A megtévesztés művészei
2016. június 26. írta: a századik juh

A megtévesztés művészei

750_nyelven.jpg

 

Nemrég tanúkkal találkoztam, akik átszellemült arccal örömmel újságolták, hogy

több, mint 750 nyelven hirdetik a Királyság jó hírét,

megelőzve ezzel minden más vallást! 

Ahogy elfigyeltem őket, igen nagy önigazolást láttam rajtuk, csuda elégedettek, és vidámak voltak, bizonyítva látták, hogy az övék az igaz vallás.

-Pontosan mi is jelenik meg 750 nyelven?- kérdeztem tőlük.

-A kiadványaink! mondták.

 

-Tényleg? Ez biztos? Én úgy tudtam, kb 250-270 nyelven jelenik meg az őrtorony.

Az egyik tanú is így tudta.

- A bibliát fordították le ennyi nyelvre! jött a mentőötlet.

 

-Viccel, ugye?

 

-Nem viccelek... előkerül egy tablet, kiderül, 114 nyelven jelent meg bibliájuk...

-De akkor mi ez a 750 nyelv... mi jelenik meg annyi nyelven?

 

Nem fárasztottam tovább őket, elmondtam nekik, ami a fenti ábrán is látszik:

A jw.org olvasható ennyi nyelven.

 

Megkérdeztem, vajon ihletettek-e az őrtoronyban és a jw.org-on található gondolatok, célozva ezzel arra,

hogy "bibliai irodalomnak" nevezik.

 

-Mivel a bibliával foglalkoznak, ezért igen! hangzott a válasz.

 

Megkérdeztem, hogy akkor vajon

a jw.org szerintük az egyházuk honlapja?

 

-Igen, persze...

 

Igen, persze... :-(

 

Szóval így működik a megtévesztés: teokratikus hadviselést alkalmaz a szervezet

JEHOVA TANÚIVAL szemben is!!!

 

Azaz nem bontja ki a tagok előtt az igazság minden részletét.

Egyszerűen bibliai irodalomnak nevezik azt, amit a

Watchtower zrt éppen aktuális üzletpolitikája megkíván.

 

Felvetésemre, miszerint az Iphone 6 használati útmutatója is elég sok nyelven olvasható, de ettől még nem lesz bibliai irodalom, sokkal inkább egy multicég sikerterméke, ami komoly profitot hoz, miként a Watchtower is egy profitorientált cég, melynek a reklámfelülete a jw.org, kreatív termékük meg az ÚVF,

 lenézően mosolyogtak.

 

Szerintük a cégük nonprofit,

és a katolikus vallás, és minden más vallás is

ugyanilyen céges formában működik,

nincs ebben semmi furcsa...

szerintük!

 

befogja_a_szemet.png

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr268833480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása