Elképzelt üzenet egy nem létező megkeresésre, awagy újwilágosság a köbön!
2021. június 19. írta: a századik juh

Elképzelt üzenet egy nem létező megkeresésre, awagy újwilágosság a köbön!

gaz1.jpg

-Ópardon, ügywédúr, merugye nem testwér...  :) [Wagymár megkeresztelkedett a szerwezet newében?]

 

-Hogy a zosztalék nem azonos a hozammal???

 

-Há'énegy pénzügyileg [is] képzetlen juhocskának számítok, lássa kend, még ezt sem értem...

juheszik_2.gif

merhogy -szerintem- egy nonprofit szervezetnél keletkező hozam avagy osztalék mindkét esetben aggodalomra ad okot, -szerintem-, de mint mondtam, én nem értek annyira hozzá, mint kend, ugye megbocsájt? 

 

wlogo.jpg

 

-Legyen akkor osztalék helyett hozam, ahogy kend azt jónak látja, ha kend szerint ez így rendben van...

-Tízmilliónyi okom is lehetne kendet támadni, de kend és én szerintem jól tudunk együttműködni!

:) 

20ad5.jpg

jw_org_penz.jpg

tuz_1.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4616598786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igazság Kereső 2021.06.21. 00:51:17

Hát....ehhez meg mit szóljon a jó nép? :)

a századik juh 2021.06.21. 18:51:26

@Igazság Kereső: Azt bizony én meg nem mondhatom! :)

Igazság Kereső 2021.06.25. 17:19:00

Vajon hol lehet Leslie07?
Tudom, hogy sokszor élesen elkülönült véleményen vagyunk és sokszor vitatkoztunk, de így nélküle már mi ketten, te meg én maradtunk aktívabbak a blogon. Ez így nem az igazi. Parkoló pályán van a blog amúgy is(a többi még inkább) de talán ez most a nyári szünidőnek is betudható.

Hát akkor nyaraljunk! :D

Majd később remélhetőleg "feléled" a blog! :)

Kellemes nyarat kívánok mindenkinek, aki olvassa! :)

Vigyázzatok magatokra a melegben!

a századik juh 2021.07.01. 22:37:32

@Igazság Kereső: "Majd később remélhetőleg "feléled" a blog! :)

Kellemes nyarat kívánok mindenkinek, aki olvassa! :)

Vigyázzatok magatokra a melegben!"

Úgy legyen, köszönjük és viszont!

Beküldött történetekkel-gondolatokkal Ti is hozzájárulhattok ehhez a gyakorlatban is!

a századik juh 2021.07.01. 22:44:20

@Igazság Kereső: "Vajon hol lehet Leslie07?"

Úgy hallottam, hogy az eladott Brooklyni épületek betonalapjait illetve előkerült titkos alagútjainak környezetét vizsgálja át egy önkéntes csapattal "csontvázak" után kutatva.

Utána együt megyünk Warwicba, családostól, terepszemlét tartunk.

Hétszer terwezzük körbejárni... :)

Igazság Kereső 2021.07.02. 01:13:37

@a századik juh:

Hogy Jerikóhoz hasonlóan le omoljon?

Hát....úgy legyen! :)

Vénvarangy 2021.08.23. 06:41:51

Nagyon csendben vagy Századik. Várjuk az újabb írásaidat.

Igazság Kereső 2021.08.24. 17:32:18

Lassacskán mindenkinek véget ér a nyaralás időszaka, így aztán véleményem szerint, jöhetnek az új jó kis "szaftos" posztok! ;)

Igazság Kereső 2021.09.03. 02:44:13

@a századik juh:

Merre vagy Juhocska? :)

Becsengettek a suliba, én most becsengetek a Juhocska blogjába!

Brrrrrrrrrrrrrrrr..... :D

Induljon hát a "tanítás"! :D :)

Igazság Kereső 2021.09.10. 17:43:16

@keresemazutam:

Hát igen....

De vajon mi lehet az oka, hogy ennyi idő után nem jelentkezik?

Remélem jól van!

