Mainapiszöveg az igaz barátokról
2021. május 23. írta: a századik juh

Mainapiszöveg az igaz barátokról

Május 23., vasárnap

Mindig szeret az igaz barát

(Péld 17:17).

Miközben egyre közelebb járunk az utolsó napok végéhez, valószínűleg súlyos nehézségekkel kell szembenéznünk (2Tim 3:1). Például egy nyugat-afrikai országban a választások után zavargások törtek ki. Voltak testvérek, akik több mint fél évig nem mozoghattak szabadon, mert heves harcok dúltak a környékükön. Hogyan tudtak megbirkózni ezzel a helyzettel? Néhányan menedékre leltek olyan testvéreknél, akik biztonságosabb részen laktak. Az egyik testvér ezt mondta: „Abban az időszakban különösen értékes volt, hogy jó barátok vettek körül, akikkel bátoríthattuk egymást.” Amikor kitör a nagy nyomorúság, hálásak leszünk érte, hogy vannak barátaink, akik szeretnek minket (Jel 7:14). Ezért fontos, hogy minél előbb szoros barátságokat alakítsunk ki másokkal (1Pét 4:7, 8). Miért? Mert

az ellenségeink megpróbálnak majd megosztani minket, és ezért hazugságokat fognak terjeszteni rólunk.

Azt remélik, hogy sikerül egymás ellen fordítaniuk bennünket.

De hiába próbálkoznak majd. Képtelenek lesznek szétszakítani a szeretet szálait. w19.11 2. o., 1–2. bek.; 7. o., 19. bek.

Vizsgáljuk az Írásokat naponta! – 2021

irgalmassag_1.jpg

Namostugye a mi szeretett testwéreinkre nem igaz, hogy mindig szeretnének, merugye csak addig szeretnek, ameddig én is Jehova Tanúja vagyok, ennélfogva igaz barátnak sem lehet őket nevezni a példabeszédek 17:17 szerint, legalábbis szerintem.

 

Sőt, előfordulhat, hogy eccercsak azt vesszük észre, hogy hazugságokat terjesztenek rólunk a gyülekezetbe, hogy ellenünk fordítsák a testwéreinket. Milyen jó, hogy a mai napiszöveg leírja, hogy az ellenségeink teszik ezt.

wezeto.jpg

Haéppen egy testwér, egy wén, wagyépp a helyi koordinátor az éppen, attól még a mai napiszöveg szavai ugyanúgy érvényesek maradnak, ugye...

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr1116570012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igazság Kereső 2021.05.24. 00:44:09

Na igen, ennek a kardnak is két éle van!

"Képtelenek lesznek szétszakítani a szeretet szálait."

Menjenek a jó büdös....!!!!

Milyen szeretet szálai?

A vének az oszd meg és uralkodj elvét követve irányítsák a gyülekezeteket! Meg sem tűrik a szívből fakadó és szoros barátságokat!

A vének a Szevezet vérebei!

Náci tisztek között hogyan is lehet szeretet?!

a századik juh 2021.05.24. 00:53:18

@Igazság Kereső: "Képtelenek lesznek szétszakítani a szeretet szálait"

Jó wén ott "segít", ahol tud, aki nem bírja szétszakítani a szálakat, annak is segítenek, szívesörömest szétvágják ők.

Kétkedő84 2021.05.24. 13:24:40

Nevetnem kell az ilyen szövegek,cikkek hallatán.Főleg mikor az elit a hozzászólásaiban ecseteli,hogy mekkora szeretet van a gyülekezetben.Szeretet így úgy amúgy.
Az utcán,boltban meg elfordul és teszi a vakot.Ráköszönsz úgy el pucol mint a gyalogkakukk."bibipp".
Na ők fogják majd vállalni a börtönt,verést azért,hogy ne áruljanak el.Isten őrizzen attól,hogy rajtuk múljon az épségem.
Nagyon sokan csak álarcot viselnek a gyülekezetben.Nem is nevetek ezen inkább sírhatnékom van.

Más:
Nemrég egy hozzászóláson merengtem el.
"Jehova mindent megad ahhoz,hogy boldog legyek"
Mondja ezt egy 53éves jóképű testvér aki az idős szülei között ül mint egy kisgyerek.Se feleség,gyerek semmi.Ráadásul nem teokratikus karrierért tette.Mezei hírnök.
Szép életáldozat a semmiért.
De van testvérnő is bőven.30as éveikben ott ülnek apuka és anyuka között.
Látszatra boldogok de néha el lehet csípni az igazi érzéseiket.Szomorúság,magány.
Van itt minden depi,nárcizmus,dilidoki,keseredettség,nyugtató,egyre vagyonosodó vének,hatalom tartása a baráti,és rokoni körbe.
De azért ragadjuk meg a valódi életet.Inkább már elengedném.

Igazság Kereső 2021.05.24. 17:46:43

Ez a biblia vers jutott eszembe:

"A beteljesületlen várakozás beteggé teszi a szívet"

A mindjárt itt van armageddon fals várakozásban tartás kiégeti idővel még a leg hithűbb Tanúkat is! Ezt nagyon is megfigyeltem az évek alatt.

Talán elmondható, hogy nagyon sok Tanú(tisztelet a kivételnek ) csak a seggét félti!!!

Ő nagyon várja az Új világban való utópisztikus életet. Ha kell, még másokat ellőkne az új világ bejárati ajtaján, csak hogy Ő önzősége jóban sütkérezhessen!

Csak azért Tanú, mert jól akar élni!

Várja, hogy a problémái egy csapásra megoldódjanak.

Sőt mi több!
Még a nárcisztikusabb szociopatái az új világban továbbra is Wén, sőt VT-tag akar lenni ezer évig minimum!

Az öncélú és önző gondolkodás és nem pedig az Isten és az emberek iránti szeretet vezérli sokuk tetteit.

Mű keresztényi élet, művi emberekkel!

a századik juh 2021.05.24. 17:52:38

@Kétkedő84: "Nevetnem kell az ilyen szövegek,cikkek hallatán."

Nevetés után meg sírni.

Sírni azon, hogy évekig, évtizedekig így tanítottak szeretni.

Feltételesen, zsarnokiasan, képmutatóan.

Mert ha évtizedekíg így tanítanak valakit, akkor az meg is fog látszódni az adott személyeken. :(

Bárcsak sohasem találkoztam volna Jehova Tanúival.

a századik juh 2021.05.24. 18:18:40

@Igazság Kereső: "kiégeti idővel még a leg hithűbb Tanúkat is! Ezt nagyon is megfigyeltem az évek alatt."

Sokmindentől kiégnek ott bent... nade nagy biztonságot nyújt, hogy megvannak az írott szabályok, és amíg betartjuk azokat, járhatunk a klubba...

Beszélgethetünk semmiségekről műmosoly mögé bújva...

Kétkedő84 2021.05.24. 21:28:25

@a századik juh: "Bárcsak sohasem találkoztam volna Jehova Tanúival"
Sajnos már ott járok,hogy ezt is kimondtam.

a századik juh 2021.05.24. 23:56:54

@Kétkedő84: Részvétem, tesó, sajnos én is...

Igazság Kereső 2021.05.25. 01:23:22

Én bele születtem a hitbe. Ki sem tudtam kerülni. Mit tehet egy gyerek? Végig kell járnia az utat befelé és kifelé is tanú szülők gyermekeként. Nem voltam lázadó gyerek. Igazából elhittem a Tanú hitvilágot és világképet. Egy ideig minden szépen látszólag a helyén volt. De már gyerekként is szépen lassan kezdett felnyílni a szemem.
Főként a vének undorító mesterkedései miatt, amit már akkor sem igazán értettem, hogy mi köze a szerető keresztényi élethez és a bibliához. Mégis Tanú lettem. Azt hittem, hogy ez a jó irány. Amíg valamiért tele lett az a bizonyos pohár. Ez után kezdtem el "hitehagyott" blogokat olvasni. Nélkülük még talán ma is ott lennék. Mindig is hálás leszek nekik, már mint a blogok íróinak, hogy segítettek felébredni! :)

Mindannyiunknak más a története, mégis alapjában véve hasonló.

a századik juh 2021.05.25. 07:56:44

@Igazság Kereső: "Mégis Tanú lettem. Azt hittem, hogy ez a jó irány. "

Jaja...

... amit meggyőzetve elhittünk, ugye...

A bibliatanulmányozás után sokáig azt hittem, tényleg Jézus követése a cél, de aztán megtudtam, hogy Jehova Tanúi célja a szervezethez vonzzani az embereket, amiben a szervezet állandóan képezi őket a legújabb pszichológiai és marketingfogásokat is bevetve.

Gyakorlatilag "belső szaporulat" által lesznek szinte már csak tanúk az emberek, amíg egyet beszerveznek, addig 10 távozik.

Komolyan mondom, lassan meg kellene újwilágosulni a szerwezetnek, hogy tilos a fogamzásgátlás, és a wezetőtestület aktuális száma lenne az ideális az egy családon belüli gyerekek számának, ami most 8, de annyi aranyrolex van már raktáron, hogy gyorsan lehet az 10-12 is, ugye...

Egybőlolyan növekedés lenne, pláneha mégiscsakkiderülne, hogy milyenhálásakvagyunkjehovánakhogyfelismertük, hogybizony lehet, sőt kötelező is a csecsemőkeresztelés!

Ezzel a módszerrel 4 év alatt 20 milla felé wihető a szervezet "tagjainak" száma, az ebből befolyt összeg tizedére tartok igényt évente az ötlet miatt, plusz 2 Rolexet is kérek foglalónak, abból az egyik Igazságkeresőé lesz. :)

Igazság Kereső 2021.05.25. 17:41:16

@a századik juh:

"Jaja...

... amit meggyőzetve elhittünk, ugye..."

Én már semmiről sem vagyok meggyőződve. Már arról sem, hogy a Biblia isten szava!

Az ember azt hiszi el, amit el akar hinni! (Lásd a muszlimok mennyországát) Sokan áldozták fel az életüket konkrét hülyeségekért is! Az iszlamista terroristák épp úgy,mint a Tanúk a vérkérdés kapcsán. Tök mindegy mit jelentenek, mindegyik mozgató rúgója a "megyőzetve elhitték"!!!

"plusz 2 Rolexet is kérek foglalónak, abból az egyik Igazságkeresőé lesz. :)"

Hehe.... Köszi a megelőlegezett Rolexet! :)

a századik juh 2021.05.25. 22:25:07

@Igazság Kereső: Ez csak természetes!

Csak félek, hogy majd megszáll a watchtowerinc szelleme, azt meghasonlasz! :)

Úgy kezdesz majd gesztikulálni, mint a Letttesó!

Legyőzhetetlen vágyad lesz wiszkit inni, nyolcassával veszed majd őket a sarki közértbe, százezrekért...

A párnacihád wachtowerinc részvényekkel lesz kitömve, amit más részwényesek megpróbálnak felwásárolni tőled bitcoinért, csak egy maradhat, ugye...

A faladon kint lesz a bekeretezett szegénységi fogadalmad, ennek ellenére úgy élsz majd, mint Marcikirály Marciföldjén!

A wének meghajolnak majd előtted, és viszik utánnad a táskádat, miközben félhangosan áldják a nevedet, feleségeik édességekkel halmoznak majd el, 96500 kalória/nap!

Egy tízemeletes tömbházba besurranva 60 000 Őrtornyot sikerül elterjesztened, 2000 bibliatanulmányozást indítasz, és fél év múlva 1914-en megkeresztelkednek, 20 új gyülekezet alakul, ami 5 új királyságteremben fér el csak, te pedig új területet kérsz...

Ha kicsit hunyorítva nézel a testwérekre, belelátsz a szívükbe, és kérdések nélkül meg tudod ítélni a valós indítékait...

Fel vagy készülve ezekre?

Igazság Kereső 2021.05.26. 00:46:53

@a századik juh:

Neeeeee!!! Ne is folytasd! Ez maga a rémálom!!!! LOL

Ta0066 2021.05.26. 09:23:13

@Kétkedő84:
"Nemrég egy hozzászóláson merengtem el.
"Jehova mindent megad ahhoz,hogy boldog legyek"
Mondja ezt egy 53 éves jóképű testvér aki az idős szülei között ül mint egy kisgyerek. Se feleség, gyerek semmi. Ráadásul nem teokratikus karrierért tette. Mezei hírnök.
Szép életáldozat a semmiért.
De van testvérnő is bőven. 30-as éveikben ott ülnek apuka és anyuka között.
Látszatra boldogok de néha el lehet csípni az igazi érzéseiket. Szomorúság, magány.
Van itt minden depi, nárcizmus, dilidoki, keseredettség, nyugtató, egyre vagyonosodó vének, hatalom tartása a baráti, és rokoni körbe.
De azért ragadjuk meg a valódi életet."

Ez sajnos nem tanú specialitás. Nagyon sok más gyülekezetben is jellemző, de teljesen vallástalan fiatal felnőtteket is ismerek, akik képtelenek a valódi felnőtt életre. Kényelmesebb a megszokott szülő és előírás ketrechez ragaszkodni, mint kitörni belőle és saját életet kezdeni.

Ta0066 2021.05.26. 11:17:27

"... amit meggyőzetve elhittünk, ugye..."

Ez bizony itt egy súlyos kérdés. Ha jobban megvizsgáljuk, azonban kiderül, hogy semmi köze a valláshoz és a vallásos hithez.

Meggyőződve hitték a nemzetiszocialisták, hogy a zsidókat ki kell irtani; meggyőződve hitték a kommunisták, hogy ők megváltják a világot; meggyőződve hiszi majdnem mindenki a világon, hogy a több pénz jobb életet is jelent majd neki.

A meggyőződéses hit egy valamiről tanúskodik: a valódi hit alapját képező tudás hiányáról. A hit alapja tapasztalás, nem meggyőződés.

Igazság Kereső 2021.05.26. 17:47:59

@Ta0066:

De a tapasztalás is meggyőzhet valamiről nem igaz? Sőt, a tapasztalat alapján szerzett tudás győz meg igazán s nem pedig az, hogy sokat ismételgetem magamnak hogy valami igaz, ami a tudatalattiba kerülve "igazsággá" szilárdul a számomra. Amit sokat ismételgetsz magadnak vagy ismételnek neked, idővel elhiszed... Az agy becsapható.

Igazából mi a hit? Ez a fontos kérdés!

Valami, amit nem tudok bizonyítani sem fizikailag sem logikai úton, de mégis igaznak tekintek?

Ha tudom bizonyítani, az még hit vagy már tapasztalati tudás?

Ezt a kérdést már átrágtuk ezeken a blogokon. Igazából nem jutottunk megegyezésre. :)

a századik juh 2021.05.27. 00:29:54

@Ta0066:" "... amit meggyőzetve elhittünk, ugye..."

Ez bizony itt egy súlyos kérdés. "

Bizony, így van... ezt úgy nevezi a watchtowerinc azon esetekben, amikor másokra alkalmazza, hogy dogma...

a századik juh 2021.05.27. 00:31:38

@Ta0066: "Kényelmesebb a megszokott szülő és előírás ketrechez ragaszkodni, mint kitörni belőle és saját életet kezdeni."

Nomeg sokszor az a pártízmillió is hiányzik hozzá, amivel saját életet lehet kezdeni.

a századik juh 2021.05.27. 00:37:17

@Igazság Kereső: "Valami, amit nem tudok bizonyítani sem fizikailag sem logikai úton, de mégis igaznak tekintek?"

Nem kell bizonyítanom az igazamat, ha cáfolok egy olyan állítást, ami így, megcáfolva automatice alátámasztja az igazamat.

Például az evolúció vagy Isten kérdéskör.

Ha szerintem képtelenség, hogy a semmiből wéletlenül létrejöjjön valami, és az elkezdjen szapporodni, és átalakul ostorosmoszatból trexxé, meg brontosaurussz. majommá, emberré, akor máris Istenhívő vagyok.

Pedigugye ezt bizonyítani nem tudom...

Igazság Kereső 2021.05.27. 01:50:02

@a századik juh:

Én a hitről írtam.
A Tudomány már összetettebb kérdés. Természetesen sosem kérdőjeleztem meg a teremtés bizonyíthatóságát. Sokaknak mégsem bizonyított a teremtés.
Ők az evolúciót szilárdan bizonyítottnak tekintik vagy akarják tekinteni.

Amúgy meg..... te be tudod bizonyítani-feltételesen-hogy léteznek szellemek, angyalok, démonok?

Én a létezésüket se megcáfolni se tudományosan bizonyítani nem tudom. Ettől még persze nagyon is létezhetnek.

Tehát, amit nem tudok megcáfolni annak automatikusan és szükségszerűen igaznak kell lennie? Nem. :)

A hit viszont egy cseles és trükkös dolog. Hiszek vagy tudok, tudok vagy hiszek? Hol a határ a tapasztalati tudás és a hit között?

Ha amit hiszek, tudom bizonyítani, akkor hinnem kell még benne, vagy már tudom?

Mi a túró az a hit?

Miért hittünk évtizedekig a Szevezet tanításaiban?
Nyilván, ha nem hittünk volna benne, nem lettünk volna ott!

Biztosan meggyőződik aki megengedi, hogy meggyőzzék?

Hisz vagy tud?

Sokmindent az emberek-velünk együtt- csak azt gondolják vagy HISZIK, hogy amit tudnak, amit igaznak vélnek, az úgy van és az a kőbevésett igazság!

De valójában tapasztalati szinten, úgy ahogy kellene, pl. mint hogy tudjuk, hogy hol lakunk, vagy hogy bizonyíthatóan igaz, hogy a² + b²=c² nem tudunk igazán lényeges dolgokat

Ta0066 2021.05.27. 06:06:02

@a századik juh:

"Nomeg sokszor az a pártízmillió is hiányzik hozzá, amivel saját életet lehet kezdeni."

Kétség kívül az anyagiak is fontosak. De alapvetően itt 30-as vagy idősebb korosztályról beszélünk. Eddigre kellő akarat mellett legalább egy albérlet árát ki kellene tudni gazdálkodni a fizetésből, legalább 3-4 hónapos próba időszakra.

Ta0066 2021.05.27. 07:28:39

@Igazság Kereső:

A hit próbaköve nem a bizonyíthatóság.

A Tudomány - főleg így nagybetűvel - képtelen az embert másként kezelni, mint eszes állatként (gerinces, emlős állatként). A tudományos nézőpont szerint az ember elsősorban biológiai lény, akinek vannak bizonyos lelki vonatkozásai is. Ebben a tekintetben nem nagyon különbözik az állatoktól, akiket a mai tudomány szintén érző - érzésekkel rendelkező lényeknek tekint.
A nagybetűs TUDOMÁNY felvetni is képtelen, hogy az ember ennél több lenne. Nem tudja még tételezni sem, hogy a lelkiségen kívül szelleme, a szó valódi értelmében vett intelligenciája lenne az embernek. A racionális, problémamegoldó gondolkozás vizsgálatáig jut el, ennél tovább képtelen menni.

Pedig az ember legalább néhányszor élete során tapasztalja, hogy az élet az bizony több, mint étel, ital, ruha, munka, gyerek, stb. Nem találkoztam olyannal, aki ezzel ne kényszerült volna szembesülni, legalább egy vagy néhány alkalommal és ezt maga ne élte volna meg.

Ha a tudományhoz fordulsz, ezekre a saját tapasztalatokra nem lesz válasz. Maximum lelki tényezőnek fogja tudni besorolni, érzésnek, hangulatnak, valami ilyesminek. És a többség annyiban is hagyja. Pedig ezek a ritka, tiszta pillanatok azok, amik az embert valóban emberré teszik; amik valóban megkülönböztetik az állattól. A Tudomány voltaképpen képtelen az embert saját rangjának megfelelően emberként kezelni és vizsgálni; majd végül is állatot csinál belőle. Ez a fő gond, a rátekintés mikéntje; nem a bizonyíthatóság.

Ha saját ritka tapasztalataidat nem hagyod figyelmen kívül, abból egyetlen dolog következik: az ember nem eszes állat. Ha pedig nem eszes állat, akkor ember, ha pedig ember, akkor szelleme van; sőt a szelleme az elsődleges. Innentől a HIT területén vagy, mert még egyszer: a TUDOMÁNY eszes állatnak tekint téged és nem is keres az emberben többet, mint a lelki - racionális tényezők. Bármilyen ilyen kaliberű kérdést felvetsz: Miért élek? Miért halok meg? Ki vagyok én? az a HIT területe, mert a tudomány ezekre a Miértekre nem keresi a választ; tételezni sem tudja ezeket voltaképpen, mert ezek a kísérletező - leíró módszereivel megközelíthetetlenek. Már akkor falba ütközik, amikor arra kérdez rá, hogy MI az élet? Egyszer egy ökológia órán egy különösen tehetséges és normális (teljesen vallástalan) egyetemi tanárommal végigvettük az erre adott tudományos definíciókat és mindegyik hiányosnak és elégtelennek bizonyult. Az ökológia tárgya pedig az élet. Amit vizsgálni tud, de definiálni nem :) Nem tudja megmondani, hogy mi az, amit vizsgál (erre jutottunk végkövetkeztetésként ökológia órán :))

Mivel pedig ezekre a kérdésekre nincs tudományos válasz, de még csak felvetni és kezelni sem tudja ezeket; rögtön a nem lényeges, nem megválaszolható, nem elsődleges, egyszóval a HIT területére utalja ezeket. Pedig ezek a kérdések, amik az embert emberré teszik. Egy állat nem fog gondolkozni saját életének mibenlétéről. Erről egy ember fog elgondolkozni. Kétségtelen, hogy ezek nélkül a kérdések nélkül is lehet hatékony, még akár érzelmileg kielégítő életet is élni. Meg lehet érteni az új IPhone működését, sőt lehet vágyni is rá és meg is lehet vásárolni; lehet karriert építeni, nagyon sok mindent lehet csinálni. Egy kivételével: emberi minőségű életet élni.

Ma annyira rossz a helyzet, hogy a hit voltaképpen ezt jelenti: hinni (és egyszerre tudni), hogy az ember nem eszes állat; hogy az ember az ember. Triviálisnak tűnik, de ajánlom mindenkinek ennek végiggondolását és rá fog jönni, hogy nem az. Ha valaki saját magát megfigyeli, akkor ezt azonnal tapasztalja is, de ugyanakkor hinnie is kell, mert ma az általános nézet nem ez. Az ember egyszerre tapasztalja és ugyanakkor tételezi (hiszi!); hogy több van benne, mint pusztán a biológiai élet, vagy a lelki vonatkozások - és minél inkább tapasztalja, annál inkább tételezi. Ha magában megtalálta, tapasztalja ezt a "többet", akkor fogja máshol is megtalálni: emberekben, szavakban (könyvekben) és máshol. Ha az ember biztosan tudja, hogy ő ember, akkor van esélye a nem elhívésen alapuló hitre. Amíg nem tudja biztosan, hogy ő ember, addig bármit elhisz, még azt is, hogy ő voltaképpen állat.

Igazság Kereső 2021.05.27. 17:20:43

Összességében a hit alábbi ismeretelméleti definíciója tetszik a legjobban. Egy bizonyos nézőpontból jól megragadja a lényeget.

"A hit ismeretelméleti értelemben kijelentések, elméletek olyan elfogadását (vagy tagadását) jelenti, melyek közvetlen és azonnali igazolása semmilyen módon – sem érzékileg, ill. tágabb értelemben tapasztalatilag, sem logikailag – nem lehetséges.
Az elfogadás tehát a teljes „racionális” bizonyítás hiányában, esetleg – de nem feltétlenül – annak ellenére történik"

keresemazutam 2021.05.27. 19:44:18

@Igazság Kereső:

Ezzel a definícióval én pl. teljesen egyetértek. Abban is biztos vagyok, hogy van akinek mást jelent a hit! Ezért ez egy remek téma, ha véget nem érően, üres körökre vágyok! :)

a századik juh 2021.05.27. 21:12:54

@Igazság Kereső: "Miért hittünk évtizedekig a Szevezet tanításaiban?
Nyilván, ha nem hittünk volna benne, nem lettünk volna ott!"

Esetleg csak féltünk valamitől? :)

Igazság Kereső 2021.05.28. 01:06:56

@keresemazutam:

Hát én már baromira nem vágyok.
Tudod, kinőttem úgy mond ezen blogos korszakomat. :D

Arra jöttem rá, hogy kevés kivétellel, szinte az összes blogos vita üres körök futása, mint a kutya, ami kergeti a saját farkát... :)

Igazság Kereső 2021.05.28. 01:09:13

@a századik juh:

"Esetleg csak féltünk valamitől? :)"

Én nem féltem, te féltél?

Ja bocs... te kilépni félsz! ;)

a századik juh 2021.05.28. 04:31:11

@Igazság Kereső: "Én nem féltem, te féltél?"

Igen, féltem.

Zéró bibliai előképzettséggel és nulla vallási nevelés után találkoztam a tanúkkal, akik szerint hamarosan mindenki meghal, aki nem Jehova Tanúja.

Szerintem engem ez a félelem lökött be a szervezetbe.

"te kilépni félsz! ;)"

Walóban. De attól félek a kilépéssel kapcsolatban, hogyha kilépek, akkor elszalasztanék még 1-2 jó lehetőséget az eddig összegyűjtött bizonyítékaim bővítésére.

Ha tudsz valamit, ami a kilépés mellett szól, szívesen fogadom. :)

Igazság Kereső 2021.05.28. 17:33:59

@a századik juh:

Minden a kilépés mellett szól!!!

De ha te valami nagy akcióra készülsz, kíváncsian várom!

De nagyot szóljon ám, különben a végén még azt hisszük, hogy a VT beépített kéme vagy! :D

Vagy kettős ügynök...

a századik juh 2021.05.30. 18:37:26

@Igazság Kereső: "a VT beépített kéme vagy! "

Én nem ex-tanú lettem, hanem [Rol]ex-tanú! :)

Mostmár, hogy így felfedted a kilétemet, elmondhatom, hogy az a 8 üveg Macallan a beawatási bulimra kellett, de jó kettősügynökként ugye megörökítettem a vásárlást. :)

A Rolexek is az én ötletem, wezetőék szeretnek mindent, ami csillog, és bebizoynítottam nekik a bibliából, hogy az idő olyan értékes, mint az arany, a többi már jött magától...

Új kettősügynököket is keresünk, ezért ajánlottam Neked nemrég a kért aranyrolexemből egyet, hogy hajlasz-e rá, ugye... :)

"De ha te valami nagy akcióra készülsz, kíváncsian várom!"

Nyugi, én is! :)

"De nagyot szóljon ám"

Ámen!

Én minden lehetőségemet kihasználva mindent megtettem idáig ezért. Elég nagy áldozatokat is hoztam érte.

Most ugy néz ki, hogy nagyot fog szólni, de elég sok része az aktuálpolitikán múlik, a rendszerváltás utáni Magyarországon nem sok hagyománya van egyes vallásokat szélsőségessé nyílvánítani, dehát minden kezdet nehéz... :)

Bízom benne, hogy az Igazságosan Ítélő igazságosan ítél majd...

Igazság Kereső 2021.05.31. 01:12:41

@a századik juh:

Van értelme egyáltalán bármiféle haszna a harcnak ellenük?

Úgy hiszem, amúgy is kevesek vagyunk mi, maroknyi "hitehagyott" egy sok millió tagot számláló multi milliárdos vállalat ellen! Sokat ugrálunk, netán még ér minket egyenként valami "baleset", ha érted mire gondolok...

Gamáliel szavai jutottak eszembe, ha jól rémlik ő mondta annak idején a keresztényekre, hogy ha nincs velük Isten, nem Isten népe és nem állnak az Ő védelme alatt, abban az esetben idővel úgyis össze fog omlani az egész magától is!

Szerintem ez esetben ez a Szervezetre is igaz kell, hogy legyen! Lehet, hogy a meghasonlás, a tarthatatlan tanítások és a belső viszályok fogják a "várat" össze dönteni egy nap!

Kéz érintése nélkül...

a századik juh 2021.05.31. 05:40:58

@Igazság Kereső: "netán még ér minket egyenként valami "baleset", ha érted mire gondolok..."

Hogyne érteném... az én esetemben ez amúgyis egy várható esemény lenne, ezért is kellett bevonnom a hatóüságokat, többek között, ha érted, mire gondolok... ;)

"abban az esetben idővel úgyis össze fog omlani az egész magától is!"

Babilon esetében azért kellett az is, hogy valaki ne zárja be az ajtót, vagy a bezárt ajtót kinyissa belülröl.

"Kéz érintése nélkül..."
Úgy gondolom, hogy mi fanatic watchtowertagok lennénk még mindíg, ha sok "kéz" nem érintette volna a céget olyan értelemben, hogy bíróságra merték vinni az ügyüket, amiből mi egy csomót megismerhettünk, ezáltal a watchtowerinc eddig rejtett oldalára is vethettünk pár pillantást.

"Lehet, hogy a meghasonlás, a tarthatatlan tanítások és a belső viszályok fogják a "várat" össze dönteni egy nap!"

Addig, amíg dől a lé, inkább fizetnek a hallgatásért, de lesz majd olyan ügy, amit nem fognak tudni megoldani pénzzel, wiszkivel és rolexxel.

Igazság Kereső 2021.05.31. 17:46:10

@a századik juh:
" ha sok "kéz" nem érintette volna a céget olyan értelemben, hogy bíróságra merték vinni az ügyüket, amiből mi egy csomót megismerhettünk, ezáltal a watchtowerinc eddig rejtett oldalára is vethettünk pár pillantást."

Egyetértek abban, hogy mindezek segítettek felébredni és kimenekülni a Szervezetből, ami óriási lépés. Azonban, úgy vélem, az ex-tanúk egyedül sajnos sosem lesznek képesek végleg megállítani a Szervezetet. Egyszerű oka van ennek: Ők vannak túlerőben!
A pénz és az agymosás hatalmas erő sajnos! Háborúk robbantak ki ezek miatt.

Kérdem tőled: Hol az ex-tanúk ereje ehhez képest?

Mit tehetnénk?

Megnyerhetünk néhány csatát, de a háborút aligha!

Ha szigorúan realista szemmel nézzük, sajnos itt tartunk, jelenleg ez a helyzet!

a századik juh 2021.05.31. 21:22:12

@Igazság Kereső: "az ex-tanúk egyedül sajnos sosem lesznek képesek végleg megállítani a Szervezetet."

Sok "csak" extanú összefogása nyílván nem.

"Egyszerű oka van ennek: Ők vannak túlerőben!"

Ezzel nem értek egyet.

"Háborúk robbantak ki ezek miatt."

Nem robbant ki háború Oroszországban sem, amikor és amióta betiltották a Watchtowerincet, ugye?

"Kérdem tőled: Hol az ex-tanúk ereje ehhez képest?"

Nos... kérdezem Tőled, hogy ezekszerint az extanúk ereje a Watchtowerincben volt, netán Jehovába??? lég szőrnyű lenne, ha ez így lenne.

Az extanúk ereje nem x darab extanú ereje összeadva, szerintem.

Dehamárígyvoltálkkedvesfelvezetvemegkérdezted, úgy illik, hogy viszonozzam: Az extanúk ereje a Szent Szellemnél van, ha lehet még ilyen "hites" dolgot behozni érv gyanánt, elképzelés gyanát, hit gyanánt.

Ott gyűlik, mint sok minden más.

