Hárman vannak, akik tanúskodnak, avagy Jehova Tanúi a 24.hu posztjában
2018. július 06. írta: a századik juh

Hárman vannak, akik tanúskodnak, avagy Jehova Tanúi a 24.hu posztjában

oltozkodes_3_1.jpg

Idézet a 24.hu mai cikkéből:

 

"Három tip-top, csillogó szemű, idősebb asszony áll egy könyves állvány mögött, Őrtorony magazint kínálnak. Évek óta naponta járnak a térre. Nagyon sajnálják a hajléktalanokat. Csak az Istennel való kapcsolat tudná őket kivezetni ebből az életből. Mert nem az a bajuk, hogy nincs hol lakniuk, hanem hogy nem találják az életük célját. Ők, a tanúk is cél nélkül éltek, de azután megismerték Jehovát.

 

Önök is hajléktalanok voltak?

– Nem, dehogy.

Kérdezem, szoktak-e bárhogyan segíteni. Pénzt nem adnak, mert abból alkohol lesz vagy cigaretta, de szendvicset néha igen,

és a magazint,

illetve segítséget lelki kérdésekben. Jani bácsit? Hogyne ismernék,  ő itt a pátriárka, nevet az egyik asszony.

Tudjuk-e, hogy baptista lelkész volt. Tényleg? "

Balavány GyörgyKarancsi Rudolf

2018. 07. 06. 10:25

https://24.hu/belfold/2018/07/06/blaha-lujza-ter-hajlektalanok/#

watchtower_segitseg_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4114097977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igazság Kereső 2018.07.06. 23:45:20

Valóban vannak olyanok-én is ismerek ilyeneket-akik a "Tanús élet" miatt éltek/élnek józan életet,s nem viselkednek önrombolóan. Volt,aki azt mondta nekem,hogy ha nem ismeri meg az "igazságot" vagy hajléltalan lenne,vagy halott! Szerintem a Biblia ebben az esteben "élő és ható" tulajdonsága mutazkozik meg,férre téve a többi hamis hittételi kérdésket. A Biblia még így is képes az emberek életén bizonyos fokú változást előidézni. Most az más téma,és valóban összetett kérdés,hogy ez valódi változás,vagy egy-egy probléma elfedése-e. Én vagyok az első kommentelő! :P :D :)

a századik juh 2018.07.07. 05:06:17

@Igazság Kereső: Gratulálok! A nyereményed szokás szerint egy cikk, aminek a témáját Te határozhatod meg!

" nem viselkednek önrombolóan" Hát ez a látszat, igen. Nade az a stressz, ami van bennük, károsabb, mint az alkohol meg a cigi együttvéve, mondom ezt úgy, hogy sohase cigiztem. Mindamellett értem, hogy mit írsz, de én épp az ellenkezőjéről számolhatok be. Meghát hiába nem isznak és cigiznek egyesek, ha otthon meg verik a családot. De tisztelet a kivételnek, mint mindíg. Természetesen ugyanilyen tapasztalatokról más vallásbéliek is beszámolhatnak.

sefatias · http://sefatias.blog.hu 2018.07.07. 09:03:28

@a századik juh: Azért ne legyél ennyire szigorú. Én is azok közé tartozok, akik igen komoly hátránnyal indultak. Elég szarházi gyerek voltam. Bár bűnbánatot sosem tartottam a múltam miatt, azért örülök, hogy mikor Tanú lettem, akkor vége szakadt. És bár nem cigiztem, narkóztam és ittam már, azért az asszonyt se vertem

a századik juh 2018.07.07. 10:01:19

@sefatias: "egyesek" és " tisztelet a kivételnek, mint mindíg". :)

Igazság Kereső 2018.07.07. 23:01:27

@a századik juh: Tényleg kérhetek egy cikket,választt témában? Oksi.... Legyen mondjuk: Az Ihletettség kontra ihletettlenség az Őrtorony VT vonatkozásában. Mit jelent az ihletettség? Vajon ihletett a VT,ha nem,akkor miért nem? De jó legyen ám! :P :D

Köszi! :)
süti beállítások módosítása