Őszinte részvényem, avagy rendszeres osztalék az adományokból
2018. július 19. írta: a századik juh

Őszinte részvényem, avagy rendszeres osztalék az adományokból

ebedpenz.JPG

Jehova tanúi azt hiszik, a Szent Szellem vezeti a Wezető Testületet, és azon keresztül az egész Watch Towert.

Azt is hiszik, hogy Watch Tower an block egy nonprofit társaság, amit úgy definiálnak a tanúknak, hogy

nem keletkezik nyereség.

 

Nézzük meg ezért,  hogy milyen találatokat ad az Őrtorony online a "részvényesek" kifejezésre:

"A részvényesek túlnyomó többsége Rutherfordot és a hat másik hűséges testvért választotta meg igazgatónak.

Sok testvér, aki jelen volt akkor, azt mondta, hogy „ez volt a legáldásosabb gyűlés, amelyen valaha is részt vett”. De az örömük sajnos nem tartott sokáig."

lettmoney_1.jpg

Nocsak-nocsak, úgy tűnik, hogy régen

a részvényesek választották meg az elnököt, és nem pedig a Szent Szellem?

Ne legyetek naivak, minden részvénytársaság így működik:

A részvényesek szavaznak.

 

Jehova Tanúi Wezető Testületét ily módon napjainkban is ugyanígy a részvényesek jelölik ki, és szavazzák meg,

a Szent Szellemnek pedig nincsenek részvényei a Watch Towerben,

így szavazati joga sincs.

Kedves Jehova Tanúi, kik azok a "részvényesek"?

w2.jpg

Nézzük, mit válaszol erre az Őrtorony online?

" Egy vállalat nyereségének egy részét fel is lehet osztani a részvényesek között osztalékként."

 

Igen, a részvényesek azok, akik lefölözik egy részvénytársaság anyagi hasznát.

oltozkodes_3_1.jpg

Nade... Nade a Watch Tower nonprofit, azaz nem keletkezik haszon! Mantrázza minden jól fésült Jehova Tanúja rögtön.

20ad2.jpg

Hazugság, hogy a Watch Tower nonprofit. 

Igaz azonban, hogy a 144 000 Watch Tower cégből minimum 2 nonprofit, de csak azért, mert jogszabály írja ezt elő. Fontos azonban, hogy ez a minimum 2 db nonprofit Watch Tower cég nem egyenlő a teljes Watch Tower céghálózattal, ezek csak azért vannak, hogy MINDIG ezekre tudjanak hivatkozni a tagságnak.

20ad1.jpg

Hazugság, hogy a Watch Towerben nem keletkezik profit, amit kivehetnének a részvényesek!

 

20ad5.jpg

 

 

 

Gondoljunk csak arra, hogy a kiadványok újabban ugyan díjmentesek, de van "könyvelési értékük", amely "könyvelési érték" a "Világméretű munkára" érkezett adományokból egyből kifizetésre kerül a nyomtatást végző Watch Tower cégnek, azaz végeredményben a részvényeseknek.

 

Igen, a Jehova Tanúi által ingyen osztogatott, 10 milliós havi példányszámokban nyomtatott és ingyen osztogatott Őrtorony és Ébredjetek! igencsak busás hasznot hajt a Watch Tower részvényeseinek, mert habár minden példányt díjmentesen adnak újabban, mégis minden egyes példány komoly összegbe kerül, amit a Watch Tower rögtön le is von a beérkező adományokból, az adományokat adók tudta nélkül.

Azaz egy jóhiszemű úttörő, aki havi 200 folyóiratot terjeszt, 200 * x dollár hasznot generál a részvényeseknek.

Egyes, meg nem erősített hírek szerint x=5.

 

jw_org_penz.jpg

 

Azaz a világ 2 legnagyobb példányszámban nyomott folyóirata azért nem ingyenes hanem csak díjmentes, mert 5 dollárt vonnak le minden egyes folyóiratpáros után a részvényesek a beérkező adományokból.

Számszerűsítve:

Évtizedekig havi 40 millió folyóiratpárost adtak ki havonta, plusz az "egyéb" kiadványokat, de maradjunk csak a havi 40 millió darab Őrtoronynál és Ébredjeteknél.

Mindez azt jelenti, hogy Jehova Tanúi világméretű adományaiból

20ad3.jpg

HAVI SZINTEN 200 MILLIÓ dollár ment a részvényesek zsebébe,

akik 500-an vannak, tehát mindegyikük

havi szinten 400 000 dollárt keresett csak ezen a két "díjmentes" folyóiraton ÉVTIZEDEKIG,

azaz havi 120 millió forintot,

naponta 4 millió forintot...

Ingyen kaptátok, ingyen adjátok, mi!?

 

megbizhetunkavallasokban.jpg

 

Ezen összeget csak egy minimális rezsi terheli, hiszen a kiadványokat INGYEN MUNKÁSOK állítják elő, bármilyen fejlesztést pedig nem magántőkéből finanszíroznak a Watch Tower részvényesei, hanem a tagság adományaiból, gondoljunk csak arra, hogy

nemrég Jehova Tanúi 120 000 gyülekezete vett 120 000 db nagyképernyős lapostévét a Watch Towernek,

aki világszerte rendkívüli adományokat kért erre a tagjaitól, amit nem egy testvérünk

12 havi részletben vállalt...

 

A testvéreink ilyenformán történő eladósítása a Watch Towernek hatalmas nyereséget hozott mint tárgyi eszközökben, mint áfavisszaigénylés tekintetében.

 

Nem véletlen tehát, hogy mostmár

csak egy találatot

ad ki az Őrtorony online a Watch Tower részvényeseire, hiszen a Watch Tower el kívánja kerülni, hogy Jehova Tanúi megtudják, hogy a Wezető Testület VALÓJÁBAN

a Watch Tower részvényesek bábjai csak,

akiket a Watch Tower részvényesek neveznek ki, és nem a Szent Szellem.

fagyipenz.png

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr1414122085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jónás_ 2018.07.19. 21:16:52

Honnan szeded ezeket?
A részvényesekről tudom, hogy írnak a kiadványok, de a "könyvelési érték" és amit a pénzmozgásokról írsz, azt mire alapozod?
Az 5$-os Őrtorony pl. nekem elég eltúlzott értéknek tűnik. A legbigottabb és bőkezűbb koromban sem adtam érte annyit.

Igazság Kereső 2018.07.19. 22:53:05

Én mindig azt hitttem,hogy csak annyi pénz folyik be,ami akiadványok előállítását,a termek és nagyobb létesítmények építését, kongresszusokat valamint a prédikálószolgálatot fedezni tudja, ami még így is rengeteg millio dollár lenne nyilvánvalóan! Tehát nincs plusz haszon, csak a fenntartási költségekre elég pénz kerül a kasszába! Ugye, ettől lenne nonprofit! Gondoltam eddig....

a századik juh 2018.07.20. 06:31:37

@Jónás_: Nem is kérnek érte 5 dollárt senkitől, épp ez a trükk!

Nem kérik senkitől, hanem egyszerűen elveszik mindenkitől.

Az 5 dollár per pár (Őrtorony és Ébredjetek!) úgy jön ki, hogy összeadják az alapanyagköltséget (papír+tinta= 10 cent) a gépek kopását (90 cent), ÉS a beléjük kerülő szellemi táplálék értékét (4 dollár, ami ugye ingyen volt, miként az alapanyagot és a gépeket is adományokból vannak) nevezzük jogdíjnak. Ezeket lekönyvelik, és egyszerűen leemelik a beérkező adományokból az 5 dollár/pár szor mondjuk 40 milliót.

Azaz úgy keresnek 5 dollárt 2 db 16 oldalas folyóiraton, hogy senki sem fizet érte ténylegesen egy centet sem, az ára az adományokból kerül levonásra, azaz végeredményben azok fizetik, akik adományt dobnak be világméretű munkára.

Ezen állításaimat nem tudom fellelhető oldalak belinkelésével alátámasztani.

Miként azt sem tudtam, hogy a Brooklyn-Fiastyúk járat 19:14-kor elütötte a mikulást.

Az viszont tény, hogy 28 000 dolláros rolexet visel a Wezetőnk, amit adásonként cserélgetni is tud MÁSIK ARANYÓRÁRA, miközben szegénységi fogadalmat tett 35 éve, amiben vállalja, hogy nem vállal világi munkát.

Lehet, az 5 centekből rakta össze, amit régebben a kiadványokért kapott, hisz a szorgalmasnak tervei megvalósulnak!

Azt írod, Neked eltúlzottnak tűnik az 5 dollár.

Így van.

Hát, nekem még a másfél milliós "bérleti díj" is eltúlzottnak tűnik 8 óra fiókhivatal-használatért, amit a testvérektől kérnek, meg a más gyülekezetektől érkező ingyenes tárgyadományok pénzért történő továbbadása más gyülekezeteknek, stb, stb, meg mégegy csomó vad dolog is eltúlzottnak tűnik a Watch Towerral kapcsolatban, dehát Ők már csak ilyenek.

Vagy mégsem?

a századik juh 2018.07.20. 07:50:10

@Igazság Kereső: Te kis naív! :)
(Nem a Te sarad!)

Köszönöm a megerősítést, hogy Jehova Tanúit az irányba terelik a "jó pásztorok", hogy a nonprofit azt jelenti, hogy nem keletkezik nyereség.

Mivel Marci már exjt, így természetesen Ő már tudja, hogy ez nem teljesen pontos definíció, inkább egy Jehova Tanúja önvédelmi reflex, amolyan teokratikus hadviselés... nade a tagokkal szemben??? a testvérekkel szemben???

Ráadásul pár díszcégen kívül a Watch Tower ezernyi cége egyáltalán nem nonprofit, ott csordogál szépen erre-arra ez -az.

Igazság Kereső 2018.07.20. 22:50:35

@a századik juh: Definíciók Wikipedia:

Nonprofit gazdasági társaság:

A nonprofit gazdasági társaságok olyan gazdasági társaságok, melyek a társaság tevékenységéből keletkezett többletet nem osztják szét a részvényesek és a tulajdonosok között, hanem bizonyos közösségi célok elérésére használják fel.

Az országok többségében adómentességet élveznek.

Működésük:

A klasszikus gazdasági társaságoknak általában van egy vagy több tulajdonosa és tevékenységük hasznát szétosztják a tulajdonosok között. Ezzel szemben a nonprofit gazdasági társaságok tevékenységük hasznát csakis az előre meghatározott céljaik elérésére, a társaság fennmaradására, terjeszkedésére és jövendőbeli tervek megvalósítására használhatják.
------------

Nonprofit szervezet:

A nonprofit szervezet három alapvető jellemzője, hogy nem oszt profitot, nem kormányzati szervezet (NGO, non-governmental organization) és intézményesült, azaz jogi személy. Szervezeti megközelítésben ilyen az egyesület, alapítvány,közhasznú társaság (2007-től nem alapítható, 2009-ben megszűnt), köztestületés közalapítvány. A gazdasági társaságok közül ide soroljuk a nonprofit gazdasági társaságot is.

További kritériumokat is gyakran meg szoktak fogalmazni, amelyek közelítik, szinte leszűkítik a definíciót a civil szervezetére. A köztestület, közalapítvány és pártalapítvány viszont nem civil szervezet, de nonprofit szervezet, ahogy néhány egyesületi forma, mint a kölcsönös biztosító egyesület. Nem civil szervezet, de nonprofit szervezet a sportegyesület, sportszövetség, vallási egyesület és polgárőrszövetség. Hasonlóképpen az egyesülés és a polgári jogi társaság.
------------

Igazság Kereső 2018.07.20. 23:06:46

@Igazság Kereső: "Ezzel szemben a nonprofit gazdasági társaságok tevékenységük hasznát csakis az előre meghatározott céljaik elérésére, a társaság fennmaradására, terjeszkedésére és jövendőbeli tervek megvalósítására használhatják." Eddig is így értelmeztem a "nonprofit" kifejezést! Tehát bármely haszon(sosem hittem,hogy nem keletkezik haszon) a társaság, egyesület stb fennmaradására, a társaság céljainak elérésére kerül felhasználásra! Tehát nem a tulajdonsok zsebének tömése a cél egy nonprofit orientált társaságban,hanem a közösen kitűzött célok elérése! Ez lenne elviekben az Őrtorony zrt. folyton hangoztatott álláspontja is! Nem rég még ezt is hittem, de mint írtam volt, már jó ideje nem hiszek ebben,látva a látványos pénzszórást! Mindezek nem azt mutatják,hogy a befolyt adományok CSAK az imádatra,s a prédikálószólgálat kiterjesztésére forditják. Nem,nem hiszem ezt,én is látom,hogy nem így van.

a századik juh 2018.07.21. 05:50:06

@Igazság Kereső: Ez az ezernyi Wach Tower cég közül pár dísz.nonprofit cégre igaz. Ez a pár cég valóban nonprofit, de olyan tevékenységi körben, ahol nem keletkezik amúgy sem nagy haszon. Az igazán zsíros tevékenységeket -például az építkezést- nem nonprofit Watch Tower cégek végzik.

Jónás_ 2018.07.22. 08:16:28

@a századik juh: "másfél milliós "bérleti díj" ... fiókhivatal-használatért"

Ne viccelj már!
Az volt a kérdésem, hogy honnan vannak ezek az adatok, ill. máshol nem látott kifejezések!
Erre az a válaszod, hogy újabbakat írsz hozzá, ismételten források nélkül?

a századik juh 2018.07.22. 11:28:17

@Jónás_: Válaszoltam a kérdésedre:

"Ezen állításaimat nem tudom fellelhető oldalak belinkelésével alátámasztani."

""másfél milliós "bérleti díj" ... fiókhivatal-használatért"

Igen, jogos.

Mint a szövegkörnyezetből kitűnik, kongresszusi termet akartam írni, elnézést.

Jónás_ 2018.07.22. 11:59:40

@a századik juh: Igen a kongresszusi terem költségeit ismerni lehet a lejmoló bejelentésekből, meg a véneknek szóló privát infókból.
De a nyomdaköltségek elszámolása, amiről írsz a posztban, az 1:1-ben fikció vagy csak nem nevezheted meg a forrásodat? Inkább erre irányult a kérdésem. Még csak azt sem monom, hogy hihetetlen amit leírsz, inkább a hitelesség érdekel. (a törölt blog óta ez méginkább kardinális kérdés)

Igazság Kereső 2018.07.23. 00:47:19

@Jónás_: @a századik juh: Csatlakozom! Számomra is, így források nélkül a pl 5 dollár/pár folyóirat ár, na meg a 500-600 milliárd dolláros Őrtorony zrt vagyon, ez így ebben a formában megfoghatatlan! Nem írom,hogy nem igaz, mert természetesen lehetséges! Csakhogy bizonyítékok hiányában ez teória,vagy hipotézis szinten áll meg. De, egyáltalán miért írsz olyan adatokat,amelyeket nem tudsz alátámasztani? Ez nem tesz jót a hitelességednek Tesó! Ezt írtad: "Ezen állításaimat nem tudom fellelhető oldalak belinkelésével alátámasztani. Miként azt sem tudtam, hogy a Brooklyn-Fiastyúk járat 19:14-kor elütötte a mikulást." Ez sajnos úgy "hangzik" ,mintha összehasnlítva,pont annyira lenne igaz is,pont olyan mese szerű volna! Nem bántani akarlak! Gondolj bele,ha te olvasnál ilyesféléket egy tök idegen blogon! Nem fogadnád ugyan csak fenntartásokkal az írottakat? De biztosan! Bízni szeretnénk benned! Én legalábbis személy szerint igen! Mert egy olyan vallásból igyekszem kimászni,amely pont bizonyítékok nélkül dobállózik állításokkal, s azt kéri hidd el,mert azt mondtam! Nem célravezető hasonló utat követve segíteni a hasonló problémák miatt megsebzetteken-amennyiben a segítség lenne a célod! Rendben, nem kívánod,hogy el KELL hinni bárkinek is az írásaidat, de az eredmény bizonyítékok hiányában nagyon hasonló a Szervezetéhez,aki ellen láthatóan ,mondjuk úgy harcolsz! Einstein szerint azonos enegiával,azonos ráfordítással, azonos módon NEM lehet a megszokottól eltérő eredményt produkálni! Egy megsebzett JT/exjt aki biztos pontot keres,aki,mint én,a nevem is mutatja "IgazságKereső" , tudni akarja milyen valójában a Szervezet ,bizos alapokon álló, bizonyított információt vár el,vagy keres annak érdekében,hogy meggyőződhessen,hogy "merre hány méter"! Az ilyesféle " dobállózások" nem célravezetőek sem a te, sem a blogodat olvasók számára!
Remélem nincs harag! Csak.... gondoltam, itt legalább kifejezhetem a véleményem, kritikám,ha már a Szervezetben nem lehet! Köszönöm!

a századik juh 2018.07.23. 05:11:00

@Igazság Kereső: Semmi gond, kifejtheted nyugodtan. Kérlek, fáradj be a nyomtatást végző cégekhez, és kérd e a könyvelésüket. Minden benne lesz, és máris bizonyságot szerezhetsz ezekről a dolgokról. De az is elég, hogyha egyéb nyomdaipari cég könyvelőjét kérded meg, hogy mit számolnak el költségként, vagy beszélsz egy könyvelővel. Nekem már az árulkodó volt, hogy nem engedték ingyenesnek nevezni a kiadványokat, "hisz van költsége", csak díjmentesnek. Emlékszel? Ha valami nem ingyenes, csak díjmentes, az azt jelenti, hogy pénzbe kerül az előállítása. Mennyibe kerülne egy ilyen kiadvány előállítása egyébként? 32 oldal, sok szín. Olyan 2 dollár körül kijönne, 5-600 forint, piaci áron, ha nem a Watch Towerrel csináltatnám. Még szerények is, mert csak 3 dollárt számolnak fel az egyéb jogvédett cuccaik és a Szent Szellem használatáért. A 600 milliárd dollár a világszerte található ÖSSZES ingatlanvagyonukkal együtt számolt vagyon. Nyilván egy ugyanolyan ingatlan kevesebbet ér Bhutánban, mint Brooklynban. Elnézést kérek, hogy nem tudok naprakész információkkal szolgálni az aktuális árfolyamok és ingatlanárak figyelembevételével. A célom nem is ez ezen a blogon, hanem hogy gondolkodásra késztessem azokat, akik eddig nem nagyon gondolkodtak, mert tálcán kapták a megtévesztő információkat. Az én céljaimat nem ismered, ezért nem tudhatod, számomra mi célravezető. De mivel volt benned annyi kurázsi, hogy megkérdezted ezeket -ami JÓ!- megkérdezném, szerinted mennyit ér 120 000 királyságterem, 150 fiókhivatal, többtucat modern nyomda, többezres járműpark, és az ezen ingatlanvagyon berendezése? + az aranyrolexek? + kismillió egyéb befektetés, ami áttételesen a Watch Towerhez köthető? Illetve Te mennyit vonnál le az ellenőrízetlenűl hozzád ömlő adománymilliárdokból egy darab Őrtorony és Ébredjetek! párosért? Előállítási díj és jogdíj + szellemi termék. Komolyan érdekelne ezen véleményed, ha teheted, fejtsd ki. Direkt nem állítom, hogy az adataim "tűpontosak", aki akarja, cáfolja meg, szíve joga. Amikor egy ismertebb már exjt Királyságtermet építtetett a szervezetnek, látta, hogy mennyi tárgyadomány érkezett külföldről a termek berendezéséhez. Az ingyenes adományokat a helyi fiókhivatal majd 20 éve akkor többszázezer forintért akarta adni az új királyságterem részére! A kiadványokban olvasható "szegény testvér kakasadománya" is jó összegért lett bekönyvelve valamelyik céghez, légy nyugodt! :) Csak a nemrég vett kivetítőkön, laptopokon és egyéb műszaki cikkeken 100 000 forintnyi összeget keresnek CSAK az áfavisszaigénylésen, szorozva 100 000 gyülekezettel, az mennyi is? Szóval szerintem nem én dobálódzok, csak a nagyságrendek hatalmasak, és ezt kell tudatosítani. Amennyiben valamely állam vagy valamely magánszemély hivatalosan kiadja a Watch Tower könyvelését, akkor majd én is PONTOS (persze tudjuk, hogy alaposan kozmetikázott) számokat fogok ide írni. Addig azonban, amíg nincsennek olyan váratlan akciók a Watch Tower ellen, mint például Oroszországban, vagy épp itthon a szcientológusok ellen, sajnos nem tudom az állításaimat alátámasztani. Bízom benne, hogy ezen hiányosságomat a hatóságok közreműködésével hamarosan pótolni tudom, addig is várom a Te véleményedet, hogy szerinted nagyságrendileg mekkora ingatlan és eszközvagyonról beszélhetünk a Watch Tower esetében, illetve hogy Te mennyit kérnél egy pár kiadvány szellemi megalkotásáért, nyomtatásáért, szállításáért és tárolásáért. Mert nehogy azt hidd, hogy ha a testvérektől 1,5 millió forintot kérnek 8 óra kongresszusi terem használatáért, hogy a kiadványok raktározásáért Watch Tower ingatlanokban nem nyúlnak le ugyanilyen nagyságrendű összegeket! Csak azt épp más Watch Tower cég számolja fel, mint amelyik a nyomtatást és a szállítást végzi. Ha van multicéghez ismeretséged, szépen megismerheted a módszereiket. Jó számolgatást, köszönöm a véleményed, és érdeklődve várom a további gondolataidat, és felvetéseidet a témában, vagy akár másban is. :) A vita jó, mert előre visz!

a századik juh 2018.07.23. 05:43:35

@Igazság Kereső: " De, egyáltalán miért írsz olyan adatokat,amelyeket nem tudsz alátámasztani?"

Azért, mert a Watch Tower nem adja ki ezeket az adatokat sem az én, sem a Te kérésedre.

Ha csak olyanokat írnék, amit alá tudok támasztani, mit gondolsz, hány cikk lenne ezen a blogon?

Mert azt sem tudom alátámasztani, hogy Herd testvér rolexe eredeti és sajátja!

Lehet, kölcsön kapta, netáncsak egy műanyag utánzat, esetleg csak oda van vetítve?

Bizony, ilyeneket mondanak nekem a testvérek és főleg az éles eszű wének.

És teljesen jogosan, mert nem tudtam királyvíz-próbát végezni azon a rolexen, így ha valaki az igazságot keresi, megdönthetetlen bizonyíték hiányában azt kell elfogadnia, hogy az csak egy 3 dolláros made in China koppintás Herd tesó karján, csak a gonosz, és kifejezetten irigy személyek nézegetik inkább a tesó csuklóját ahelyett, hogy arra figyelnének, amit a Szellem mond a tesó száján keresztül! -érvelt nekem nem egy wén.

Menjek el Warwickba -természetesen jwutazássokk keretében- és kérdezzem meg ott Herd testvért, biztos, hogy tisztázza magát!

Mert ez így működik, igen! :)

Szóval a hiteles információkért nem ide kell kattintani, hanem a Jw.org-ra és a Jw broadcastingra... :)

De nagyon bízom benne, hogy hamarosan megerősítésre -vagy megcáfolásra és kiigazításra- kerülnek az én adataim.

Ha lesz hivatalosan elérhető és nyilvánosságra hozható adat, ki fogom tenni, ha tévedtem, akkor pedig elnézést fogok kérni.

Sajnos ezeken túl nem tudom bizonyítani továbbra sem az adataimat, ez van, ez a tény, sorry.

Azért írok olyan adatokat, amit nem tudok bizonyítani, hogy felhívjam erre a figyelmét olyanoknak, akik le tudják ezeket ellenőrizni.

Amennyiben az adatok kicsit is jók, még idén, vagy jövőre ugyanolyan vizsgálat várható itthon a Watch Tower ellen, mint amilyen a szcientológusok ellen volt tapasztalható, sőt!

Ha van rá időd, olvasd el a Stop Soros törvényt, nekem olybá tűnik, a Watch Tower ellen készült! :) De nem tudom bizonyítani!

Igazság Kereső 2018.07.23. 23:20:31

@a századik juh: Köszönöm szépen a válaszaidat! Jó hosszúra sikeredett! :D Leírtad a nagyságrendeket,amire fentebb írtam volt,hogy természetesen lehetnek igazak is! Nem vitattam sosem,hogy kerülhetnek ennyibe is!!! Nagyjából nekem is ennyire jönnek ki. Bár... Ébredjetek&Őrtorony folyóiratokért nem adnék 5-600 ft/pár. Én autós magazinokat gyűjtök pl Auto-Motor stb. Nagyobb terjedelmű, sokkal jobb nyomtatási minőség és nincs 600 ft. De persze szerző/kiadó válogatja... Szóval nekem nem a nagyságrendek nem hihetőek,hanem ezek ténylegesen nem alátámasztott számolgatások, találgatások. Nyilván ezzel te is egyetértesz. Attól még lehet igaz,ezt aláírom! Én azt kérdeztem,hogy honnan veszed ezeket? Mert nincs hivatkozás. Így szimpla vélemény,találgatás szinten kezelhető. Amire,mint vettem észre Jónás_ is felfigyelt. Érthető,hogy megkérdezzük,honnan vannak ezek az információk. Nekem is eszembe jutott,hogy talán van valami titkos informátorod. :D Logikusak,érthetők amiket írtál és egyet is tudok érteni a leírtakkal,nem ezt....mondjam úgy "nehezményeztem", nem is jó szó rá ez. Hanem a bizonyíthatóságát. Kívülállóként te is gondolkodnál ezeken biztosan! Gondolj csak l.Gabira! (én nem ismertem,de sok sok kommentet olvastam vele kapcsolatban, hogy bíztak benne,hittek neki,de kiderült,hogy kamus volt). Na most...ezek után nem lesz az embernek fia/lánya unokája óvatosabb??? :D De! És ez nem rólad szól,semmi személyeskedés! " Akit a kígyó megmart,az már a gyíktól is fél "-szól a mondás! :) Nyilván, vannak dolgok,amiket nem lehet,vagy csak nagyon nehezen bizonyítani. Vannak megint más dolgok,amik bizonyíték nélkül is kézenfekvőek. És vannak amik vélemények,logikai eszmefuttatások, teóriák, tézisek,hipotézisek, amiket nem is lehet csak tulajdonságaik szerint kezelni. Ezek amolyan " jelzőtáblák", figyelemfelkeltők, amelyek gondolkodásra késztetnek,hogy merre érdemes elindulni, mit érdemes komolyabbam megvizsálni, utána járni. Ilyenek ezek-számomra-ezek a számok is, mert PONTOSAT nem lehet tudni, legalábbis jelenleg. Viszont fenn tartom,hogy nagyon fontos a blogot olvasók számára a vissza követhetőség, a hitelesség fenntarzása céjából! Szerintem, ezzel tisztáztuk is a kérdést, túl tárgyalva! :) Köszönöm szépen még egyszer!

a századik juh 2018.07.24. 07:35:23

@Igazság Kereső: Nagyon szívesen, én köszönöm a kérdéseket.

" talán van valami titkos informátorod"

Nézd, erre mit lehet válaszolni?

Ha van "titkos informátorom", és kiírom, hogy van, akkor már nem titok, ugye?

Úgyhogy nekem nincs semmiféle informátorom se a tesók között a gyülekezetben, se a Béthelben, és Csepelen sincs, pláne nem a körzetfelvigyázók közül nem súg nekem senki, hisz én nem is magyar gyülekezethez tartozom. :)

Az meg egyenesen nonszensz, hogy én bejáratos lennék olyan helyekre, ahol a Wezetők is megfordulnak rendszeresen, netán ismerném egyes jelentős Béthelek levelezését, ugyan már!

Te Gabira hivatkozva vagy bizalmatlan, de valamit félreértettél szerintem. Gabi "magáról" küldött MAGÁNLEVELEZÉSEKBEN képeket, hogy a bizalmába férkőzzön sokaknak, és kiderült,, hogy mindenkinek más képet küldött és festett magáról, miközben az átvertjei teljesen őszinték voltak, és bizalmas adatokat fecsegtek ki a magánlevelezésükben. Kiderült, hogy valószínűlegfeltételezhetőenlehetséges, hogy egy... na ezt mégse írom le.

Engem ez a veszély nem fenyegetett, mert én az elejétől fogva éreztem, hogy Gabit milyen szándék vezeti, épp azért közösített ki a többi blogger, mert nyilvánosan szembefordultam a Gabival, és a szándékaival, rendszeresen és élesen. Marci nem tett ilyet, a többiek azonban igen, és jó alaposan megcenzúráztak ők is. Mentségükre legyen, hogy azóta visszavettek ebből.

Szóval Gabi nem azért tűnt el, mert ellenőrizhetetlen dolgokat írt -hiszen pont ez a lényege a kiszivárogtatásnak, hogy olyan infókat ír le valaki, ami NEM NYILVÁNOS- hanem mert a személye volt erősen kétséges, nem mindegy, hogy egy aktív tanúközösséghez kerülnek-e a MAGÁNBESZÉLGETÉSEK, vagy megmaradnak magánbeszélgetésnek.

Tehát Gabi a háttér tevékenysége, és nem az aktív tevékenysége miatt verte ki a biztosítékot másoknál. (Kivéve a SZÁNDÉKOS kamuzását, ami után "leleplezték"... :)

Szerintem azonban egy megtervezett háttérbe-vonulást láthattunk, és Gabi továbbra is itt van köztünk, mert egy stratégiát követ.

Tehát a kritikai észrevételed jogos, de a számszerű adatokat összevetni a Gabi-jelenséggel, és egyenlőségjelet tenni közé -szerintem- nem helyes, de természetesen vettem.

"Jó hosszúra sikeredett!" Igen, jó hosszú válaszokra néha jó hosszú válasz érkezik, és itt -ezt jobb, ha tudod- nem egy írásanalizáló személy is van, hogy Gabit idézzem, a fiókhivatalokból olvassák a blogokat, és kielemzik, és analizálják az írásokat és a hozzászólásokat. :)

Ő mindig ezzel riogatott mindenkit, és így terelt be szépen mindenkit és szinte minden kritikai véleményt a magánbeszélgetéseibe, ahol aztán megtudta, amiket szeretett volna.

De mondom, nem tűnt el, csak most más szerepet játszik.

" Na most...ezek után nem lesz az embernek fia/lánya unokája óvatosabb???"

A magánbeszélgetésekben legyél óvatosabb, mert az óvatosság nem merül ki abban, hogy kételkedek a leírtakban, hanem az, hogy NEM ADOK KI MAGAMRÓL OLYAN ADATOKAT, AMI VISSZAÜTHET.

Az én esetem más, mert én szeretném, ha lelepleznének már végre, de mindennek rendelt ideje van. :)

keresemazutam 2018.07.26. 20:30:53

@a századik juh:
Mint fikció rendben van a következtetésed, de tényközlésként másképp hangzik! Nem hasonlítanám a "mikulásgázolós" cikkedhez (amin egyébként nagyon jól szórakoztam), annál értelemszerűen senki nem kérte a pontos forrást. Néhány dolgot vitatnék az egyetlen elérhető, hitelesnek tekinthető forrás Raymond Franz könyv alapján.

1. Nem a részvényesek nevezik ki a vezető testület tagjait!

2.Az Őrtorony társaság részvényesei nem részesülnek haszonban, Raymond maga is részvényes volt!

Az, hogy az Őrtorony társaság tulajdonában milyen más profitorientált cégek vannak az más kérdés, meggyőző naprakész bizonyítékot erről még nem láttam,(összeesküvés elméletet annál többet) bár elképzelhetőnek tartom.

A "Gabi" viszont igenis megpróbált ellenőrizhetetlen ködös történeteket előadni, ami miatt abban a gyülekezetben ahol kiközösítették (ott ellenőrizhető volt) nem is tartják hitelesnek a hitehagyott oldalakat!

A témához kapcsolódva idéznék a saját történetemből.

Az én költség feltáró kísérletem :)

" Gyülekezetünk közös buszos bétel látogatást tervezett. Nem rajongtam a buszos utazásokért, de támogattam minden közös kötetlen tevékenységet, ami közelebb hozhatja egymáshoz a gyülekezet tagjait ezért mi is jelentkeztünk. Turavezetőnk a mosoda bemutatásánál élénken ecsetelte a költség hatékonyságot, majd lehetőséget adott a kérdezésre. Mivel rendre kaptuk a buzdítást, hogy egyszerűsítsünk az életünkön, jelentkeztem, és megkérdeztem, hogy nekik ezekkel a nagyszerű megoldásokkal menyire sikerül leszorítani a költségeket, konkrétan menyibe kerül egy bétel munkás? Alapos volt a gyanúm, hogy a tanácsokat kapó hírnökök kevesebb pénzből élnek mint a bétel család tagjai. Válaszában elismételte mivel hogyan spórolnak, de semmi konkrétumot nem mondott, majd megkérdezte, kielégítő volt e a válasz? Közöltem vele, hogy szerintem csupán mellébeszélt! Azt reagálta: “Mellébeszélésben jók vagyunk!” Egyetértettünk!"

a századik juh 2018.07.26. 21:17:26

@keresemazutam: Köszönöm a véleményed, tiszteletben tartom. Habár a Watch Tower könyvelése nem ismert nyilvánosan, vannak még rajta kívül más, szintén adományból kiadványokat nyomtató szervezetek és egyesületek. Ezen egyesületek sémája ugyanez.

Szeretném megkérdezni, hogy jól értem-e, hogy véleményed szerint a Gabi egy kiközösített extanú?

Igazság Kereső 2018.07.26. 22:49:19

@keresemazutam: "2.Az Őrtorony társaság részvényesei nem részesülnek haszonban, Raymond maga is részvényes volt!" Én egyetértek sok mindenben,de akkor mivel magyarázod a forintban kb 6 milliós karórát? Kapta ajándékba? És nem csak ez az egy óra van, hanem több is többüknek! Na meg még nyilván vannak más ingó/ingatlan vagyonuk is, az adományokból! Mert ők tudtommal nem végeznek polgári munkát!

keresemazutam 2018.07.26. 23:14:47

@Igazság Kereső: Én megbízható forrásnak tartom Ray-t.

Az órára sok magyarázat létezik, örökölhet komoly vagyont, a vezetőtestületet bálványozó tesóktól kaphatta, a szegénységi fogadalom kiskapuit kihasználva vagyonhoz jut, pl tőzsdézik, cég tulajdonos, aki nem vesz részt a cég tevékenységében, lakása, háza van amit bérbe ad, stb.

Az óra és egyéb drága ékszerekkel nekem nem az a bajom, hogy van, hanem undorító, hogy más vallási vezetőket ezért pocskondiáztak, és a tanúkat meg szerénységre intik! Képmutatók...

Igazság Kereső 2018.07.27. 00:25:46

@keresemazutam: "Az óra és egyéb drága ékszerekkel nekem nem az a bajom, hogy van, hanem undorító, hogy más vallási vezetőket ezért pocskondiáztak, és a tanúkat meg szerénységre intik! Képmutatók..." Igen,ebben maximálisan egyetértek!

a századik juh 2018.07.27. 07:28:00

@keresemazutam: "1. Nem a részvényesek nevezik ki a vezető testület tagjait! "

Az Őrtorony-online-on található infókat osztottam meg, konkrétan:

"w18 október 3–5. o.
1918 – Mi történt száz éve? w18 október 4. o.
"A részvényesek túlnyomó többsége Rutherfordot és a hat másik hűséges testvért választotta meg igazgatónak."

Ezek után érdekes az álláspontod.

Ezek szerint a Szent Szellem nevezi ki a Wezetőket?

"2.Az Őrtorony társaság részvényesei nem részesülnek haszonban, Raymond maga is részvényes volt!"

:)

Attól, hogy valaki például wén lesz, nem kap meg automatikusan minden jogot, amit a wének megkapnak, a többi wén visszatart egy csomó infót, amit ők tudnak, de addig, amíg le nem tesztelik kismilliószor az illetőt, például nem férhet hozzá olyan iratokhoz, amikhez a "kipróbált wének" igen.

Ray miből tudta kiadni a könyvét? :)

A részvényesek nem részesülnek haszonban? Elmezzük-e, mi a Watch Tower végén az Inc.? Ugyan ez van pölö az üdítőn is: Pepsi Inc.

Ez biza zrt, ahol a részvényesek RÉSZESÜLNEK a haszonból, ezen kár vitatkozni, mert pölö a Zwack zrt is zrt, és azt mondod, Zwackék nem vettek ki soha az életben pénzt a cégükből? :)

Az, hogy nem tudjuk kiteregetni itt a Watch Tower zrt könyvelését, még nem jelenti azt, hogy ne tudnánk, milyen szabályok szerint működik MÁS zrt, úgy an block a zrt-k. A zrt például nem nonprofit...

De ahogy gondolod, ezen nem fogunk összeveszni, jogod van azt hinni, hogy a Watch Tower minden pénzét a testvérekre költi, sőt,mivel van jótékonysági szervezet része is, higgyük azt, hogy TÁMOGATJÁK a nehéz helyzetbe került testvéreket szervezeti szinten... :(

Összefoglalva: A Wezető Testület kinevezésébe NEM SZÓLHATNAK bele a Watch Tower részvényesei, akik világi munkából tartják el magukat, és azt a bevételüket is megosszák a szegényekkel. Nem fektetnek be világi cégekbe, azon nem befektetett világi részvények tulajdonosa a Watch Tower, és nem a részvényesek, és a világi részvények sem termelnek hasznot, csak azért csinálják, mert kissebb helyen elfér 200 milliárd dollárnyi részvény, mint 200 milliárd dollár, és kell a hely a szeretetnek...

a századik juh 2018.07.27. 07:29:23

@keresemazutam: "Igen, jól érted!" Végre egy személy, aki személyesen ismeri a Gabit! Akkor cáfolhatod is Sefa elméletét, és vissza az egész Gabidöntögetés!

keresemazutam 2018.07.27. 10:11:55

Nincs Ray információinál hitelesebb adat, 9 évig volt olyan helyzetben,hogy ráláthatott dolgokra, a nagybátya volt az aki a mai szervezet formálásában legjelentősebb alak volt. Nem hinném hogy ne lett volna képben. A könyvében érinti a vezetési folyamat alakulását. 1975 körültől létezik testületi vezetés, (a vállalatok felett) amikor N. Knor eggyszemélyes elnökségét ez az elrendezés váltotta. Más kérdés, hogy F. Franz volt előtte és utána is a legbefolyásosabb.

Azok az Őrtorony cikkek amire hivatkozol az Rt igazgatósági tagságáról és elnöki tisztjéről szolnak, ami nem ugyanaz mint a vezetőtestületi tagság!
Sokat agyaltam én is mi lehet a valódi motíváciojuk ha nem a pénz. minnél többet foglalkozok pszichologiával annál inkább elfogadható Ray magyarázata, a hatalom, és az önámítás! Nem mellesleg ahogy Ray leírta egy vezetőtestületi tag bármit megkaphat pénz nélkül. (utazás vendégeskedés sztárolás stb)

Ha itt nagy üzletek vannak kell létezzen konkrét bizonyíték! Nem lennék meglepve ha így lenne, de én ezt nem állítom!

Ray kiadhatta a könyvét számos módon, akár ugyanabból a forrásból támogatva amiből a házát építette!

Nem állítottam hogy a szent szellem nevezte ki őket, (egymást nevezik ki) és nem vagyok naiv az indítékok tekintetében. Viszont el tudom képzelni azt az 500 buzgó testvért aki a tagsági ülésen épp olyan arányban barmit megszavaz, mint a királyság teremben a testvérek!

(lásd lelkiismereti válság 103. o)

Sefa "Gabival" kapcsolatos elméletét csak támogatni tudom a megalakulásának másodpercei óta! Semmi olyat nem írtam ami cáfolná azt!

a századik juh 2018.07.27. 10:50:36

@keresemazutam: Akkor mégsem ismered személyesen a Gabit?

"Nincs Ray információinál hitelesebb adat, 9 évig volt olyan helyzetben,hogy ráláthatott dolgokra"

Volt szerencsém olyan wénnel beszélgetni, aki még "számozott testvér volt" azaz a betiltás alatt lett vén, amikor még nevek helyett "biztonsági okokból" számokkal jelölték őket a belső dokumentumokban.

Tőle tudom, hogy nem illeti meg minden opció azonnal a kinevezett vént, ki is próbálják őket, hogy megbízható-e. Jó tanúszokás szerint ezt időhöz kötik, mint sok más kinevezést és címet is.

Ez esetben 10 év volt a vízválasztó, addig nem élvezhette a teljes opciót semelyik vén, például belenézhetett ugyan a hírnökkártyákba, de a bíróijuk anyagaiba nem.

Valószínűlegfeltételezhetőenlehetséges, hogy a Wezetőknél is van egy ilyen időintervallum, aminek letelte után bepillanthat a "hetedik egekbe".

Ezt az állításomat szintén nem tudom bizonyítani, talán ha van köztünk olyan vén, aki több mint tíz évig viselte a tisztséget, az meg tudja ezt erősíteni, vagy esetleg cáfolni.

Örülök a gondolatcserének, mert mindig és mindenből tanulhat az ember. :)

keresemazutam 2018.07.27. 11:12:23

@a századik juh:
Azt a személyt ismerem személyesen aki a "Gabit" valószinülegfeltételezhetőenlehetségesen alakító személyt kiközösítő bizottságban benne volt. A kirakósban minden a helyén van.

Apukám Kerületfelvigyázó volt az illegalitás alatt, az öcsém a bételben van kb 20 éve, semmilyen próbaidős Wénségről nem tudok, az anonim jelölésről igen. Lehet ez is helyi sajátosság, ahogy Csilla is írta, anno volt ilyen szép számmal

leslie07 2020.02.23. 09:35:01

@Igazság Kereső: " De, egyáltalán miért írsz olyan adatokat,amelyeket nem tudsz alátámasztani? Ez nem tesz jót a hitelességednek Tesó!"

Volt régen egy Őrtorony kiadvány,amelyben le volt írva , hogy mennyi az előállítási költsége egy őrtoronynak. Szerintem A századik juh , erre emlékezve számolgatta a kiadásokat és a hasznot. Ezzel szemben vannak
egyszerűbb bizonyítékok. Az Őrtorony kiadványok pénzért való árusítását
csak azokban az országokban szüntették be,ahol adómentességben
részesültek. Azt kellene felkutatni, hogy ott,ahol nincs adómentesség, mennyiért árulják a kiadványokat. Mindenesetre vissza kell emlékezni,
hogy a Franciaországban kirobban adóbotrány előtt , a kívülállóknak
terjesztett kiadványokért el lehetett fogadni adományokat. Sőt a Teokratikus Iskola gyakorlóprogramját kiigazították, ha a beszélgetés
végeztével a demonstráló nem adott át valamilyen kiadványt, de főleg
amiatt, ha elfelejtette a kívülálló figyelmét felhívni a tényre , hogy az irodalomért adományt szívesen elfogadunk.Nem hiszem, hogy ne emlékeznétek arra, hogy amikor megjelent az "Éleslátás" első abból akárki nem kaphatott a gyülekezetben, hacsak nem fizette ki az árát. Emlékszem rá, hogy hozzá juthassak több ezer forintot kellett bedobnom az adományládába. Ez azt jelenti, hogy volt beárazás ,csak nem volt nyilvános
érthető okoknál fogva. Az így begyűjtött összeget
is hozzáadták a gyülekezetektől beszedett adományokhoz, és elküldték
a központba. Abban igazat kell adni A századik juhnak, hogy amikor a központ elkönyvelte ezt a befolyt összeget,ami elsősorban irodalom
készítés céljára lett összegyűjtve valahogyan el kellett azt könyvelni.
Hogy hogyan vannak ezek a befolyt összegek elkönyvelve azt senki nem
tudja. Hisz a gyülekezeteknek, csak arról számolnak be helyileg, hogy mennyi pézt adományoztak, és mennyi lett továbbítva. Valamikor rábukkantam olyan kiadványokra,amelyeken fel voltak tüntetve az árak azokban az országokban,ahol még meg kellett venni a kiadványokat. Ha kutakodsz egy ideig, biztosan rátalálsz valahol. Hogy a Részvénytársaság elkönyvelhesse a teljes összeget azt el kell osztania
a kiadott őrtorony kiadványok darabonkénti árával. Tudniillik az Őrtorony Biblia és Traktátus Társulat nem egy nonprofit, hanem egy bevallottan
üzleti vállalkozás. A másik lehetőség, hogy a részvényesek profitja gyarapodjon az ingatlanpanamázás,amiről a 90-es évek idejére utalva
Barbara Anderson is felhívta a figyelmet.

Idézet tőle:

"Továbbá a Cohi Towers, néhány vagyonos Jehova Tanúja által alakított szervezet, amely az Őrtorony használatára vásárol épületeket, titokban a lepusztult, 12 emeletes Bossert Hotel megvásárlását fontolgatta, amely 1909-ben nyílt meg a Montague Streeten, Brooklyn Heights belvárosában, egy helyi történelmi kerületben. A Cohi Towers Associates alkalmazása az épületek vásárlására elrejtette az Őrtorony részvételét és elkendőzte a helyi ellenálló csoportoktól, hogy tudják, egy újabb szomszédos épület kerül le az adózók listájáról."

jehovatanui.blog.hu/2017/05/15/barbara_anderson_felfedezesei_1_resz

leslie07 2020.02.23. 10:35:31

@leslie07: Ez még érdekes információ lehet. Volt olyan időszak,amikor
kívülállóknak lehetett előfizetni az Őrtorony kiadványokra. Ezekben az Őrtorony kiadványokban a végén, vagy az elején volt is utalás erre.
Arra már nem emlékszem, hogy az előfizetési díj is fel volt-e tüntetve.

Itt az alkalom utána kutatni ezeknek, és közelebb leszünk az igazsághoz
kedves Igazság Kereső.
süti beállítások módosítása