Vénvarangy 2021.10.04. 21:33:31

Mi van Veled Századik? Élsz még? Aggódom... :(

Igazság Kereső 2021.10.05. 04:05:16

@Vénvarangy:

Nem tudom mi lehet Vele?! Nem volt szokása ilyen sokáig nem jelentkezni! Az "Élsz még?" kérdés sajnos jogos és aktuális, jelenlegi Covidos időszakunkban! :(

Meg kell kapja az itteni üzeneteinket, illetve azok értesítéseit, csak vagy nem akar reagálni, nem ér rá, vagy rosszabb esetben nem tud reagálni!

Nagyon remélem nincs komoly baj, és egészségileg is jól van!

Igazság Kereső 2021.10.16. 18:19:41

Mi a fene történik ezzel a bloggal??? Mi az oka, hogy hónapok óta semmi sem történik itt? Miért nem ad a Századik egyáltalán életjelet magáról?! Jelenleg ez az egyetlen blog az ismertek közül, ami kong az ürességtől, pedig ez fordítva szokott lenni általában!

Remélem ez hamarosan változni fog, és minden vissza tér az eredeti kerékvágásba! :)

Vénvarangy 2021.10.24. 16:18:39

@Atyek: nagyon sajnálom :(
Szerettem az írásait

Igazság Kereső 2021.10.24. 18:12:50

@Atyek:

Hogy mi van??????

Honnan tudod?!

leslie07 2021.10.27. 00:04:29

@Igazság Kereső: Nem igaz. Ilyen dologgal nem jó viccelődni.
Ma beszéltem vele rendben van.
Megkért,hogy jelezzem nem tud bemenni a blogjába. Nem engedi be a rendszer az utolsó poszt óta.

Igazság Kereső 2021.10.27. 01:40:32

@leslie07: @Atyek:

Na tessék!

Nekem Atyek némiképp másképp adta elő a szitut! Amúgy már én is tudom, Atyek leírta privátban. De nekem azt írta, hogy a Századik szerette volna, hogy azt higyje mindenki, hogy meghalt!

Most akkor mi a franc van???

Atyek, kérlek erre legyél szíves reagálni! Itt már ellentmondás van a két-általad és leslie által-írt állítás között!

Jó lenne, hogy ha valaki már őszintén és az igazat írva felvilágosítana, főleg ez után!

Igazság Kereső 2021.10.27. 01:48:40

@Atyek: @leslie07:

Itt és most nyilvánosságra hozom az Atyek és köztem lezajlott FB üzenetváltást:

Atyek:
"Szia Péter.
Írok ismét, hátha a tegnapelőtti üzenetem nem ért célba.
Szóval nekem megvan a druszád telefonszáma. Régebben, amikor még blogot vezettem, több alkalommal beszéltünk, de ez most lényegtelen is. Hívtam vasárnap, beszéltünk és nyugi, azt mondta hogy jól van, bár kisebb gondjai adódtak. Én sem értem teljesen, de arról van szó, hogy megkért, ne reagáljak a kiírásra, neki most az jó, ha elterjed a halálhíre. Neked sem kellett volna ezt megírnom, de láttam, hogy nagyon aggódsz. Az ő telefonszámát nem adnám ki, de ha esetleg tovább nyugtalanítana a dolog, megadhatom neki a te számodat (ha elküldöd nekem), és ha ő jónak látja felkeres. Ezt nyilván garantálni nem tudom, csak egy ötlet volt részemről. Tényleg nem mondta el, hogy ezzel mi a célja, de biztos megvan az oka.
Üdv, Attila."
----------
Én írtam erre:

"Szia!

Értem.... hát ez érdekes....

Nem értem, miért van szükség, hogy valaki elterjessze a saját halálhírét?

Mindegy, ő tudja! Annak örülök, hogy viszonylag jól van. Add át légyszíves neki az üdvözletemet! Én nem fogom, mondjuk úgy "lebuktatni". Bár nem értem, miért teszi, tiszteletben tartom.

A telefonszámomat nem szeretném megadni, de itt FB-on írhat ha akar, talán csinálhatna egy kamu profilt, így nem tudná senki, hogy kicsoda. Már ha persze akar velem kommunikálni természetesen...

Minden jót neked is!

