Nickaméleonnak
2021. február 14. írta: a századik juh

Nickaméleonnak

Merhogy mindig nyösztet, hogy írjak a szeretetről is valamit, ne csak állandóan a szervezetet ócsároljam.

Miértisne, legyen! 

;-)

 

jw_tokeletes.jpg

 

"Arról fogja tudni mindenki, hogy az én tanítványaim vagytok, ha szeretet van köztetek."

János 13:35   NWT

 

Kit szeret az a wén, aki tisztában van a tanulmányozója problémáival, de azért nem keresi a tanulmányozóját, mert nem jött el az összejövetelre/jelentkezett be a zoomra?

Kit szeret az a wén, aki tisztában van a testvére problémáival, de azért nem keresi, mert nem jött el az összejövetelre/jelentkezett be a zoomra?

Kit szeret az a wén, aki tisztában van azzal, mit ír a Biblia, és azzal is, hogy ebbe mit magyaráz bele a szervezet? 

Kit szeret az a wén, aki több évtizede tartó szolgálata alatt jó sok olyan dolgot tanított, ami manapság már az új világosság miatt megváltozva negatívból pozitívvá metamorfolódott a szervezet tanításában, vagyépp fordítva, lásd például a jóeli sáskákat, vagy épp az internethasználatot? 

Kit szeret az a wén, aki a nyáj érdekei helyett a karám érdekeit nézi?

Kit szeret az a wén, aki azt parancsolja a szervezet tanításaival összhangban, hogy a szülő ne találkozzon és ne beszéljen azon gyerekeivel, amelyek nem követik kérdés nélkül a szervezet tanításait, függetlenül attól, hogy azoknak van-e bibliai alapjuk, vagy épp nincs? 

giliszta.jpg

Miután nagyjából megválaszoltuk magunknak ezeket a kérdéseket, tekintsünk fel az idézetre, és elemmezük egy picit:

..."szeretet van köztetek"...

Jaja, tesó, sajna a wéni kinewezés átalakítja az addigi bibliaolvasási képességeket, és súlyosan károsítja az arra fogékonyak elméjét azáltal, hogy 

a szervezetet kell szeretniük a wéneknek mindenekfelett, és nem a tanítványok közötti szeretetre koncentrálnak többé, habár előfordulhat, hogy épp ez a fajta tanítványok közötti szeretet miatt javasolták vénnek anno...

 

mormon.jpg

 

Szóval, Niki, furcsa dolog ez a szeretet, mertugye nem mindegy, kit szeretünk, és miért, habárugye a szeretet ellen nincs Törvény...

...de mégis Jézus Urunk megaszongya nekünk, hogy "Arról fogja tudni mindenki, hogy az én tanítványaim vagytok, ha szeretet van köztetek."

Azaz Jézus Urunk és mindenki más 

T  U  D  J  A,

hogy nem vagy a tanítványa, amikor a tanítványai helyett a szervezetet szereted, tesó...

 

Ismersz "hideg" wént? 

Azt az milyen?

Miben tér el a többi wéntől???

ust.jpg

Ismersz "forró" wént?

Azt az milyen?

Miben tér el a többi wéntől???

[A "meleg wén" nem ugyanaz, mint a forró, maradjunk annyiban...]

 

Szo, a wének egyfajta öntőformában készülnek,

vak_vezet_1.jpg

a szervezet előírásait nem lehet hidegen vagy forrón követni,

 

csakis követni lehet,

az összes wén egy kaptafa, langyik...

pincerek_1.jpg

0,6 mikronnal sem térhetnek el az előírásoktól, miszerint Jehova Tanúinak 1, azaz egy célja wan, 

A SZERVEZETHEZ VONZANI AZ ÉRDEKLŐDŐKET!!!

noblod.jpg

Kit szeretnek tehát?

Te kit is szeretsz tehát?

Kérlek, próbáld meg rámbizonyítani, hogy én szeretem a szervezetet... !!!  :)

Kérlek, próbáld meg bizonyítani, hogy Te a tanítványokat szereted, és nem a szervezetet!

Mindenki, akit így wagy úgy kivetett magából ez a szervezet, bizonyította, hogy jobban szereti a tanítványokat, mint a szervezetet... 

 

Tudod, még olyanok is akadnak, akik a szervezet ellenében védik a többi tesót, wágod?

lezaras_3.jpg

És ne gyere azzal, hogy orosz wéntestwéreink a testvéreket védik, more, mert az nagyonnagyon langyos gondolkodásra vall, hisz csak  a watchtowerinc kézikönyvéből wédik a watchtowerincet, konwertibilis walutáért, more... mer' nagy a kockázat, de a szerwezet mindenek előtt... nem számít, ha az asszony is börtönbe kerül, nem számít, ha a gyerek/gyerekek is, ugye?

 

orosz_betiltas.jpg

 

Wáltsunk gyorsan gondolatsáwot, nehogy unalmas legyen...!

Te, aki a kutyádért képes lennél hazudni, a kutyádért nem vagy langyos, de a testvéreidért igen? 

 

Pedighát "kívül lesznek a kutyák" more...  persze nem úgy, hisz a kutyák

az asztal alatt várják a leeső morzsákat,

hogyanis lehetnének kívül???

 

"26Ez az asszony görög volt, sziroföníciai származású, mégis azt kérte, hogy űzze ki az ördögöt a leányából. 27Jézus így szólt az asszonyhoz: „Hadd lakjanak jól először a gyermekek, mert nem jó elvenni a gyermekek kenyerét, és odadobni a kutyáknak.” 28Az pedig ezt válaszolta neki: „Úgy van,

Uram,

de

a kutyák

is esznek az asztal alatt a gyermekek morzsáiból.” 

29Erre így szólt hozzá:

„Ezért a szóért mondom:

menj el,

 

leányodból kiment az ördög.”

Márk 7:26-29    MBT

sajnalom.jpg

 

A kérdés tehát az, hogy 

 

nagykutya.jpg

 

A szerwezeted, vagy a szeretet a fontosabb? 

 

Igen, tudjuk, szeretetből áruljuk el a testvéreinket és a családtagjainkat,

tudjuk, hogy szeretetből nem szólunk a kiközösítettekhez és az elkülönültekhez,

szeretetből nem tartjuk a szeretet ünnepét,

a szerelem ünnepét,

az anyák napját,

a feltámadás ünnepét, a húsvétot,

szeretetből nem köszöntjük fel embertársainkat az Ő napjukon, ugye...

...bonyolult dolog ez a szeretet, nem is megy mindenkinek, hogy Isten legyen, lévén "Isten szeretet"...

... milyen érdekes, "Isten szeretet", nem pedig

"Isten szervezet", ugye, more...?

 

jezus_a_jukokkal.jpg

 

Szówal, mielőtt legközelebb teokratikus hadviselésbe kezdel egy testvéred ellen 

A SZERWEZET MIATT, 

gondolj arra, hogy máris wesztettél...

...tesó...

...legalábbis Jézus Urunk szerint...

...légy forró, vagy légy hideg, csak langyos ne légy...

...kérlek...

kerlek.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://aszazadikjuhblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4816426570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Igazság Kereső 2021.02.15. 01:12:47

Nem bírtam már ki, hogy ne kommenteljek! :D :)

Elvonási tünetek...

leslie07 2021.02.15. 01:32:12

Mindenki, akit így wagy úgy kivetett magából ez a szervezet, bizonyította, hogy jobban szereti a tanítványokat, mint a szervezetet... "

Ez a szervezetből kitaszított vénekre is igaz.

Vének ezrei hagyják el jehova szervezetét évente.

Volt már olyan időszak jehova szervezetében , hogy olyan nagy volt a férfi véneknek a hiánya, hogy asszonyokból neveztek ki véneket.

Annak idején a 70-es évek elején én is vettem részt ilyen összejövetelen.

Ezek az asszonyvének elviselhetetlenebbek voltak a férfi véneknél néhány
kivétellel. Ha megjelent az úttörők találkozóján egy vénasszony, aki a felkentek közé sorolta magát, még körzetfelvigyázó is haptákba vágta magát. Az ilyen "felkent" vénasszonyok aztán irányították a férfiakat a családban is. Ők hozták a döntéseket a családban.

Igazság Kereső 2021.02.16. 01:17:49

@leslie07:
"Volt már olyan időszak jehova szervezetében , hogy olyan nagy volt a férfi véneknek a hiánya, hogy asszonyokból neveztek ki véneket."

Ilyen tényleg volt?

Nem hallottam még erről.

Nem azt írom, hogy nem lehetett ilyen, de...

Tudnád esetleg bizonyítani is ezt?!

Mert, picit hihetetlenül hangzik, be kell valljam.

leslie07 2021.02.16. 04:53:07

@Igazság Kereső: Tudnád esetleg bizonyítani is ezt?!

Mert, picit hihetetlenül hangzik, be kell valljam."

Saját magam tapasztaltam meg. Írtam, hogy a 70-es évek elején én magam
is részt vettem ilyen összejövetelen. Összesen két felkent nővel is alkalmam volt találkozni. Mindketten idősebbek voltak. Semmi alázat nem volt bennük. Ismertem olyanokat is, akik régebben vén testvérnők voltak,
de amikor változott a helyzet,ami a vén férfiak számát illeti és tapintosan közölték velük , hogy nincs tovább szükség a szolgálatukra, sokan megsértődtek és elhagyták a szervezetet. Akik maradtak a szervezetben
az összejöveteleken úgy viselkedtek,amikor hozzászóltak, mintha okosabbak lennének a tanulmányozást vezető vénnél. Valamikor ez igaz is volt, mármint hogy okosabbak voltak. De az összejövetel alatt nyilvánosan kioktatni egy vént ellentmondott az akkori teokratikuis szabályoknak is.

Voltak irodalmak annak idején,amelyek foglalkoztak ezzel a kérdéssel.
Ha jól emlékszem a Szervezetten jehova szolgálatában című könyv is
kitért arra a helyzetekre,amikor egy testvérnő helyettesítette a véneket.

Erre akkor kerülhetett sor,amikor nem volt férfi a tanulmányozási csoportban, vagy ha volt is de alkalmatlan volt a feladatra.

Igazság Kereső 2021.02.16. 17:44:47

@leslie07:

"Saját magam tapasztaltam meg."

Szerinted az számomra mit bizonyít? Semmit Testvér!

Azért ennél többet vártam.

leslie07 2021.02.16. 18:07:50

"Saját magam tapasztaltam meg."

Szerinted az számomra mit bizonyít? Semmit Testvér!

Azért ennél többet vártam."

Nem kell elhinned, mint ahogyan a bíróságon sem kell egy tanúvallomást elfogadni, ha azt bárki meg tudja cáfolni.

A Szervezet c. könyvet abból az időből nem tudom neked bemásolni, mert
digitális hozzáférés nincs. Abban az időben ezeket a könyveket írógéppel vékony papírra írva sokszorosítottuk ,majd házi műhelybe bekötöttük.
Mivel legépeltem a tartalmát is megismertem. Azt az infót adtam tovább,
amivel saját tapasztalatom alapján rendelkeztem. Van aki hasznát veszi,aki elolvassa, van aki nem. Az pedig már te rajtad múlik, hogy utánanézz a régi
kiadványokban , vagy megkérdezd azoktól, akik az 1960 -a és 70-es években már tanúk voltak.

Szerintem nem én vagyok az egyedüli ,aki ebben a kérdésben informált vagyok.

My elder brother 2021.02.16. 18:10:22

@Igazság Kereső: Kedves Testvérem!

Valóban volt olyan a 60 as , 70 es években , hogy olyan kevés volt az alkalmas férfi, hogy tapasztalt asszonyokat is megkértek, hogy vezessék le a hét közbeni tanulmányozást,amelyet kis csoportokban tartottak házaknál, ezert kis tanulásnak is hívták. Mikor együtt volt az egész gyülekezet, az volt a nagy tanulás. Ezek az asszonyok bekötötték a fejüket és levezették kérdés felelet formában a tanulmányozást. Nagy összejövetelen nem közreműködhettek és hivatalosan nem voltak sem vének sem kisegítőszolgak. Természetesen volt közöttük aki emiatt többet gondolt magáról, de ugyanez a férfiaknál is meg volt és van is. Az én ventarsaim nagy részben vízóraleolvasók és konténer takarítók voltak, mégis azt hitték, hogy ők már mindent tudnak. Nem nézem le a fizikai munkát,ne értsétek félre de ezeknek az embereknek a 80-90 százaléka sehol másutt nem lehetett volna vezető a világon. No de eltértem a témától , lényeg ,hogy voltak ilyen nők.

leslie07 2021.02.16. 18:29:52

@My elder brother: Köszönöm, hogy kisegítettél.

Ismertél személyesen "felkent" testvérnőket is?

Valahogya a felkent testvérnőkről nem sok beszámolót közöltek az utóbbi
20-30 évben. Az Emlékünnep alkalmával összeszámolják, hogy hányan veszik magukhoz a jelképeket, de hogy férfiakon kívül nők is vannak-e közöttük erről nagy a hallgatás egy idő óta.

My elder brother 2021.02.16. 19:11:40

@leslie07: Kedves Leslie!

Felkent testvernőt talán 3 at ismertem, az utolsó is meghalt legalább 30 éve. Arra emlékszem,hogy nagyon fura volt vele a beszélgetés,rendkívül biztos volt a reménységében.. De ahogy kutatok az emlékezetemben , felkent férfit is kb.ha 10 -et ismertem. Azokban az években 8-10 ezer körül mozgott a számuk a felkenteknek az egész világon szétszórva, kevés volt belőlük Magyarországon. Az egyik ilyen férfi Dénes bácsi volt akit Amerikából küldtek haza a 2. Világháború után és aki a szüleimet tanította.

Igazság Kereső 2021.02.17. 01:52:11

@leslie07: @My elder brother:

Engedjétek meg, hogy hadd elemezgessem a kommentekben írtakat!

Nos, leslie07 ezt írta:
"Volt már olyan időszak jehova szervezetében , hogy olyan nagy volt a férfi véneknek a hiánya, hogy asszonyokból neveztek ki véneket."

My elder brother pedig ezt írta:
"Valóban volt olyan a 60 as , 70 es években , hogy olyan kevés volt az alkalmas férfi, hogy tapasztalt asszonyokat is megkértek, hogy vezessék le a hét közbeni tanulmányozást,amelyet kis csoportokban tartottak házaknál, ezert kis tanulásnak is hívták. Mikor együtt volt az egész gyülekezet, az volt a nagy tanulás. Ezek az asszonyok bekötötték a fejüket és levezették kérdés felelet formában a tanulmányozást. Nagy összejövetelen nem közreműködhettek és hivatalosan nem voltak sem vének sem kisegítőszolgak."

A két kommentből az utolsó sorokat emelném ki ha megengeditek.

Leslie: "hogy asszonyokból neveztek ki véneket."

My elder brother:
"hivatalosan nem voltak sem vének sem kisegítőszolgak."

Ja ... és még:
"hogy tapasztalt asszonyokat is megkértek, hogy vezessék le a hét közbeni tanulmányozást"

"Megkértek"

Nem mindegy, hogy megkérték erre a helyettesítő feladatra, vagy gyülekezetet irányító és döntést hozó vénnek nevezték ki!

Tehát most akkor hivatalosan kinevezték ezeket az asszonyokat vénnek, vagy pedig férfi vének hiányában helyettesítő feladatokat láttak el?

A két megállapítás közel sem azonos!

Ha a két komment alapján vonnék le következtetéseket, azt kell látnom, hogy ellent mondanak egymásnak.

Nem mindegy ugyanis, hogy ki lettek ezek az asszonyok nevezve vénnek, vagy pedig helyettesítő feladatokat láttak el, amire megkérték őket, ebben az esetben bibliai alapokon, szerényen, ám mégis taníthattak a gyülekezetben férfi vén hiányában. De sosem lehettek hivatalosan kinevezett vének, mert az csak férfi lehet a Tanúk gyülekezeteiben.

Én erre voltam igazából kíváncsi, hogy valóban véneknek lettek-e kinevezve, ahhogy Leslie kifejezte magát(amiben joggal kételkedtem) vagy pedig a fentebb írtakkal összhangban helyettesítő oktatókként működtek az adott gyülekezetekben, de egyéb, a vénekre jellemző feladatokra nem voltak kinevezve.

Tehát tulajdonképpen nem voltak vének.

Nagyon nem mindegy, hogy miről s hogyan beszelünk!

Tehát, hogy "asszonyokból neveztek ki véneket" az ebben a szószerinti értelemben nem helytálló megfogalmazás Leslie részéről.

Valójában My elder brother helyesbítése a helytálló és pontos, és elfogadható.

Hivatalosan nem lettek ezek az asszonyok véneknek kinevezve!

Igazság Kereső 2021.02.17. 02:03:18

@a századik juh:

"Helyes... Node Leslie 07 testvérröl én csak azt tudom elmondani, hogy apám helyett apám, testvéreim helyett testvér, nélküle igazán egyedül lennék...

...nodeezpersze semmire sem bizonyíték... :)"

No de....most erre mit írhatnék Tesó?!

Tisztelem mindegyikőtöket, ám nem szeretek semmit csak úgy elhinni, megfontolás vagy utánajárás nélkül.

Ha majd Leslie-t 20 éve ismerném személyesen, és tudnám, hogy patentra tű pontosak a szavai, és minden kijelentése biztos alapokon áll, mert személyesen is ezerszer meggyőződhettem róla, akkor egy másodpercet sem kételkednék benne!

De nem ismerjük egymást!

Engem sem ismertek, és nekem sem kell pont ezen oknál fogva vakon hinni, mindennek utána kell nézni, járni! És ez a legkevésbé sem tiszteletlenség vagy a szeretet hiánya! :)

Te is meggyőződhettél arról, hogy van bennem felétek irányuló szeretet!

De óvatos is vagyok, mert nem ismerjük egymást személyesen.

Ez azt hiszem esszerű és természetes hozzállás bárki részéről.

Örülök, hogy itt lehetek még köztetek, mert tevőleges és érzelmi részesei vagytok a Szervezetből való szabadulásomnak és ebből a szempontból sokat köszönhetek mindegyikőtöknek!!!

Köszönöm!!!

:)

leslie07 2021.02.17. 04:01:11

@Igazság Kereső: Nem mindegy, hogy megkérték erre a helyettesítő feladatra, vagy gyülekezetet irányító és döntést hozó vénnek nevezték ki!"

Nos ez országonként váltakozó volt.

My elder brother abból merített,amit maga is megtapasztalt abban az időben és azon a helyen,ahol élt.

Abban az országban,ahol én éltem a 60-as -70-es években voltak olyan területek , települések ahol nem volt még a közeli településen sem alkalmas vén.

Ezért ilyen esetekben megbíztak egy arra alkalmasnak tartott nőt, hogy
vezesse a tanulmányozásokat. Az átkosban még nem volt heti három összejövetel. Hetente kétszer jöttünk össze . Egyik összejövetelen az Őrtorony tanulmányozás volt megtartva együtt A Királyságszolgálatunkkal
a másik alkalommal a teokratikus iskola és a könyvtanulmányozás.

Azokon a helyeken,ahol nem találtak alkalmas vént a tanulmányozási csoport minden összejövetelét egy arra alkalmasnak talált a vének által
javasolt és a körzetfelvigyázó jóváhagyásával kinevezett nő vezette az összejöveteleket beleértve az imát is.

Ezek a kinevezett testvérnők jelen voltak a vének és kisegítő szolgák találkozóin. beszámoltak az általuk vezetett csoport szellemi állapotáról
beleértve a hiányosságokat stb. Ők szedték be a munkajelentést és továbították azt a fiókhivatalba.

Én magam is vettem rész olyan összejövetelen ,ahol egy testvérnő imát mondott és egy másik férfi ,aki szintén jelen volt felolvasta a tanulmányozási anyagot az Őrtorony kiadványból. Én magam még akkor nem voltam megkeresztelve, ezért nem imádkozhattam. A másik férfit
pedig az illetékesek nem tartották alkalmasnak arra, hogy imádkozzon.

Nem arról az időszakról beszélek,amikor már voltak kis és nagy összejövetelek. Arról az időről beszélek, amikor csak kis csoportokban lehetett összejönni. Ezek a kis csoportok egy bizonyos gyülekezethez tartoztak, amely gyülekezethez természetesen tartoztak vének és kisegítő
szolgák. Ők szokták megtartani a "nyilvános" előadásokat, körbejárva a kis csoportokat. Ezek az előadások a körzet gyűléseket helyettesítették azokban az országokban ,ahol nem tarthatták meg nyilvánosan a kongresszusokat, sőt mégy a gyülekezetek sem jöhettek össze együvé,hanem kisebb 5-15 fős csoportokra voltak felosztva. A csoportok
nagy száma idézte elő, hogy nem jutott minden csoportba vén vagy kisegítő szolga. Alig töltöttem be 18. életévemet és kineveztek kisegítő szolgának, hogy vezethessem azt a csoportot,amely a lakóhelyemhez tartozott. Hiába volt egy kinevezett vén a csoportunkban , megvonták tőle a kiváltságokat az alkohol és a gyülekezetből való rendszeres kimaradás miatt. Abban az időben olyan kevés vén volt, hogy egy-egy vén két tanulmányozási csoportban is helyt kellett, hogy álljon,ami nehéz feladat
volt a világi munkavégzés mellett.

Így alakult ki olyan helyzet ,hogy egyes csoportokban nőket neveztek ki
a tanulmányozások levezetésére. Ez a kinevezés csak addig tartott,amíg
nem találtak alkalmas férfit a feladatra. Sok esetben ez évekig is eltartott.

Én azt a tapasztalatot írtam le,amit saját magam a saját környezetemben
megtapasztaltam.
My elder brother pedig ,amit ő maga megtapasztalt a saját környezetében.

Mindkét beszámoló megfelel a valóságnak. Ami a lényeg, hogy mindketten
visszaemlékezünk olyan időszakra,amikor testvérnők is vezettek tanulmányozási csoportot. Természetesen ezt bekötött fővel tették.

leslie07 2021.02.17. 04:26:48

@Igazság Kereső:Engem sem ismertek, és nekem sem kell pont ezen oknál fogva vakon hinni, mindennek utána kell nézni, járni! És ez a legkevésbé sem tiszteletlenség vagy a szeretet hiánya!"

Ez igaz. De ha valaki meg akar győződni arról, hogy egy másik személy
igazat ír e le vagy sem ezt nem azzal szokta kezdeni, hogy zsigerből
elutasítja azt ,méghozzá olyan jelzőkkel, hogy nevetséges,amit írsz,
ez kizárt , hogy igaz lenne stb.

Ne tégy elhamarkodottan kijelentést, mert ha bebizonyosodik az ellenkezője ,akkor megszégyenülsz. Előbb nézz utána a dolognak. tegyél fel kérdéseket, arra vonatkozóan, hogy honnan van az információ stb.

Az első reakciónak nem annak kellene lenni, hogy hiteltelennek minősíted
az információt, mert az sérthet másokat. Most nem magamra gondolok.
Én amikor leírtam abban a tudatban írtam le, hogy számoltam azzal My elder brother részéről megerősítést nyer ,amit leírtam, hisz abban a korban van, hogy megtapasztalhatta mindezt a saját életében.

Ebben sem lehettem száz százalékosan biztos, hisz nem minden országban
illetve nem minden körzetben alakult ki olyan helyzet , hogy testvérnők látták el a véni feladatokat a tanulmányozási csoportokban.

A két információ közötti részbeni eltérés még nem jelenti azt, hogy vagy
ő vagy én nem írtunk igazat. Ezért volt szükség az információ pontosítására , hogy ezt a látszatot kizárjuk.

Ami ezeknek a megbízott testvérnőknek a magatartását illeti, sajnos voltak közöttük olyanok,akik felfuvalkodottak lettek és nemcsak a csoportjukat
vezették, hanem a családtagjaikat, is vezetni akarták.

Igazság Kereső 2021.02.17. 18:09:23

@leslie07:
"Ez igaz. De ha valaki meg akar győződni arról, hogy egy másik személy
igazat ír e le vagy sem ezt nem azzal szokta kezdeni, hogy zsigerből
elutasítja azt ,méghozzá olyan jelzőkkel, hogy nevetséges,amit írsz,
ez kizárt , hogy igaz lenne stb."

Írtam én ezzel kapcsolatban ilyen jelzőket, hogy:
"hogy nevetséges,amit írsz,
ez kizárt , hogy igaz lenne" ???

Mutasd már meg légy oly szíves!

Ezt írtam:

"Ilyen tényleg volt?

Nem hallottam még erről.

Nem azt írom, hogy nem lehetett ilyen, de...

Tudnád esetleg bizonyítani is ezt?!

Mert, picit hihetetlenül hangzik, be kell valljam."

Valamint hogy:

"Saját magam tapasztaltam meg."

Szerinted az számomra mit bizonyít? Semmit Testvér!

Azért ennél többet vártam."

Szépen megkérlek, hogy ne állíts olyat, amit én nem írtam!!!

Ezt írod:

"Ne tégy elhamarkodottan kijelentést, mert ha bebizonyosodik az ellenkezője ,akkor megszégyenülsz. Előbb nézz utána a dolognak. tegyél fel kérdéseket, arra vonatkozóan, hogy honnan van az információ stb."

Miért szégyenülnék meg ember???

Kérdeztem, hogy tudod-e ezt bizonyítani!

Várom a bizonyítékot Leslie!

Még mindig csak történeteket írtál, és nem adtál pl. hivatkozást vagy bármiféle bizonyítékot!

Nekem pedig jogomban áll kapásból elutasítani egy kijelentést!

A bizonyítást pedig tőled vártam. Amíg ez nincs, ha akarom elhiszem, ha akarom nem hiszem!

Egyébként azt is írtam, hogy lehetett ilyen, lehetséges, viszont számomra ez hihetetlen, mert sehol senkitől ilyenről nem hallottam, pedig elhiheted, hogy sokmindent hallottam a születőmtől, nagy születőmtől stb!

Ezt is írod:

"My elder brother részéről megerősítést nyer ,amit leírtam, hisz abban a korban van, hogy megtapasztalhatta mindezt a saját életében."

Mi nyert megerősítést?

Mert az nem nyert megerősítést, hogy-mint írtad-"asszonyokból neveztek ki véneket", mert Ő azt írta hogy:
"Nagy összejövetelen nem közreműködhettek és hivatalosan nem voltak sem vének sem kisegítőszolgak."

Tehát nem voltak kinevezve nők vénnek!

Ő azt tapasztalta meg-saját kijelentése szerint- hogy ezek az asszonyok, mert megkérték, helyettesítő feladatokat láttak el, és bekötött fejjel levezettek kérdés felelet formájában őrtorony ill. könyv tanulmányozásokat.

De ezek a nők nem voltak kinevezve vénnek. Pont.

Számomra az, hogy valakit kineveznek vénnek, azt jelenti, hogy hivatalosan és minden jogával, hatalmával és kötelességével együtt gyülekezeti vénnek nevezik ki.

Tehát most akkor hivatalosan kinevezték ezeket az asszonyokat vénnek, vagy pedig férfi vének hiányában helyettesítő feladatokat láttak el?

Még én ezt is írtam:

"Nem mindegy ugyanis, hogy ki lettek ezek az asszonyok nevezve vénnek, vagy pedig helyettesítő feladatokat láttak el, amire megkérték őket, ebben az esetben bibliai alapokon, szerényen, ám mégis taníthattak a gyülekezetben férfi vén hiányában. De sosem lehettek hivatalosan kinevezett vének, mert az csak férfi lehet a Tanúk gyülekezeteiben.

Én erre voltam igazából kíváncsi, hogy valóban véneknek lettek-e kinevezve, ahhogy Leslie kifejezte magát(amiben joggal kételkedtem) vagy pedig a fentebb írtakkal összhangban helyettesítő oktatókként működtek az adott gyülekezetekben, de egyéb, a vénekre jellemző feladatokra nem voltak kinevezve."

Tehát hivatalosan nem lettek ezek az asszonyok véneknek kinevezve!!!!

Csak helyettesítők voltak!!!

Még a szervezet kiadványaiban sem találtam sem magyar sem külföldi példát arra, hogy léteztek hivatalosan kinevezett vének bármely gyülekezetben!

Erre kértem tőled bizonyítékot!!!!

Amíg nincs, addig nem tudom igaznak elfogadni.

Amolyan.... "igaz is lehet de nem tudom, talán" kategória.

Egyelőre komolyan kételkedem.

És ha bebizonyítod nekem, elfogom hinni neked.

De semmi esetre sem lesz okom szégyenkezni, mert alapvető jogom kapásból elutasítani egy kijelentés valóság alapját, amíg az nem bizonyított!!!

Olyat pedig ne adj a számba, amit én nem jelentettem ki!!!

Nincs miért megsértődnöd, mert nem ellened szól, ha nem a kijelentett információ ellen! A kettő nem azonos minőség!

Bizonyítsd be, ha akarod, hogy elhiggyem. De ne várd el, hogy bármit kapásból elhiggyek neked vagy akárki másnak! Nem a személyedről szól ez! Ezt bárkitől elvárnám!

Olyan komoly minőségű információt legközelebb ne írj, amit nem tudsz esetleg bizonyítani!!!

Áldás békesség! :)

leslie07 2021.02.18. 05:52:39

Írtam én ezzel kapcsolatban ilyen jelzőket, hogy:
"hogy nevetséges,amit írsz,
ez kizárt , hogy igaz lenne" ???"

Írtál, olyan jelzőket ,sőt még rosszabbakat is velem kapcsolatban.

De nem ez a lényeg, hanem az, hogy ne egymás minősítésével foglalkozzunk, hanem magával a kérdéssel. Az a korrekt eszmecsere, ha
megjelöljük az ellenérvünket alátámasztó bizonyítékokat is.
Ezt várnám el tőled. ha valamire hivatkozva állítok valamit, akkor ennek ne azzal mondj ellent, hogy minősíted az allításom példaul azzal, hogy ez képtelenség, minek a szellemnek kéz meg láb. Ehelyett jelöld meg azokat a bizonyítékokat, miszerint nincs nekik kezük vagy lábuk.

Én sem azt hoztam fel, hogy szerintem van és kész. fogadd el. Ehelyett
felsoroltam olyan bizonyítékokat ,amelyeket azok jegyeztek le, akik találkoztak személyesen Izrael Istenével. Látták az alakját stb.

Igazság Kereső 2021.02.18. 17:44:12

@leslie07:

Mennyire témába vágó ez a hozzászólásod?

SEMENNYIRE!!!!

Te tettél egy kijelentést. Igaz?
Igaz!

Ebben az esetben Neked kell bizonyítani, ha írsz valamit, nem a másik félnek!

És a női vénekről beszélgettünk itt, nem a kezekről és lábakról.

Ne terelj!

"Az a korrekt eszmecsere, ha
megjelöljük az ellenérvünket alátámasztó bizonyítékokat is.
Ezt várnám el tőled. ha valamire hivatkozva állítok valamit, akkor ennek ne azzal mondj ellent, hogy minősíted az allításom példaul azzal, hogy ez képtelenség, minek a szellemnek kéz meg láb. Ehelyett jelöld meg azokat a bizonyítékokat, miszerint nincs nekik kezük vagy lábuk."

Na ne játsz velem!!!

Pont te nem maradtál meg tárgyilagosan a téma mellett, erre rám dobod a "labdát"! :D

Ne forgassunk köpönyeget!

Ne terelj!

Maradjunk meg az adott komment szekcióban felvetett témánál!

De te még ott sem maradtál meg, erre még rám kened! Ez tisztességes mondhatom!

Itt a témánk a női vénség; a kinevezett női vének létezésének kérdése!

Várom a bizonyítékot!

Minden más csak az egóból eredő vita, fröcskölődés!

Ez a része engem pont nem érdekel!

Várom a továbbiakat!

Köszönöm!

:)

leslie07 2021.02.19. 02:10:19

@Igazság Kereső: Ne terelj!

"Az a korrekt eszmecsere, ha
megjelöljük az ellenérvünket alátámasztó bizonyítékokat is."

Megjelöltem a bizonyítékot is, hisz a Szervezetten az igaz Isten imádatában c. könyvre is utaltam,ahol pontosan leírja azokat az eseteket, hogy hogyan végeznek egyes területeken véni feladatokat testvérnők.

Utána néztél, mielőtt hazugnak állítottál be?

Megkérdeztél bárkit is,aki a 60-as 70-es években aktív vén volt, hogy
voltak-e ilyen esetek? NEM.

Nem is akartál, mert a lényeg az volt, hogy hazugként tüntess fel a blogon.

Ha My elder brother nem olvassa és nem reagál, továbbra is úgy tüntethettél volna fel az olvasók előtt, hogy notorikus hazudozó vagyok.

Továbbra is bizonyítékot kérsz, holott az elején megadtam a bizonyíték
forrását.

Mond csak micsoda szellem van te benned,

Igazság Kereső 2021.02.19. 02:26:56

@leslie07:

Egyet kértem: Bizonyítsd be, hogy ezek a nők kinevezett vének voltak-e, vagy pedig helyettesítő feladatokkal voltak megbízva?

Hol a bizonyíték arra, hogy minden tekintetben kinevezett vének voltak ezek a nők?

Mutasd meg, hol találhatok ilyenre utaló információkat!

Nem puffogni kell, hanem bizonyítani!

Pláne nem olyat írni, amit nem tudsz bizonyítani!

Nem tudtad eddig bizonyítani és még te kérsz engem számon??

Ne menj ennél még lejjebb!

Nem hazúg vagy, legfeljebb elhamarkodottan teszel kijelentéseket, amit ha szánom kérnek rajtad, a másik emiatt a hibás!

Vagy lehet nem is tudod mit jelent vénnek lenni?

Nos, minden tekintetben vének voltak ezek a nők?

A férfi vénekkel egyenrangúak voltak, ugyan olyan joguk és hatalmuk volt, ugyan olyan kötelezettségekkel és előjogokkal?

Ezekre válaszolj, de főként bizonyítsd be, ha állítasz valamit!

De még mindig nem bizonyítottál!

Várom a bizonyítékaidat, addig ezzel a témával kapcsolatban ne keress engem!

Előre is köszönöm! :)

Igazság Kereső 2021.02.19. 02:53:51

@leslie07:

Jaaaa
....még valami!

Beírtam az Őrtorony ONLINE KÖNYVTÁR keresőjébe hogy: nők vénnek, nő vének, női vének. Semmit nem találtam, ami alátámasztaná az állításaidat, azzal kapcsolatban, hogy ezek a nők minden tekintetben kinevezett vének lettek volna!

Ezt írtad:

"Voltak irodalmak annak idején,amelyek foglalkoztak ezzel a kérdéssel.
Ha jól emlékszem a Szervezetten jehova szolgálatában című könyv is
kitért arra a helyzetekre,amikor egy testvérnő helyettesítette a véneket"

Valamint ezt is te írtad:
"A Szervezet c. könyvet abból az időből nem tudom neked bemásolni, mert
digitális hozzáférés nincs. Abban az időben ezeket a könyveket írógéppel vékony papírra írva sokszorosítottuk ,majd házi műhelybe bekötöttük.
Mivel legépeltem a tartalmát is megismertem. Azt az infót adtam tovább,
amivel saját tapasztalatom alapján rendelkeztem."

Ez azt jelenti, hogy nincs írásos bizonyítékod(legalábbis egyelőre) ezzel kapcsolatban, csak a saját tapasztalataidat tudod elmondani.

De már ne is haragudj, de ez egy komolyabb, egy Szervezettel kapcsolatos kijelentés, amit szimpla elbeszélés alapján nem tudok komolyan venni, mert sehol nincs erre utaló általad megjelölt forrás, link, írat, vagy más személyek igazolása.

Nem állítom, hogy hazudsz, de azt állítom, hogy lehetséges, hogy nagyon félreértettél valamit, vagy rosszul értettél meg valamit s azt is állítom, hogy mindez idáig nem sikerült bizonyítanod az állításaidat!

Meddig akarjuk ezt játszani?

Nincs eddig bizonyíték...

Ennyi.

Ez amolyan... "lehet, hogy igaz, de nem tudom azt teljesen hitelesnek elfogadni bizonyíték nélkül" helyzet!

Futhatunk még néhány kört, de eredménytelenül teljesen felesleges.

Várom a bizonyítékaidat de nem fogok napokig ezen "kattogni"!

Szép napot! :)

leslie07 2021.02.19. 07:23:45

Látom neked csak a saját hozzászólásidon kivül mindenki másnak a lejáratása a célod . Ő is hozzád hasonlóan kezde követelni a bizonyítékot
a századik juhtól:

Jónás_2020.01.08. 18:34:00
@a századik juh:
Ez is egy magyarázat! Én nálad láttam, ezért itt kérdeztem. Az olvasók kérdésének angol válasza, amire hivatkozol nem arról szól, hogy az Őrtorony szervezet nem vallás HANEM üzleti vállalkozás. A posztod viszont ezzel a láthatóan manipulált képpel mintha azt állítaná. Jópofaságnak talán elmegy, de így nem hiteles.

aszazadikjuhblogja.blog.hu/2020/01/09/_es_ha_nem_szolal_meg_a_masik_veget_fujd_meg

Mi is a célod? Amíg a bizonyíték elő nem kerül azt a látszatot kelteni, hogy
a blogon valótlanságot állítanak. Ezt azokban az esetekben is megfigyeltem
nálad,amikor a Bibliával kapcsolatos az állítás.

Amikor valaki bemásolja neked a bizonyítékot,akkor már a bizonyíték tartalmát is kétségbe vonod, ahelyett, hogy megszégyenülnél és levond
a viselkedésedból a megfelelő következtetéseket.

Igazság Kereső 2021.02.19. 18:41:01

@leslie07:
"Mi is a célod? Amíg a bizonyíték elő nem kerül azt a látszatot kelteni, hogy
a blogon valótlanságot állítanak."

Mond csak, te neked elment az eszed?

Ezt írtam:

"Nem állítom, hogy hazudsz, de azt állítom, hogy lehetséges, hogy nagyon félreértettél valamit, vagy rosszul értettél meg valamit s azt is állítom, hogy mindez idáig nem sikerült bizonyítanod az állításaidat!

Nincs eddig bizonyíték...

Ez amolyan... "lehet, hogy igaz, de nem tudom azt teljesen hitelesnek elfogadni bizonyíték nélkül" helyzet!"

Komolyan ennyire nehéz a felfogásod????

Valóban nem vagyok hajnalodó kétely nélkül valósnak elfogadni egykijelentést amíg nem bizonyított!

Felfogtad?

Mint írtam: Nem zárom ki, hogy igaz lehet, de fenntartásokkal fogadom!

Felfogtad?

Egy tisztességes bírósági eljárás alkalmával egy bíró is csak a bemutatott bizonyítékokat mérlegelve képes tárgyilagos és elfogadható döntéseket hozni! Nem?
De igen!

Hiába mondja kitartóan az al vagy felperes, hogy márpedig neki van igaza, ha az aláírását hiteltérdemlően nem képes bizonyítani!

Bizonyítani kell mindent, a perekben épp úgy, mint a tudományokban, bizonyíték nélkül hiába hajtogatja valaki, hogy márpedig én igazat mondok(ami simán igaz is lehet) de semmit nem ér az igaza bizonyítékok hiányában!

Felfogtad, vagy szótagoljam is?

Ne írj semmi olyat legközelebb, amit írásos dokumentummal, internetes linkkel, több tanú beszámolójával egységesen bizonyítani nem tudsz!

Különbben nem én szégyenülök meg, hanem te!

Ennyit erről... :D :)

Igazság Kereső 2021.02.19. 18:41:54

@leslie07:

Én a magam részéről innentől lezártnak tekintem ezt a témát, és minden értelmetlen és butaságokon alapuló vitát!!!

Te meg elmehetsz kapálni barátom az eszement szövegeddel együtt!!

Elegem van a veled folytatott esztelen szófosásokból, mert te még a saját véleményedet sem érted, nem hogy a másokét!!!

Nem jutunk sehová a beszélgetéseinkben, mert te csak agitálni akarsz!

Ne írd, hogy én szégyenkezzek, hanem te, ha butaságokat írsz és még ki sem tudsz állni mellette!

Szánalmas!

Én befejeztem Veled, és lehet ezzel az egész bloggal is, már nem ad nekem semmit, csak ostoba vitákat, magán okoskodásokat, tuti igazságokat öklendezésig!

Köszönöm, hogy felébresztettetek a Szervezet rémálmából, ennyi köszöntöttel tartozom!

A többire nincs szükségem!

Nincs szükségem az önjelölt tuti megmondókra, akik az igazukat még csak bizonyítani sem képesek!

Ezek az emberek(néhány kivétellel) pontosan azt csinálják, mint a Szevezet és a szekták!

Alapíthatnának saját szektát is...

Na már most, ezek az emberek az "igazságaikkal" együtt hidegen hagynak! Semmit sem ér a dumájuk és nem fogok úgy sem egyetérteni velük!

Ezekhez az emberekhez tartozól Te is Leslie!!!!

Nekem nem kellenek az "igazságaid"!

Bizonyítékok persze nincsenek, csak üres fecsegés!

Hát engem nem győztek meg!

Hülyítsd azt, aki erre hajlamos és alkalmas! Én nem vagyok a balekod!

Ennyit rólad....
--------------

A blogot,hogy továbbra is látogatom-e azt még komolyabban megfontolom. Ugyanis, már nem segít tovább engem! Már nem érdekel a Szevezet, nem foglalkoztat, hogyan hülyít másokat, nem az én dolgom tovább! Támadni sem áll szándékomban, mert értelmetlennek tartom!

Új életet akarok kezdeni, JT-k,exJT-k és a Szervezet baromságai nélkül, anélkül, hogy betegesen, az életem végéig Velük foglalkoznék, az ügyeikkel és az esztelen tanításaikkal, hazugságaikkal, vagy akármivel, ami a Szervezettel kapcsolatos!

Az ex-JT-ket sem tartja össze semmi, a Szervezet elleni gyűlöleten kívül!
Ami jogos is, nem azt írom, de édes kevés!

Ami, hozzá teszem, megszállottságig is fokózódhat, ami már pszichés, mentális és fizikai betegségeket produkálhat!

Az ilyen lehetséges megszállottság, minden csak nem normális és nem egészséges!

Így, ez nem közösség, nem szervezet, és főként, néhány kivétellel ezek az emberek nem barátai egymásnak!

Nem fogok ezeken a blogokon évekig felesleges vitákat és fecsegéseket folytatni sem a bibliáról, a Biblia értélmezéséről, sem a hitről, vállásról stb.!

Főleg nem fogok a végtelenségig a Szervezeten és a dolgain agonizálni, mint egy tébolyult!!!

Aki ezt küldetésének érzi, tegye, minden joga meg van hozzá, de vigyázzon, nehogy a végén még rámennyen az ép esze!!

Ezt a magam részéről, fokozatosan de biztosan megszüntetem a magam számára!

Elegem lett az egészből!
------------

leslie07 2021.02.19. 22:12:16

@Igazság Kereső: Hivatkozás

Olvasók kérdései
Az Őrtorony hirdeti Jehova királyságát – 2015
Be kell-e fednie a fejét egy testvérnőnek, ha egy férfitestvér jelenlétében vezet bibliatanulmányozást?
Az Őrtorony 2002. július 15-ei számában megjelent „Olvasók kérdései” rovat azt írta, hogy egy testvérnő fedje be a fejét, ha egy férfi jelenlétében vezet bibliatanulmányozást, akár megkeresztelt testvérről, akár kereszteletlen hírnökről van szó. Ám újból átgondolva e kérdést, helyénvaló kiigazítanunk ezt az útmutatást.

Ha egy testvérnő megkeresztelt testvér jelenlétében vezet le egy rendszeressé vált bibliatanulmányozást, akkor mindenképpen fedje be a fejét. Ezzel kimutatja, hogy tiszteletben tartja a főséget a keresztény gyülekezetben, mivel olyan szerepet tölt be, ami alapvetően a férfitestvér feladata lenne (1Kor 11:5, 6, 10). De ha a testvér le tudja vezetni a tanulmányozást, a testvérnő megkérheti erre.

w15 2/15 29. o.–30. o. 6. bek.Olvasók kérdései
w15 2/15 30. o.

23 Időnként az is előfordulhat, hogy egy kisebb gyülekezet teljes egészében testvérnőkből áll. Ez esetben a gyülekezetben imát mondó vagy az összejövetelt vezető testvérnő fedje be a fejét, a Biblia útmutatásával összhangban (1Kor 11:3–16). Ez a testvérnő legtöbbször a csoporttal szemben foglal helyet, és ülve marad. Testvérnők nem tartanak előadást az összejöveteleken. Felolvassák a szervezet által kijelölt anyagot, és megjegyzéseket fűznek hozzá. A változatosság kedvéért megbeszélés vagy bemutató formájában is átvehetik az anyagot. A fiókhivatal kijelöli az egyik testvérnőt, hogy ő levelezzen a fiókhivatallal, és ő vezesse az összejöveteleket. Idővel, ha már lesznek kinevezésre alkalmas testvérek, ők fogják ellátni ezeket a feladatokat.

Szervezetten cselekedjük Jehova akaratát 67–68. o.

leslie07 2021.02.19. 22:34:20

@Igazság Kereső: Az ex-JT-ket sem tartja össze semmi, a Szervezet elleni gyűlöleten kívül!
Ami jogos is, nem azt írom, de édes kevés!"

Ez a te speciális eseted, ellenben milliók vannak ,akik elhagyva jehova szervezetét hittel befogadják az Isten Szavát hamisítatlanul és ez tartja össze őket.

Megjegyzem, hogy eddig is csak azért írtál ebben a blogban, hogy megkíséreld lejáratni azokat ,akik veled ellentétben hittel és hamisítatlanul
befogadják az Isten Szavát.

Engem egy Karcsi nevű egyénre emlékeztet a szellemiséged és a másokat
lekezelő, sértegető stílusod.

U.I.

2. Mózes 24:9
Azután felméne Mózes és Áron, Nádáb és Abihu, és az Izráel vénei közül hetvenen;
10
És láták az Izráel Istenét, és annak lábai alatt valami zafir fényű tárgy vala, és olyan tiszta, mint maga az ég.
11
És Izráel fiainak e választottjaira nem bocsátá kezét: jóllehet látták az Istent, mindazáltal ettek és ittak is.

2.Mózes 33:21
És monda az Úr: Ímé van hely én nálam; állj a kősziklára.
22
És mikor átmegy előtted az én dicsőségem, a kőszikla hasadékába állatlak téged, és kezemmel betakarlak téged, míg átvonulok.
23
Azután kezemet elveszem rólad, és hátulról meglátsz engemet, de orcámat nem láthatod.

"Öltsétek föl az Isten fegyverzetét, hogy az ördög cselvetéseinek ellenállhassatok! Nem annyira a vér és a test ellen kell küzdenünk, hanem a fejedelemségek és hatalmasságok, ennek a sötét világnak kormányzói, és az égi magasságoknak gonosz szellemei ellen. Ezért öltsétek fel az Isten fegyverzetét, hogy a gonosz napon ellenállhassatok, és mindent legyőzve megtarthassátok állásaitokat. Így készüljetek föl: csatoljátok derekatokra az igazság övét, öltsétek magatokra a megigazulás páncélját, sarunak meg a készséget viseljétek a békesség evangéliumának hirdetésére. Mindehhez fogjátok a hit pajzsát, ezzel elháríthatjátok a gonosz minden tüzes nyilát. Tegyétek fel az üdvösség sisakját, és ragadjátok meg a Lélek kardját, vagyis az Isten szavát. Minden alkalommal imádkozzatok a Lélekben könyörögve és imákat mondva. Legyetek éberek, és imádkozzatok kitartóan! (Ef 6,11-18)

leslie07 2021.02.19. 22:37:16

@Igazság Kereső: Az ex-JT-ket sem tartja össze semmi, a Szervezet elleni gyűlöleten kívül!
Ami jogos is, nem azt írom, de édes kevés!"

Ezt szeretnéd , ha így lenne. És amikor megtapasztalod, hogy ez nem így van,legalább is itt ebben a blogban nem, megpróbálod azt sugallni, mintha úgy lenne.

leslie07 2021.02.19. 22:45:45

@Igazság Kereső:
Ezekhez az emberekhez tartozól Te is Leslie!!!!

A négy felkiáltójel mit jwelent a mondat végén?

Nem vagy képes uralni a LÁTHATATLAN szellemet, és ezt hozza ki belőled.

Bárcsak az igaz Isten Khrisztosz megszabadítana ettől a szellemtől,
hogy megtapasztald a békesség és együttérzés, jóság szellemének a gyümölcseit.

leslie07 2021.02.19. 22:48:52

@Igazság Kereső:Bizonyítani kell mindent, a perekben épp úgy, mint a tudományokban, bizonyíték nélkül hiába hajtogatja valaki, hogy márpedig én igazat mondok(ami simán igaz is lehet) de semmit nem ér az igaza bizonyítékok hiányában! "

Dehát bizonyítottam. Ettől lettél ennyire ideges.

2. Mózes 24:9
Azután felméne Mózes és Áron, Nádáb és Abihu, és az Izráel vénei közül hetvenen;
10
És láták az Izráel Istenét, és annak lábai alatt valami zafir fényű tárgy vala, és olyan tiszta, mint maga az ég.
11
És Izráel fiainak e választottjaira nem bocsátá kezét: jóllehet látták az Istent, mindazáltal ettek és ittak is.

2.Mózes 33:21
És monda az Úr: Ímé van hely én nálam; állj a kősziklára.
22
És mikor átmegy előtted az én dicsőségem, a kőszikla hasadékába állatlak téged, és kezemmel betakarlak téged, míg átvonulok.
23
Azután kezemet elveszem rólad, és hátulról meglátsz engemet, de orcámat nem láthatod.

leslie07 2021.02.19. 22:53:46

@Igazság Kereső: Még mindig csak történeteket írtál, és nem adtál pl. hivatkozást vagy bármiféle bizonyítékot!"

Ez sem így van, hisz hivatkoztam a Szervezeten könyvre is, és utaltam,

Utána sem néztél, hogy ne keljen szembesülnöd a bizonyítékkal.

a századik juh 2021.03.10. 23:02:14

@Igazság Kereső: "Én befejeztem Veled, és lehet ezzel az egész bloggal is, már nem ad nekem semmit, csak ostoba vitákat, magán okoskodásokat, tuti igazságokat öklendezésig!"

Az nem lehet, hogy mástól van hányingered?

Ami egyébként a test jogos védekezése a méreganyag ellen?

Ne folytsd vissza, had jöjjön ki, aminek ki kell... :)

Igazság Kereső 2021.03.11. 01:05:06

@a századik juh:

Ha az alkoholra céloztál volna, nem, nem alkoholizálok! :)

Pusztán az emberi butaságtól van időnként hányingerem, de hagyjuk is, nem szándékozom tovább senkivel sem vitába szálni! :)

Gondoljon, higgyen, értelmezzen mindenki úgy, ahogy akar, ahogy azt jónak látja!

Csak,ha lehetséges, kérem alásan, engem ne erőszakoljon meg intellektuális értelemben senki a maga személyes "igazságával", hogy ami nem egyezik azzal, az biztosan hibás, és más lehetőség nincs is, csak az az egy személyre szabott és specifikus "igazság" létezik, és aki nem azt vallja, az megtévesztett a Sátán által, démonos, nem vezeti a Szent Lélek és pokolra való stb stb. Mert ettől valóban hányingerem van!

Valóban nem kívánok a továbbiakban hitkérdésekben, Biblia értelmezésbeli kérdésekben senkivel értekezni, ilyes formán azokat megvitatni nem szándékozom többé!

Maximum a Szervezeti kérdésékben szándékozom hozzászólni a továbbiakban.

A blogról, amit irtam fentebb, azt továbbrais tartom.

Amit oda írtam, úgy gondolom és érzem.

Nem valószínű, hogy viszonylag sokáig itt leszek.
Mondhatni, "kicsi lett rám a kabát"! :)

Ez nem rólad szól Juhocska, téged kedvellek. Ez nem személyt érintő kérdés. Remélem, minden problémád megoldódik!

Ennyit erről a kérdésről.

Szerintem túltárgyaltuk.

Legalábbis a magam részéről biztosan.

Szeretet, Áldás, Bekesség! :)

leslie07 2021.03.11. 10:38:55

Nem valószínű, hogy viszonylag sokáig itt leszek.
Mondhatni, "kicsi lett rám a kabát"! :)

Szerintem vissza vágyódz majd ide, amikor ráébredsz, hogy mennyire jöbb
egy szük irhabunda, mint egy bő kabát, amely alá a szál aláfúj, hideg időben.

Majd személyedben lefogysz egy kicsit , hogy ne legyen szűk a számodra.

Igazság Kereső 2021.03.11. 17:18:44

@leslie07:

Lehet, hogy igazad lesz, de lehet, hogy nem, ki tudhatja ezt előre... :)

Igazság Kereső 2021.03.12. 00:16:02

@leslie07:
Végre valamiben egyetértünk. :D :)
süti beállítások módosítása