Napi sztori, avagy már csak párhónap van hátra...
2016. június 04. írta: a századik juh

Napi sztori, avagy már csak párhónap van hátra...

szomoru.jpgMindezt nemrég, saját fülemmel hallottam egy tanú szájából:

 

Armageddon már csak pár HÓNAPRA van, nagyon szeretném már, ha eljönne! Az új világosság szerint habár Jézus nem tudta a napot, és az órát, az új világosság szerint a hű és értelmes rabszolga tudja!

Kicsit idéztem neki a bereaiakat, meg hogy ő hogyan értelmezi ezt, kiderült a szülei, és az egyik nagyszülő már Tanú volt, mélyrenyúló emlékei vannak, és tényleg, nagyon várja armageddont, ezt kimondottan észrevettem rajta.

Ismét elmondta, hogy már csak hónapok vannak hátra, és hogy hála Jehovának!

Elmondtam neki, hogy szép is ez, csak kár, hogy minimum 6 alkalommal már tévedtek az ugyanilyen gondolkodású személyek.

Rámnéz, nagy kerek szemekkel: Mire gondolsz?

Hát, mondom, pontosan tudjuk, hogy nem teljesedtek be azok a várakozások, amik 1874-re, 1914-ben, 1920-ban, 1925-ben, 1975-ben, vagy 2000 előtt voltak...

A testvérnő elsápadt, nekidőlt a fának, és elkezdett emlékezni...beugrottak neki ott, akkor, gyermekkorából, hogy erről veszekedtek a szülei kiskorában, hogy nem jött el armageddon, pedig a szervezet megígérte!

Ezek után beszéltünk róla, hogy felelősségünk megvizsgálni még az ihletett dolgokat is, hát még a nem ihletetteket, de arra a kérdésre, hogy az Őrtorony kiadvány ihletett-e, már nem tudott mit mondni.

Nem erőltettem.

Hogy te miket nem mondasz nekem! mondta.

Szóval egy átlag-átszellemült tanú így éli mindennapjait 2016 júniusában Magyarországon: Pár hónap,és itt van armageddon!

Ha találkoztok tanúkkal, lecsekkolnátok, hogy ez velük is így van-e, vagy csak egy elszigetelt esetbe botlottam?

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr998779488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leslie07 2016.06.04. 18:03:21

Kedves aszázadik juh szomorú, hogy jehova tanúit annyira megtudták
téveszteni a szervezet irányítói, hogy észre sem vették a Szentírásban,
hogy a Megiddó-hegyhez az ordog szellemei csábítják a királyokat harcolni
az Úr és a Szentjei ellen. Armaggeddont tehát az Ordog surgeti.

Jelenések 16:14
Mert ördögi lelkek azok, akik jeleket tesznek; akik elmennek a földnek és az egész világnak királyaihoz, hogy egybe gyűjtsék azokat a mindenható Isten ama nagy napjának viadalára.
15
(Ímé eljövök, mint a tolvaj. Boldog, aki vigyáz és őrzi az ő ruháit, hogy mezítelenen ne járjon, és meg ne lássák az ő rútságát.)
16
Egybegyűjték azért őket a helyre, amelyet zsidóul Armageddonnak neveznek.
17
A hetedik angyal is kitölté az ő poharát a levegőégre; és nagy szózat jöve ki a mennyei templomból a királyiszéktől, amely ezt mondja vala: Meglett!
18
És lőnek zendülések és mennydörgések és villámlások; és lőn nagy földindulás, amilyen nem volt, mióta az emberek a földön vannak, ilyen földindulás, ilyen nagy.
19
És a nagy város három részre szakada, és a pogányok városai elesének; és a nagy Babilon megemlítteték az Isten előtt, hogy adjon annak inni az ő búsult haragja borának poharából.
20
És minden sziget elmúlék, és hegyek nem találtatának többé.
21
És nagy jégeső, mint egy-egy tálentom, szálla az égből az emberekre; és káromlák az Istent az emberek a jégeső csapásáért; mert annak csapása felette nagy.

Az Ordognek surgos , hogy mielobb harcolhasson az igaz Isten az Úr Khrisztosz ellen, aki az utolsó idoben alásszáll a foldre, hogy védelmezze
a Bárányt és a 144 ezer elpecsételtet az Ordog hordáival szemben.

Aki ennek a harcnak az eljovetelét sietteti bizony rossz úton van.
Surgos segítségre van szugsége, hogy megszabaduljon a lekét
a halál anygalaihoz terelgeto ortorony bálványszervezet
ordogpapjainak a fogságából.

Ámós 5:16
Azt mondja azért az Úr, a Seregek Istene, az én Uram: Minden térségen siralom lesz és minden utcán ezt mondják: jaj, jaj! s a szántóvetőt is gyászra hívják, s a sírni tudókat siralomra;
17
És minden szőlőben siralom lesz, mert átmegyek te közötted, ezt mondja az Úr.
18
Jaj azoknak, akik kívánják az Úrnak napját! Mire való néktek az Úrnak napja? Sötétség az és nem világosság.
19
Mintha valaki oroszlán elől szaladna, és medve bukkanna rá; vagy pedig bemenne a házba és kezét a falhoz támasztaná, és kígyó marná meg.
20
Nem sötétség lesz-é az Úrnak napja és nem világosság?! Sötétség lesz az, s még hajnalfénye sem lesz.

Ezékiel 13:6
Hívságot láttak s hazug jövendölgetést, kik ezt mondják: Monda az Úr! holott az Úr nem bocsátotta őket, és még várják, hogy betelik beszédök.
7
Avagy nem hiábavaló látást láttatok-é, és nem hazug jövendölgetést szóltatok-é? midőn ezt mondjátok vala: Monda az Úr! holott én nem szólottam!
8
Ennekokáért így szól az Úr Isten: Mivelhogy hívságot szólottatok és hazugságot láttatok, azért ímé én ellenetek leszek, ezt mondja az Úr Isten.
9
És lészen kezem a próféták ellen, kik hívságot látnak és hazugságot jövendölgetnek; az én népem gyülekezetében nem lesznek, Izráel házának könyvébe nem irattatnak, és Izráel földjére be nem mennek, és megtudjátok, hogy én vagyok az Úr Isten.

17
És te, embernek fia, fordítsd orcádat néped leányaira, akik önnön szívükből prófétálnak, és prófétálj ellenök.
18
És mondjad: Így szól az Úr Isten: Jaj azoknak, akik kötéseket varrogatnak minden kézcsuklóra, és takarókat készítenek akármilyen termetűek fejére, hogy lelkeket vadásszanak! Némely lelkeket elvadásztok népemtől, másokat elevenen megtartotok a magatok hasznára.
19
És megszentségtelenítetek engem népem előtt néhány marok árpáért és falat kenyérért, hogy lelkeket öljetek, melyeknek nem kellene meghalniok, és hogy lelkeket elevenen megtartsatok, melyeknek nem kellene élniök, hazudozván népemnek, amely hazugságra hallgat.
20
Ezokáért így szól az Úr Isten: Ímé én kötéseitek ellen leszek, amelyekkel ti a lelkeket vadásszátok, mint madarakat; és leszaggatom azokat karjaitokról, s a lelkeket, melyeket ti vadásztok, szabadon bocsátom, mint madarakat.
21
És elszaggatom takaróitokat, és megszabadítom népemet kezetekből, és nem lesznek többé zsákmány a ti kezetekben, s megtudjátok, hogy én vagyok az Úr.
22
Mivelhogy megszomorítjátok az igaznak szívét hazugsággal, holott én őt bántani nem akartam, s megerősítitek a hitetlen kezeit, hogy meg ne térjen gonosz útjáról, hogy őt életben megtartsam.
23
Ezokáért hívságot nem láttok és jövendőt nem jövendölgettek többé, s megszabadítom népemet a ti kezetekből, és megtudjátok, hogy én vagyok az Úr.

Az Ortorony szervezet ordogpapjainak kotéseibol ki kell szabadítani
jehova tanúit. Ez minden igazságszereto ember kotelessége.

Stephanos 2016.06.05. 12:11:22

Miért nem vagyok meglepődve?

Én a hat évvel ezelőtti tanúlmányozásom során is hallottam már ezt a "pár hónapos" dumát. Hűűű... de féltem! Azt gondoltma, hogy még annyi mindent nem tettem meg, nem voltam szolgálatban, nem merítkeztem alá stb. Elveszve éreztem magamat.

Mennyire hálás vagyok Krisztusnak, hogy kiszabadított az őrtorony fogságából!
süti beállítások módosítása