Szia!"
----------

Atyek 2021.10.27. 02:09:29

@Igazság Kereső:
Szia. Erre úgy gondolom nem nekem kellene reagálnom.

leslie07 2021.10.28. 01:53:20

@Atyek: Pedig illene, mert te visszaéltél a aszázadik bizalmával, amikor
Igazság Keresőnek átküldted a levelet. Igazság Keresőnek pedig azért illene
pirulkodni, mert visszaélve a te bizalmaddal ezt nyilvánosságra hozta.

Igazság Kereső 2021.10.28. 02:34:46

@leslie07:

Pirulkodjon, akinek hat anyja van!

Engem foglalkoztatott a Századik hogyléte, ellentétben sok
emberrel aki magasról sza...ik a másik emberre! Váratlanul Atyek leírta, hogy "Meghalt"! Mármint a Századik. Erre rákérdeztem, hogy honnan tudja, ahhogy fentebb látható is. Nem kaptam napokig választ. Két ismert blogon rákérdeztem, gondolván jobban ismerik Juh barátunkat nálamnál, hátha hallott valaki valamit. Tudni akartam, hogy igaz-e. T.Csilla blogján írt Atyek, hogy üzent nekem a FB-on. Amit írt azt tettem itt közzé. Mégpedig azért, mert az Atyek által írtak és a Te ,Leslie általad írt üzeneted, miszerint üzen, hogy nem tud feljönni, homlokegyenest ellenmondásban van a Századik, Atyek által nekem közölt s itt általad közölt, vagy nyilvánosságra hozott feltételezett szándékával, amely Atyek leírása szerint, amint olvashatjuk is, állítólag az volt, hogy a Századik számára előnyös valamiért, ha elterjed a halálhíre, vagyis, hogy azt higyje a blogot olvasó, hogy a Századik meghalt! Atyek leírása szerint, a Századik azt szerette volna, hogy mindenki azt higyje meghalt. Ez amúgy is, mindegy ki találta ki, egy ízléstelen, önző, morbid dolog, hogy valaki más, vagy akár a maga halálhírét kelti valós ok nékül!!!! Ha a Századiktól ered tőle is csúnya dolog, mert vagy nem jelzek semmit, vagy jelzem, hogy ez s ez van, időre van szükségem, nem foglalkozom x ideig a bloggal. Pont. Megértette volna mindenki. Itt emberek vannak, akik várnak valamit, valamilyen szinten felelősséggel is tartozik a blog írója, az itt olvasókért, főleg egy ilyen fontos tematikájú blog esetében!

Itt egy valaki a hibás!

Tudod ki?

Aki hazugságot állított a Századikkal kapcsolatban!

Vagy ha a Századik keverte meg ezzel a kakit, ez tőle is undorító húzás volt! De valójában nem gondolom, hogy ez tőle eredne!

Az, hogy kiderült a Századik keresztneve, nem érdekel! Ez legyen a legnagyob baja az életben!
Akinek nincs félnivalója, az nem bujkál! Ha meg van mitől felni, az kötődik még a Szervezethez. Én is családtagokat vesztettem el, sőt a fél életemet a Szervezetből való távozás után. Aki nem mer semmit felvállalni, kockáztatni, elveszteni a Szevezet miatt, talán köti oda egy "küldetés", eszme, én teljesen megértem. Viszont sajnálni sem tudom! Az életben muszály tökösnek lenni, de főleg nem árt gerincesnek maradni! Mert mi marad,ha az utóbbi elvész?

Mindenesetre, a hozzászólásodra vissza térve, a helyzetet tisztázandó tettem közte, azt amit nekem írtak. Hadd ugorjon ki az a bizonyos nyuszika a bokorból...

Mert valaki nem írt igazat, az 100%!!!

Mindegy is...

A lényeg, hogy Századik és, ha nem is virul de jól van!

A fekália megkeverése pedig nem érdekel. Szagolgassa, akinek ízlik! ;)

Atyek 2021.10.28. 07:07:20

Akkor legyen. Azért írtam keresőnek, mert láttam aggódik, és hogy ne keverjen tovább. Nyilván már nem tenném, de eszembe sem jutott, hogy ki fogja másolni, felfedve ezzel a 100. keresztnevét, a levéltitkot, századik magánakaratát, stb. Rögtön utána ráírtam, ez végett, erre a válasz az volt hogy leszarja. Ő "aggódik", aki leszarja az inkognitóját, amire 100. kényesen ügyel. Az én nevemről és lejáratásomról nem is beszélek, olyannak tüntetett fel, mint aki akár hazudhat is.
Akkor néhány szó arról a vasárnapról. Ritkán jövök fel, de akkor ráértem és olvasgattam. Láttam ennek a jóembernek a kérdéseit, hogy "mi lett a bloggal". Erre írtam, hogy "meghalt". Mármint a blog, de ehhez nem kell egyetem, hogy valaki lássa, mely hozzászólásra reagálva kommenteltem ezt. Szóval a 100. halálhírét nem én, hanem pont ő kezdte szanaszét kürtölni azáltal, hogy kiírta több helyen. No de mivel láttam, hogy félre lettem értve, még vasárnap felhívtam a juhot, hogy érdeklődjek felőle ha már ez megtörtént, és hogy megkérjem törölje a hozzászólásomat, ami kiváltotta a félreértést. Erre mondta, hogy nem tud valamiért belépni a felületre. Mondom akkor odaírom, hogy nem róla van szó, hanem a blogról, ne terjedjen ez. Ekkor kapam azt a választ, hogy ne reagáljak senkinek ezzel kapcsolatban, jó ez így. Vissza is kérdeztem, hogy ez biztos?
Szóval amiben hibáztam az az, hogy írtam ennek a szerencsétlennek, mert jót akartam. De látom már, hogy nagy bajok vannak a fejével, nem kellett volna.

Vénvarangy 2021.10.28. 07:47:13

@Atyek: kurvára félreérthető volt a " meghalt" posztod. Én is aggódtam, hogy mi lehet a századikkal. Nagyon gáz, ami itt folyik...

Atyek 2021.10.28. 08:36:32

@Vénvarangy: Amikor leírtam nkem nem tünt annak, de elismertem, hogy igazad van. Az már egy másik kérdés, hogy a századik miért hagyta magára a blogját ilyen formán, de ehhez természetesen joga van. Ha akarta volna nyilván megoldhatta volna ezt a belépés probléma dolgot írva a supportnak, vagy belépni egy másik eszközről, esetleg nyitni egy másik profilt és azzal ide kommentelni, vagy akármi módon adhatott volna életjelet magáról ha akart volna, de nem tette. Többünknek megvan neki a telefonos elérhetőségünk, ismeri az em-mail címeinket, stb. Nem hinném, hogy a telefonja és az e-mail fiókja sem engedi be. De ez az ő döntése, tiszteletben kell tartani. Szerintem.

Vénvarangy 2021.10.28. 09:19:55

@Atyek: ha nem tud belépni Századik, akkor hogy posztolta a "Stop ur! Stop Karácsony"-t?
Volt korábban ez a Gabi-s botrány, akiről kiderült, hogy másnak adja ki magát. Mi a toszért kell itt játszmázni? Mindjárt kiderül, a nem is századik, hanem huszonötödik... :)

Atyek 2021.10.28. 13:38:13

@Vénvarangy: Nem találkoztam ezzel a poszttal. Ezek szerint aktiválta és vissza is vonta? Egyre szövevényesebb ez az ügy. Esküszöm jobb, mint a barátok közt.

Igazság Kereső 2021.10.28. 18:16:07

@Atyek: @Vénvarangy: @leslie07:

De jó, hogy mindjárt én vagyok a hülye gyerek, a szerencsétlen és a sz..r keverő, csak mert utána mertem járni ennek az egésznek!

Atyek! Ember!!!!! Te magad írtad, hogy a Századik azt akarta állításod szerint, hogy azt higyje mindenki, hogy meghalt, hogy ez valamiért az érdekeit szolgálja!

Idézem:

" Én sem értem teljesen, de arról van szó, hogy megkért, ne reagáljak a kiírásra, neki most az jó, ha elterjed a halálhíre.......