És majd egyszer, talán a megfelelő pillanatban valakinek rendelkezésére fog állni a megfelelő erő, akkor és ott meg fog adatni majd. :)

Az extanúk ereje nem az extanúság, hanem az a rengeteg törvény és jogsértés, amit ellenük elkövettek, az extanúk ereje az ellenük áskálódó szervezet igazságtalanságában van, az őket ért sérelmek összességében, hisz összességében akkor ki is gyűjt tüzes parazsat kinek a fejére? :)

"Megnyerhetünk néhány csatát, de a háborút aligha!"

Nem tudom, megfigyelted-e, hogy a Watchtowerinc következetesen "csatázza" armageddont, például így:

"A héber „Har-Magedon” név valójában egy jelképes világhelyzetre utal, ahol csapatok gyűlnek egybe egy csatára. A közhasználatban ezt a nevet magára a csatára vonatkoztatják."

Miközben mindannyian tudjuk, hogy az nvf háborút ír ott...

Szo, most akkor baj-e, ha csatákat nyerünk? :)

"szigorúan realista szemmel"

Jajjmá'he! :) Nelégy oly szigorú! :)

A realitás is mit tesz hozzá az élethez? Tánhogy elfelejtjük a realitások miatt az álmainkat? :)

A bibliában szereplő személyek közül melyik is volt nagy realisrta?
:D

A realitás egyáltalán vajon hozzáad-e az ember életéhez valamoit, vagy esetleg inkább elvesz?

"sajnos itt tartunk"

Sajnos? Komolyan? Hát... sajnostalán tényleg itt tartunk, de véleményem szerint [amiugye kettőstitkosbeápítettügynökként azért csak mérwadó...] a wezetőtestület álláspontja ez "jelenleg":

"sajnos itt tartunk".

Szerencsére, hogy itt tartunk!

:)

Igazság Kereső 2021.06.01. 03:26:11

@a századik juh:

Én a magam részéről nem kívánok komolyabban a Szervezettel foglalkozni!

Egész egyszerűen azért, mert el szeretném felejteni.

Elég a saját életem és annak a stressze, az is épp elég energiát elvesz és elfoglaltságot nyújt, hogy diplomatikusan fogalmazzak!

Ha isten megengedi az efféle undorító szekták létezését, annak valamilyen, általa ismert oka van. Különben nem léteznének.

Ha akarja elpusztítja a Szervezetet , ha nem, akkor nem.

De én ebből kimaradok, magasról teszek rá!

Lassan a vallás sem érdekel, nem hogy ez a fos szekta!!!

Több ezer ilyen s hasonló szekták léteznek és szívják az emberek vérét. Mi változik? Semmi. Emberek csatlakoznak és távoznak közülük. Talán ez így is marad, vagy addig, míg isten megengedi, vagy amíg igény van az efféle vallási humbukra!

Majd meglátjuk....

Ta0066 2021.06.02. 11:15:29

@a századik juh:

Az Őrtorony szépen lassan elszárad, ahogyan én látom. Az embereknek másra van már igénye. Nem hatja meg őket az örök élet ígérete. A meggazdagodást, Isteni segítséget ígérő szekták sikeresebbek (lásd Hit gyüli).
Illetve teret hódítanak a lebutított tanokkal operáló félig materialista/tudományosnak tűnő New Age katyvaszt hirdetők. Erre nagy igény van, mert látszólag összeegyezteti a tudományt a spiritualitással. Valójában a tiszta, következetes materializmusnál is sötétebb valamit képvisel. Ezek hódítanak most. A Viva Natura You Tube-on lévő videóiba érdemes belenézni, ha az ember egy kis körképet akar. Az Őrtorony amatőr azokhoz képest, akik ott megjelennek.

a századik juh 2021.06.02. 20:25:43

@Ta0066: "A meggazdagodást, Isteni segítséget ígérő szekták sikeresebbek (lásd Hit gyüli)."

Azért aki mondjuk egy 2010-es kongresszus után beült volna egy 2017-esre, igencsak azt érezte volna, hogy hogy a kutyafülébe került Jehova Tanúi kongresszusa helyett a Hitgyülibe. Az aranyórák is ezt az irányt képviselik, szerintem.

Motiwálni kéne a testwéreket, bibliatanulmányozás 1000 forint/ alkalom, megkeresztelkedés 100 000 forint/ fő, amit az újwilághosság utáni tzedből fedeznének, mlm a köbön! Beszervezel egy 4 gyerekes családot, 1 misi.

Hitehagyott bejelentése 100 000.

Óracsaló bejelentése 20 000.

Kisegítőszolgai kinewezés 100 000 wéni 250 000.

Saját vagy nevelt gyerek megkeresztelése: 100 000.

Igazság Kereső 2021.06.04. 01:06:11

@a századik juh:

Lehet, hogy pontosan ez tenné tönkre a céget. :D
süti beállítások módosítása