Jehova Tanúit hivatalosan is betiltották Oroszországban
2018. február 07. írta: a századik juh

Jehova Tanúit hivatalosan is betiltották Oroszországban

itelet.jpg

Kilenc hónappal a szélsőségessé nyilvánítás után 2018 február 5.-én Dmytro Sidorov "Kulturális, sport és ifjúsági miniszter" hivatalosan is bejelentette, hogy Oroszország betiltotta Jehova Tanúit.

.




                                

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr7313641272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a századik juh 2018.02.07. 09:33:53

@Vénvarangy: Szerintem meg nem.

Akkor szélsőségesnek nyílvánították és kispadra került, most meg betiltották.

Beee-zony! :)

a századik juh 2018.02.07. 22:53:46

@Vénvarangy: Nem vitatom, hogy tavalyi a cikk, azt sem, hogy a köztudatban betiltásként élt a korlátozás és felfüggesztés, ami most lett hivatalosan betiltás.

Az írásban ott a 9 hónapos bűvös dátum, számold ki, kiadja. Ha nem, akkor én tévedtem, meg Dmytro Sidorov, aki ezek szerint elfelejtette, hogy már egyszer betiltották a tanúkat, és betiltotta őket mégegyszer. :)

leslie07 2018.02.10. 06:57:55

@a századik juh: Valószínuleg lehetett a felulvizsgálati, ill. jogorvoslati
lehetoség. Ez az ido telhetett le, és végérvényesen jogeros lett a már korábbi dontés.

A lényeg az, hogy az Ortorony szervezet szélsoséges tanait buntetlenul nem lehet terjeszteni. Ez a jó hír kedves a századik juh.

bubuka1964 2018.02.20. 18:18:35

Korunkban egy ilyen betiltás csak azt jelentheti, hogy Jehova Tanúi Oroszországi Szervezete megszűnt jogalanynak lenni. A Tanúk ezek után is összejöhetnek, mivel az egyetemes vallásszabadság ezt számukra is biztosítja. Legfeljebb alakítanak egy városi klubot, és mint klubtagok fognak összejönni. Esetleg majd nem lehet bizonyosfajta irodalmat az országba behozni, de ha a szocializmusban is minden JT-nek volt Őrtornya, akkor a demokráciában szintén lesz nekik. A betiltás az mást jelent. JT be vannak tiltva Észak Kóreában és talán Kínában, no meg az arab világban. Amúgy másképpen nem lehet betiltaltásról beszélni. Ezek után az oroszországi tanúknak ugyanolyan lesz a státuszuk, mint a muszlimoknak.

a századik juh 2018.02.21. 02:49:18

@bubuka1964: Üdvözlöm a blogomon.

"A Tanúk ezek után is összejöhetnek, mivel az egyetemes vallásszabadság ezt számukra is biztosítja."

Csakhogy az Orosz álláspont szerint Jehova Tanúi NEM VALLÁS, hanem egy profitorientált cégháló, aminek ellenőrízhetetlen pénzügyei vannak.

Az Orosz törvények kimondják, hogy ha 5, azaz öt Jehova Tanúja egy helyen tartózkodik, ott már felléphetnek a hatóságok, akik szerint közelebb áll a Watch Tower egy szélsőséges szervezethez, mint a valláshoz.

"Esetleg majd nem lehet bizonyosfajta irodalmat az országba behozni, de ha a szocializmusban is minden JT-nek volt Őrtornya, akkor a demokráciában szintén lesz nekik. "

Nos, mind a jw.org, mind az összes Watch Tower kiadvány be van tíltva Oroszországban. Ettől persze még lehet nekik, és tudjuk, van is.

"A betiltás az mást jelent. JT be vannak tiltva Észak Kóreában és talán Kínában, no meg az arab világban."

Kérem, nézzen utána, mi is történt Oroszországban.

Betiltották Jehova Tanúit.

A lakott Föld FELÉN be vannak már tiltva, és egészen más a státuszuk, mint a muszlimoknak, de ez persze csak az én álláspontom. :)

Vénvarangy 2018.02.21. 09:49:46

@a századik juh: majd tupperware bemutatónak álcázzák az összejöveteleket :)

a századik juh 2018.02.21. 18:27:52

@Vénvarangy: Bárminek álcázhatják, a Wezetőknek "hála" minden Jehova Tanúja be van azonosítva, és mindegy, hogy minek álcázzák, ha 5 Jehova Tanúja jelen van valahol, az már bűncselekmény. Ne kérdezd, hogy az 5 vagy több családos tanúknál mi van, de így szól a rendelet.

Vénvarangy 2018.03.10. 17:19:17

Mi van veled Századik? Hiányoznak az írásaid.

a századik juh 2018.03.11. 10:29:50

@Vénva@Vénvarangy: Hallod, idáig számoltam, nekem megvan mind!

a századik juh 2018.03.11. 15:50:55

@Vénvarangy: 251, de fejlesztés alatt áll. :)

Mostanában semmi érdekes nem történt, fizetetlen szabadságot vettem ki. :)

keresemazutam 2018.03.12. 14:04:05

@a századik juh:
Azért szerintem történt egy-két érdekes!

a századik juh 2018.03.12. 19:13:51

@keresemazutam: Végre! Mesélj egy két érdekes dolgot!

keresemazutam 2018.03.14. 18:35:04

@a századik juh:
Itt van például ez a hirtelen megjelent "mikor-ébredjetek". Szimpatikus a fazon! Szívesen találkoznék vele... Neked mi a véleményed?

a századik juh 2018.03.14. 19:43:57

@keresemazutam:

Az a véleményem, hogy Te nagyon találkozáspárti vagy. :)

Tele vagy titkokkal, amit szeretnél megosztani, és érdekel egy csomó titok, ami fúrja az oldalad.

Hogy az említett személlyel találkozzak? 3 láda almája van, nem egy, nem kettő, hanem épp három!

Én biztos nem cipelem egyiket sem, ha találkozunk is, már most szólok!

keresemazutam 2018.03.15. 17:52:31

@a századik juh:
Ahogy mondod...legfeljebb leülünk, elbeszélgetünk, és eszegetünk az almákból! Bár az is lehet, hogy aranykalászos kistermelő lehet, és a piacra vinné az almákat, csak ugye a sok kutatás, másolás, stb, tudod...

2018.03.20. 21:21:19

@a századik juh: @keresemazutam:
Énisénisénis. Stipistopi, én már akartam talit, nélkülem ne üssétek nyélbe légyszi. :-)
süti beállítások módosítása