Ki is alapította a Watchtower Inc.-et? És kik is wezetik?
2019. december 22. írta: a századik juh

Ki is alapította a Watchtower Inc.-et? És kik is wezetik?

 

conley2.jpgconley.jpg

 

Tájékoztatás a részwényesekről:

 

https://www.wikiwand.com/hu/Watch_Tower_Bible_and_Tract_Society_of_Pennsylvania

 

wach_reszveny.bmp

 

Az Őrtorony - 1917. november 15.:


"...Tájékoztató a részvényesek számára:
"Az Őrtorony Társulat nem egy nyilvános imádatnak helyt adó vallási társaság, mint egy egyház, hanem egy üzleti vállalkozás..."

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr3715362034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igazság Kereső 2019.12.22. 22:47:38

Az Őrtorony - 1917. november 15.:

"...Tájékoztató a részvényesek számára:
"Az Őrtorony Társulat nem egy nyilvános imádatnak helyt adó vallási társaság, mint egy egyház, hanem egy üzleti vállalkozás..."

Ez komoly?

Ma mit mondanának erre a cikkre?

Vagy azt mondanák talán, hogy ez "hamisítvány"? :D

Szerintem is csak egy vallási alapokra helyezett ingatlan vállalat.

Valakiknek ez nagy hasznot hoz amerikában, hogy nem tiltják be őket.

a századik juh 2019.12.23. 04:08:36

@Igazság Kereső: Minden idézet a Watchtower kiadványaiból való.

Igazság Kereső 2019.12.23. 16:48:12

@a századik juh: Azért az elképesztő, hogy ilyeneket le mertek írni! Ma ez akár a bukásukat okozhatná!

leslie07 2019.12.25. 12:42:11

Kedves századik juh. Az 1997-ben magyar nyelven kiadott Jehova Tanúi
könyvből bemásolt oldalt nem lehet valahogy kinagyítani? legalább azokat
a sorokat,ahol Conley bankár ,mint alapító neve szerepel?

leslie07 2019.12.25. 12:45:29

@Igazság Kereső:

Az 1993-ban angol nyelven 1997-ben pedig magyarul megjelenő Jehova Tanúi könyvben megerősítik ezen információkat, mint valóságot.

Például ez a nyilatkozat is abból lett idézve:

" Már régen ezelőtt kijelentettük,hogyha a pézalap megszűnik,ezzel arányosan
megszűnik a Társulat tevékenysége is."/A Jehova Tanui könyv 350. old./

leslie07 2019.12.25. 19:09:50

A következő hazugság az,amit a Jehova Tanúi könyv a fent bemásolt oldalon állít. Azt állítja, hogy 1884-ben megváltoztatott okirat már vallási céllal ruházta fel az Őrtorony Társaságot. Ezt bizonyítandó bemásolhatták volna
az 1884-ben szerintük megváltoztatott alapító okiratot. De nem tették.
vajon miért? Azért mert hazugságot állítottak, hisz Russell halála után
egy évvel azaz Rutherford elnöksége alatt kiadott Őrtorony kiadvány
ennek ellenkezőjéről tanúskodik.

Ime a tények:

Az Őrtorony - 1917. november 15.:

"...Tájékoztató a részvényesek számára:
"Az Őrtorony Társulat nem egy nyilvános imádatnak helyt adó vallási társaság, mint egy egyház, hanem egy üzleti vállalkozás..."

Jónás_ 2020.01.02. 17:53:56

Nem találom a 17-es Őrtoronyban ezt az idézetet!

Igazság Kereső 2020.01.03. 16:43:09

@Jónás_: Én magát a folyóiratot sem tálalom. Hol lehet megnézni?

Igazság Kereső 2020.01.04. 01:02:06

@Jónás_: @a századik juh:

"Az Őrtorony - 1917. november 15.:

"...Tájékoztató a részvényesek számára:
"Az Őrtorony Társulat nem egy nyilvános imádatnak helyt adó vallási társaság, mint egy egyház, hanem egy üzleti vállalkozás..."

