Stop ur! Stop karácsony!
2021. október 25. írta: a századik juh

Stop ur! Stop karácsony!

Kedwes testwérek!

 

A Wezető Testület imával átgondolva és wiszkivel leöblítve arra jutott, hogy habár mi nem politizálunk, csakha éppen azzal a befolyó adományainkat tudjuk növelni, mostis épp ez a helyzet.

Segítségére sietünk magyari testwéreinknek, ahol épp felszabadult egy csomó

"Stop karácsony!" feliratú táblarész,

 

és a Kormányhivatalban dolgozó sok-sok testwérünk közül egynek remek ötlete támadt, és a pénz is jól jönne neki, így úgy döntöttünk, hol is lehetnének jobb helyen a Ti adományaitok, amit talán épp a rezsi helyett fizettetek be a wilágméretű munkára, mint egy-két élelmes testwérünk számláján vagy csuklóján, ugye...

Ne feledjétek, ez nem politika, egyszerüen a bibliján alapuló lelkijismeretünk késztet minket arra, hogy fellépjünk a szeretet ünnepe ellen, habár ugye a szeretetet ellen nincs törvény, és megakadályozzuk, hogy Jézusról emlékezzenek meg az emberek, hisz minket felháborít, hogy nem Jehováznak helyette!

Szóval

Stop ur! Stop karácsony! 

 

Vegyétek ki Ti is a részeteket, és írassátok alá a petíciónkat

az Úr ellen és a karácsony ellen!

 

Jehova*

(a neveket megváltoztattuk!)

áll dása legyen weletek! 

stp2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr8816734536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a századik juh 2021.10.28. 22:40:48

Hellóhalló, elektorkalandorok! :) Nem, nem haltam meg, pusztáncsak belefutottam egy politikai jellegű cenzúrába, amivel legutóbb akkor volt gondom, amikor megírtam, hogy mit és hányszor ír az Őrtorony-online a "Soros György"-találatra. :) Nade engem ezek a politikai vetületek nem izgatnak, hiszen én Jehova Tanúi Wezetőiről írok, így a panaszt nekik tessék címezni! A karácsony ellen sem én ágálok, hanem a Műsorwezetőtestület! A hasonlóság csak egy vicc, egy mém, akinek nincs humorérzéke, az reklamáljon az édesanyjánál! Szeretnék egy-két szót írni a mostani témáról, "egy képben csak talán, s csupán a lényeget.". Nem kértem meg Marcit, hogy terjessze el a halárhíremet. Azt kértem Tőle, hogyha már kiírta azt, hogy "Meghalt", akkor ne írja ki, amit beszéltünk ezek után telefonon, mert véleményem szerint a körülöttem zajló események nem véletlenek, jelesül ha a beszélgetésünk előtt kiírta, hogy: "Meghalt", akkor ne írja ki azt, hogy nem tudok belépni a blogomra, mert az furcsán venné ki magát. De a tények makacs dolgok, feleim, mindenesetre én ismét kiraktam a politikai okokból törölt mémemet és írásomat, akik ismernek, ezt magától értetődőnek veszik, hisz ez nem aktuálpolitika, hanem egy görbe tükör a Wezetőtestületnek, és pont! Szóval!!!... Atyekkal szerintem akkor beszéltem utoljára, amikor értesülve arról, hogy aranyérmes sakkozó vagyok, kihívott egy online sakkmecsre, és veszített... aztán még egyszer-kétszer megpróbált beazonosítani tenkeskapitányként, sikertelenül... mostis azt hiszi, hogy véletlenül tudja a valós nevemet, pedig nem... :) Túl sokat voltam Jehova Tanúi között ahhoz, hogy ne teokratikus hadviseljek MarciZsófiékkal, bocsi! :) Mindenesetre visszautasítom, hogy arra kértem volna, hogy terjessze a halálhíremet, lévén élek, és lévén csak 2 nappal azután hívott, hogy önként, szándékosan kíírta a blogomra, hogy: "Meghalt". A történetem az, hogy a múltkor sem tudtam a Soros-cikk után belépni, és most sem valamiért, egyszerűen nem engedett be adminként a blog.hu, beírtam a kódom, semmi, kértem elfelejtett jelszót, beírtam az újjat, látszólag beengedett, de zéró adminságom volt, mígnem pár napja keresett egy wén, hogy mi van velem, majd közvetlen ezután e-mailt kaptam a közösblog-csillától, majd ezután keresett a Marci, és hogy-hogynem, másnap be tudtam lépni, csakhogy "politikai okok"-ból törölve lett a stopkarácsony-posztom, amit ezennel újra megosztok. :) Nem állítom, hogy nem haltam meg az elmúlt időszakban, csak azt állítom, hogy most élek, és senkit nem kértem ennek az ellenkezőjének az állítására, Téged sem, Marci barátom. :) Azt sem állítom, hogy a blogba való visszatérésem engedésének köze lenne Csilla vagy Atyek és a wének érdekesen egy időpontba való érdeklődéséhez, vagy a politikához, netán a NAIH- feljelentéshez, dehogy! :) Mindenesetre itt vagyok, újra aktív vagyok, legalábbis amíg le nem tíltanak! Addig is, amíg újra ellehetlenítenének, ha valaki a hogylétem felől érdeklődne, Leslie 07-et fogadja el közvetítőmként, Ő ugyanis nemcsak hogy ismer engem, hanem sok esetben támogatott is úgy anyagilag, mint lelkiekben is, amit én csak próbálok számára viszonozni lehetőségimhez mérten. :) Szóval itt vagyok, kérdezzetek, amíg lehet, nincs harag senkivel, nincs törlés senkinél, nincs cenzúra, miként Atyeknak is mondtam, biztos nem véletlen, hogy véletlen azt írta a beszélgetésünk előtt, amit írt, pusztáncsak diszkréciót kértem Tőle, amit ugye nem vett figylembe, lásd az általa bírtokolt infók nagy részét ennek ellenére leírta Igazságkeresőnek nevezett személynek, aki ezt közzé is tette, amiért én nem haragszom, hisz meg vagyok róla győződve, hogy mindez nem véletlen, és akárhogyis, de ez az én harcom eredményeségét fogja szolgálni így vagy úgy, bármiként is az ellenkezője rajzolódik ki most ez ügyben. :) Az edigi hasonló tendenciák gyakorlata alapján álítom ezt, azaz ahoj poplacsek, még visszatérek, ím visszatértem, itt vagyok! :) Az Úr áldást ellenségeimre! Ámen!

a századik juh 2021.10.28. 22:59:10

@a századik juh: Azt már csak tényleg zárójelben jegyzem meg, hogy az eddigi, témaadó hozzászólások az "Elképzelt üzenet egy nem létező megkeresésre, awagy újwilágosság a köbön!" cikkhez érkeztek, ezáltal teljesen támadhatatlanok! :)

Igazság Kereső 2021.10.29. 02:41:53

@a századik juh:

Jesszusom! Ez már olyan szövevényes, mintsem átlátni képes voltnék!

Már-már az Egy csodálatos elme c. film titkosügynöki jelenetei jutnak erről eszembe.

Csak remélni tudom, hogy mindez nem vezet a valóságban skizofréniához...

Igazság Kereső 2021.10.29. 03:55:45

@a századik juh:
"jelesül ha a beszélgetésünk előtt kiírta, hogy: "Meghalt", akkor ne írja ki azt, hogy nem tudok belépni a blogomra, mert az furcsán venné ki magát."

Ezt Leslie megtette helyette. :D

Nyilván nem tudhatta, hogy ti miről beszéltetek. Ezt figyelembe véve nem tett semmi rosszat.

