"Az artemiszőrtornya-sátánjehovája ördögpoapok azt tanítják jehova tanúinak, hogy Istent senki nem látta, mégpedig azét ,rmert láthatatlan.
Ezt írák:
Látta már valaki Istent?A Biblia válasza
Istent a szó szoros értelmében még egyetlen ember sem látta (2.Mózes 33:20 ,. János 1:18; 1.János 4:12). A Biblia azt írja, hogy „Isten Szellem”, vagyis olyan teste van, mely az emberi szem számára láthatatlan (János 4:24,.1. Timóteusz 1:17).
Viszont az angyalok láthatják Istent, hiszen ők is szellemi lények (Máté 18:10). Néhány ember, miután meghal, és szellemi testben feltámad az égben, szintén láthatja Istent (Filippi 3:20,21,. 1.János 3.2).
https://www.jw.org/hu/bibliai-tanitasok/kerdesek/latni-istent/
Őrtornyosék elfelejtették hozzátenni, hogy a jehova nevü démonistent nem látta senki.
Ellemben a Biblia Istenét , Izrael Istenét és Atyját bizony sokan látták és hallották.
Azokat a bibliaszövegeket próbálják felhasználni ,amelyek nem Izrael Istenére a Khrésztoszra utalnak-
- aki alásszállott tőbb alkalommal, hogy személyesen találkozzék a választotjaival- hanem az Izrael Istene Atyjára,
aki Őt elküldte a világba a Szentzsellem Istennel együtt.
Kezdjük az állítással, hogy az emberek azért nem láthatják Istent, mert szellem és a szellemek láthatatlanok.
Ezzel szemben azt állítják, hogy csak az emberi szem számára láthatatlan.
Ezek szerint mégsem láthatatlan.
Mivel elsősorban a 2.Mózes 33:20-ra utalnak, mint annak bizonyítékára, hogy emberi szem számára láthatatlan
az Isten, viszgáljuk meg ezt az állítást enek az Istentől eredő kijelentésnek alapján.
2.Mózes 33:20 Orcámat azonban, mondá, nem láthatod; mert nem láthat engem ember, élvén.
Őrtorony ördögpapjai épp abból a részből idéznek,ahol az elöző 11. versben ezt olvassuk:
"11Az Úr pedig beszéle Mózessel színről színre, amint szokott ember szólani barátjával; és mikor Mózes a táborba visszatére, az ő szolgája az ifjú Józsué, Núnnak fia, nem távozék el a sátorból.
Ezek szerint egy másik szellem személyt nem láthatta Mózes, nem Izrael Istenét a Mindenhatót,hisz a Mindenható Istent
Mózes látta. A kérdés az, hogy kit nevezett Izrael Istene az Ő Orcájának?
Nos az egyik Anggeloszt,akit szintén Úrnak nevez maga Izrael Istene, az Orcájának is nevez.
Nos ezt a Urat az Orcát nem láthatta , nem pedig Izrael Istenét,akivel már korábban szemtől szembe beszélgetett,
amint az ember a barátjával szokott beszélni. Sőt Mózesel együtt sokan a megszenteltek közül látták már korábban
is az Izrael Istenét.
2. Mózes 24:9Azután felméne Mózes és Áron, Nádáb és Abihu, és az Izráel vénei közül hetvenen;10És láták az Izráel Istenét, és annak lábai alatt valami zafir fényű tárgy vala, és olyan tiszta, mint maga az ég.11És Izráel fiainak e választottjaira nem bocsátá kezét: jóllehet látták az Istent, mindazáltal ettek és ittak is.
Izrael Istene kijelentette Ésaiás által, hogy nem egymaga jött izrael népéhez az Úr Isten küldöttjeként, hanem egy Szellem is
vele jött, akit Isten Szellemének nevez.
Ésaiás 48:16Közelgjetek hozzám, halljátok ezt, nem szóltam eleitől fogva titkon! mióta ez történik, ott vagyok! És most az Úr Isten engem küldött, és az ő lelkét.17Így szól az Úr, Megváltód, Izráelnek Szentje: Én vagyok az Úr, Istened, ki tanítlak hasznosra, és vezetlek oly úton, amelyen járnod kell.
Izrael Istene és a Szellem,aki vele jött nem azonos azzal az Isten személlyel,aki elküldte Őt és a Szellemét.
Erre az Isten személyre bízta Izrael népét,amikor azok megbosszantották Őt.
Ez az Isten személy készítette fel korábban Jákóbot a Mindenható Istennel való személyes találkozásra.