Én sem tálalom a megadott dátumon a fenti idézetet!

Vagy a dátum hibás, vagy netán kezdjek aggódni afelől, hogy a fenti idézet hamisítvány?!
Én nem tudom.
Az is lehet persze, hogy rosszúl van megadva a dátum.

Itt pontosítani kéne valamit; mutassátok meg, hogy hol van! :)

a századik juh 2020.01.04. 15:34:44

@Igazság Kereső: A kép a Mindenkinek Jehova Tanúiról oldal facebook-oldaláról származik, ott van 2019 június 2.-a óta:
www.facebook.com/OrtoronyOrok/

Igazság Kereső 2020.01.04. 23:29:34

@a századik juh: Nem tudom, hogy kitől származik eredetileg a kép, de egyelőre nem látom hitelesnek,így nem tudom az abban foglaltakat komolyan sem venni. Ugyanis, nem tálalom az eredetiét!

Hamisít az Őrtorony zrt, de már az Őrtorony ellenesek is? (Tisztelet a kivételnek)

Persze, lehet ez csak egy férreértés, és talán rossz a dátum, vagy valami más.

Azt kívánom, hogy az Őrtorony zrt-vel szembeni utálatunkhoz ne társuljon hamisság is! Vagyis, ha nincs bizonyíték, akkor ne "gyártson" azt senki lejáratás céljából,mert az hiteltelenné teheti a "hitehagyott" blogokat azon Tanúk előtt akik ébredeznek, így az ellenkező hatást érve el ezzel!

Nagyon remélem,hogy tévedtem!

a századik juh 2020.01.05. 06:42:20

@Igazság Kereső: @Jónás:

Ha nem tudtok valamit bebizonyítani direkt, bizonyítsátok be indirekt.

A Watch Tower Inc. 1950-ig határozottan tagadta, hogy ők vallás lennének, és ezzel párhuzamosan minden vallást elítéltek.

1951-től megváltozott ez a tanítás, és elkezdték a máig is használt igaz vallás-hamis vallás szöveget nyomni, de ez akkor olvasói kérdéseket szült, ami magyarul ugye nincs meg:

wol.jw.org/en/wol/d/r1/lp-e/1951207#h=1:0-9:0

Igazság Kereső 2020.01.05. 17:26:30

@a századik juh: Minden bizonynyal igazad van. De ez nem változtat azon, hogy az a kép, az az idézet, nem található meg, legalábbis ott, ahol írják.

Ez azt mutatja,hogy két ember van a volt Tanúk közt is. A becsületes és a becstelen. Az olyanok a becstelenek az én belátásom szerint, aki képes hamisítani is az ő "igazának" alátámasztásra! De mint írtam, remélhetőleg tévedek!

Viszont, ha igazam van,az akkor igen szomorú!

És pont az ellenkező hatást érnénk el vele,és pont azt tennénk, amit utálunk a Szervezetben-tudniillik hamisságot művelnénk!

Ezt mindenkinek javaslom, NE TEGYE! :)

a századik juh 2020.01.06. 07:46:07

@Igazság Kereső: " De ez nem változtat azon, hogy az a kép, az az idézet, nem található meg, legalábbis ott, ahol írják. "

A képen látható felirat jól láthatóan utólagos.

Az eredeti képen rajta van az eredeti könyv címe is, ámde valamiért nem az, hanem ez került publikálásra. Az eredeti kép nagyon kis felbontású, talán Awake van rajta? de nem látni jól, de semmiképp nem Watchtower szerintem.

Arra tippelek, hogy a feliratot készítő rossz címzést adott meg. Valószínű, nem a Watchtowerben van az idézet, de a Watchtower adta ki.

Láttam, a képet közétevő facebook-oldalon sem válaszoltak.

Valószínűlegfeltételezhetőenlehetséges, hogy azért, mert nem látták.

Kérdezd meg konkrétan Kovács Istvánt, hogy értesüljön a kérdésről. :)

Igazság Kereső 2020.01.06. 23:10:46

@a századik juh: Értem. Nem célom komolyan bolygatni a kérdést. Majd csak kiderül, hol a hiba. Egyelőre elnapolom a kérdést. :)

Jónás_ 2020.01.08. 18:34:00

@a századik juh:
Ez is egy magyarázat! Én nálad láttam, ezért itt kérdeztem. Az olvasók kérdésének angol válasza, amire hivatkozol nem arról szól, hogy az Őrtorony szervezet nem vallás HANEM üzleti vállalkozás. A posztod viszont ezzel a láthatóan manipulált képpel mintha azt állítaná. Jópofaságnak talán elmegy, de így nem hiteles.

Az égi szekér cikk alatti kommented nem értelmezhető abban a témakörben (levettem).

Igazság Kereső 2020.01.08. 23:09:30

@Jónás_: Valószínűleg te vagy az első, aki leellenőrizte ezt a forrást.

Én kapásból hitelesnek véltem. Ezek szerint a "hitehagyott" irodalmakat sem jó "kézpénznek" venni. Ajánlatos mindennek utána járni! :)

a századik juh 2020.01.09. 05:44:38

@Igazság Kereső: " Ezek szerint a "hitehagyott" irodalmakat sem jó "kézpénznek" venni."

Te még nem ismerted akkor ezek szerint L.Gabi blogját...

"Ajánlatos mindennek utána járni! :) "

Ez bibliai tanács! :)

"@Jónás_: Valószínűleg te vagy az első, aki leellenőrizte ezt a forrást."

És olyannyira jól sikerült az ellenőrzés, hogy az ŐrtoronyŐrök alatt feltett, a Mindenkinek Jehova Tanúiról oldalra bemásolt kérdést törölte két BUÉK-ozás KÖZÜL!!!

merthogy "nem értelmezhető abban a témakörben"

Tehát óvatosan a hitehagyott oldalakkal, és óvatosan a buzgalommal is, pláne ha nem látható a buzgalom indítéka.

Jótollú Jópofa Jónás barátunk CSAK AZ ÉN OLDALOMON kezdett el így buzgólkodni, más oldalakon ugyanebben a kérdéskörben inkább ANTIBUZGÓ-állapotban leledzik...

Neki is eszébe juthatna L.Gabi ...

a századik juh 2020.01.09. 05:55:03

@Jónás_: "A posztod viszont ezzel a láthatóan manipulált képpel mintha azt állítaná."

Kedves Jónás

A képet és annak idézetét nem igényli a cikkem, az nem is erre épülve íródott.

A posztom a kép nélkül is teljes...

A képet, és annak idézetét utólag tettem be a posztba, a cikk alá, miután lementettem a jehovatanúi.blog facebook-csoportjának oldaláról.

Megérte ráfordítani még azt a kis időt!
:)

Igazság Kereső 2020.01.09. 17:15:49

@a századik juh: "Te még nem ismerted akkor ezek szerint L.Gabi blogját..."

Így van, én nem ismerem őt. A Csillát "ismerem", oda is jártam "művelődni". De sajnos azon a blogon úgy éreztem magam, mint a Szervezetben... Talán érted. :)

leslie07 2020.01.19. 09:19:54

@Jónás_: SE baj. A Jehova Tanúi könyv magyar kiadásában az 576. oldal aljá
van három apró betűs sor. Ott ezt olvasod, hogy amikor Russel 1896-ban
megváltoztatta a társaság nevét,az Charles Taze Russell birtokában lévő cég
volt. Erre akkor került sor,amikor Conley bankár kilépett a cégből.

Azt a tényt,amit egy 1917-ben az Őrtorony Társaság által kiadott kiadvány
állít, mármint, hogy a Társaság egy üzleti vállalkozás , az 1997-ben magyar nyelven kiadott "Jehova Tanúi " könyv az 576. oldal alján található csillaggal
megjelölt apró betűs szövege megerősíti.
süti beállítások módosítása