Na de mindegy is már, túl lett mostanra ez az egész ragozva...

Atyek 2021.10.29. 10:32:39

@a századik juh:
Sajnálom ami történt, hibáztam. Egy ilyen hiba meg a leleplezésemet okozta. Jeleztem is a központ felé az esetet, és hétfőtől, vagyis november elsejétől betettek egy tanúvédelmi programba ami azt jelenti, hogy kapok egy teljesen új személyazonosságot. Én leszek Mészáros Károly doktor a nyíregyházi sebészeten, de erről többet nem mondhatok, a sofőrködést már úgy is untam. Két napom maradt, vasárnap költözök is a szolgálati lakásba.
A negyvennyolcazó kapszulát nem kellett volna belekeverni az italodba, az durva volt, de parancsra tettem. Ez amúgy ez egy vicces cucc, az ember agyának azt a részét manipulálja, amelyik az idő telésének követéséért felelős. Mi az ügynökök csak duplaburgernek hívjuk. Legutóbb Afganisztánban alkalmaztam egy tábornoknál, és nyertünk 48 órát, mert ennyi időt repití át gondolatban az embert. Kimenekítettük közben az összes keresztényt, de ez titok. A tavaszi óraátállítás kutya füle ehhez képest.
Azt hiszem, most már ezt elismerhetem, elnézést is kérek. Mondom ezt azért, mert az a bizonyos "meghalt" kommentemet 2021.10.24. 14:23-kor írtam, a telefonodban meg ha megnézed a híváslistát, meg fogsz lepődni, ugyanazon a napon, 18.26-kor beszéltünk, tehát nem két napra rá. Bár lehet, hogy a megbízóm áthekkeltette a mobilodat is, de én kifejezetten kértem hogy ezt ne tegyék, nincs rá szükség.
Legyetek résen, még visszatérek.

a századik juh 2021.10.29. 10:41:05

@Atyek: Ez jó volt! :)
Igazad van hívással kapcsolatban, jogos! :)
Egyébként meg lehet, hogy tényleg meghaltam, és nem is én írkálok, hanem valaki más! A kutya fülét meg megpróbáltam átállítani, de nem ment, kéne a pontos műszaki leírás, hogyan csináljam! Tanúvédelmi program? Az király lehet, de ez miatt akkor megint tanúnak kell lenned, vagy csak elég, ha tanulmányoznak majd veled? A kapszula kék vagy piros volt? Ez fontos, mert reggel furcsa bolgot láttam a wécében!
:D

Atyek 2021.10.29. 11:10:42

@a századik juh:
Kettős ügynökként nem jelent ez gondot. Lőcs testvér úgy intézte, hogy különleges úttörőként fogok szolgálni. A lóvé nem rossz, remélem a testvérek távozásának megakadályozása akcióterv is sikeresen zajlik, és utalják havonta azt a bizonyos összeget. Nehezen mondanék már le a wellneszes apartmanról.
Egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsolja ki.

a századik juh 2021.11.06. 22:45:59

@Atyek: Te is ismered Lőcs testwért? Mi van vele, még mindíg nomen est omen?

leslie07 2021.12.01. 05:40:34

@Atyek: Szigorú büntit kaptál a társulattól. Pedig nem is keltetted a századik juh halálhírét. Ha jól emlékszem a blogra írtad, hogy meghalt.
vagy ez bőszítette fel a fiókhivatalt, hogy félrevezetted őket a blog halálát
illetően. A blog halálhírének örvendezve feleslegesen elköltöttek 12 üveg viszkit, azután ,mikor kiderült, hogy mégsem halt meg a blog, bosszúságukban elköltöttek újabb 12 üveg viszkit.

Àmós 2021.12.04. 10:12:16

Bàr követhetetlen szàmomra,hogy kivel mi törtènt,de örülök,hogy mindenki humorànàl van ès jól van!
Üdvözlet!
süti beállítások módosítása