A "Mária- terw"
2021. december 04. írta: a századik juh

A "Mária- terw"

-Á, üdvözöllek Sárkány testwér,

foglalj helyet, ezennel a Helyi Wének Szupertitkos Tanácsa megkezdi tevékenységét. Sárkány testwér, kezdenéd egy imával?templom_2.jpg

-Mi? Hogy? persze... Aszongyahogy: Nagy öröm nekem Jehova, hogy hozzád fordulhatok. Örülök, hogy megtudtam, hogy a régóta használt Királyságtermünknek van pincéje! Hálás vagyok, hogy Fekete testwér megmutatta a wallatószobát is... és köszönöm a beawatást! Mivel rendszeresen elmélyülten olvasom az Újwilágfordítást, ezért már nekem is feltünt régebben, hogy Jehova szándéka létrehozni egy kiwálasztott réteget... Köszönöm az aranyrolexet, amellyel ezen képzés után megajándékoztak, és maguk közé valónak ismertek el. Adj nekem erőt, hogy el tudjam látni a szerwezet által rám osztott feladatokat! Nagy fiad, Jéwézus nevében kérem ezt tőled! Ámen!

wezeto.jpg

-Szép ima volt, Sárkány testwér! Üdvözöllek közöttünk! Egyeztessük rolexeinket!

Az enyém 3 és fél millió!

 

-Az enyém kettő és fél, de ennek is örülök, és köszönöm mégegyszer Retkes testwér!

-Az enyém hárommillió! Retkes testwér akkor az elnöklő!

-A Századikról van szó, Sárkány testwér...

-Tudtam! Azóta nem tudok aludni, mióta Fekete testwér felhívott, hogy találkozzunk! 

-Igen, sajnos meg kell lépni, tudod a körülményeket. Azért mertünk hozzád fordulni, Sárkány testwér, mert tudjuk, hogy te már a saját lányodat is kitagadtad a szervezet tanítása miatt, de az eltelt időszakban a született unokáitokat szépen hordjátok a zoomra!

lett66.jpg

-Vállalom! Megbeszéltem a Marikával is!Én kezdtem vele tanulmányozni, az én felelősségem, elismerem! Hogy tervezitek?

 

-Nos, meghívhatnátok őket kajálni, és valahogy kimondatni vele, hogy nem fogadja el az Újwilág-szerinti főségünket. Mi kilépnénk a szekrényből, rámutatnánk a rejtett kamerákra, a rejtett mikrofonokra, előhívnánk a kanapé alól a közjegyző-testwérnőt, és hanyagul odavetném Századiknak, hogy:

"Hibáztál, Századik! Ez hiba volt! Höhö!"

Vagy valami ilyesmire gondoltam!

-Jó terv! De vajon nem lesz neki gyanús így 5 év után, hogy felhívom? Mer' eddig azé nem kerestem, mer' mondtátok!

-Kis teokratikus hadviselés, Sárkány testvér! Mi az neked! Mond azt például, hogy abban maradtatok, hogy ő keres majd téged, legyél kicsit felháborodva, hogy hazugságon kaptad, például.

jehovahs_witness_drug_alcohol_rehab-scaled.jpeg

-Jó terv, de mi lesz, ha mégis gyanakodni kezd?

-Imádkozz erősen Jehovához és a szerwezetéhez!

-Jó terv...Felhívja majd az asszony is, a Marika... az biztos bevállik! ő már 40 éve általános úttörő, azmá' majdnem wén!

-Jogos, bevonhatnánk őt is a projektbe, elvégre ő is kitagadta a lányát, amiért szerelmes lett, jogos... akkor lesz még egy rolex... egypillanat, arrébb ülnél, Sárkány testwér, pont ott mögötted van a széf... igen, itt a napiszöveg alatt... elfordulnál?

watchtowr.jpg

-Ja, persze... Jó terv! Valami nőiesebb legyen a Rolex, testwérem! Marika azt szereti!

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5616773322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása