Mi 70 éves???
2020. október 27. írta: a századik juh

Mi 70 éves???

 

 

70.png

Kedves olvasók, a fenti képet az alábbi poszton láthatjátok:

https://wol.jw.org/hu/wol/d/r17/lp-h/1200272258

 

A kérdésem az, hogy mi 70 éves?

Pontosabban mi volt 70 éves 1997 decemberében?

Csak nem a watchtowerinc szabadkőműves tagsága, amely éppúgy walószínűtlennek tűnhet, mint az a bizonyos ominózus ENSZ-tagság???

 

-Nademár Századik! Pontosan tudod, hogy a szherwzethünk mit tanít a szabadkűmüvesekről, hogy lennének már tagok? Szégyen-gyalázat, még a wégén azt hiszik majd a testwérek, hogy a szherwezethünk 

 

adományokból pénzeli a szabadkőműveseket,

ami meg egyenesen rágalom lenne!

 

-Ójajj! Rágalom? Akkor beperelnétek azt, aki azt írná, hogy a watchtowerinc adományokból pénzelte a szabadkőműveseket?

 

-Mint a sicc! Azér mindennek van egy határa!

 

-Hát akkor... induljon az a per!:

 

ko.png

"Aztán a városban hetente meglátogattunk mindenkit az otthonában, és meghívtuk az embereket egy nyilvános előadásra, valamint elintéztük a testvérek részére, hogy eljöjjenek St. Louisból, és tartsanak egy programot. Hetente 40 és 50 fő közötti volt a látogatottságunk. Később ugyanígy tettünk Louisianában,

ahol kibéreltünk egy szabadkőműves templomot.

 

Hogy fedezzük a termek bérleti költségeit,

kitettünk adományládákat, így minden héten kifizettük a költségeket."

 

"A rádiós iskola, amelyen részt vettünk, New Yorkban volt, ezért átutaztam a folyón

Brooklynba a Bibliakutatók összejöveteleire,

amelyeket egy régi 

szabadkőműves templom bérelt előadótermében tartottak"

 

rolexes_ortorony.jpg

 

Nocsak-nocsak, úgy tűnik, szabadkőműves templomokból indult a watchtowerinc hódító útjára!

És bizony a watchtowerincnek szánt adományok a fenti watchtowerinc idézetek szerint

RENDSZERESEN A SZABADKŐMŰVESEKHEZ KERÜLTEK!

 

milliokakikelnek.jpg

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr8616259910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igazság Kereső 2020.10.29. 01:27:22

Hány éves vagy Batman?

Hetveeeen hetveeeen!

Khmmm...

Nos!

Egyelőre ennyit tudok hozzá fűzni.

LOL

leslie07 2020.10.29. 04:57:10

Amikor a katonai szolgálat megtagadása miatt vádat emeltem ellenem
az iratanyag megismertetése alkalmával az ügyvédem felfigyelt egy borítékra,amelyet a titkosszolgálat küldött meg a katonai ügyész kérésére.
Velem kapcsolatos jelentés volt. Ez ált benne: "Tagja a szabadkőműveseknek .Azt terjesztik róla, hogy jehova tanúi ügyvédje és a szervezet országos főnöke." Ez nem Magyarországon volt, hanem Csehszlovákiában.
Akkor jókat nevedgéltünk ezen az ügyvédemmel - méghogy szabadkűmíves.!

A rendszerváltás után a kilencvenes évek elején azonban egy társaság,akikkel
üzleti kapcsolatban álltam- megkeresett az irodámban és beismerő vallomást tettek, hogy engem lecsekkoltak az akkori illetékes szerveken keresztül és azt
a jelentést kapták, hogy szabadkőműves vagyok. Ekkor elmeséltem nekik, hogy 1987-ben én is szembesültem ezzel, de akkor eszembe sem jutott, hogy
a jehova szervezetben való tagságom miatt a szabadkőművesek közé soroltak.Lehet, hogy a titkosszolgálatok többet tudtak az Őrtorony szervezet eredetéről , mint jó magam?

2020.10.29. 08:35:54

Azért ilyenkor ledöbbenek, hogy mégis fi a frászkarikához tartoztam én X évig......

Igazság Kereső 2020.10.29. 17:08:34

Még ma sem tudjuk igazán mélyre hatóan, hogy kik is ezek az emberek s mi is ez a Szervezet!

2020.11.01. 09:43:26

Az is mutatja valahol, hogy milyen emberek ezek, hogy megtanítottak minket arra, hogy úgy hazudjunk az embereknek, hogy fogalmunk se volt arról, hogy hazudunk nekik. Amikor azt mondtuk, hogy "nem azért jöttünk, hogy megtérítsük önöket a mi hitünkre", valószínűleg magunk is elhittük ezt a szöveget, pedig mi másért csöngetgettünk volna be hozzájuk sorozatban, a szabadidőnket áldozva rá.
A szervezet fennen hirdette, hogy a hazugság mekkora bűn, de ő maga meg minden körmönfont módját kitalálta a nehezen észrevehető hazugságoknak.

Igazság Kereső 2020.11.02. 00:24:16

@HanSolo2020:

Érdekes módon, amikor úgy mond téríteni kezdtem menni, tudtam, hogy térítek!

Az volt bennem, hogy valami féle rossz útról térítek le, és egy jó s örök életre vezető útra terítek rá embereket!

Nem hogy bűntudatom nem volt, még élveztem is bizonyos ideig!

Aztán monotonná s felettébb gépiessé vált.

Világossá kezdett válni, hogy icipicit se érdekli a Szervezetet mások hitbéli véleménye, és jól léte.

Nem szerettem pl. ezt a kérdezd meg a véleményét de már azonnal mond is el a mondandódat stílus.

Ön mit gondol a....

Aztán a házigazda egy mondat után félbe van szakítva egy "Megérjük hogy miért gondolja így" ...stb klisékkel. És már mondjuk is!

Ez már akkor sem tetszett, mert ez a személyes érdeklődés teljes hiánya! Amit valószínűleg sok házigazda is leszűrt néhány találka után.

Összeségében elmondható, hogy bizonyos ideig jó volt, mert azt hittem/tük/ hogy Istennek végzek/zünk/ szent szolgálatot!

Azt éreztem, hogy még az üldözés ellenére is megéri, mert jó ügyért harcolunk. Hogy Jehova Isten helyeslését is élvezzük mindeközben.

Ezt úgy mindenestül szépen bepusziltam....

Ha a gyülekezeteken belüli viszályok és a hatalommal való visszaélés, s a vének karmesteri pálcával irányított ármánykodásai s minden nemű szemétségei nem lettek volna, nem kezdenek érdekelni a "hitehagyott" blogok és így nem lennék itt, és máig nem tudnám hogy milyen Szervezetnek is vagyok-ha bent lennék még-a tagja!

leslie07 2020.11.02. 02:29:11

@Igazság Kereső: Volt valami,ami a teokratikus iskolán elgondolkodtatott.
A 2000-es évben kezdték megkövetelni , hogy a demonstrációk tartalmazzák az adományok szíves elfogadásának a tényét, természetesen a traktátusok felkínálásával összekapcsolva. valahogy így: Habár kiadványaink ingyenesek,de adományt szívesen elfogadunk. "

Természetesen előbb megvárva, hogy az illető elfogadja az irodalmat,majd
kellemetlen helyzetbe hozva azzal, hogy célzást teszünk rá, hogy ingyenes,
de adományt azért illene adni.

Ennek az alattomos módszernek a teokratikus iskolán való oktatása ki is
ütötte nálam a biztosítékot.

Mert mihez is vezetett ez a gyakorlatban? Előbb rátukmálok az illetőre , ha lehet legalább két három irodalmat, miután átveszi és megköszöni "tapintatosan " értésére adom, hogy azért illeni adományt adnia.

Természetesen az illető erre nem volt felkészülve. Zavarba jön. Mennyit
adjon, hogy ne legyen kevés. Visszaadni már restelli . Ha utolsó pénzét is
inkább oda adja, még ha nem is marad pénz a pénztárcájába.

Fantasztikus szeretetnek álcázott üzletpolitika". Főleg a szegény afrikai országokban.

Igazság Kereső 2020.11.02. 17:12:30

@leslie07:

Én is ismertem ezt, de soha sem hoztam fel az adományozás még csak a lehetőségét sem, ha a házigazda nem hozta azt fel.

Egyetlen egy esetben történt a hosszú évek alatt, hogy egy házigazda önként adott 500 ft-ot hogy tegyük be azt az adományok közé!

Én konkrétan szégyeltem volna kérni adományt!

Ah... inkább ki sem mentem volna!

Hol az "Ingyen kaptátok, ingyen adjátok"?

Hát.... sehol!

Szégyen!

Mondjuk a "kőműves bácsiknak" vastag a bőr a pofájukon!!!

2020.11.03. 04:52:46

@Igazság Kereső: Az apostolok ugye nem Őrtorony kiadványokkal a kezükben mentek prédikálni, aminek nyomtatási költsége van. Ezért is a különbség.

a századik juh 2020.11.03. 07:01:33

@HanSolo2020: " aminek nyomtatási költsége van."

És amit az adományokból nyomtatnak... adományból vett épületekben... adományokból vett gépekkel...

Azaz semmilyen költsége nincs, ami ne lenne már előre kifizetve...

Ez olyan, mintha adna valaki egy milla adományt, azt kicsit szemrehányóan néznénk rá, hogy Úristen, tudod Te, mennyi költsége van ekkora adománynak??? Könyvelni, bankszámlára rakni, utalgatni... tegyél hozzá még 10 000-et... ajajj... a plusz tízezernek is van ám költsége... tegyél még hozzá ezret... ajajj... az ezresnek is van ám költsége...

Szóval ennyi erővel az adományadók egycsomó költséget és ügyintézést generálnak a szervezetnek!

És nem értik meg, hogy az adomány nem ingyen van, mert vannak költségei, tehát nem is adományok! :(

2020.11.03. 08:54:56

@a századik juh: Ezt most nem értem, 100. Én sose mondtam olyat a házigazdának, hogy "ne 1000et adjon, hanem 1500at,mert költsége van a folyóiratnak". Mert amit itt leírtál, az kb. erről szól.

Igazság Kereső 2020.11.03. 17:36:03

@HanSolo2020:

"Én sose mondtam olyat a házigazdának, hogy "ne 1000et adjon,"

Miért, mondtad, hogy adjon? :) :D

2020.11.03. 18:03:16

@Igazság Kereső:

"Ez olyan, mintha adna valaki egy milla adományt, azt kicsit szemrehányóan néznénk rá, hogy Úristen, tudod Te, mennyi költsége van ekkora adománynak?"

Csak erre reagáltam.

leslie07 2020.11.03. 21:59:33

@HanSolo2020: Szerintem nem arra gondolt, hogy te szoktál kérni ráadást
az adomány esetében, hanem a szervezet azon indoklását próbálta elemezni, hogy az adományozásra azért kell külön felhívni a figyelmet az irodalomterjesztés kapcsán, hogy annak előállítása pénzbe kerül.
A szervezetnek ezen indoklását próbálta hárítani, hisz maguk a hírnökök
már adományoztak az irodalomkészítés szükségleteire, ezért nem volt ok azt az érdeklődőkkel, ill. az irodalmat elfogadó kívülállókkal a prédikáló
szolgálatban ismét kifizettetni.

Igazság Kereső 2020.11.04. 00:04:45

@HanSolo2020: @leslie07:

Na igen...
Szerintem is valószínűleg erről van szó.
süti beállítások módosítása