebből a szervezetből?"

Kifejlesztettem egy módszert, amivel úgy tudok "továbbállni" a szervezettől, hogy közben minden jogosultságomat megtarthatom, járhatok és beszélgethetek a testvérekkel, azaz Jehova tanúja maradhatok, de nem kötelező összejövetelre és szolgálatba járnom, szabadon kritizálhatom a vének kritizálni való dolgait, és őket ez nem zavarja, illetve zavarja, de

1: nem tehetnek semmit ellene

2:valójában ellenérdekük keletkezik ezzel a módszerrel arra, hogy bolygassák ezt a dolgot, mert a módszer a vének önfényezési vágyára épül, mindeddig sikerrel.

Amint elvégezve látom a feladatom, dobbantok természetesen.

Megkérdezhetem, hogy változtatnál-e valamit a blogon?

Vénvarangy 2017.01.18. 09:06:48

@a századik juh: nem hiszem, hogy emlegetnének a gyülekezetekben, mert már hetedik éve nem vagyok tanú.
Minden jogosultságod megtartása? Minek? Ez olyan, mintha kiszabadultál volna egy börtönből, de a kényelmes ágyért és a reggeliért azért ott akarnál maradni...
A kritikát nem szívesen fogadják a vének, ahogy én emlékszem. Ha valami nem tetszett és szóvá tettem, kérve, hogy csak a Bibliából érvelhetnek, akkor jött a "legyél alázatos, testvér" duma.
Majd benne leszel a Helyi szükségletek-ben név nélkül.
Amúgy tök' jó a blogod, szórakoztató. nekem legalábbis. a tanúknak nem hiszem. Abban kételkedem, hogy aktív tanúk fogják olvasgatni az írásaidat és hinni fognak Neked.
Sok sikert kívánok ahhoz, hogy felnyisd a tanúk szemét!

a századik juh 2017.01.18. 16:23:50

@Vénvarangy: "nem hiszem, hogy emlegetnének a gyülekezetekben, mert már hetedik éve nem vagyok tanú."

Bocs, nállunk mindíg mondják, hogy az a varangy vén... azt hittem, te vagy, de biztos csak névrokon akkor. :)

"Minek? Ez olyan, mintha kiszabadultál volna egy börtönből, de a kényelmes ágyért és a reggeliért azért ott akarnál maradni..."

Inkább, mintha kiszabadultam volna a börtönből, de visszajárnék, hogy híreket vigyek a többieknek a való világból, és bizonyítékokat gyűjtsek a smasszerok ellen.

Ha esetleg van még befolyásod a gyülekezetekben, például vén apu, úttörő anyu, akkor te is hozzájuthatsz egy két dologhoz, illetve tudsz infókat eljuttatni, főleg kérdések formájában.

Vénvarangy 2017.01.19. 09:06:45

Csak anyám jár a gyülekezetbe, de nem beszél velem. Ahogy korábban mondta, halott vagyok.

a századik juh 2017.01.19. 11:27:04

@Vénvarangy: Bocsáss meg neki, nem tudja, mit cselekszik.

Vénvarangy 2017.01.19. 12:23:05

nem haragszom rá. csak azt sajnálom, hogy nem tartja az unokáival sem a kapcsolatot. A két nagyot még meg is tudja magyarázni, mert ők is ki vannak közösítve, de a legkisebb nem volt megkeresztelve. Őt ő közösítette ki...

a századik juh 2017.01.19. 16:02:10

@Vénvarangy: Nagyon kemény, de sajnos jellemző. A helyi vének nállunk is elhitették a testvérnőkkel, hogy Parázna a gyermeke, mert férjhez ment egy nem tanúhoz, és boldogan élnek, gyermekeik születtek... tilos látogatni, mert a lánnyal nem lehet kapcsolatot tartani,AZ UNOKA MEG MÉG ÚGYSEM BESZÉL, tehát az unoka látogatása CSAK ÜRÜGY A GYERMEKKEL VALÓ KAPCSOLATTARTÁSRA, pfúj, kakis, nem szabad!

És ezek csak helyi, lokális problémák, az adott gyülekezet tagjai szerint, máshol minden rendben van, gondolják.

Igazság Kereső 2018.06.25. 00:54:22

@Vénvarangy:"Abban kételkedem, hogy aktív tanúk fogják olvasgatni az írásaidat és hinni fognak Neked." Megtörtént!!! :D Jelentem aktív tanú vagyok, olvasok és hiszek(mert már sok dologról megbizonyosodtam más forrásokbol is) ! :)

Vénvarangy 2018.07.05. 12:16:13

@Igazság Kereső: "olvasok és hiszek" miben? Amit az őrtorony tanít, amit az összejöveteleken hallasz?

