A Watchtower Inc. szerint a kiközösítés is zaklatás!
2020. november 22. írta: a századik juh

A Watchtower Inc. szerint a kiközösítés is zaklatás!

"A fizikai erőszakon kívül a következők is zaklatásnak számítanak:

  • Szóbeli bántalmazás. „Sosem fogom elfelejteni, hogy milyen gúnyneveket ragasztottak rám, vagy miket mondtak. Azt éreztették velem, hogy semmire sem vagyok jó. Jobb lett volna, ha megpofoznak” (Celine, 20 éves).

  • Egy fiatal egyedül üldögél, mert a többiek kiközösítik

    Kiközösítés. 

  • "Az osztálytársaim kerülni kezdtek.

  • Úgy csináltak, mintha nem lenne hely az

  • ebédlőasztalnál, hogy ne tudjak odaülni hozzájuk.

  • Egész évben egyedül ettem, és csak sírtam” (Haley, 18 éves).

  • Egy lány hátralép a számítógép képernyőjétől, mert az interneten zaklatják

    Internetes zaklatás. „Csak néhány billentyűt kell leütnöd, és tönkreteheted valakinek a hírnevét, sőt az egész életét. Túlzásnak tűnik, pedig nem az” (Daniel, 14 éves)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5016294180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kétkedő84 2020.11.22. 15:53:06

Hali.Én 8évig voltam kiközösítve.Aztán vissza jöttem.De minek!?Félelem miatt.Mi lesz velem ha meghalok?Mi lesz velem a nagy nyomorúság alatt?Mi lesz a családommal?Nincs reménységem.
Lassan úgy tűnik,hogy csak a félelem miatt jöttem vissza.2éve jöttem vissza vannak feladataim de olyanok vagyunk a gyülekezetben mint a megunt vendégek.Persze az elit kimutatja a szeretetet egymás iránt.De a rolex meg a whisky shopingolás is betette az ajtót.Nem tudom mi lesz de kilóg a rúd.Feleségem kereszteletlen hírnök de szerintem befejezi Ő is a karrierjét.

2020.11.22. 17:22:08

@Kétkedő84: És milyenek most az összejövetelek a covid alatt?

Kétkedő84 2020.11.22. 17:25:01

@HanSolo2020: Ugyan az mint a kir.teremben csak a zoom-on van tartva.

2020.11.22. 17:27:15

@Kétkedő84: Azt tudom, csak milyen a hangulat?

Kétkedő84 2020.11.22. 17:35:13

@HanSolo2020: Viszonylag jó.A pandémia megerősített mindenkit,hogy az utolsó napok utolsó percében vagyunk.Várja mindenki,hogy lehessen menni a szolgálatba.Zúgolódásról nem nagyon tudok,nálunk ős tanúk vannak full fanatikusok.Régi gyülekezetemből hallottam zúgolódást s véni eljárásokkal kapcsolatban.

2020.11.22. 17:52:34

@Kétkedő84: Hát igen, bárhogy alakulnak a dolgok, úgy fogják majd fel, mint újabb bizonyítékát annak, hogy mindjárt itt a vég. Nem baj, hogy már 40-50-60 éve várják, és a Szervezet már akkor is pont ugyanezt mondta. Én pl. tavaly léptem ki, nemrég pedig arról értesültem, hogy megszűnik a gyülekezet, ahova gyermekkoromban jártam. Gondolom te is rá jöttél, hogy ez nem Isten népe, csak egy cég, amelyik manipulálja a tagjait.

Amúgy mitől féltél, hogy visszamentél? 8 év sok idő. Továbbra is hittél a tanaikban?

Kétkedő84 2020.11.22. 18:11:25

@HanSolo2020: Ahogy írtam,sok volt a "mi lesz ha"meghalok,armageddon,nincs reménység,elhagytam jehovát ezért elpusztulok én is.Ezek időről időre visszatértek.Nem könnyű ezeket elfelejteni mikor évekig ezt súlykolják.

2020.11.22. 18:23:18

@Kétkedő84: Attól függ, mennyire nézel utána annak, mik vannak a háttérben. Úgyszólván megtudod az igazságot az "igazságról". Megismered a szekta valódi történelmét, hogy hogy veri át a tagjait 150 éve, hogy forgatják ki a Bibliát, mikre fordítják valójában az adományokat, stb. Ha ezeket megismered, eloszlanak a félelmeid. Méghozzá hamar. Nekem 25 évig adagolták a marhaságokat, sokáig nagyrészt be is kajáltam a dolgokat úgy, ahogy elhangzott. Ehhez képest, amikor már kint lévőként elkezdtem mélyére ásni a dolgoknak, pár hónap alatt köddé vált minden, amikben a Bibliával kapcsolatban két és fél évtizedig szilárdan hittem.

Kétkedő84 2020.11.22. 18:39:39

@HanSolo2020: Akkor én itt hibáztam.Nem kutattam bár soha sem fordúlt meg a fejemben hogy megkérdőjelezzem a tanítást.Ez inkább most jellemző.Fiatal koromban a hit gyülibe jártam és utánnuk a tanúktól jövő oktatás felüdítő volt.A hit gyüli előtt meg az adventistákhoz jártam.Szóval kerestem az igazságot ami szerintem már nincs is.

a századik juh 2020.11.22. 18:45:28

@Kétkedő84: Üdv a blogon, Kétkedő84.

"mi lesz ha"meghalok,armageddon,nincs reménység,elhagytam jehovát ezért elpusztulok én is."

Én is így éreztem az első pár kihagyott összejövetel után. :(

Aztán nézd meg, most senki sem jár, konganak a királyságtermek! :)

Ha meg már bejelentkeztél a zoomba, elég, ha a múltheti felvételt lejátszod nekik, fel sem tűnik senkinek, ha épp rolexed wixolod wiszkivel a garázsban... :(

Nade mi adta az erőt, hogy legyőzd az említett félelmeidet?

