Egy hiánypótló kiadvány
2017. augusztus 13. írta: a századik juh

Egy hiánypótló kiadvány

idosek_kerdesei.jpg

 

Ki vagyok én?

Honnan jöttem?

 

Hogy kerültem ide?

Merre menjek?

Mik ezek az új eszközök körülöttem?

Mi lett a fogaimmal?

Hova lett már megint a szemüvegem?

 

idosek_kerdesei.jpg

            Idősebbek kérdései, felejtős válaszok

 

 extra "Macskás videók" kiadás, avagy

teokratikus-e naponta 77-nél több macskás tartalmú megosztás?

 

jwcicak.jpg

                                          Jw farkak...

 

Ezzel a kiadvánnyal kész a Watchtower kollekciója a befolyásolható korúak manipulálására!

 

Megjegyzés:

Kérlek benneteket, hogy

a könyv árára történő utalásokat a megrendeléskor hagyjátok figyelmen kívül!

 

V. S.:

.

.

"Megjegyzés:

Az alábbi linkek egy nem Tanúk által üzemeltetett honlapra irányítanak, ahol időpontot foglalhatsz a látogatáshoz.

Kérjük,

hagyj figyelmen kívül minden szolgáltatási költségre vonatkozó utalást

a honlapon"

https://www.jw.org/hu/jehova-tanui/hivatalok/egyesult-allamok/

 

jezusnemvarazsolt_3.gif

                                Vigyázat, csalás!

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5212742848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása