Korbán
2021. január 24. írta: a századik juh

Korbán

Elkezdtem írni ezt a témát egy nemrégi kommentet köwetően,

de hirtelen 5 éwwel ezelőtt találtam magam, és rájöttem, hogy ezt már egyszer korrektül megírta

Csakegyember,

úgyhogy rájöttem, ha egyszerűen csak belinkelem ide az írását, akkor kész is van a cikk, mehetek horgászni! 

Aktualitásából szerintem mit sem vesztett az eltelt 5 év alatt:

744f04847ea6567be7891973ea5b97dd_d49afe6e3b4eb7cadfe308837303ec67.jpg

KORBÁN - Csak egy ember blogja.....

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5816401236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leslie07 2021.01.24. 09:00:38

Ha vonatkozna is ez a vers a szűlőkre...de sehol, de sehol Jehova Tanúin kívül ezt nem merészeli senki sem vonatkozatni a szülökre, de ha vonatkozna is, a feltétel az ilyen viszonyulásra János szerint, „ ha valaki nem azt a tanítást viszi ! „

Nekem ezeket a gondolatokat olvasva akarva akaratlanul Jákób és Ézsaú és a szüleik története jutott az eszembe.

1.Mózes 26:34
És mikor Ézsaú negyven esztendős vala, feleségűl vevé Jehudithot, a Khitteus Beéri leányát, és Boszmátot a Khitteus Elon leányát.
35
És ők valának Izsáknak és Rebekának lelke keserűsége.

Ennek ellenére , hogy idegen feleségeket vett magának, nem gyülölte meg Ézsaút sem az apja,sem az anyja. Ellenkezőleg Izsák megáldotta Ézsaút:

1.Mózes 27:38
Monda Ézsaú az ő atyjának: Avagy csak az az egy áldásod van-é néked atyám? Áldj meg engem, engem is atyám; és felemelé szavát Ézsaú és sír vala.
39
Felele azért Izsák az ő atyja, és monda néki: Ímé kövér földön lesz lakásod, és részed lesz az ég harmatjából onnan felűl;
40
És fegyvered után élsz, és öcsédet szolgálod. De lészen, amikor ellene támadsz, letöröd igáját nyakadról.
41
Gyűlöli vala azért Ézsaú Jákóbot az áldásért, amelylyel megáldotta vala őt az ő atyja, és monda Ézsaú az ő szívében: Közelgetnek az én atyámért való gyásznak napjai, és akkor megölöm az én öcsémet Jákóbot.

A Mindenható Isten sem kérte Jákóbtól, hogy Ézsút vesse meg azért, mert
életére akart törni.

Jehova papjainak azon tanítása, hogy gyülölni kell jehova tanúinak a saját
családjukban azokat,akik nem jehova papjai tanításának engedelmeskednek az Ördögtől van.

Igazság Kereső 2021.01.24. 17:36:56

A juhok halászó állatok?
Nem is tudtam... :P

a századik juh 2021.01.24. 20:36:29

@Igazság Kereső: Naná! De csak spéci halat eszem, biztos hallottad már, az a neve, hogy juhhal.

Mint a neve is mutatja, ezt kifejezetten juhok fogyasztják.

Az Őrtorony is megemlíti:

"14 000 juhhal"

w94 11/15 15–20. o. - Őrtorony – 1994

leslie07 2021.02.01. 11:46:12

Nem tudom, ti találkoztatok e ezzel az anyaggal. Gondoltam bemásolom.

bota-ioan.blogspot.com/2014/12/kerdezd-jehova-tanuit.html

Igazság Kereső 2021.02.02. 01:50:01

@leslie07:

Beleolvastam, de nem olvastam végig. Nem tudom, hogy az írottakat mennyire tekinthetjük hiteles információnak.

Leírni akármit le lehet....

Hát....nem tudom mit kezdjek ezekkel az információkkal. :)
süti beállítások módosítása