Tényleg nem mondta el, hogy ezzel mi a célja, de biztos megvan az oka."

Ez már rég túl mutat a blog jelképes "halálán".

Nem gondolod/gondoljátok?

Ez nem gondolod, hogy menekülő út a részedről, vagy mondjuk úgy köpönyegforgatás?!

Miután a fentieket írtad nekem, jött a Leslie a kommentjével, hogy azt üzeni a Századik, hogy nem tud feljönni, mert nem engedi a rendszer.

Egyébként, én is láttam az újabb posztot.
25.-én tette fel valaki....

Ha a Századik nem akarja, hogy tudjanak róla, illetve, hasznára van, hogy elterjed a halálhíre-ahhogy írtad-miért üzen bármiért is? Miért üzeni meg, hogy nem tud feljönni? Ha én azt akarom, hogy jól elterjedjen a halálhírem, mert le akarok koptatni mindenkit, ugyanakkor üzenek, hogy nem tudok feljönni? Ja.... mellesleg, új posztot is írok?

Nem gondolod, hogy ez ellenmondásos?

Kinek a kijelentése az igaz? A tiedé Atyek, vagy a Leslie szava?

Mindkettő ugyebár az ellentmondás miatt nem igazán lehet igaz!

Vagy elakarok tűnni vagy nem. De ha elakarok tűnni, ezzel egyidőben nem üzenek, hogy ugyan fel akarok jönni, de nem tudok! Ugyan már! Ja...és még egy posztot is közzé teszek.... Na de hogyan is, ha nem tudok feljönni???

Ja, és Atyek, vegyél vissza a személyeskedésből, mert én is eltudnálak mondani/írni mindennek, tudnálak szidni, de nem süllyedek le a Te szintedre!

Mindenesetre egy biztos, valaki hazudik és keveri a kakát!

Csak nem értem kinek mi a célja ezzel?!

Mindegy is.

Mint írtam volt. Annak örülök, hogy a Századik él és viszonylag jól van. A többi nem számít!

Én ezzel a magam oldaláról mindent leírtam, felesleges tovább ragozni.

Az igazság pedig előbb utóbb így is, úgy is kiderül.... :)

Köszöntem!

Atyek 2021.10.28. 18:41:03

@Igazság Kereső: Szakadjál már le rólam. Leírtam amit az ügyről tudok, ennyi. Észre sem veszed, hogy a személyeskedést te kezdted, és most is folytatod. Elárulom; még lejjebb is vagy mint gondolnád a sülyedésben. Engem állítasz be hazugnak, meg köpönyegforgatónak? Miért lenne ellentmondás, és mindkettő állítás párhuzamban igaz? Érted egyáltalán, hogy mit írtam? Fuss neki még egyszer, bár a szövegértés sokaknak nem megy, ezért nem haragszom. Tudod mit, hagyd. Sőt: felejcsd el azt is, hogy mi valaha beszéltünk.

Atyek 2021.10.28. 18:45:06

@a századik juh: Te meg századik, most már tényleg nyilatkozzál, hogy mi a tökért csináltad ezt.

Igazság Kereső 2021.10.28. 18:48:33

@Atyek:

Hehehe....

Öregem! Mi ez az idegbaj?

Fáj valami?

Szerintem van miért idegesnek lenned és engem ledegradálni, ez sok mindent elárul rólad! :D :)

De legyen meg a Te akaratod:

Felejtsük el egymást!
Mindkettőnknek jobb lesz!

Ilyen alacsony szintre amúgy sem szokásom süllyedni...

Minden jót neked!

Isten veled! :D :)

Atyek 2021.10.28. 18:52:03

@Igazság Kereső: Most már fejtsd ki, hogy mi az a sokminden, amiket elárul rólam, kíváncsivá tettél. Aztán majd felejtünk.

Igazság Kereső 2021.10.28. 18:59:58

@Atyek:

Itt a vége barátom!

Szánalmas vagy!

Hagyjuk szerintem is egymást, nem én kezdtem a szar keverést, én érdeklődtem! De a nagy szart fogok bárkiért is tovább aggódni vagy érdeklődni! Nagyon sokan nem érdemlik meg!

Fejezzük itt be, részemről befejeztem!

Te sem érsz annyit, hogy egy írásjelet is pazaroljak rád!

A részemről befejeztem!

Mégegyszer:

Isten veled!

---------

Atyek 2021.10.28. 19:03:46

@Igazság Kereső: Így fejezed be, ezekkel a szavakkal. Büszke lehetsz magadra te nyomoronc.

Igazság Kereső 2021.10.28. 19:12:16

@Atyek:

Nyomoronc?

Bravó!!!

Ez tényleg sokat elárul Rólad!

Én süllyedtem le?

Ez mi akkor?

Na jó.... inkább ne is válaszolj!

Én se fogok ígérem. :)

Csákány!

(Na de mostmár tényleg hagyjuk egymást)

keresemazutam 2021.10.28. 20:18:30

@Igazság Kereső:

Nyugi, mit nem értesz?

Atyek a blogról írta, hogy meghalt, amit ő is észrevett, hogy kétértelmű volt. Kérte is a Századikat, hogy törölje. Róla mind tudjuk, hogy jó humora van, hát nem akarta tisztázni a félreértést, (eskü én is hagytam volna...)
később hogy örülnénk a feltámadásának!
:)
Valami technikai problémája adódott a belépéssel, nyilván nem törte össze magát, hogy jelt adjon magáról, de hát senkitől nem várható, hogy a végtelenségig középpontban legyen a tanús múlt, és hozadékai. Viszont most legalább ez a meghalás hozott némi életet! :)

Vénvarangy 2021.10.28. 20:25:48

Namasté drága emberek!

a századik juh 2021.10.28. 23:02:51

@Atyek: "Te meg századik, most már tényleg nyilatkozzál, hogy mi a tökért csináltad ezt."

Sütőtökért! :)

Én semmit sem "csinéltam", a meghalt! kíírással Te generáltad a dolgokat még a teleonbeszélgetésünk előtt, mint mondtam is, tuti nem véletlenül. :) Ez nem szemrehányás! :)

a századik juh 2021.10.28. 23:27:59

@Vénvarangy: "huszonötödik"
Ahogy érzed, amíg nem kerestél, addig oda rangsorolhatsz, ahová akarsz! Majd ha egyszer elkezdel keresni, megtdod, hanyadikjuh vagyok! :) Shalom! :)

Igazság Kereső 2021.10.29. 01:42:18

Tudjátok, mi a legnagyobb baj az efféle játszmázásokkal és vitákkal? Ha egy éppen frissiben a Szervezettől távozni szándékozó személy keresne az ex-jt blogokon vigaszt, reményt, válaszokat a kérdéseire, igazságra vágyik a sok hazúgság után, és ha ezeket látja sikítva rohan vissza a Szervezethez, mondván a VT-nek van igaza! Ezek a "hitehagyottak" elméjükben betegek, hazúgok, méregkeverők, báránybőrbe bújt farkasok...sorolhatnám a szebbnél szebb jelzőket!

Elsősorban nem lát szeretetet és őszinte összetartást! Ahogyan a Szervezetben sem láthatott, külömben nem jönne onnan ki.

Ha hazúgságot lát, vajon mit fog gondolni?

Ha alattomos tetteket vél felfedezni, mit fog gondolni?

Érthetően és sajnálatos módon vissza megy a Sátán karmai közé a Szervezetbe, ahol tovább tartják pszichikai terror alatt, ahol kihasználják, és ahol továbbra is sok tekintetben nagy veszélyben van!

Mindannyian, akik itt kommentelünk(én is beleértve)felelősséggel tartozunk az ilyen ide látogató személyekért! Főként a blog tulajdonosa és kezelője!

Vagy csinálja tisztességgel, felelősségteljesen, az elvártaknak megfelelően, vagy egyáltalán ne csinálja! Mert egyébként többet árthat vele, mint használ! Ez az egész blogosdi egy ember egész életére markáns hatással is lehet, az enyémre legalábbis biztosan az volt! De biztos vagyok benne, hogy sokak esetében így áll a helyzet!

Mindenesetre, én nem akartam senkit megbántani, csak tudni szerettem volna, hogy mi a helyzet a Századik juh barátunkkal. Sajnálom, hogy ilyen keverés lett belőle! Nem szeretek senkit semmilyen módon bántani, veszekedni, ok nékül megvádolni stb. Viszont a sumákságot, megvezetést, házúságot, alakoskodást stb stb gyűlölöm!!!

Majd meglátjuk mi lesz ezután! Mármint a bloggal.

Béke veletek! :)

Igazság Kereső 2021.10.29. 02:07:06

@a századik juh:

Szia! Örülök, hogy végre itt látlak! :)

"Majd ha egyszer elkezdel keresni, megtdod, hanyadikjuh vagyok! :) Shalom! :)"

Én aztán tényleg elkezdtelek keresni, és mégis mi lett belőle?!

Én lettem a sz..r keverő hülye gyerek!

Megéri hát keresni azt a Századik juhocskát, ha a keresés izzó hevében az azt keresőt még meg is ütlegelik???

Jut eszembe, ha már itt vagy...

Kitől eredt ez a Századik halottnak akar látszani a blog olvasói előtt baromság?

Miszerint idézem:

" Én sem értem teljesen, de arról van szó, hogy megkért, ne reagáljak a kiírásra, neki most az jó, ha elterjed a halálhíre.......

Tényleg nem mondta el, hogy ezzel mi a célja, de biztos megvan az oka."

Mi a jó Isten ez az egész???

Te akartad, hogy halottnak higgyünk?

Ha mégis Te akartad, mi a fészkes fenéért?

Ez okozta ezt az egész felfordulást!

És ugye jött Leslie az üzenettel, hogy nem tudsz feljönni.

Na bumm! Én robbantottam is a bombát, hogy itt valaki nem mond igazat, mert ez ellentmondásos. Ahhogy fentebb már leírtam. Bár talán már minden kommentet azóta elolvastál.

Szóval ez így(bárki csinálta is) nagyon nem volt jó húzás, mert ellentéteket szított és felfordulást okozott!

Mindenesetre örülök hogy jól vagy s hogy újra itt!

Legyen ez a legfontosabb! :)

leslie07 2021.10.29. 02:37:24

@Igazság Kereső: Az, hogy kiderült a Századik keresztneve, nem érdekel! Ez legyen a legnagyob baja az életben!
Akinek nincs félnivalója, az nem bujkál!"

Ezek szerint neked van félnivalód, mert te sem közölted a blogon a navedet? Sőt a telefonyszámodat sem akartad, hogy atyek megadja aszázadiknak.

leslie07 2021.10.29. 02:45:31

@Igazság Kereső: Tudjátok, mi a legnagyobb baj az efféle játszmázásokkal és vitákkal? Ha egy éppen frissiben a Szervezettől távozni szándékozó személy keresne az ex-jt blogokon vigaszt, reményt, válaszokat a kérdéseire, igazságra vágyik a sok hazúgság után, és ha ezeket látja sikítva rohan vissza a Szervezethez, mondván a VT-nek van igaza! Ezek a "hitehagyottak" elméjükben betegek, hazúgok, méregkeverők, báránybőrbe bújt farkasok...sorolhatnám a szebbnél szebb jelzőket!"

Akkor ez nem jutott az eszedbe,amikor Atyek neked bizalmasan megküldött levelét nyilvánosságra hoztad? Mert ugye azt tudod, hogy
ez sem a szeretet bizonyítéka volt.

Szerintem neked is okulnod kéne az esetből, mint mindenkinek.

Igazság Kereső 2021.10.29. 02:59:05

@leslie07:
"Ezek szerint neked van félnivalód, mert te sem közölted a blogon a navedet?"

Tudod mit barátom!

Én lemerem ide írni az IGAZI nevemet.

Pánczél Péter a becsületes nevem.

Na bumm...

Jehova Tanúi már nem tudnak az itt létemért felelősségre vonni.

Feltehetőleg az ide írogatók nem akarnak vissza élni a nevemmel, vagy valahogyan bántalmazni, mert azt én is bántalmazni fogom...