Igazság Kereső 2018.07.05. 17:31:19

@Vénvarangy: Arra kérlek,olvasd el még egyszer amit irtam! :) Arra reagáltam,amit te írtál gyapjas testvérünknek miszerint: "Abban kételkedem, hogy aktív tanúk fogják olvasgatni az írásaidat és hinni fognak Neked." Vagyis a századik juh blogjáról, a posztjiról van szó. Erre reflektálva irtam, hogy megtörtént, mármint olvasok és hiszek NEKI( a századik juhnak) és én még hivatalosan megkeresztelt Tanú vagyok! Természetesen nem hiszek mindenkinek kapásból,hanem annak hiszek,akinek hitelt adhatok a szavainak, mert vissza követhető kijelentéseket tesz,és utánajarással bizonyítékokat lehet szerezni szavahihetősége mellett s amelett,amiről kijelentéseket tesz! Pusztán erről van szó! És nem! Nem hiszek a VT kijelentéseinek,éppen a fentebb írt kritériumoknak való meg nem felelésük miatt! Néhány dologban persze Nekik is lehet igazuk,mint sok más vallásban is vannak igazság morzsák "puzle" darabkák. Attól mert, a VT mondja,még igaz lehet, nem azt kell nézni KI mondja,hanem, helytálló,bizonyítható,és igaz-e egy-egy kijelentés! "Minden állítas saját jogán áll vagy bukik,függetlenűl annak forrásától!" azt hiszem ezt R. Franz irta a könyvében. És igaza van! :)

a századik juh 2018.07.05. 19:26:23

@Igazság Kereső: "Néhány dologban persze Nekik is lehet igazuk"

Igaz.

Napi 3 és fél óra sétálás kimondottan jót tesz az egészségnek, illetve ugyanilyen okból hasznos lehet elhagyni egy-két káros szenvedélyt.

Persze ezek akkor is igaz dolgok, ha nem szipolyozzuk ki közben a testvérek életerejét, amit úgy állítunk be, hogy önként adják...

Igazság Kereső 2018.07.05. 23:02:06

@a századik juh: Én kimodottan hittételi kérdésekre értettem. Minden hamis lenne amit mondanak vagy írnak? Nem erős túlzás lenne hamisnak bélyegezni mindent,csak mert ők mondják? Nem védem őket, ezeken már túl vagyok. Pusztán elfogulatlan és racionális akarok maradni kérdésekben pro és kontra! Aki azt állítaná,hogy minden hamis, még véletlenűl sem láthatnak bizonyos hittételi kérdéseket helytállóan az pusztán indulatból, utálatból, negatív értelemben vett elfogultságból mondana ítéletet! Az nem a racionális tiszta gondolkodás talaja,hanem az érzelmeké! Tudom ki a VT, tudom miben hibásak,tudom mit tanítanak, bele születtem, kis korom óta ezzel etettek! Tisztában vagyok mindennel! Igyekszem tárgyilagos maradni,azt nézni MIT mondanak,nem azt,Ki mondja! Pont VT teszi azt,magát féltve helytelenül,hogy azt nézi KI mondja és kapásból elutasít mindent,ami ellentétben áll azzal,amit hisznek,vagy hitetni akarnak, és előszeretettel alkalmazzák a kútmérgezés technikáját a kommmunikációjuk során! Elsősorban az információt nézem,hogy azzal mit lehet kezdeni, és bizonyítató-e, s ennek eredénye a dönő az információt adó személy/személyek megítélésében. Csak ennyit akaram ezzel kapcsolatban! :D

a századik juh 2018.07.06. 06:43:31

@Igazság Kereső: Mondanál egy-két olyan hittételi kérdést, amiben igazuk van?

Vénvarangy 2018.07.06. 13:15:11

@Igazság Kereső: nem irigyellek... lesznek még nehéz pillanataid a kisteremben :) . A kiközösítésem után 6 évvel értettem meg, hogy 18évet hazugságban töltöttem. Mikor rádöbbentem, hogy át lettem vágva, hetekig alig tudtam aludni, annyira felkavart.

a századik juh 2018.07.06. 14:23:06

@Vénvarangy: Egyáltalán nem kötelező bemenni a kisterembe! :)

Lehet stratégia szerint szépen lassan elmaradozni, "századik juh"-há válni a szervezeti értelmezés szerint. Dühből ne döntsetek. Meg kell várni, és látni, hogyan reagálnak szeretett testvéreink a hitünkkel kapcsolatos valódi kérdéseinkre, és érezni a Walódi Szheretetet. Minél hosszabb ez az időszak, annál több olyat látunk, és értünk meg,amit soha nem gondoltunk volna addig! :(

Igazság Kereső 2018.07.06. 23:09:48

Nem sok kell már,hogy lelépjek! Ha meg teszem, dobok egy email-t az egyik vénnek,benne egy több száz oldalnyi dokumentummal,hogy miért is tűnök el,de szerintem el sem fogják olvasni. Vénvarangy én is szenvedek! Elképesztő nehéz ezt feldolgoznom! Bennem van,hogy mi van ha mégis igaz,mi van,ha ... Elmegyek, erre pár év és mégis eljő Armageddon,pont úgy,ahogy mondják! Akkor bukta van...... :( Bennem ez motoszkál, hogy mi van ha.... Mert akkor végem van,mellesleg minden ellenszegülőnek! Nem tudom meddig fog ez a gondolat bennem motoszkálni, szószerint marja a bensőmet! Néztem egy doku.filmet a YouTube-on a szektákról. Pont úgy érzem magam, mint az a nő(megtalalható a video) aki otthagyta azt a szektát, de amiért ott hagyta,beült a taxiba, és elkezdett rettegni Isten büntetésétől,hogy most ezért biztos Isten a pokolra küldi. Pedig azért menekült el mert az a szekta azt parancsolta,hogy üsse és verje a kis gyerekét és ezt megelégelve elment! Elhitte! Bele égették a lelkébe,kondicionálták, hogy amit tesznek jó! Hogy ott az egyedüli "igazság" és ha nem engedelmeskedik,akkor Isten súlyosan megbünteti! Pont így érzem én is magam most! Mert a JT is pontosan a szekták módszerével operálnak! Felnőtt fejemmel írhatnékom van,ha arra gondolok,hogy mégsem ez az igazság, és szép ígéretek mi van ha mégsem teljesülnek! Mindegy.... Rengeteget tudnék még írni! Nehéz feldolgoznom ezt! Valakinek könnyebb,másnak nehezebb!

a századik juh 2018.07.07. 04:52:01

@Igazság Kereső: Amikor első alkalommal hagytam ki a gyülekezetet sok év után, másnap csodálkozva láttam, hogy élek. A második alkalom után is, és így tovább. Utána egyik napról a másikra letettem az alkoholt, amit azelőtt 10+ évig nem tudtam., és azóta sem iszom. Mennyit könyörögtem Jehovához, hogy le tudjak állni...

2018.07.07. 10:46:47

@Igazság Kereső: 1., Felesleges többoldalas dokumentációt írni a véneknek, az elkülönülő levélből csak a következő adatokat olvassák el, és olvashatják el: név, lakcím, gyülekezet neve, keresztelkedés ideje, gyülekezetben betöltött pozíció, valamint a kijelentés, hogy valaki nem kíván többet Jehova Tanúja lenni, saját kezű aláírás. A többit nem olvassák el.
Egyébként meg simán el lehet tűnni úgy is, hogy nem különülsz el, és ha netán a távollétedben kiközösítenek, bizonyos tekintetben kedvezőbb helyzetben vagy. Attól függ, hogy van-e bent még valakid.
2., Nem tartozol magyarázattal senkinek, így a véneknek sem. (Ha családtagjaid, rokonaid vannak a tanúk közt, az értelemszerűen bonyolítja a helyzetet.) Nem vagy köteles a szájába rágni és megérvelni senkinek, hogy mit, miért és mikor gondolsz. Nem vagy rabszolga, és nem vagy a tulajdona senkinek. Nem vagy köteles személyes kérdésekre válaszolni. Miért mondanál bármit is, amikor tudod, hogy mindent ellened fognak felhasználni?
3., Jézus Krisztus második eljövetelétől itt súlyos félnivalója azoknak van, akik a Bibliát és a Megváltó Krisztus személyét meghamisították, akik Isten nevében milliókat megkárosítottak és testileg, lelkileg megnyomorítottak.

Igazság Kereső 2018.07.07. 23:10:07

Köszönöm a segítséget! :)

Igazság Kereső 2018.07.07. 23:33:01

@Marci kérdez: Te vagy Illek Attila? Én is a "hiperszuper" oroszlány-nyugatba járok(még). Persze, nem szeretném,ha mindenki megtudná a kilétem. Sefa tudja. Mindenesetre, nem szeretném,ha a vének megrohannának! :D Szép lassan építkezek-lefelé! :)

Igazság Kereső 2018.07.08. 22:46:48

@mikor_ebredjetek: Csengőt nyomni? Ők? Itt lassan nem 100. Juh lesz,hanem 99 megy és max az marad csak,akik azon a hangmagasságon tudnak bégetni,amit a vének előénekelnek! B.Pista egy Stand up comedi-s, maga a helyi cirkuszi bohóc mostanság! Annyira profi,hogy mindent ő vezet,talan még az áramot nem!

a századik juh 2018.07.09. 04:49:41

@Igazság Kereső: " Annyira profi,hogy mindent ő vezet"

Ha jól ismerem a típust, akkor nem is az, hogy Ő annyira profi, hanem a többiek olyan pancserok! Semmit nem tudnak rendesen megcsinálni, egy fejlődésre képtelen banda, ezért KELL MINDENT egyedül csinálnia az illetőnek, aki a Biblia kifejezett tanácsára SEM ossza meg a feladatokat, helyette inkább a neheztelését ossza meg a testvérekkel, és az értéktelenségükre helyezi a hangsúlyt. Nincs is ezzel semmi baj, mert mindenki azt hoz elő a kamrájából, amije van, és amilyen szellemet az Ő Istene termett benne. Az ilyen személyeket remekül lehet hülyíteni túldicséréssel, és azáltal, hogy csekélyértelműnek tettetjük magunkat. Ha jól gondolom, az illető nemcsak túlmegy az Írásokon, de már az Írások átfogalmazására is van saját magától kinevezése, és olyan alternatív Új-világosság meglátásai vannak, hogy a Wezetők elismerően csettintenének, ha meghallanák.

Igazság Kereső 2018.07.09. 23:04:07

@a századik juh: Az a helyzet,hogy az illető vén, önmagát tette mindenek vezetőjévé! Szinte a többi vénnek nem is engedi a kibontakozást! Itt szoros családi kötelékek miatti összefonódások is vannak! Emiatt is van az,hogy akik nem férnek be a kőrbe,azok el vannak nyomva. Egyik új vénünk egy év után lemondott a tisztségéről a gyülekezetünkben-tehát már nem felvigyázó, nagyon úgy tűnik,pont emiatt! Itt különleges a légkör! :D Maffia szinvona! Én klánnak nevezem őket! Amúgy az említett vén, szószerint sem áll messze ettől...

a századik juh 2020.01.11. 06:26:00

@Igazság Kereső: Na, ez a poszt például arról szól, hogy első alkalommal kitiltott a JT.infó oldalról L.Gabi.

Ki volt L.Gabi?
Akkoriban, amikor "csatlakoztam" kommentelőként ehhez a közösséghez, L.Gabi volt az már többedik éve Johhny Joker korszaka után, akit mindenki... hogy is mondjam... favorizált, hogy finoman fogalmazzak... a vakon követett erős? nem, nem erős.

Nagyon jó írásai voltak a blogjában, de valami nem volt kerek, de aki ennek hangot adott, az kitiltotta, és mivel gyakorlatilag akkor az ÖSSZES ex-jt blognak adminja volt, ezek a személyek onnan is tiltásra kerültek. (a Sefa blogja nem exjt-blog ebben az értelemben :) Kivéve Marcinál nem, ha jól emlékszem.

Többek közt ezért indítottam a blogot.

Aztán másoknak is kezdtek feltűnni a dolgok, aminek a vége az lett, hogy az Ikon színpadiasan távozott az ex-jt blogszférából, aztán ezt van, aki elhitte, van, aki nem.

Mindenesetre ez a hitelesség-kérdés teljesen helyénvaló.

Jónás barátunk is nem egyszer észrevehette, hisz az elején forrásmegjelölések nélkül idéztem, és volt is baj, hogy valakinek keresnie kellett az idézetet, nem csak kattintani, de végülis mindig minden rendben volt, le van dokumentálva, meg emlékszünk is rá, ugye?

Most sem a hitelességfirtatás volt a baj, hanem a stílus, ami maga az ember egyesek szerint.

Szóval firtassad mindig a hitelességet, mert Te jól reagáltad le a helyzetet, úgyhogy alkalmas vagy a szakértő firtatásra. :)
süti beállítások módosítása