1. Mózes 35:1Monda pedig az Isten(1) Jákóbnak: Kelj fel, eredj fel Béthelbe és telepedjél le ott; és csinálj ott oltárt amaz Istennek(2), ki megjelenék néked, mikor a te bátyád Ézsaú előtt futsz vala.
Ez esetben az Isten,aki Jákóbbal beszél és utasítja őt, hogy mit kell tennie előkészítette a találkozást Jákób és Amaz Isten
között,aki nem más volt, mint a Mindenható Isten a Khrésztosz.
Mózesnek azt mondotta Isten, hogy az Ő Orcája megy majd velük.
Ezt,akit orcának nevezett akarta bemutatni Mózesnek, hisz erre kérte Őt Mózes.
2.Mózes 33:14És monda: Az én orcám menjen-é veletek, hogy megnyugtassalak?15Monda néki Mózes: Ha a te orcád nem jár velünk, ne vígy ki minket innen.20.Orcámat azonban, mondá, nem láthatod; mert nem láthat engem ember, élvén .21És monda az Úr: Ímé van hely én nálam; állj a kősziklára.22És mikor átmegy előtted az én dicsőségem, a kőszikla hasadékába állatlak téged, és kezemmel betakarlak téged, míg átvonulok.23Azután kezemet elveszem rólad, és hátulról meglátsz engemet, de orcámat nem láthatod.
A Mindenható Isten elő is készíti a találkozást, mégpedig úgy, hogy maga mellé veszi Mózest egy sziklára,majd egy sziklahasadékába állítja, majd Orcájával azaz Dicsőségével együtt elvonul,mialatt kezével eltakarja Mózest, hogy még véletlenül se láthassa meg az Orcát az Isten Orcájának az Angyalát,akit Úrnak nevez,mint Izrael Istenét.
Mellesleg ha emberi szemmel nem látható Isten,akkor miért kellett Istennek az Ő kezével eltakarni Mózest, hogy meg ne láthassa? hogyan láthatta meg hátulról, ha láthatatlan az ember számára?
Ami a két Úr Isten jelenlétét igazolja az a 2. Mózes 34. fejezetében egyértelmüvé válik.
2. Mózes 34:5Az Úr pedig leszálla felhőben, és ott álla ő vele, és nevén kiáltá az Urat:6És az Úr elvonula ő előtte és kiálta: Az Úr, az Úr, irgalmas és kegyelmes Isten, késedelmes a haragra, nagy irgalmasságú és igazságú.
9És monda: Uram, ha előtted kedvet találtam, kérlek járjon az Úr velünk; mert keménynyakú nép ez! Kegyelmezz a mi vétkeinknek és gonoszságunknak, és fogadj minket örökségeddé.
Már korábban egyértelművé tette Izarel Istene az Úr , hogy egy angyalt küld el előttük,aki vezetni fogja őket.
Azt is egyértelmüvé tette , hogy a saját nevét helyezte bele, mi azt jelenti, hogy Őt is az Úr néven kell szóllítaniuk.
2.Mózes 23:23Mert az én Angyalom te előtted megyen és beviszen téged az Emoreusok, Khitteusok, Perizeusok, Kananeusok, Khivveusok és Jebuzeusok közé, és kiirtom azokat."
Sőt azt is mondotta Izrael Istene, hogy szolgálni és engedelmeskedni kell majd nekik az Úrnak,akit elküld, hogy
vezesse őket.
2.Mózes 23:20Ímé én Angyalt bocsátok el te előtted, hogy megőrízzen téged az útban, és bevigyen téged arra a helyre, amelyet elkészítettem.21Vigyázz magadra előtte, és hallgass az ő szavára; meg ne bosszantsd őt, mert nem szenvedi el a ti gonoszságaitokat; mert az én nevem van ő benne.22Mert ha hallgatándasz az ő szavára; és mindazt megcselekedénded, amit mondok: akkor ellensége lészek a te ellenségeidnek, és szorongatom a te szorongatóidat.25És szolgáljátok az Urat a ti Istenteket, akkor megáldja a te kenyeredet és vizedet; és eltávolítom ti közületek a nyavalyát.
Egyértelmuen utasítja Izrael Istene Mózest, hogy az Anggeoszt,akit előttük elküld, és akit Urnak és Istennek is nevez,
szolgálniuk kell.
Nos ez az az Úr Isten,aki az Esaiás 52. fejezetben elől halad, akit azartemiszőrtornya-sátánjehovája szervezet bibliaferdítői
a sátán jehovája névvel illetnek. Vesztükre.
"... ,mert Jehova megy előttetek,és Izrael Istene lesz utóvédetek. ( Ésaiás 52:12)"