Vénvarangy 2020.11.22. 18:49:02

A napokban érdeklődtem az idei évi szöveg felől. Valahogy úgy érzem, hogy kicsit mellé lőtt a vezető testület vele.

2020.11.22. 18:55:26

@Kétkedő84: Egyetértek, vagy legalábbis nem az az igazság, ahogy legtöbben gondolnák. Én jelenleg ott tartok, hogy agnosztikus vagyok.

Ha találsz magadnak új célokat, hobbikat, amik lekötnek, remekül ki lehet heverni a Tanúkat. Persze nem biztos, hogy könnyű lesz. Főleg ha vannak rokonok, barátok a Szervezetben. De hidd el, megéri. Én és a feleségem felszabadultnak érezzük magunkat, mióta magunk mögött hagytuk ezt a szektát. Úgy érzed majd magad, mintha rátaláltál volna igazi önmagadra.

a századik juh 2020.11.22. 18:58:51

@Vénvarangy: Pláne, hogy miként folytatódik az idézet! :)

Kétkedő84 2020.11.22. 18:59:01

@a századik juh: Főleg az ébredő tudat,hogy itt is meg vagyok vezetve.Így szinte már csak nézőként követve az összejöveteleket nagyon mókás.Mindenki csak bólogat,ellentmondást nem tűrően követnek minden utasítást a tévedhetetlen vénektől akik az egekig vanak magasztalva.Azt is érdekes látni,hogy a szűk elit csak hízeleg egymásnak a többi meg ülj le eggyes.Jó hogy itt vagy csak húzd meg magad.

Kétkedő84 2020.11.22. 19:04:53

@HanSolo2020: Ennyiben szerencsés vagyok.Nem abban a gyülekezetben vagyunk ahol ki lettem anno közösítve.Itt meg éppen csak le nem tojnak.Társaság,barátok terén nem lesz baj.

a századik juh 2020.11.22. 19:05:36

@Kétkedő84: "Főleg az ébredő tudat,hogy itt is meg vagyok vezetve."

Érdekes, amit írsz, mert én is úgy látom, hogy előbb-utóbb mindenki "majdhogynem automatikusan" ébredezni kezd az Ébredjetek! felszólításnak megfelelően...

Kétkedő84 2020.11.22. 19:15:26

Nem tudom,hogy ti hogy voltatok vele de egyszerűen félelmetes belegondolni,hogy amiben szilárdan hiszel,hittél hosszú évekig a körítéssel(kongik,a nagy szerető testvériség,Vtestület stb)csak kamú és üzlet.Ha ez igaz akkor ez a legnagyobb átverés és üzlet a világon

a századik juh 2020.11.22. 19:49:21

@Kétkedő84: Emlékszel arra az előadásokon vissza-visszatérő tanútanra, hogy " a legnagyobb hazugságok 99%-a igaz!"?

Nos, .... :(

Nade nem mindenkinek adatott meg ezt felismerni!

Ugyanis ehhez a felismeréshez jócskán el kellett ám kódorogni a Watchtowerinc mezejéről, amúgy századik juh módra...

Ha a mezőn maradsz, most "kétségek nélkül, boldogan élhetnél!" a wének szerint...
:)

Papamacko76 2020.11.23. 08:28:05

Ak Jehova Tanúja miért kell zaklatni? A több vallásos embereket akkor miért nem zaklatják? Akkor azokat is kellene! Ez nagyon durva!

2020.11.23. 09:02:00

@Papamacko76: Ki zaklatja a Tanúkat?

leslie07 2020.11.23. 09:15:35

@Papamacko76: Ak Jehova Tanúja miért kell zaklatni? A több vallásos embereket akkor miért nem zaklatják? Akkor azokat is kellene! Ez nagyon durva!"

A tanúkat ördögpapjaik zaklatják tanításaikkal.

No meg azzal, hogy adományozzanak pénzt multimilliárdos Társaságnak.

leslie07 2020.11.23. 09:18:44

@Papamacko76: A több vallásos embereket akkor miért nem zaklatják? Akkor azokat is kellene! Ez nagyon durva!"

A többi vallásos embert pedig jehova tanúi zaklatják jehova papjai utasítására sáskák tulajdonságával kell gyötörni a lekeiket. Erre a célra lett
kitalálva a teokratikus Iskola,ahol ki vannak képezve arra, hogy hoygan kell
az igazságérzetet elfojtani az emberek lekében hazugsággal.

a századik juh 2020.11.23. 10:12:37

@Papamacko76: Üdvözlöm a blogon.

Cikkeimnek NEM CÉLJA Jehova Tanúit "zaklatni", ámde ugyanez nem mondható el a

Watchtower Zártörűen Működő Amerikai Részvénytársaságról,

amely Igazgatótanácsából 500 "ismeretlen" részvényes irányítja a Vezetőtestületet, akik pedig Jehova Tanúit "wezetik" az igazgatótanács által megszabott irányba és módon...

A blogom célja a blog mottója is, a blog elején olvasható:

" Tanúi szervezetéről Jehova Tanújaként"

Ellenben több szem többet lát, ha bármilyen konkrét idézete van, amit Ön "zaklatás"ként lát,

bátran ossza meg,
természetesen ha hibáztam, korrigálni fogom! :)

Kétkedő84 2020.11.23. 10:25:30

@Papamacko76: Én megfordultam már egy pár gyülekezetben.Mindenkit zaklatnak.Ha istenről vagy Jézusrol beszélsz a világ szemében hülye hívő vagy.Lehetsz katolikus,református,hites,tanú amíg csendben vagy nincs baj.Csak a tanúk gondolják azt,hogy csak őket bántják.

keresemazutam 2020.11.23. 20:52:28

@Papamacko76:

Kedves Papamaci!

Gyanítom ha feleannyi időt szánsz az Őrtoronytársulat múltjának felderítésére, mint az ideális új feleség karakterének kiszemelésére az elitcsajok oldalon, mindent megértesz!

leslie07 2020.11.24. 11:27:28

@Vénvarangy: Bemásolhattad volna, ha tudod.

Kétkedő84 2020.11.24. 18:17:44

Felétek mi a helyzet?
Nálunk vannak érdekességek.
8vénből már csak 7van.A nyolcadik vissza mert kérdezni és nem akart bólogatni ezért lépnie kellett.(SZKI-t végzett.)Ebből adódóan a többiek bólogatnak a 3nagyvezírnek.
Nagyvezírek:-Titkár.-Koordinátor.-Szolg.felv.
Természetesen a koordinátor testvér veje a titkár.Míj meglepő.Hatalomnak a családban kell maradni.
Koordinátor egy idős szerintem tiszta szívvel szolgáló testvér.Bár határozott karakán pali egy mondattal becsicskítja a többi vént akár összejövetel közben is.
A veje a titkár az már külön történet.Olyan beképzelt és felfuvalkodott,hogy már lassan magával sem áll szóba.Teljesen megközelíthetetlen.Egy mondattal le ráz bármit is szeretnél.Rideg,magának való.Állítólag a gyerekek is azért mentek férjhez mert nem bírták a légkört.Azt meg mondani sem kell,hogy van lóvé gyári munkából meg takarításból.
Szolg.felv. 2éve került ide.Nagy koponya.De tőle fanatikusabb testvérrel még nem találkoztam.Pedig az előző gyülekezetemet szellemi reál madridnak hívják.
2év alatt még egy percet sem dolgoztak+25millás ház(az erre nagy pénz egy házért),5millás új autó.Élnek mint Marci hevesen.Szinte már közjogi méltóság.Mindenki a család kegyeit keresi.
A többi vén.
Van egy másik SZKI-t végzett,ő teljesen el van nyomva.Szinte hülyének nézik.
A többi meg a tipikus bólogató.
Azért lettek kinevezve mert a köf szóvá tette,hogy lassan 20éve nem volt kinevezés.Nyilván féltették a hatalmat.
Egy 10perces progit nem tudnak megtartani.Az egyik beszél össze vissza azt sem tudja hol tart.(de a felesége a legönteltebb)
A másik meg olvasni nem tud.A kir.terembe mikor felolvasott egy levelet nagyon kínosnak érezte mindenki.10perc makogás.Egy érdeklődőnek buzdító lehetett.
Viszont nagyon jól bólogathat.A 18éves fia a színpad szolga,mikrofonos,olvasó most a zoom technikus.Miközben a fiatal kisegítő szolga nem kap feladatot.
És még lehetne sorolni.
A vének cserélgetik az autót.Az egyik közmunkából a másik munka nélkül az asszonykával két autót tart fent és mindíg úton vannak a többi meg alapból tele van nyugdíjból,gyári munkából,takarításból,meg munkanélküliségből(ők a leggazdagabbak)
És akkor még ott vannak a 30as testvér nők család nélkül megkeseredve.Társason félrehúzódva sírnak.Antidepresszánsokon élve.Ezt máshol is tapasztaltam.20évesen gyógyszeren éltek.
40-50es testvérek egyedül sóvárogva egy nő után.
Fiatal diplomás testvérnők 4 órás takarításbol kolduskodnak.
Nagy pénzért feketén maszekoló vén aki megfedi a maszekoló testvért aki erre elkülönűl.
10-15éve szolgáló kisegítők akiket nem neveznek ki mert karakán palik és nem állnának be a sorba.Egyéni vállalkozóként számlázás,feleségek férre kupakolása,ismertség által bejutni a néhai szki-ra.Mű vigyor mű szeretet.Terembe nagy mosoly az utcán meg elfordúl.Az elit körüli pincsizés.Köztudottan feleség verő aki nagy mosollyal hordja a mikrofont.Állítólagos besúgók.
Pl minket március óta fel sem hívták akár a szántóföldi csop.vez hogy élünk-e még.
Elküldik,hogy mikor kell olvasni a könyvet meg mikor olvasom a "W"-t.Ennyi.

Így vagyunk mi az Ő legelőjének juhai.

a századik juh 2020.11.24. 21:47:36

@Kétkedő84: Nos, úgy néz ki, minden gyülekezetben ugyanazok a karakterek találhatóak meg nagyjából. :(

Még van egy-két karakter, ami általános a gyülekezetekben, pölö a túl fiatal testvérnőre lecsapó túl idős wén, akit megpróbálnak meggyőzni, hogy azér 30 év az 30 év, aztán vagy meggyőzik, és elhagyja a gyülekezetet, vagy nagy ívben tesz a wénekre, és még egy kabriót is beújít.

Operaénekes wén vagy/és wénasszony, netán felkent testvér/testwérnő. Általában a hangerejük és az énektudásuk fordítottan arányos.

Műkörmös testvérnő (újabban testwér is), aki másokat is magával ránt az uv-lakkok gyorsan keményedő világába...

Napszemüveges klán, általában a wének családtagjai, roppant érzékeny a szemük, még a bemutatót is napszemcsiben nyomnák, ha hagynák nekik.

A gyújtóshordó asszony, Munkácsy után szabadon. 4 trolinyi folyóiratot visz egyszerre, és majd még jön, mert telente ezzel gyújt be, de beírja terjesztésnek...

Kémyényseprőtestvér. Csak viccből dörzsölgetik a testwérek, mer az a lottószelvény, amit nem Te xelgetsz be, HANEM A GÉP!!!, az nem számít kapzsiságnak!

Cukrosnéni. Sutyiban kínálgat mindenkit a programok előtt, közben, után a sajátgyártmányú sütijeiből. Há' vegyé má egy kis ördögszemet, hangosító testvér, amíg vársz a mikrofonra... vigyé má Marikának is, majd úgy tesz, mintha jelentkezne a 11. kérdésnél, csak csúsztasd oda neki ezt a keksztekercset...

Sorozat és gyógyszerfüggő részleg. Megjönnek, verik magukat a földhöz, hamut szórnak a fejükre, mi van, ki halt meg, testvérnők?

-Don Pedró Wacstoweruszt megölte a vak szeretője! Hova süllyed még ez a wilág! Nem fáj a fejed, testvér, itt egy levél xanax... nemnem, csak egy kicsit meg vagyok fázva... Arra én ebből a frontinból szoktam bevenni 3-at, kis borral, mert megfájdul tőlük a gyomrom...

Schumacher és Hamilton közös gyermeke, a 250-el közlekedő kisegítőszolga! Csak azért 4 autót tört eddig össze, mert több nem futotta a fizetéséből! Szivesen hazavisz ingyen, deugye a kiadványok sem ingyenesek, nyugodtan adhatsz egy kis benzinpénzt, tesó, úgyis csipszelni kell a mocit, mert ha gyorsabb, tuti gyorsabban ki is lehet vele keveredni a veszélyes szitukból...

Kétkedő84 2020.11.24. 22:00:14

@a századik juh: Ezen jót nevettem de sajnos igaz.Körmözés nálunk is megy.De szinte mind megtalálható.Egyenlőre Michael Hamilton nincs.

Igazság Kereső 2020.11.25. 00:35:17

Hoppácska!

Valamiért a nagy üresség lett a kommentem.

Elnyelte azt az Abaddon fekete lyuka.... XD

Igazság Kereső 2020.11.25. 00:43:35

@Kétkedő84:

Azta!

Mintha csak Oroszlány-Nyugat gyülekezetről írtál volna!

Mi a fene, ezek az emberek parancsra ilyen barmok? :D

Nem tudom ... ez groteszk.

Nem tudom, hogy éppen sírjak vagy nevessek....

Igazság Kereső 2020.11.25. 00:50:23

@a századik juh:

Patentra gyapjas barátom!

Furcsa.... sablonból dolgoznak, hogy mindenütt egyforma?

a századik juh 2020.11.25. 07:12:44

@Igazság Kereső: Egyszerűen ez a rendszer ilyenekké alakítja az embereket.
:(

Mert az igazán jó marketingstratégia és -különválasztva- marketingszöveg a "lelkedre" is 6, nem csak a pénztárcádra.

Ki vannak osztva a "sablonszerepek" éshát ugye neked kell alakulni, nem Jehovának vagy a szervezetnek...

Kell egy, aki megfelelő mértékben elhiszi, hogy ő egy szent emberré vállik akkor, ha elnöklő, később koordinátor is lesz... kiírják otthon maguknak a tükörre, hogy "Isten Gyülekezetének Feje... ezt áthúzzák... vezetője vagy! Fontos vagy Jehovának!!!" Eddig a 3 feles pálesz motiválta őket, most a tükrükre írt szöveg, nomeg 5 pálinka, merhát nagyobb a felelősség, ugye...

Ahogyan én megfigyeltem, tényleg ugyanazon tulajdonságok halnak ki és nőnek meg azonos pozícióba került testvérekben.

Az egyik legjobb barátomat is így vesztettem el sajnos, belewénült a feladatkörébe, és a személyisége addigi része -amiugye a sajátja volt addig- eltűnt... :(

Kapnak külön képzést, hogy hogyan tegyenek botláskövet mások elé, például gyakorolni kell, hogyan lehet befejezőima-mondás után úgy besuttyanni a kisterembe, hogy még hallatsszon a mennn!

Vizsgázniuk kell a "nahúzzámáinnenköcsögnincsnekemrádidőm!" nézésből, ötösért a vizsgáztatónak is el kell szégyellnie magát, hogy megszólította a vizsgázó wént...

Bónuszpénzt kapnak, ha családtagjaikat szervezik be maguk alá, hisz a szervezetben nem a képességek, netán a rátermetség a legfőbb kinevezési szempont, hanemugye a megbízhatóság, mármintugye a szervezet felé... hogy megbízhatóan teljesíted kérdés nélkül a legésszerűtlenebb utasítást is... ésugye a legmegbízhatóbbak az ember családtagjai, ez a fajta gondolkodás van bebetonozva a watchtowernél kinevezéseknél, tehát ez követelmény...! Még arra is kiokították őket, hogy titkolják a fize... az oszta... a jöve.... izé, azt a "szerény juttatást", aminek okos beosztásával párfajta Rolexre tuti telni fog, pláne, ha a MacAllan-osztály tagja is wagy...

Gondolj bele, mióta "tökéletesítik" ezt a rendszert, itt nincsenek véletlenek. :(

leslie07 2020.11.25. 10:41:55

@HanSolo2020: Hogy találtál rá? Ez még elég friss hír,

2020.11.25. 10:44:04

@leslie07: joker blogján volt az első cikkben a kommentek közt. Aztán rágugliztam.

leslie07 2020.11.25. 11:04:31

@HanSolo2020: Jól működött a szervezők közé beépült besúgócsapat.

Az átkos rendszerben mindig csodálkoztam, hogy miért van az, hogy egyeseket jehova tanúi közül megfigyelnek, kihallgatásokra idéznek,
míg másokat békén hagynak. Amikor a rendszerváltás után kiadták
az ügynöklistát Csehszlovákiában, megértettem. A beszervezett vének és felvigyázók zaklatták a hatóságon keresztül a nekik nem hízelkedő tanúkat.
Ráadásul még pénzt is kerestek. A beszervezettek ugyanis jutalmazásban is részesültek. Attól függően , hogy hogyan értékelték a jelentését a szolgálatoknál pontokat szereztek. Az összegyűjtött pontoknak megvolt
koronában az ellenértéke,amit kifizettek. Valahogy úgy működött , mint
napjainkban a bónuszkártya. Az összegyűlt pontokat pénzre lehetett váltani.

Igazság Kereső 2020.11.26. 00:46:53

@a századik juh:

"Az egyik legjobb barátomat is így vesztettem el sajnos, belewénült a feladatkörébe, és a személyisége addigi része -amiugye a sajátja volt addig- eltűnt... :("

Én a bátyámat!

Plusz elkülönülés, szóval, nem egyszerű se barátot se testvért elveszíteni!

A bátyám most hamisítatlan duplaWén!

Esélytelen felnyitni a szemeit.

Egyébként, furcsa módon, egy jó ideig ő volt a nálamnál hitetlenebb a szervezetben!

Most meg gőzerővel "jó szellemű"!

Azt látom, hogy megrészegítette az az illuzórikus hatalom, ami a véni tisztséggel jár.

Igazság Kereső 2020.11.26. 01:00:22

@a századik juh:

"Még arra is kiokították őket, hogy titkolják a fize... az oszta... a jöve.... izé, azt a "szerény juttatást", aminek okos beosztásával párfajta Rolexre tuti telni fog, pláne, ha a MacAllan-osztály tagja is wagy..."

Csak azt írhatom le, amit láttam.

Tehát, sok vén busás milliókat költ ház/akra/ autó/kra/ nyaralóra...stb

Jó részük az ismert munkájukból egyértelműen nem élhetnének azon az anyagi szinten.

Ráadásul túl gyorsan lesznek vagyonosak, és egyre többen.

Ugyanakkor megtömik a gyerekeik és más, közeli hozzátartozóik zsebeit is keményen.

Tojásból kinövő ifjoncoknak arcpirítóan új verdák!

Vén tesója pl. túl jól él varrógép szerelésből....

Nálunk volt gyülekezeti átszervezés, tehát megváltoztatták a területi kiosztást.

Máshova került volna X vén, ezért vett egy hazát!!!mintha csak egy zoknit vett volna, hogy ott maradhasson a gyülekezetben.
Hogy együtt maradhasson a klán!

Sok történet van ilyen.

Megéri anyagilag Wénnek lenni, ha valakinek a pofája jó vastag és jól bírja a gyomra is!

Túl sok ilyen "gyíkember" van...

Kétkedő84 2020.11.26. 06:06:30

@Igazság Kereső: Akkor ezekszerint nem csak felénk telik alkalmi munkából 2autóra.Úgylátszik Jehova nagyon megáldja ha egy házaspár fele vén másik pedik úttörőzik.
De még ezeket ki is lehet magyarázni.
Azt már kevésbé,hogy huszonéves lányok miért járnak pszichodokihoz és élnek gyógyszereken!Pedig már most kielégítő boldog életet élhetünk:)

leslie07 2020.11.26. 11:44:07

@Kétkedő84: Ez a pszychodokihoz járás jelensége abban a gyülekezetben is
nagy arányú volt,ahová tartoztam 2001 májusáig.

Ez a lelkek irányításának és kontroljának az weredménye. A tanúknak erőszakot kell venniük a saját lekiismeretükön ,ami hosszú távon az elme károsodásához is vezet.

Igazság Kereső 2020.11.27. 00:06:31

@Kétkedő84:

A wén bátyám nyugtatókat szed!

Valamiért tradíció lett bogyókat szedni oda bent sajnos.

De azért a "világiak" se nagyon vannak ebben lemaradva sajnos!

Főleg most, a pandémia időszakában egyre több az ideges, szorongó és depressziós ember!

a századik juh 2020.11.27. 05:36:44

@Igazság Kereső: :(

Pedighát milyen nyugodt Jehova Tanúi álma, emlékszel?

Csak lefekszenek, és nyugodtan alszanak, nem rettenti őket semmi...

csak az Orosz hatóság szaggatja ki épp a szakszerűtlenül beépített biztonsági ajtót, hogy megtalálja a szerény javadalmazáshoz szükséges eurókötegeket... :(

leslie07 2020.11.27. 21:54:42

@a századik juh: Azt is ígérgették nekik a Zsoltárok könyvét idézve, hogy egy ellenük készült fegyver sem lesz szerencsés, mert jehova megvédi őket.

A Zsoltárok írója azonban ezt az igazakkal kapcsolatosan írta, nem arra az esetre, ha valaki köztörvényes bűncselekményt követ el.

Igazság Kereső 2020.11.27. 23:56:54

@leslie07:

Ja, EGY sem!

Bevállt?

Vajon így történt?

Nem.

2020.11.28. 18:51:07

@leslie07: Meg arról volt szó, hogy majd akkor áll le a prédikáló munka, amikor megkezdődik a nagy nyomorúság. Arról szó sem volt, hogy jön egy világjárvány, és drasztikusan lekorlátozódik a munka. Ha valaki tud ilyen Őrtorony cikkről, kérem jelezze.

leslie07 2020.11.28. 19:27:58

@HanSolo2020: Meg arról volt szó, hogy majd akkor áll le a prédikáló munka, amikor megkezdődik a nagy nyomorúság"

Azért beépítettek a rendszerbe egy biztonsági féket is az ilyen esetekere.
Amikor egy világot súlytó nagy esemény bekövetkezik, mint a jelenlegi járványhelyzet, megpróbálják ezt valahogyan meglovagolni. Amikor bejelentették nagy hirtelen, hogy erre vártak, még nem gondolták, hogy
ennyire korlátozzák majd a gyülekezési lehetőséget és ilyen hosszú távon.
Az erre vártunk kijelentés nem annak a reménységnek akart hangot adni,
hogy ettől az emberek tömegesen futnak majd a szervezetbe , inkább azt
remélték, hogy visszatartja a tömeges eltávozásokat a szervezetből.
A második légy egycsapásra elv alapján pedig elterelik a világ azaz a kívülállók figyelmét a szervezet botrányairól.

És most jön az,amit a beépített biztonsági fékekről említettem.

Ha nem jön be a Vezető Testület számítása, és a járvány helyzet nemhogy
visszatartja, de felgyorsítja az eltávozást a szervezetből,akkor még mindig
előjöhetnek a régi szlogennel, miszerint:

Az Őrtorony Társulat nem egy nyilvános imádatnak helyt adó vallási társaság, mint egy egyház, hanem egy üzleti vállalkozás..."

forum.index.hu/Article/viewArticle?a=151981890&t=9003631

watchtowerdocuments.org/documents/1917_Facts_For_Shareholders.pdf

" Már régen ezelőtt kijelentettük,hogyha a pénzalap megszűnik,ezzel arányosan
megszűnik a Társulat tevékenysége is."/A Jehova Tanúi könyv 350. old./

2020.11.28. 21:11:31

@leslie07: Talán azért mondta Viszkis Morris, hogy várták a járványt, mert így sok termet eladhatnak a pénzügyi problémák enyhítésére. Szerencsétlen egyszerű tagok meg azt hiszik, hogy tényleg a vég van közel.

A vég tényleg közel lehet, de inkább az Őrtorony zrt-nek.

keresemazutam 2020.11.28. 21:58:29

@HanSolo2020:

Hallottam olyat, hogy a legújabb csali a JW (h)org-on, a szoros amerikai elnökválasztás, ami a részint vas részint cserép szobor, már rogyadozó lábait jelenti! Már nagyon közel a Wég! :)

2020.11.28. 22:12:08

@keresemazutam: Ja mert az eddigi elnökválasztásokon 80-20 volt a jellemző százalékos arány... Ja mégsem :)

leslie07 2020.11.28. 22:44:18

@keresemazutam: Azt nem mondták, hogy ki képviselte a cserepet és ki a vasat?

keresemazutam 2020.11.28. 22:46:53

@leslie07:

Nem tudom, nekem nincs kedvem megnézni, csak ennyit hallottam róla.

Igazság Kereső 2020.11.29. 02:11:25

@keresemazutam:

"Hallottam olyat, hogy a legújabb csali a JW (h)org-on, a szoros amerikai elnökválasztás, ami a részint vas részint cserép szobor, már rogyadozó lábait jelenti! Már nagyon közel a Wég! :)"

Igen, volt ilyen.

Én is csak bele néztem
Lloyd Evans You Tube csatornán az új videójába.

Ott beszél erről, és mutatja a hivatalos videót is.

Arról van szó röviden, hogy a választások miatti elégedetlenséget és tüntetéseket összefüggésbe hozta Lösch, hogy az az elegyedi képtelen, inhomogén hatalom most még inkább látványosan vissza van fogva a népek, tehát a demokrácia által, és hogy ez példátlan a világ állapotát tekintve. Ez is mutatja, hogy közel a dupla wég!

Ja, és hogy sokan ismerték fel a világjárványban az uccsó napok jeleit és emiatt egyre többen kezdtek csatlakozni.

Tényleg?

Ja, vagy mégsem.... :D

leslie07 2020.11.29. 03:41:02

@Igazság Kereső:
Ja, és hogy sokan ismerték fel a világjárványban az uccsó napok jeleit és emiatt egyre többen kezdtek csatlakozni."

Ebből a kijelentésből is leszűrhető, hogy amikor Wiszkis Moris, azt nyilatkozta koronavírus felfedezésekor tavasszal: "Erre vártunk" bizony az emberek halálfélelemből való cselekedeteinek ismeretében arra célzott, hogy ez majd megszünteti az elvándorlást, vég idő közeli , így armageddon előtti , jehova bosszújától való rettegés állapotot teremt a gyülekezetekben. Ugyan ki fog ezek után Moris wiszkivásárlásával és a rolexekkel és egyéb botrányos történetekkel foglalkozni?

2020.11.29. 07:10:06

@Igazság Kereső: Hogy csatlakoznának, amikor nincsenek keresztelkedések az online kongresszusokon? Talál virtuális vízben merülnek alá?

leslie07 2020.11.29. 09:26:30

@HanSolo2020: @Igazság Kereső: Hogy csatlakoznának, amikor nincsenek keresztelkedések az online kongresszusokon? Talál virtuális vízben merülnek alá? - Az átkos rendszerben fürdőszobákban , fürdőkádban merítették alá az újakat. Visszatérnek erre a takarékosabb megoldásra. Vagy nyári időszakra halasztják,amikor kinti medencékben vagy akár folyóban is bemeríthetik
az újakat.

Egy_nick 2020.11.29. 11:37:15

@Kétkedő84: Teljesen igazad van abban, hogy nemcsak JT-it nézik hülyének, hanem mindenkit, aki Jézusról vagy Istenről beszél. Egyszerűen azt nézik hülyének, aki komolyan foglalkozik a témával. Azt is hülyének néznék, aki egy falut végigjárna azzal, hogy JT-i csalását leleplezze és figyelmeztesse az embereket, hogy ne térjenek el a katolikus tanítástól, mert a pokolba kerülnek. Talán még jobban röhögnének az ilyen emberen, mert JT-it már megszokták.

keresemazutam 2020.11.29. 11:40:27

@leslie07:

Az "Erre vártunk" kijelentés azért jelenthet simán csak annyit, hogy jó futurista módjára hittel, hamisítatlanul befogadja az igét: :)

" Lukács 21:11 mindenfelé nagy földrengések, járványok és éhínségek lesznek, rettenetes dolgok történnek, és hatalmas jelek tűnnek fel az égen."

Egy_nick 2020.11.29. 12:57:15

@leslie07: Nekem is megvan ez az ügynöklista, még a Cibulka-féle eredeti, 160 ezer névvel, születési dátummal, fedőnévvel. Ezt azóta átkonvertáltam "xlsx"-be. Ott is vannak Jehova Tanúk. Például a Paksi Imre komáromi. Nem tudom mi volt a gyülekezeten belüli beosztása, hogy vén volt-e, de nemcsak őt találtam ott, hanem olyanokat is, akik még élnek, ezért nem írhatom ide a nevüket. A Paksi már a fűbe harapott.

leslie07 2020.11.29. 14:16:19

@Egy_nick: Nekem is megvan ez az ügynöklista, még a Cibulka-féle eredeti, 160 ezer névvel, születési dátummal, fedőnévvel. "

Meglepődtél, hogy a Leslie07 nincs rajta igaz?

Különben egy 4 órás kihallgatás után egy temetési beszéd miatt be akartak szervezni.