De bízom bennetek, és az idegenek mit sem érnek el azzal, ha látják a nevemet. Sok velem azonos nevű ember él az országban.

Nyilván a telefonszámom teljesen idegennek nem adom meg, te meg szoktad? Ilyet senki épeszű nem csinál. Közeledni(pl. Századokhoz ha az a példa) bárkihez is csak szépen fokozatosan szabad. De ezt egy gyermek is tudja! :)

leslie07 2021.10.29. 02:59:39

@Vénvarangy: "Mindjárt kiderül, a nem is századik, hanem huszonötödik..".

Ja , meg az is, hogy nem is vagy vénvarangy, hanem csak egy ifjú kecskebéka.

Igazság Kereső 2021.10.29. 03:02:23

@leslie07:
"Akkor ez nem jutott az eszedbe,amikor Atyek neked bizalmasan megküldött levelét nyilvánosságra hoztad? Mert ugye azt tudod, hogy
ez sem a szeretet bizonyítéka volt."

Pontosan tudod, hogy miért tettem közzé, jó párszor leírtam a fenti kommentjeimben, felesleges lenne újra ide is leírnom!

Maradjunk annyiban, hogy jó okom volt rá! :)

leslie07 2021.10.29. 03:12:05

@Igazság Kereső: Azért óvatosnak kell lenni a név és a telefonszám megadásával. Főleg azoknak ,akik olyan cikkeket írnak a blogon, mint aszázadik. A jehova nevű szervezetében sok olyan egyén van,aki ártani is képes. Én magam nem egy alkalommal kaptam életveszélyes fenyegetést.
Az EXJT utóbbi 20 éves tevékenysége teljesen degradálta a jehova nevű
szervezetetét, annak Vezető Testületét. Hogy megállítsák a tanúk millióinak a kilépését, már arra is képesek, hogy az általunk megírt kritikákat figyelembe véve évszázados tanítást változtassanak meg.
A távozó tanúkkal nemcsak a szervezet tagjainak a létszáma apad, hanem a pénzalap is. Ez pedig érzékeny terület.

leslie07 2021.10.29. 03:23:57

@Igazság Kereső: Jól van Petya. A lényeg, hogy senki nem követett el
égbekiáltó bűnt és mindannyian tanulhatunk az esetből. Végül lehet,hogy
a blog is feléled ennek a nagy aggodalomnak köszönhetően.

Vénvarangy 2021.10.29. 07:18:34

@leslie07:
Ja , meg az is, hogy nem is vagy vénvarangy, hanem csak egy ifjú kecskebéka.
Úgy látszik, ez a nagy leleplezések időszaka :). Hogy jöttél rá? :)

a századik juh 2021.10.29. 10:47:01

@Igazság Kereső: Dehogy akartam! Annyit mondtam rá, hogyha már így félreérthetően kiírta, ne tetézze! Na mindegy, volt már ilyen kényszerű távollét, lehet, lesz is még, most majd megpróbálok visszaaklimatizálódni.
Mindenesetre a többi blogon is olvastam a halálhírem, nem sokan gyászoltak! :D

Atyek 2021.10.29. 12:09:11

Emberek segítek, mert látom, még mindig ez a téma. Hát hiába kértem, hogy fussunk neki még egyszer?

"Én sem értem teljesen, de arról van szó, hogy megkért, ne reagáljak a kiírásra, neki most az jó, ha elterjed a halálhíre.
Tényleg nem mondta el, hogy ezzel mi a célja, de biztos megvan az oka."

- mire kért meg?
- arra, hogy ne reagáljak a kiírásra
- mi lesz ekkor?
- elterjed a halálhíre
- teszek ez ellen
- ne tegyek semmit, maradjon így
- de ez így nem lesz jó
- ha rossz lenne akkor tennénk valamit

Ok, okozat. Üdv az általános iskola harmadik osztályában.

Ta0066 2021.10.29. 13:16:52

@a századik juh:
Nem gyászoltunk, mert nem halál meg :)

Igazság Kereső 2021.11.08. 17:56:59

Tudod mi a jogos?
Ami nem jogtalan.... ;) :D
süti beállítások módosítása