Igazság Kereső 2020.11.29. 17:39:02

@HanSolo2020:

"Hogy csatlakoznának, amikor nincsenek keresztelkedések az online kongresszusokon? Talál virtuális vízben merülnek alá?"

Ismertem egy Tájföldi testvérnőt, akinek a 8-10 evés gyerekeit merítették alá a tengerben, alig messzebb a parttól!

Sok helyen ez nem probléma.

Amellett, ahhogy Leslie is írta, a múlt rendszerben kádakban, vájúban, kisebb természetes vizekben is merítették alá embereket.

Ha csak ez lenne a legkisebb probléma....

2020.11.29. 17:59:07

@Igazság Kereső: Nem arról van szó, hogy ha nincs medence, akkor miben lehetne alámeríteni valakit. Persze, számos lehetőség van, fizikálisan meg lehet oldani. A kérdésem arra vonatkozott, hogy most mindenki otthon, a gépe előtt ülve nézi a kongresszusokat, és úgy értesültem, hogy ez jövőre is így marad. A programtól külön szerveznek meg valahol egy keresztelkedést a jelölteknek vagy hogy oldják meg? Nyilván nem mondja azt az előadó, hogy "kérjük a keresztelkedni vágyókat, hogy mindenki merüljön be a saját kádjába", és érvényesnek fogadják el a dolgot, bár ezekről bármit el tudok már képzelni.

Kétkedő84 2020.11.29. 19:27:26

@HanSolo2020: A keresztelkedésre jelentkező egy vénnél halgatja a kongit.A ker.beszéd után fűrdőkád.Nálunk így volt.

2020.11.29. 19:38:00

@Kétkedő84: Akkor ugyanúgy százezrek merítkeztek alá idén is, mint eddig :(((

Kétkedő84 2020.11.29. 19:55:30

@HanSolo2020: Nálunk 1személy volt annyit tudok.:)

a századik juh 2020.11.29. 20:50:25

@Kétkedő84: "A keresztelkedésre jelentkező egy vénnél halgatja a kongit.A ker.beszéd után fűrdőkád."

Khm... ssssssaaajjnosssss nem érvényesek azok a keresztelkedések, ahol a wénen kívül nincs még egy testwér, aki tudja tanúsítani, hogy TELJESEN BEMERÜLT A SZEMÉLY...

Ugye, maga a személy ezt NEM LÁTHATJA, így nem számítható be tanúnak, márpedig 2 tanú kell, ugye, minimum, legalábis pedofília esetén ezzel wédekezik a watchtowerinc...

Nos, ha nincs 2, kívülálló tanú a TELJES BEMERÍTKEZÉSRE, mint a kongikon, akkor a Wachtowerinc szerint szerintem az a keresztelkedés

É R V É NY T E L E N!

Kétkedő84 2020.11.29. 20:57:18

@a századik juh: A vén családja ott volt.Keresztelkedőn kívül voltak 4en

a századik juh 2020.11.29. 21:06:36

@Kétkedő84: Teljesen mindegy, ha például a 995 kongresszusi tag is látta.

Kötelezően kell egy KINEVEZETT személy, aki a wénwn kívül ellenörzi a TELJES BEMERÍTKEZÉST.

Tehát hiába 995 "néző", ha hivatalosan egyikük sem volt kinevezve a feladatra.
:)

Ha pedig a belinkelt cikkem elolvasod, abban ott van a lehetőség, hogy hogyan és miképp lehet

É R V É NY T E L E N Í T E N I

a keresztelkedést.

Márpedig ha érvénytelen a keresztelkedésed, akkor ki sem közösíthetnek, de még csak nem is kerülhetnek, és "rossz társaság" sem lehetsz...
:)

Kétkedő84 2020.11.29. 21:10:36

@a századik juh: Az apósa a koordinátor ő is a 4fő tagja volt.Gondolom ő volt a felügyelő.

leslie07 2020.11.29. 21:11:59

@HanSolo2020: lehet, hogy a százezres keresztelkedési létszámot már nem érik el, habár ki tudja . Ha sikerül nekik elültetni az emberek elméjében, hogy ez a vírus helyzet a vég időt jelzi, az is meglehet, hogy növekedési pályára ívelnek, mint annak idején az 1960-as évek végén ,amikor bevetették az emberiség hatezer éves időszaka 1975-ben lejár elmestimuláló fegyvert. Mindenesetre egy nagyobb gazdag országban kellene elérniük a növekedést, hisz a szegény afrikai országokból nem sok pénzt várhatnak. Ha viszont megcéloznák Kínát,mint annak idején a 90-es
évek elején a volt szovjet tagállamokat, felfelé ívelő pályára terelhetnék a növekedést. Ami Kína esetében nem lesz könnyű, hisz ott jehova szervezetét alapból az ördög szervezetének tartják. A kínai látogatásaim alatt ezt a képet igyekeztem bennük megerősíteni.
ezt a meggyőződést igyekeztem megerősíteni bennük.

a századik juh 2020.11.29. 21:14:21

@Kétkedő84: Tudja-e bizonyítani, hogy minden testrész a víz alatt volt?

Nem tudja!

Meg nem is kell, lásd a posztot.

Elég, ha feltárja, hogy keresztelkedés előtt megnézte a Bűbájos boszorkák dupla epizódjának egyik részét, keresztelkedése után meg a másikat...
:)

leslie07 2020.11.29. 21:37:13

@a századik juh: Márpedig ha érvénytelen a keresztelkedésed, akkor ki sem közösíthetnek, de még csak nem is kerülhetnek, és "rossz társaság" sem lehetsz..."

Nehogymáá! Most akarod ennyi év után érvényteleníteni. Teljesen összezavarod őket. Évekre visszamenőleg át kellesz javítani a statisztikai adatokat miattad, hogy az megfeleljen a megszokott precíz adatközlésnek.

Az összes Évkönyvbe javításokat kell majd eszközölni, majd szétküldeni a papírformájú javítási anyagot a világ összes gyülekezetébe, mint régen a
vasúti menetrendeknél szokták a hibás adatokat utólag javítani.

Ne csináld aszázadik! Ez többe kerülhet majd nekik mint a te több éves adományod. Nem okozhatsz nekik ilyen kárt. Gondold át ,mielőtt megléped!

leslie07 2020.11.29. 21:41:18

@a századik juh: Elég, ha feltárja, hogy keresztelkedés előtt megnézte a Bűbájos boszorkák dupla epizódjának egyik részét, keresztelkedése után meg a másikat..."

Vagy, hogy keresztelkedése előtt pár órával egy kuplerájban volt, utána pedig lerészegítette a körzetfelvigyázót.

a századik juh 2020.11.29. 21:48:55

@leslie07: Azt mondod, hogyha sikerül érvényteleníteni a Watchtower Inc. idézett kiadványa szerint a keresztelkedést/keresztelkedéseket,

akkor esetleg az adott adományok is visszakövetelhetőek?

leslie07 2020.11.29. 21:58:14

@a századik juh: Az adományok csak akkor követelhetők vissza, ha bizonyíthatóak. Ha ingatlant vagy nagyobb pénzadományt ajándékozási
szerződéssel ruháztál rájuk. A PTK szabályozza az ajándék visszakövetelés
lehetséges eseteit. Ezek közé tartozik, ha időközben rászorult lettél.
Ezen kívül tudomásom szerint a szervezet belső zsabályai is rendelkeznek az ajándék visszaadásának lehetőségéről, ha azt az ajándékozó visszaköveteli.
Az adományládába , nem személyhez kötött adományokra ez nem vonatkozik.

a századik juh 2020.11.29. 22:05:11

@leslie07: "A PTK szabályozza az ajándék visszakövetelés
lehetséges eseteit."

Nos, hogyha a fenti Watchtower-információról valaki csak most szerzett tudomást, akkor akár fent is állhat a követelése, mégha mondjuk 10 éve is van annak, hogy kilépett?

Ezenkívül az adományládákból kiszedett adományokról kell legyen írásos feljegyzés, így, hacsak más nem bizonyítja az ellenkezőjét, illetve anyagilag is ténylegesen volt rá lehetőségem, akkor szerintem ezen jegyzetelésre került adományok erejéig kell legyen helye a követelésnek!

Hisz ott van, hogy érkezett adomány, és aki bedobta, az jogosan mondhatja, hogy azt Ő dobta be, csak sajnos 5 éven belül -most!- kiderült számára, hogy nem is volt igazából ezen szervezet tagja, mert érvénytelen volt a keresztelkedése a watchtowerinc szerint...

érdekmúlás?

leslie07 2020.11.29. 22:22:28

@a századik juh: Ezenkívül az adományládákból kiszedett adományokról kell legyen írásos feljegyzés, így, hacsak más nem bizonyítja az ellenkezőjét, illetve anyagilag is ténylegesen volt rá lehetőségem, akkor szerintem ezen jegyzetelésre került adományok erejéig kell legyen helye a követelésnek!"

Bizonyítanod kell, hogy mennyi adományt adtál. Ehhez nem elegendő
a láda ürítéskor készült bevételi bizonylat, hisz a ládába többen is bedobhatták az adományaikat. A gyakorlat az , ha nem tudod bizonyítani, hogy mennyit adtál, akkor a fiókhivatal képviselői elutasítják kérésedet.

Az ilyen esetben inkább a lélek szisztematikus gyötrésére hivatkozva kártésítést kérhetsz. lelki traumát szenvedtél, mivel felismerted , hogy
az igaz Istent a Khriszutoszt és a Szentszellemet káromoltatták veled stb.

leslie07 2020.11.29. 22:34:09

@a századik juh:" érdekmúlás?"

Nem hivatkozhatna az 5 éves határidőre,amennyiben a visszakövetelés
oka a rászorult helyzeted.

Járhatóbb útnak látom az Isten káromoltatása miatt ért súlyos lelki traumán alapuló kártérítés. Ide lehet sorolni a barátoktól és családtagoktól való eltiltás káros hatásai. Ezek könnyen bizonyítható dolgok.A mások iránti szélsőséges magatartásnak a szervezet szabályai által való kikényszerítése. Például, ha azért közösítenek ki, mert találkoztál kiközösített barátokkal, családtagokkal stb.

leslie07 2020.11.29. 22:42:16

@a századik juh: Létre kellene hozni egy kárvallottak társulását ,amely képviselné a kárvallottakat a bíróságon.

Igazság Kereső 2020.11.30. 01:01:03

Ha az "átkos" rendszerben keresztelkedetteket töröljük a magyarországi statisztikából ki marad? :D

Nem voltak kongik, csak néhány vén, egy előadás, ima, és bemerítés. Pont.

Ezeket máig érvényes keresztelkedéseknek könyvelik el!

Igazság Kereső 2020.11.30. 03:52:23

@Igazság Kereső:

Látszik, hogy most nagyon a gyerekekre, fiatalokra gyúrnak!!!

Amikor a Ferrarit mutatták, de mégis a srác elrohant, és inkább lett mikrofon hordó..... na ott kaptam idegrohamot! LOL

2020.11.30. 08:30:38

@Igazság Kereső: Egy vicc az egész videó. Akárcsak az egész vallásuk. Szégyellem, hogy sok évig hittem bennük.

leslie07 2020.12.01. 03:46:36

@HanSolo2020: Kívülállókat ma már szinte lehetetlen nekik becsábítani a szervezetbe, mivel egy kívülálló informálódik a szervezettel kapcsolatban.
Az EXJ.tanúk valóban áldozatkész tevékenységének köszönhetően mindent megtudhat a szervezetről, még mielőtt eldöntené, hogy tanulmányozzon-e jehova tanúival. Az ilyen videók inkább a már bent lévő tagoknak készültek,
hogy bemutassák nekik az irányelvet,hogyan kell szervezetet zombik módjára kiszolgálni.
süti beállítások módosítása